Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENED ja "ruokaa"??

2 posters

Siirry alas

ENED ja "ruokaa"?? Empty ENED ja "ruokaa"??

Viesti kirjoittaja Piipi 70 To Maalis 03, 2011 10:45 pm

Onko jollakin kokemuksia siitä, että ollessaan ene-dieetillä syö kuitenkin vähän ruokaa samanaikaisesti?
Olen päiväkodissa töissä ja tuntuu erittäin hankalalta jättää ruoka (kun se kuitenkin on samalla kasvatustapahtuma) kokonaan pois, niinpä päätin kokeilla ensimmäisen viikon pusseilla ja hyvin kevyellä lounaalla (mutta proteiinipitoisella).. Mikäli paino laskee tästä huolimatta, jatkan sitä varmaan jonkin aikaa. Mikäli paino ei laske, siirryn toki kokonaan pussiruokaan! On muuten ollut tänä ensimmäisenä päivänä aika kova nälkä, mielitekoja ei niinkään (paitsi päikkärin välipalalla leipä, jota olen aina syönyt paljon..)! Ihmeen paljon tuntuu vain olevan energiaa, eikä väsytä niinkuin yleensä.. No, kaipa se väsymys jossain vaiheessa iskee??

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : uusimaa
Registration date : 03.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED ja "ruokaa"?? Empty Vs: ENED ja "ruokaa"??

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Maalis 04, 2011 11:23 pm

Sun pitää saada kalorimäärä pysymään 800kcal tai alle vuorokaudessa enellä. Ja helpointa on eneillä pusseilla ja rehuilla, Very Happy
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED ja "ruokaa"?? Empty Vs: ENED ja "ruokaa"??

Viesti kirjoittaja Piipi 70 La Maalis 05, 2011 12:42 am

Juu, tiedän tuon.. ja puhuinkin tästä Peijaksessa ravitsemusterapeutin kanssa. Piti tärkeimpänä sitä, että jos syön pussin sijaan "kevyen lounaan" on erittäin tärkeää pitää huoli proteiinin saannista.. Koska en tiedä miten kroppa reagoi tähän, sanoinkin katsovani ensimmäisen viikon.. 5 päivän päästä olen viisaampi! Smile

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : uusimaa
Registration date : 03.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED ja "ruokaa"?? Empty Vs: ENED ja "ruokaa"??

Viesti kirjoittaja Piipi 70 Ma Maalis 07, 2011 3:14 am

Luin uudetaan noita ravitsemusterapeutin antamia papereita ja siellähän se luki, että jos korvaa pussiaterian ruualla, on se proteiinin saanti tärkeintä ja olenkin muistanut lounaan yhteydessä tankata protskuja! Tänäänkin söin kylässä tosi pienen annoksen (vajaa 1dl??) kinkkukiusausta ja suuremman annoksen salaattia, joten söin kotiin tultuani vielä kananmunan.. Näin hoidin lounaan tuossa viikollakin, muuten siis söin pusseja (4 päivässä) ja kun tänään kävin vaa alla oli paino tippunut vajaassa viikossa -5,4 kg!!!!!
Joten luulen että lounastan töissä vielä toisen viikon ja katson ensi sunnuntaina uudestaan, jos siirryn pelkille pusseille..??

Piipi 70

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : uusimaa
Registration date : 03.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED ja "ruokaa"?? Empty Vs: ENED ja "ruokaa"??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa