Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tyyne ilmoittautuu mukaan

+5
Annniina
trintilla
Sunnuntai
Leenu68
Tyyne
9 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne To Toukokuu 14, 2015 3:39 pm

Ajattelin pitkästä aikaa päivittää myös "omaa" ketjuani. Kaikki on mennyt ihan hyvin; olen jo ollut monta viikkoa töissä leikkauksen jälkeen. Syömisen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Proteiinien määrää olen aika tarkasti seuraillut, ja niitäkin tulee päivittäin ihan riittävästi. Painon tippumiseen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen:D . Nälkääkin välillä tunnen mutta se on sellaista pientä, ei huutavaa niin kuin ennen leikkausta. Olen toisaalta tuohon nälän tunteeseekin tyytyväinen koska se kertoo, että pikkumaha toimii niin kuin pitääkin. Syön pääsääntöisesti n. 1000 kcal / päivä, ja se tuntuu olevan ihan sopiva määrä.

Aloitin tänään kuntosaliharjoittelun. Menin salille jo aamulla aikaisin, ja sainkin olla melkein koko tunnin siellä yksin. Oli mukavampi "hoo moilasena" opetella niiden laitteiden käyttöä kun kukaan ei ollut näkemässä Laughing . Homma tuntui ihan mukavalta, toivottavasti jään siihen "koukkuun". Tein nyt ensin alkuun kevyillä painoilla pitkiä sarjoja mutta tiedän, että huomenna aamulla tunnen kehossani lihaksia, joiden olemassa olosta en ollut ennen tietoinen Laughing .
Kertokaa viisaat millaiset vaatteet ovat salilla parhaat?
Kaikille teille ihanille foorumilaisille hyvää ja hoikistuvaa kevättä Very Happy . Olit sitten missä vaiheessa leikkausprojektia tahansa niin tsemppiä!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 15, 2015 5:49 pm

Oi, onpa mukava kuulla että kaikki sujuu hyvin Smile Onko mitään muutoksia tullut esim. makean/suolaisenhimoon? Kahviin tms.?
Mikäli et ole jo ottanut salilla pt-opastusta, niin kannattaa ottaa edes yksi kerta opastusta, ettei vaan mene väärin ja saat riesaksesi jonkin kipeän olkapään, suosittelen Exclamation
Mä ainakin käytän sellaisia ohuita hengittäviä salivaatteita, jotka vievät kosteutta pois iholta. Esim. Röhnischillä on plus-mallisto ja housut olen osanut muistaakseni ihan jostain Prisman urheiluvaatepuolelta. Niihin kannattaa satsata, jotta on mukava treenata Basketball Mukavaa treenailua!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne La Toukokuu 16, 2015 12:49 am

Moi Annniina,

enpä ole huomannut muuta kuin, että kokolihaa ei juuri tee mieli. Esim. kanakeiton joukossa olevat "sattumat" eivät juuri innosta syömään, melkein siirrän ne syrjään. Lihan rakenne suussa tuntuu jotenkin epämiellyttävältä, en oikein osaa paremmin kuvailla. Onneksi pidän tosi paljon erilaisista rahkoista, joten päivän proteiiniannos tulee poikkeuksetta täyteen.

Joo, sain kyllä opastusta siellä salilla. Ja olen muutamia kertoja salilla käynytkin mutta ihan vaan yksittäisiä kertoja esim. reumakuntoutuksessa kun saimme kokeilla erilaisia liikuntamuotoja.

Olin niin intoa piukassa sen ensimmäisen kerran jälkeen, että tilasin saman tien postimyynnistä housut ja kolme puseroa, ovat vissiin ihan tarkoitettu salikäyttöön. Mutta postimyynnisssä on se haittapuoli, että ei yhtään tiedä ovatko sopivia mutta olen jo tottunut lähettelemään niitä takaisin Smile . Mulla on nimittäin jonkin sortin sovituskoppifobia Laughing , olen jo pidemmän aikaa tilaillut suurimman osan vaatteistani postimyynnin kautta. Nyt on vaan se positiivinen ongelma, että olen tilannut aivan liian isoja! vaatteita; ihanaa! Laughing .

Tulin juuri äsken kampaajalta, tein aika radikaalin muutoksen kampaukseeni. En tiedä onko kyseessä "viidenkympin villitys" vai johtuuko muutoshalukkuus tippuneista kiloista, ja jotenkin muutenkin tuntuu, että alkoi leikkauksen jälkeen uusi elämä. Varmaan sama homma aika monella muullakin leikkauksen läpi käyneellä.

Tsemppiä matkaan!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Möhkö Ti Toukokuu 19, 2015 11:52 pm

Lueskelin läpi! Tsemppiä! perässä tullaa Wink Sovituskoppifobia on tuttu Very Happy uskosin, että kun paino putoaa niin siittäkin pääsee eroon!
Möhkö
Möhkö

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Tyks
Registration date : 18.05.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Heinä 07, 2015 12:50 am

Sain tänään verikokeiden tulokset, siis nyt kolme kuukautta leikkauksesta; kaikki arvot viitearvojen sisällä eli siinä mielessä kaikki kunnossa Very Happy . Olisin jotenkin toivonut, että syy tähän väsymykseeni ja voimattomuuteeni olisi selvinnyt verikokeista. Mutta totta kai on parempi vaihtoehto, että kaikki kunnossa. No, kohta on kesäloma edessä ja saa huilailla neljä viikkoa! Very Happy . Paino on jumittanut nyt jonkin aikaa mutta olen erittäin tyytyväinen lukemaan 81,3 kg.
Tsemppiä kaikille missä vaiheessa sitten tätä hommaa oletkin ja hyvää kesän jatkoa! Smile

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja hellu Ma Elo 17, 2015 1:11 am

Moikka Tyyne. Kuinka kesä on mennyt? Joko väsymys on hellittänyt? Mulla nyt kesän välikontrollit käyty ja leikkausaika n.puolen vuoden päästä. Keskiviikkona Helico-kokeen vienti(ulostenäyte). Ilmeisesti ei tarvi gastroskopiiaa tehdä. Sleeveleikkaus minun tapauksessa kun on vatsanalueen leikkauksia takana. Painoa yritän saada vielä alaspäin ennen operaatioon menoa. Kirjoittelehan kuulumisia😉

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Lellukka To Elo 27, 2015 12:50 am

Hei Tyyne

kuin pian sulle tuli gastroskopian jälkeen lisä ohjeita ja ylipäätään mitä sen jälkeen tapahtui? Olin siellä gastroskopiassa heinäkuun 29. päivä enkä ole kuullut mistään mitään tietoa enkä saa edes puhelimitse ketään kiinni joka tietäs jotain Sad
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Elo 31, 2015 12:17 am

Moi Lellukka,

olin yksityisellä Tallinnassa eli tiistaina oli kaikki mahdolliset kokeet mitä tehdään ennen leikkausta ja keskiviikkona aamulla leikattiin. Kaikki tapahtui todella nopeasti mutta tietenkin rahaakin paloi n. 6000 euroa kaiken kaikkiaan koko hommaan. Sen voin sanoa, että ei vieläkään kaduta tippaakaan; nyt kesälomallakin on tullut syötyä herkkuja ja muutenkin aika epäterveellisesti mutta mikä parasta: paljon ei voi kerralla syödä Laughing , pitää ennen syömistä päättää mitä syö kun kaikkea ja paljon ei voi syödä niin kuin ennen. Varmaan ensimmäinen kerta kymmeniin vuosiin kun en ole lomallani lihonnut, vaakassa vilahti jopa seiskalla alkava luku tässä viikko takaperin...tosin 79,9 mutta kumminkin... Laughing .

Homma alkaa kesän jälkeen edetä nopeammin kun kaikki lääkärit sun muut hoitohenkilökunta on palannut lomiltaaan. Tsemppiä Lellukka!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja hellu Su Joulu 13, 2015 3:31 am

Hei vaan Tyyne. Mitä kuuluu? Syksyn pimeys vaan jatkuu ja mieliala sen mukainen. Olen ajatellut monasti kuinka hyvin osasit tsempata minua että uskalsin tähän leikkausrupeamaan lähteä ja monen muunkin positiiviset kertomukset tukivat minua. Nyt kohta on viimeinen niukkaenerginen 4viikkoinen edessä ja helmikuun 3 pvä itse operaatio. Olisi mukava lukea kuulumisia sinulta. Hyvää joulunaikaa sinulle 😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan - Sivu 4 Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa