Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apua en selviä enestä!

+23
Bulla65
BLOCCO
Kotletti
ei mikään keijukainen
Lyltsy
lisbet
Kimby
Piuku
Tertsukka
Leppis
dunbar
AnnukkaK
Tupsukka
saimaannorppa
kissus nytkö jo
Kukka
tigertytto
Sun
sateenkaarenpäässä
Aurora
Elämä edessä
Rosmariini
Sinde
27 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja lisbet To Heinä 21, 2011 1:42 am

Muistaisin jostai ketjusta lukeneeni, että yksi valmisjuoma tai patukka vastaisi 2 pussia...saatan kyllä muistaa väärinkin...
tsemppiä ENEilijöille! ja tietenkin meille muillekin! Smile

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Heinä 22, 2011 4:46 am

Kiitos tiedoista. Very Happy Olen eneillyt aika paljon kaloreita laskemalla tavallisista ruuista. Syön patukan ja/tai proteiinipirtelön päivässä. Basketball

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Syys 16, 2011 10:36 pm

Ene-ryhmä alkoi reilu viikko sitten. Mad

Arvasin! Olen maistellut jo etukäteen ene-pusseja ja ne ovat kuvottavia. Ajattelin, että voinhan syödä normaalimpaa ruokaa, kunhan pysyn alle 800 kcal päiväannoksessa, koska silloin olen ketoosissa. Mutta siitäkään ei tule mitään.

Olen sopetunut syömään alle 1000 kcal päiväannoksia, vaikka välillä lipsahtaa yli. Viime aikoina laihduttaminen on ollut muutenkin jonkin verran vaikeampaa, koska aloitin uudessa työpaikassa. Se vie energiaa ja huomiota niin paljon pois liikkumisesta ja ruokavalion noudattamisesta.Onneksi sain 1. viikolla laihdutettua 1,2 kg, mutta nyt 2. viikolla, kun pitäisi kiristää, niin tuntuu että minä höllennän.

Oikeasti mulla on menossa toi ryhmä ihan pilalle ja sieltä juuri katsotaan leikkauspotentiaalit. En ole saanut edes lääkäriltä lähetettä, kuten jotkut muut aiemmin, koska he ovat joko lihavempia tai sairaampia kuin minä. Luultavasti minun on säästettävä rahaa ja otettava pieni laina, että voin mennä yksityiselle leikkaukseen. Sitä paitsi ostin kotiin vielä uuden vaa'an, joka näyttää 2 kg enemmän kuin vanha. Tosin se näyttää vielä kilon vähemmän kuin terveyskeskuksen vaa'at.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Syys 16, 2011 10:55 pm

Tsemppiä Leppis!

Musta ei kanssa olisi ollut tuohon eneen, ja silti mun elämä leikattuna on sujunut hyvin.

En ymmärrä kuinka jotkut pystyy 10 viikkoakin olemaan enellä. Kuinka moni normaalipainoinen pystyisi oikeasti tollaiseen?

Yksityisellä ei kyykytetä tollaiseen. Jos sulla on taloudellisesti mahdollista, on se harkitsemisen arvoinen vaihtoehto. Suosittelen Terveystaloa.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Leppis La Syys 17, 2011 1:06 am

Niin kyllähän se kummastuttaa, et ravitsemusterapeutti esitteli, kuinka eneilyn aikana laihdutaan 15-24 kiloon ja puolen vuoden päästä ollaan viel 8-15 kg lähtöpainolsta hoikempia. Eiks olis tärkeempi pitää se poissa minkä laihduttaa. Joillekin eneily sopii hyvin, mutta mä oon hidas laihduttaja.

Täytyy vielä katsoa, kun ei olis yhtään ylimääräistä rahaa, mutta terveys on oikeesti tärkeempi asia kuin materia. Täytyy sitten myydä vaikka auto, että pääsee leikkaukseen.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ti Syys 20, 2011 1:57 pm

Mulla vasta yksi vuorokausi eneä takana, joten ei voi juuri kokemuksen äänellä puhua, mutta yllättävän hyvin meni tuo vuorokausi. Aina aiemmin kun oon yrittänyt enellä, niin en oo jaksanut edes yhtä päivää, kun tulee niin karsee nälkä. Nyt pysyin tiukasti pusseissa ja siihen vähän sallittuja kasviksia tykö, niin jotenkin pärjäsi. Tuli illalla nälkä ja lievä pahoinvointi, mutta join pussin Allevon parsakaalikeittoa (johon oli kyllä pakko lisätä suolaa), niin pahoinvointi meni ohi ja pystyi nukkumaan. Toivottavasti menee jatkossakin hyvin, aamupalaksi otin Naturdietin ananasjuoman, joka oli niin makeaa, että tyydyttää makeannälän. Mulla on leikkauspäivä 10.10., joten vain kolme viikkoa aikaa eneillä, siksi mun on nyt pakko onnistua. Kirurgikin luotti muhun, että pystyn, ja perhe luottaa, joten nyt täytyy tsempata. Viis siis pussien pahasta mausta, tämä homma hoidetaan kotiin.

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Kotletti Ke Syys 21, 2011 5:25 am

Kyllä Leppis nuo 15-24 kg:n painonpudotukset eneilyn aikana tuntuvat aika hurjilta varsinkin naishenkilöllä. Itse en ollut millään terveydenhoitajan valvomalla laihdutuskuurilla ennen leikkausta.

Työterveydestä minut lähetettiin diabeteslääkärille ja lähetteessä oli toivomus päästä laihdutusleikkaukseen. Diabeteslääkäri totesi, että tuosta kun laihdut vielä noin 10 kiloa, niin pääset leikkaukseen. Kerroin, että olin jo laihduttanut 10 kg ennen hänen vastaanotolleen menoa ja laihtuminen ei ole enää kovin nopeaa. Tähän lääkäri totesi, ettei se niin kilon päällä ole, kunhan vain suunta on oikea.

Sain laihdutettua ehkä noin 7 kg ja minulle annettiin alkukeväästä n. 10 minuutin vastaanotolla GBP-leikkaukseen aika, joka oli muutaman kuukauden päästä. Sen jälkeen oli pari terveydenhoitajan punnitusta, verikokeita, mahatähystys, hengityskokeet, keuhkokuvat, uniapneatutkimukset ja nukutuslääkärin vastaanotto. Näinä aikoina laihduin vielä ehkä noin 3 kiloa lisää, eli aloituspainosta oli lähtenyt noin 20 kg. Näillä jokaisella käynnillä minulta kysyttiin, olinko edelleen halukas leikkaukseen.

Noin 3 viikkoa ennen leikkausta minulle kerrottiin, että nyt pitäisi aloittaa ENE-dietti ja sain ohjeet terveydenhoitajalta. ENE-dietillä laihduin vielä noin 8 kiloa lisää. Itse käytin Nutrilettin valmisteita ja söin iltapäivällä hieman vähähiilihydraattisia kasviksia (kaalia, kurkkua tms.). Eneilyn aikana harrastin aika paljon liikuntaa, eikä se paino enää tuon enempää laskenut.

GBP-leikkaus minulla oli 3 viikkoa sitten. Leikkauksen jälkeen olen laihtunut yli 10 kiloa.

Koko tämä prosessi kesti minulla hieman yli vuoden.


Kotletti

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Lounais-Suomi
Registration date : 07.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Leppis To Syys 22, 2011 12:21 am

Niin sitä minäkin olen ihmetellyt Kotletti! I love you Kun hitaammin lähtee, niin paremmin pysyy poissa. Jotenkin on turhan tiukaksi vedetty toi ene-ryhmän syömingit. Ei vaihtoehtoja ene-pusseille ainoa oli, että jos korvaa yhden pussin ruoalla, niin se on 50 g. kalaa, kanaa tai lihaa. Muistaakseni pari lasia rasvatonta maitoa tai yksi kananmuna. Täytyy vielä muistuttaa, että nythän ei ole kyse leikkauseneilystä. No

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen To Syys 22, 2011 8:01 pm

Mulla nyt eneilyä neljäs päivä menossa, ja kohtuu hyvin sujuu vielä, nälkä on toki lähes koko ajan, mutta periksi en saa antaa, kun niin pian on leikkaus. Vähän yllätyin, kun Allevon peruna-purjokeitto on niin hyvää, että sitä voisi jopa muutenkin syödä, ja Naturdietin ananaspussijuoma on kans hyvää ja tyydyttää makeannälän, ei nuo muut sitten kovin hyviä olekaan. Mulla on nyt päiväannos seuraava: klo 7 pussi makeaa, klo 11 pussi suolaista keittoa + 50-100g sallittuja vihanneksia, klo 15 pussi makeaa, klo 18 pussi suolaista keittoa´+ 100g sallittuja vihanneksi, klo 21 pussi makeaa. Tällä jotenkin pärjää, illasta on se pahin nälkä. Täytyy vaan yrittää jaksaa tsempata, toivottavasti jaksan loppuun asti.

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja BLOCCO Pe Syys 23, 2011 6:00 am

...tsemppiä tsemppiä - kyllä ENE:stä selviää
tää leikkausta edeltävä ENE on tosiaan helpompi motivoinnin kannalta kuin tuo syksyn "näyte-ENE", jolla ansaittiin paikka leikkausjonossa.
Multa loppui nuo Nutriletin suklaat tänään. Käytin niitä niin, että ne oli päivän viimeinen ja eka satsi. Sekoitin ne saskian ja kylmän kahvin sekaan, niin että puolentoista litran pullo oli täysi. Sitten kun olin ottanut ilta ENE:n - niin sekoitin aamu-ENE:ä varten vielä tyrnijääpalan (14 g = 10 cal)! sillä totilla sain aamun aina hyvin käyntiin. Muut ENE-annokset on olleet joko Allevon tai Nutriletin kasviskeittoja - ja ne olen sekoittanut kuumaan veteen ja niiden sekaan sitten tuon 100 g:n raastesaalaattisekoituksen. (20 - 23 kaloria/100 g juures- ja kasvissisällöstä riippuen)
Ihanhan ne on ollu hyviä vihanneskeittoja ja ruokaisia sillä tavalla.
Ja reissupäivinä olen tehnyt nuo annokset termareihin / kylmälaukkuihin. Reissuissa olen syönyt nuo raastesalaattiseokset suoraan rasioista, jotka ovat kulkeneet kylmälaukuissa. Ja juomana on ollut Saskia, tee ja kahvi.
Laskin just noi pussit, joten en mene enää hakeen lisää, kun keskiviikkoaamuna pitää mennä jo leikkaukseen...Mutta siihen asti ENEillään juuri ohjeiden mukaan n. 800 kaloria /vrk

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Syys 23, 2011 2:37 pm

Loistavaa Blocco! Kuullostaa tosi hyvältä, sinulla on asenne ja motiivi kohdallaan, voit olla varma, että tuolla tavalla pääset eroon ylipainosta ja se tulee olemaan myös pysyvää. Sinusta suorastaan huokuu halu onnistua ja saada tämä projekti loppuun kunnialla. Ymmärrät, ettei tässä asiassa ole oikotietä onneen, tämän asian kanssa ei ole leikkimistä ja olet valmis näkemään vaivaa asian eteen ja hyväksyt sen, että joskus sitä joutuu vähäksi aikaa pois siltä omalta mukavuusalueelta. Onnea loppueneilyyn ja tulevaan leikkaukseen, olen iloinen puolestasi Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja BLOCCO Pe Syys 23, 2011 9:02 pm

juu kiitos Bulla65 - Tiistai-iltaan tämä ENE-jakso kestää...
kävin tänään TAYSissa tapaamassa kirurgia ja nukustulääkäriä ja sain ohjeet ensi viikkoon. ma vielä verikoe, ti lääkkeiden vähennys ja keskiviikkoaamuna vain paria lääkettä, kokopitkät tukisukat jalkaan ja nimiranneke ranteeseen - ja ei kun leikkaamoon;). Kun leikkauspäivä on keskiviikko, niin perjantaina sitten RT kertoo mitä loppuelämän ajan syödään...WAU

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen To Syys 29, 2011 5:52 pm

Mulla eneilyä jo 11. päivä menossa, mutta en voi sanoa, että on helpottanut. Varsinaisesti nälkä ei oo enää koko ajan, mutta iltapäivästä ja illasta on kyllä, mutta viime päivinä on iskenyt kova ruuan ja syömisen kaipuu. Tämä ei ole sitä puremisen kaipuuta, pureskelen kyllä kaalia ym. kasviksia joka päivä, vaan tämä on toisenlaista. Kaipaan sitä, että voisi syödä annoksen tuoksuvaa lihapataa lisukkeineen ym. ym., eli lähinnä varmaan lihan kaipuu. Onko teille muille tullut tällaista? Yritän jaksaa kuitenkin sitkeästi, ollaanhan tässä jo puolivälissä eneilyä. Smile

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ma Loka 03, 2011 4:51 pm

Ja nyt jo 15. päivä eneilyä menossa, siis voiton puolella ollaan, tämän jälkeen enää 4 päivää eneä. Oon suorastaan ihmeissäni, että oon pystynyt tähän, mutta tiukkaa on tehnyt. Allevon parsakaalikeitto jo yököttää, en enää koskaan elämässäni aio syödä sitä tämän jälkeen. Leikkausta edeltävänä viikonloppuna saa syödä kevyttä kotiruokaa, että saadaan elimistöön hiilarivarantoa leikkausta varten. Lauantaina siis Hailuotoon siikamarkkinoille lohisoppaa ja paistettuja muikkuja syömään, nam, sitä odotellessa jaksan loppuun asti!

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Pe Loka 07, 2011 3:15 pm

Jippii, viimeinen päivä eneä menossa, en ois kestänyt enää yhtään päivää. Nälkä vain kasvoi mitä pitemmälle aika kului, onneksi tarvi olla enellä vain 3 viikkoa, vaikka siinäkin oli jo liikaa. Eihän noilla pusseilla kukaan pärjää, koko ajan nälkä ja heikotus! Eihän tuo oo ees terveellistä, kun ei saa yhtään proteiiniakaan. Huomenna aion nauttia runsaan ihanan aamiaisen, jossa on ainakin runsaasti munakokkelia ja sitten siikamarkkinoille. Maanantaina sitten leikkuriin!

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Loka 07, 2011 3:43 pm

Onnittelut eneilyn onnistumista! Miten paljon sulla meni kiloja tuon kolmen viikon aikana?

Täällä Turussa ei saanut syödä mitään kevyttä kotiruokaa ennen leikkausta, vaan piti eneillä leikkauspäivään asti - tuossakin asiassa on näemmä eroja eri sairaaloissa Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja BLOCCO La Loka 08, 2011 6:18 am

...juu tuolla toisaalla jo varoitin "ei mikään keijukainen" nimimerkkiä urheilemasta ruoan kanssa juuri kalkkiviivoilla - voi mennä pienellä pilalle.
Sitäpaitsi ENE sisältää oikein hoidettuna kyllä kaikki tarvittavat aineet!
Mutta: Ainakin minulla on ENE-jaksojen jälkeen ollut normaaliruokaan paluussa mahassa ongelmia - nyt ei leikkauspäivän aatonaattona ja aattona kannattaisi urheilla, vaan vetää ENE:llä pari jäljelläolevaakin päivää!
Jos innostuu liikaa kuormittamaan masuparkaa, niin se kostautuu varmasti pahoinvointeina leikkauksen jälkeen!

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja tigertytto La Loka 08, 2011 4:11 pm

Voiko vielä käyttää noita nutriletin juomia,kun leikkauksesta on yli 6 viikkoa?Nyt kun ei tunne enää nälkäää niin voisin hyvin pärjätä pelkillä pussikeitoilla Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Piuku La Loka 08, 2011 10:45 pm

Voit käyttää hätävara välipalana, mukana esim. työmatkalla. Tai jatkeena päivän päätteeksi jos aterioita tai kaloreita ei ole tullut riittävästi päivän mittaan. Leikkauksen jälkeen aletaan opetella normi ruokaa. Kuuden viikon jälkeen pitäis pikkuhiljaa jo onnistua. Saatuja ohjeita noudattaen.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Loka 09, 2011 5:35 pm

Kiitos tiedosta..juuri noita matka eväitä tarkoitinkin Smile on niin kamalan vaikeeta löytää sopivaa syötävää kun on tien päällä Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja ei mikään keijukainen Ke Loka 19, 2011 5:58 pm

heippa kaikille, viimein päivitän tätäkin ketjua leikkauksen jälkeen. Mulla meni 19 päivän eneilyn aikana 5 kg! Kyllä olin ihmeissäni kun leikkausaamuna punnittiin, kun olin aivan varma, että yhtään ei paino putoa. Söin tosiaan normaalia ruokaa leikkausta edeltävän viikonlopun ja ehkä vähän ylensöinkin, mutta onneksi ei tullut pahoinvointia leikkauksen jälkeen eikä muutakaan. Mulla on aina ollut aikamoinen "rautamaha", sinne on aina uponnut kaikki, oksentanut en ole juuri koskaan eikä ole ollut minkäänlaista mahaongelmaa, vaikka olen ylensyönytkin. Saas kattoo nyt miten uuden mahan kanssa onnistuu syöminen ja onnistuuko laihtumaan.

ei mikään keijukainen

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 22.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja anssidi Ke Loka 19, 2011 7:02 pm

Leikkaus 10.10 ja kotiutus 17.10.
Aloin kotona syödä todella mehevää ja pehmeää hirven lihasta ja sian lihasta tehtyä karjalanpaistia. Kyytipoikana 1rkl perunamuussia, keitettyä porkkanaa 2cm. Piimää mukaan joka suupalaan ja täysjauhatus. Meni puolituntia ja hyvä olo. Normaalisti tuon verran on tippunut paistia lautaselta rinnuksille. Ei ole nälkä. Kolme tuntia menee hyvin. Rahka/mustikkakeitto on hyvää seuraavana ateriana. Näyttää ainakin mulla että suoli toimii. Taas voi ottaa tuollaisen pienen liharuoka-annoksen. Annos kyllä on sellainen että naapurin keuhkotautinen kissa syö enemmän.
Nutrilet tuotteita voi käyttää korvaamaan aterian tai välipalan. Niissähän on pääsääntöisesti kaikki. Minun suosikkinin Nutrilet Quik Weightloss Hot&Cold Premium Moccca shake on huippu välipala esim kun menee kahville. Ostaa pienen kahvin isoon kppiin ja sekoittaa siihen satsin pussista pöydässä.

anssidi

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Kuopionseutu
Registration date : 10.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja katka To Loka 20, 2011 4:34 am

Mulla tää viimenen ene on todella sekottanu pään.Ahistaa koko ajan.Haaveilen kaikista herkuista.Päivät kuluu hitaasti.Viikko takana ja neljä edessä,ei helv..ti!
Ongelma ei oo nälkä vaan se,että oon ihan jäässä koko leikkaus hommasta.Vuoden oon epätoivosesti oottanu tätä ja nyt kun tää olis tässä niin ei vaan pää pysy kasassa.Pelottaa kaikki,laihdunko tarpeeks(min.10kg),onnistuuko leikkaus,onko kovat kivut jne..
Oon tosi impulsiivinen ja pelkään,että luovutan koko homman.Katuisin sitä koko loppu elämäni.En tajua miks ajattelen kaiken niin negatiivisesti,vaikka just tästä oon haaveillu niiiiin kauan.
Sori tulee ihan sekavaa tekstiäkin,kun on vaan nuppi niin levällään..
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 05.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja anssidi To Loka 20, 2011 2:12 pm

Hopsista!
Itse jännitin kanssa. Viimeinen yö oli pisin.

Tulet yllättymän että miten pienillä kivuilla pääset. Maanantaina kun operoitiin 7:45 niin tiistaina tuli jumppari ja kippasi pystyyn. "Paskataudissa" koskee mahaan enemmän. Sitten niillä hoitajilla on kyllä troppia joka poistaa kivut kun pyydät. Tablettia suussa sulavia tablettia, piikkiä. Oikeestaan ajankulu on hidasta.


Toivoo vaan että pääsee kotiin ja ulos hengittämään ja liikkumaan. Nyt on 10 päivää leikkauksesta ja olen lähdössä lintumetsälle koiran ja tytäreni kanssa. En kullä kanna kuin juomaa ja aseen. Tytär kantaa eväät ja oman pyssyn. Viikonloppuna hirvimetsälle.

anssidi

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Kuopionseutu
Registration date : 10.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Cissi45 To Loka 20, 2011 11:03 pm

Mulla on nyt takana eneilyä n. kaksi ja puoli viikkoa. Olen käyttänyt lähes kokoajan Modifastia neljä pussia päivässä ja ne maistuvat minusta todella hyville. Yritin syödä myös Easy Diet -tuotteita, mutta niitä en saanut menemään alas, en sitten millään. Tomaattia, kurkkua, kaalia, sieniä ja sipulia olen syönyt lisäksi. Tällä hetkellä on enellä pudonnut painoa n. 7 kg. cheers
Todella helposti on mennyt tämä eneily-jakso!
Ensi maanantaina eli 24.10 täytyy käydä vielä verikokeissa ja keuhkokuvassa sekä juttelemassa leikkauksesta osastolla. Keskiviikkona 26. päivä on sitten vuorossa itse leikkaus. Sain siis leikkausajan niin pienellä varoitusajalla, etten ehdi eneillä kuin reilut kolme viikkoa.

Cissi45

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Joensuu
Registration date : 16.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua en selviä enestä! - Sivu 2 Empty Vs: Apua en selviä enestä!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa