Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

3 posters

Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja haidi66 To Marras 10, 2011 11:50 pm

voisko joku kertoo miten ton painonlasku mittarin saa tonne olis ite kiva seuraa mitanpaino putoo KIITOS JO ETUKÄTEEN
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Marras 11, 2011 1:33 am

Klikkaat jonkun tickeriä, josta pääset tickerin sivuille, teet itsellesi oman ja kopioit sieltä ohjeen mukaan osoitteen jonka sit käyt päivittämässä tuonne käyttäjätietojen allekirjoitukseen.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja haidi66 Pe Marras 11, 2011 4:23 pm

kiitos oon koittanu kaikki mut en oo onnistunu, jos vaikka nyt sen sais tonne, olis kiva suerata tota painon laskua
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja haidi66 La Marras 12, 2011 3:10 am

jee onnistuis ja kiitos avusta Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 16, 2011 7:05 pm

lol! nyt lähti viiminen 10kg rutistus kohti ihanne painoa jee, nyt jo oon 60kg puoelella kun lähtö oli melkeen 90kg Very Happy bikejä jo hyvillä mielin sovitellaan ja ootan pitkää reissua tammikuussa Very Happy ei tartte häpeillä et läskit pursuu biksujen yli tai muittenkaan vaatteiden, kyllä toi leikkaus oli hintansa väärtti vaikka kukkaro siinä köyhty, mut äkkiä se on takas tienattu, ku ei mee rahaa ruokaan just mitään Very Happy tsemppiä kaikille leikatuille ja siihen meneville ja saa kysellä neuvoja autan jos vaan osaan ja oon myös känyt läpi vatsanahkojen poiston ja tisujen korjauksen, edellisen laihdutus kerran jälkee, jonka pystyin ite laihduttamaan, mut sairauden takia lihoin kaikki takas korkojen kera ja nyt sit oli tää lopullinen rakaisu edessä, alku vaikeeta ja vielläkin välillä Embarassed mut kait suurin vaikeus on korvien välissä oppia taas syömään kuten normi ihmiset ilman ahmimista, yks mun heikkous on yöllä syöminen mistä en oo vielläkään eroon päässy, mut kait ku en syö päivällä tarpeeks niin yöllä sit tankkaan sen puuttuvan mikä ei oo hyvä juttu Embarassed onko muilla samoja vaikeuksia????
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja hansu Ke Marras 16, 2011 9:20 pm

Minulla tahtoo tuo päivä kanssa startata pelkillä juomisilla... Lähinnä kahvia ja vettä menee. Vuorokauden nesteet aamusta, illan juominen vähäisempää, että ei juoksuttaisi yöllä wc:n puolella.

Ekat syömiset tahtoo venyä lähemmäs puoltapäivää ja ilta-painotteisesti syön. Yöllä en enää syö, viimeiset ruuat just ennen nukkumaan menoa yhdeksän pintaan. Silloinkin yleensä 2 hapankorppua juustolla. Aamuvuoroissa ruokailut onneksi menevät tasaisemmin pitkin päivää. En ole ikinä osannut syödä aamusta.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 16, 2011 9:35 pm

Very Happy mulla on ihan sama juttu äsken meni päivän eka leipä alas, muuten menny päivä vedellä ja sokerittomalla mehulla, nyt pitäs kohta syödä taas, mut ei maistu Embarassed mut ootas ku tulee yö niin sit menee juurtti ja pari hapankorppua, mut ei kait se haittaa ku saa ne kalorit melkeen kasaan mitä pitää ja ei sillä oo mitään väliä mihin aikaan ne syö, ainakaan mun laihtumista se ei oo hidastanu eikä estäny vaikka öisin tuleekin syötyy Embarassed ei ehkä mikään terveellisin tapa, mut en osaa mäkään syödä mitää ennen iltapäivää ja en edes yritä väkisin, koska väkisin syöminen on musta ainakin täysin turhaa, syön silloin ku on nälkä ja tekee mieli Smile kalorit tosin taitaa jäädä mulla elle 1000 kaloriin per päivä, mut joskus menee yli ja silloin ku menee yli niin paino lähtee viel nopeempaan laskuun Very Happy eli näillä mennään ainakin nyt, kattoo sit jos toi tapa joskus muuttuu normaaliks!!
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle??????????? Empty Vs: miten ton weithticer saa tonne omalle kohdalle???????????

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa