Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apua en selviä enestä!

+23
Bulla65
BLOCCO
Kotletti
ei mikään keijukainen
Lyltsy
lisbet
Kimby
Piuku
Tertsukka
Leppis
dunbar
AnnukkaK
Tupsukka
saimaannorppa
kissus nytkö jo
Kukka
tigertytto
Sun
sateenkaarenpäässä
Aurora
Elämä edessä
Rosmariini
Sinde
27 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 3 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ti Loka 25, 2011 4:28 am

Mulle ei sovi alkuunkaan nuo ene- pussit! Kyllähän niitä juo ja käyttää kun pakko on, mutta kun elimistö alkaa sanomaan sopparia irti niin silloin täytyy jo miettiä mikä on oikein. Olin reilun viikon enellä ja koko ajan oli maha niin sekaisin, että ei ihmekään kun paino putosi!!! Mihinkään ei uskaltanut lähteä ennakkoon suunnittelematta missä vessat sijaitsevat! Viikossa meni 3.2kg, siirryin seuraavalla viikolla ruoka eneen ja HUPS olikin tullut lisää reilun kilon veran!!
Onko muilla ollut vastaavaa kokemusta enestä??
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 3 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Loka 25, 2011 1:51 pm

Kantsii kokeilla myös jotain muuta sorttia pussi keittoja jos jostain menee maha sekaisin. Ei kannata niin hirveesti miettiä, antaa mennä vaan pussi kerrallaan. Lisänä se sallittu puoli kiloa rehuja/keitto juureksia. Kyse on kuitenkin pienestä hetkestä elämässä kun eneillään. Mutta ymmärrän kyllä että kaikilla ei ole samanlaista kuin itselläni. Minä pidin eneilyä tosi helppona, kun ei koko ajan tarvinnut miettiä mitähän söis. Eneilyn aikana mulla oli muutama työmatka päivä ja siellä ruoka eneilin valmiista pöydästä onnistuneesti, vaikka etukäteen pelkäsin tajoilujen paljoutta. Otin jonkun pienen kananpalan tms. ja salaattia. Matkalla kotiin vatkasin shakerilla pirtelöä ja/tai popsin mini tomaatteja. Tsemppiä kovasti.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa