Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tyyne ilmoittautuu mukaan

+5
Annniina
trintilla
Sunnuntai
Leenu68
Tyyne
9 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Helmi 22, 2015 11:18 pm

Olen 48-vuotias sinkku, lapseton nainen Satakunnasta, ihana 1-vuotias tiibetinspanieliuros elämääni ilahduttaa, ja liikuttaa minua edes parisen tuntia päivässäVery Happy Olen lueskellut tätä palstaa jo jonkin aikaa, ja ilahtuntut asiallisista ja kannustavista viesteistä. Heti tuli sellainen olo, että täällä todella ymmärretään mitä tämä ylipainon kanssa jatkuva, esim. kohdallani kymmenien vuosien, taistelu on. Olen jojoillut painoni kanssa yli 30 vuotta, ja nyt voimani ovat lopussa. Viimeisenä keinona päädyin lihavuusleikkaukseen; leikkausaika Tallinnassa on reilun kuukauden kuluttua eli 1.4. Toivottavasti ei ole kirurgin julma aprillipila:cry:

Kirurgi kyllä lupasi, että minut leikataan jos sitten kokeissa ennen leikkausta ei ilmene mitään estettä leikkaukselle. Painan tällä hetkellä 94 kg ja pituutta on 168 cm. Olen saanut muutaman kilon pudotettua. Sanoinkin kirurgille, että ongelmani ei ole painon pudotus vaan sen pitäminen. En edes muista kuinka monta kertaa näiden kymmenien vuosien aikana olen pudottanut 20-30 kiloa mutta aina ne ovat tulleet korkojen kera takaisin parissa kolmessa vuodessa.

Mutta auttakaa minua jos jollakin on kokemusta asiasta; leikkaava kirurgi (siis eri jonka vastaanotolla olin Helsingissä) oli ehdottanut minulle sleeveä, ilmisesti koska painoindeksini ei kuitenkaan ole tämän korkeampi. Lähettivät minulle sähköpostilla kyselyn sopiiko ajatus minulle. Olin vähän ihmeissäni kun olin juuri Helsingissä haastattelevalle kirurgille kertonut sairastavani muun muassa refluksitautia, pahaa närästystä. Ja olen lukenut, että sleeve ei refluksitautisille käy kun pahentaa sairautta, ja sleeven jälkeen refluksileikkaus ei enää onnistu. Vähän ihmettelin, että kirurgi, jonka vastaanotolla kävin ei näinkään merkittävää asiaa muistanut keskustellessan leikkaavan kirurgin kanssa Rolling Eyes Siis toiveeni on, että tekevät ohitusleikkauksen; kaksi kärpästä yhdellä iskulla; lihavuus ja refluksitauti. Ei ole vieläkään tullut uutta vastausta kirurgilta vaikka lupasi sen nopeasti minulle lähettää keskusteltuaan uudelleen leikkaavan kirurgin kanssa. Olen kuin tulisilla hiilillä...pelkään, että eivät minua lupauksistaan huolimatta leikkaa. Pettymys olisi suuri kun olen sopinut jo kaiken työn puolesta, maksanut matkat jne. Ja henkinen puoli ei varmasti takaiskua helpolla kestäisi, oli valtava päätös hakeutua leikkaukseen. Ensin pelkäsin leikkausta ja nyt pelkään etten pääsekään leikkaukseen Rolling Eyes

Kevättä ja leikkausta odotellessa Tyyne.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Leenu68 Ma Helmi 23, 2015 2:57 am

Hei ja tervetuloa joukkoon Smile
Toivottavasti muistavat ja tekevät sinulle tuon ohitusleikkauksen. Ei kai siitä kieltäydytä muista syistä kuin jos sinulla on paljon muita vatsanalueen leikkauksia tehtynä joista olisi tullut kiinnikkeitä.
Itselle tehtiin ohitusleikkaus 2 viikkoa sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Ainoa ongelma on ettei nälkää tunne ja tulee syötyä liian vähän. Tänään aloitin kirjaamaan syömiseni ylös Fatsecret apps:n. Ja pelottavan vähän kaloreita...

Tsemppiä tulevaan leikkaukseen.
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Helmi 23, 2015 9:28 pm

Kiitos vastauksestasi Leenu68.
Turhaan hätäilin; tänään tuli viesti kirurgilta ja ohitusleikkaus tehdään tähystyksellä 2.4. Mikä helpotus! Sain matkavaraukseni siirrettyä "kivuttomasti", joten siinäkin mielessä kaikki hyvin Very Happy
Tuntuu aivan uskomattomalta, että olen nyt tässä vaiheessa...voi kun koittaisi pian se päivä, että voisin sanoa leikkauksesta olevan pari viikkoa. Viestisi rohkaisee siinäkin mielessä, että sinulla tuntuu kaikki olevan hyvin; hienoa!
Onko jotain hyviä käytännön vinkkejä, kaikki otetaan kiitollisuudella vastaan! Noista vanhoista viesteistä on myös saanut paljon tärkeää tietoa. Hyvä, että on tällainen foorumi missä voi keskustella asiasta asiallisella tasolla, ja tietenkin saada tuiki tärkeää vertaistukea.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Leenu68 Ke Helmi 25, 2015 2:18 am

Hieno homma että homma selvisi eikä tarvitse miettiä ja arpoa.
Kauanko olet siellä sairaalassa? 1 vai 2 yötä? Itselläni eka yö oli hankala kun oli kaiken maailman tipat ja happiviikset. Toinen yö oli huomattavasti parempi ja sen jälkeen oli turvallinen fiilis lähteä kotiin.
Kysyä saa jos jotain tulee mieleen. Mutta itsekin kahlasin aika monta viestiketjua lävitse ja googlailin tietoja leikkauksesta. Jokainen on kuitenkin omanlaisensa yksilö ja tunteet/kivut sen mukaiset.
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Helmi 25, 2015 10:14 pm

Sanoivat, että pitävät ulkomaalaisia varmuuden vuoksi sairaalassa 4-5 päivää, jotta kriittisimmät päivät ovat ohi. Kirurgi sanoi, että yleensä komplikaatiot tulevat seuraavana päivänä tai ihan siinä parin ensimmäisen päivän aikana. Toivottavasti säästyn niiltä! Ja onhan se turvallisempi olo olla sairaalassa avun lähellä jos jotain yllättävää ilmenee. En tosin ala yhtään maalailemaan katastrofeja; tulee mitä tulee...se on sitten sen ajan murhe. Nyt en millään malttaisi odotella leikkausta vielä kuukautta.
Mikä on oma vointisi? Milloin voit aloittaa liikunnan ihan normaalisti, siis tarkoitan, että ei enää tarvitse pelätä leikkaushaavojen aukeamista tms.?

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Leenu68 To Helmi 26, 2015 3:30 am

juu, älä maalaa katastrofia turhaan. Minulla pelättiin vuotoa, kun hemoglobiini laski leikkauksen jälkeen ekan vuorokauden ajan. Mutta sitten se lähti nousuun ja huoli ohitse. Suosittelen kyllä olemaan niin kauan kuin on tarpeen, vaikka eihän se sairaalassa makaaminenkaan mitään herkkua ole. Oma koti kullan kallis.
Mun vointi ihan ok. Mutta edelleen liian vähän kaloreita mutta yritän kyllä syödä niin paljon kuin pystyn. Mutta kun avaa jääkaapin oven niin ei vaan tee mieli mitään. Aika outo fiilis kun ennen sieltä olis löytynyt vaikka mitä Smile.
Mutta yritän kyllä pitää huolen että proteiineja tulee riittävästi ja hyvää rasvaa myös määrätyn verran.
Odottavan aika on pitkä Smile
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne La Helmi 28, 2015 3:25 pm

Moi Leena, oletko käyttänyt leikkauksen jälkeen proteiinijuomia? Niitä on kaupassa valtava valikoima erilaisia (jopa täällä maalla Smile ). Olen niiden tuoteselosteita kaupassa lueskellut ja pääsääntöisesti kaikki sisältävät lähes yhtä paljon sokeria kuin proteiiniakin. Ajattelin ostaa niitä paluumatkaevääksi. Voipi muuten matkalla aika lailla heikottaa kun ei moneen päivään sairaalassa ole juuri voinut syödä mitään, eikä välttämättä laivalla ole sopivia nestemäisiä ruokia kovin paljon tarjolla. Ja vaikka niissä aika paljon energiaa onkin niin tuskin niitä kovin montaa purkkia matkalla pikku hiljaa siemailemalla ehtii nauttia. Ajattelin, että tulee neste ja "ruoka" samasta purkista. Että tällaisia taas mielessäni pyörittelen Laughing . Jos ehdit niin kirjoittele voinnistasi; odottelen mielenkiinnolla miten leikkauksen jälkeinen elämäsi lähtee sujumaan. Hauskaa viikonvaihdetta. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ke Maalis 11, 2015 4:17 pm

Hei Tyyne:) Mihin sairaalan olen menossa ja kuka leikkaa?

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Maalis 11, 2015 8:54 pm

Moi Sunnuntai,
sairaala on Fertilitas yksityissairaala ja leikkaava kirurgi on saamieni tietojen mukaan erittäin kokenut ja ammattitaitoinen Rein Adamson. Häntä en ole kertaakaan henk.koht. tavannut mutta olen lukenut hänestä pelkkää hyvää ja uskon/tiedän olevani osaavissa käsissä. Tämä Adamson on tehnyt näitä leikkauksia kymmeniä ja kouluttanut itseään paljon ulkomaillakin. En tiedä miten päin nämä kolme viikkoa vielä saisin kulumaan ennen leikkausta; odotan sitä kuin kuuta nousevaa:), vaikka tietenkin jännittääkin. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ke Maalis 11, 2015 9:14 pm

Kiitoksia vastauksesta Smile Joo hän on hyvä ja ammattitaitonen,olet ihan varmasti hyvässä käsissä!Minulla oli myös yksi vaihtoehto Adamson,mutta jostain syystä tuli valituksi Ilmar Kaur tavasin eilen häntä ja oli tosi mukava,myös kokemusta aikaa paljon.Kyllä 3 viikko menee nopeasti ja kohta voi onnitella pikkumasusta Smile Tuleks sulla joku mukaan kun meet sinne? 🌞

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Maalis 11, 2015 9:23 pm

Ihan yksin menen mutta siskoni perheineen tulee lomalle Tallinnaan pääsiäiseksi ja pääsen heidän mukanaan takaisin. Lupasivat sairaalasta, että pääsen kotiin 5. tai 6. päivä jos vointi on hyvä. Olen päättänyt, että vointini on silloin hyvä Very Happy. Kyllä tosiaankin se kolme viikkoa äkkiä menee, töissä tuntuu vaan vähän vaikealta keskittyä hommiin...ajatukset ovat vähän muualla Smile , mutta onhan tämä elämässä aika iso asia. Kyllä meillä molemmilla hyvin menee!!! T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Leenu68 To Maalis 12, 2015 1:13 am

Hei Tyyne

Itse söin ensimmäisen viikon lähes tulkoon Arlan proteiinijugurtteja ja rahkoja. Ja sitten pinaattikeittoa. Eli kannattaa varmaan ottaa mukaan jotain proteiinivalmistetta, mikä sitten säilyy lämpöisessäkin. Tosin uskon että Tallinnastakin löytyy noita.
Leikkauksen jälkeinen elämä on sujunut tosi hyvin. Nälkä tuntuu tosi harvoin mutta vettä pitäisi juoda enemmän.
Sairasloma loppui ja töihin palasin maanantaina. 2 aamiaista jäänyt nyt väliin kun olen ottanut kupin kahvia. Ja sen jälkeen onkin vatsa täynnä. Eli onhan tämä opettelua vieläkin. Mutta hetkeäkään en ole katunut päätöstä. Nyt paino 106 kg eli reilut 12 kg lähtenyt eneilyn ja leikkauksen avulla. Hitaasti hyvä tulee, vaikka näin hätähousulle tuntuu liian hitaalta pudotukselta.

Tsemppiä leikkauksen odotteluun
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja trintilla To Maalis 12, 2015 9:20 pm

Hop. Minut on leikannut juurikin tuo Rein Adamson Tallinnassa, tosin minulle tehtiin sleeve. Menin sairaalaan tiistaina´ja silloin tehtiin tähystys ja otettiin verikokeet, leikattiin keskiviikkona ja kotiin pääsin sunnuntaina (olisivat halunneet pitää maanataihin, mutta itse pyysin päästä jo sunnuntaina pois).
Yksi asia mitä noitten proteiinijuomien lisäksi suosittelen Virosta on Kefiiri, ostakaa sitä matkaevääksi. Juottivat minulle sitä jo sairaalassa, kun siinä on ihan hirmu paljon hyviä maitohappoja (enmpi kuin piimässä tai viilissä). Sitten kävin itse hakemassa kaupasta pari "kuppi kuumaa" pussikeittoa, niin oli mukava laivalla hakea vain kuumaa vettä ja hörpiskellä sitä "suolaiseksi" evääksi Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Pe Maalis 13, 2015 12:41 am

Moi Trintilla, Adamson oli ehdottanut myös minulle sleeveä, ja olisikin ollut ihan ok, mutta kun sairastan refluksitautia (järkyttävä vaiva!) niin ohitusleikkauksella saadaan tehtyä kaksi asiaa yhdellä kertaa. Ilman tätä ohitusleikkausta olisin joutunut refluksitautileikkaukseen joka tapauksessa. Vatsan sisältö nousee nukkuessani suuhun ja vedän sitä henkeen unissani, herään kauheaan yskimiseen kun meinaan tukehtua.
Kiitos matkaeväsvinkistäSmile. Tuota kefiiriä ostan aivan varmasti! Pidän muutenkin piimästä, viilistä jne.
Onko sulla tietoa mikä voisi estää leikkauksen vielä viime "metreillä"? Hermostuttaa niin, että viime tinkassa tulee jokin este, että ei voidakaan jostain syystä leikata. Olen laihdutellut tässä jo jokin aikaa ja saanut muutaman kilon pois. Toivottavasti se riittää.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Pe Maalis 13, 2015 12:52 am

Moi Leenu, hieno homma, että sulla kaikki hyvin:)! Ja kuulostaa hyvältä, että ei tarvitse kärvistellä leikkauksen jälkeen nälässä. Olen nyt osanutrannut jonkin aikaa; nälkä! Olen yrittänyt tsempata itseäni sillä juomaan noita "jauholitkuja", että tämä toivottavasti on viimeinen kerta! Sisältää myös kaalisoppadieetit sun muut älyttömyydet Very Happy . Toivottavasti ei koskaan enää elämässäni. (Kirjoittelen sohvalla ja koirani änkeää näppäimistön päälle istumaan...älkää ihmetelkö jos lähtee sian saksaa matkaan:)).
Leenu; sulla on hyvin pian edessä, että vaaka näyttää kaksinumeroista lukua. On meinaan mahtava tunne! Ja uskoisin, että myös leikkauksen jälkeen paino tippuu välillä ihan mukavastikin ja taas välillä tuntuu, että mitään ei tapahdu. Ymmärrän sua kun olen itsekin aikamoinen hätähousu, kaiken pitäisi tapahtua nopeasti. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Leenu68 Su Maalis 15, 2015 4:11 pm

Aurinkoista sunnuntaita Tyyne
Juu kyllä se paino tippuu pikku hiljaa, ja huomasin että kun syö säännöllisesti ja kaloreita enemmän kuin 700-800 niin painokin alkoi taas tippumaan. Mutta kun itsellä fiilis että vähemmälläkin ruualla pärjäis niin tuntuu nurinkuriselta että pitää syödä enemmän jotta laihtuisi. Mutta näin se vain nähtävästi on.
Nyt kun painoa on tippunut niin liikuntakin on alkanut maistumaan. Kärsin lonkkavaivoista, joten olen aloittanut kävelemisen. Ja ensi viikolla työpaikan kuntosaliin. Kyllä elämä on ihanaa taas!
Kovasti jään odottelemaan sinun kuulumiaisi ennen ja jälkeen leikkauksen.
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Maalis 15, 2015 9:20 pm

Heippa, olin itse kanssa äsken koirani kanssa aurinkoisessa metsässä pari tuntia kävelemässä. Sairastan kaiken kukkuraksi reumaa, joten ei minusta kovin nopeaa juoksijaa todellakaan koskaan tule mutta kyllä reumasairaankin liikkuminen on huomattavasti helpompaa/kivuttomampaa normaalipainoisena, pääsee paremmin kyykkyyn ja ennen kaikkea sieltä ylös Very Happy . Ilmoittelen kyllä heti leikkauksen jälkeen miten meni. Vaikka mua nyt tottakai jännittääkin kovasti mutta olen TODELLA ILOINEN, että tein päätöksen tehdä tälle paino-ongelmalleni muutakin kun sääliä itseäni ja surkutella läskejäni. Osalle sairauksistani en voi muuta kuin hyväksyä mutta päätin tehdä niille asioille jotain mille voin. Nauti "uudesta" elämästäsi täysin siemauksin; olet sen todellakin ansainnut! T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Maalis 16, 2015 4:35 pm

Tyyne kuinka paljon meni sulla aikaa, ennen kuin teit päätöksen, että nyt riittää ja menet leikkauksen? Itse olen 2vuotta miettinyt asia, ja nyt olen onnellinen että leikkaus ensi kuussa tulossa (myös jännittää).Odotan innolla sinun kertomuksia leikkauksen jälkeen Wink

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Maalis 16, 2015 4:43 pm

Onko lääkäri sinulle joku erilaisen dieetti määrännyt?Perjantai lääkäri kirjoitti minulle,että hoitaja lähettää sähköpostilla ohjelma mitä pitäisi varmasti tehdä ennen leikkausta.Mietin että ruven ottamaan lisäksi vitamiineja mitä pitäisi myös leikkauksen jälkeen ottaa.

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Maalis 16, 2015 9:33 pm

Moi Sunnuntai, kyllä mä ajatusta leikkauksesta varmaan pari kolme vuotta mielessäni pyörittelin. Ehkä en alussa ihan vakavasti mutta viimeinen pisara oli kun sain kovalla työllä taas kerran pudotettua n. 30 kg. Ja eipä mennyt kuin pari kolme vuotta kun kaikki pudotetut kilot tulivat takaisin korkojen kera Crying or Very sad . Oli pakko tunnustaa, että ilman apua en paino-ongelmastani selviä. Toivottavasti tästä leikkauksesta saan tukea painonhallintaani. Ymmärrän kyllä, että lopun elämääni joudun tarkkailemaan syömisiäni mutta jos se tämän leikkauksen jälkeen olisi edes hiukan helpompaa. Olen myös onnellinen, että lopulta tein päätöksen leikkauksesta, ja homma etenee Very Happy .
Ei minulle lääkäri sen kummempia ohjeita antanut; lupasin yrittää pudottaa vielä muutaman kilon ennen leikkausta. Itse olen jo vuosikausia ottanut erilaisia vitamiineja ym. päivittäin, joten ei siitäkään mitään ongelmaa tule olemaan. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ti Maalis 24, 2015 6:22 pm

Moikka Tyyne mikä fiilis? Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Maalis 24, 2015 9:16 pm

Moi Sunnuntai, vähän kuuluu huonoa...sairastuin nimittäin reilu viikko sitten jonkinlaiseen nielutulehdukseen, alussa oli aika kova kuume ja kurkku todella kipeä. Olen käynyt kaksi kertaa lääkärissä ja saanut kipulääkettä + "varmuuden vuoksi" penisilliinikuurin välttääkseni jälkitaudit kun kerroin itkien Crying or Very sad lääkärille tulevasta lihavuusleikkauksesta. Olo on jo selvästi parempi kuin oli ja sairauslomaa on vielä huominen. Leikkausta ei tietenkään voi tehdä ellen ole täysin terve Crying or Very sad . Mutta Luojan kiitos on tässä vielä viikko aikaa parantua. Voi tätä elämätä! En tietenkään riskeeraa mitenkään terveyttäni tai henkeäni, jos leikkausta ei voi nyt tehdä niin sitten se siirtyy mutta EI peruunnu Mad .
Mitä itsellesi kuuluu?

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Maalis 24, 2015 9:23 pm

ja vielä...neuvoivat apteekissa syömään kurkkukipuuni jäätelöä; oli tehokas lääke ja söinkin sitä sitten kaksi (!) litraa Very Happy . Eli meni dieetti vähän plörinäksi...

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ke Maalis 25, 2015 8:36 pm

Kuuluu hyvin Smile myös mietin että ei tule mitään flunssa eikä muuta sairastumista. Hoitajalta sain dieetti ohjelma ja sähköllisen e resepti että vrk ennen leikkausta pitäisi ottaa 1 tbl nyt olen menossa Viroon 30.3 päivä ja pitäisi käydä apteekissa siellä😕 vähän ihmeessä että itse pitäisi see noutaa ja myös tukisukat...Lähetän hänelle kirje että miten mä ostan ne,kuin en tiedä mikä koko jne 😕 Miten jäätelö maistui 😇? Toivottavasti pääset leikkauksen ei ole muuta vaihtoehtoa 😊

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Maalis 25, 2015 9:16 pm

Moi Sunnuntai, olen joskus ostanut tukisukat ja silloin ainakin mitattiin nilkan ympärysmitta ja sen perusteella sai oikean koon.
Kyllä jäätelö vaan hyvää on Very Happy , harmittaa vaan kun meni dieetti ihan pilalle mutta ei kai tässä muutamassa päivässä olisi muutenkaan enää ihmeitä saanut aikaan suuntaan tai toiseen.
Itse en ole saanut mitään dieettiohjeita tai muitakaan ohjeita. No, kai ne siellä paikan päällä sitten tarvittavat lääkkeet yms. antavat.
Sullakin alkaa olla jännät paikat. Mä lähden Viroon 31.3. yölaivalla, kokeet tehdään 1.4. ja leikkaus jos kaikki menee suunnitellusti niin 2.4. t. Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tyyne ilmoittautuu mukaan Empty Vs: Tyyne ilmoittautuu mukaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa