Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apua

5 posters

Siirry alas

Apua Empty Apua

Viesti kirjoittaja maalu Su Elo 15, 2010 1:59 am

Aloitin eneilyn 4.8 eli siitä on 10 pv. Aloitin nutriletillä ja ruoalla sekaisin kolme päivää meni hyvin sitten viime viikonloppuna
meni yli kalorimäärien. Tämä viikko taas onnistui , paitsi että söin tänään 2 kananmunaa. Nyt on syylline olo. Paino tosin on laskenut 3,5 kg
mutta silti pelkään etten pääse leikkaukseen...
Ekan punnituksen jälkeen eli helmikuun jälkeen heinäkuussa oli paino noussut ne kolmisen kiloa kun tapasin ravitsemusterapeutin toisen kerran. Tästä heinäkuusta on nyt taas pudonnut sama määrä.

Pahus kun tää on vaikeeta ja syyllisyys kaihertaa mieltä. Enää on 9 päivää siihen kun tapaan lääkärin ja sairaanhoitsun. Leikkaus siitä viikon päästä.

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja Tantta Su Elo 15, 2010 3:21 am

Eli onnistut kylla pudotuksessa, nyt ei kun kovennettua tahtia vaan eteenpain. 9 paivaa sita ihminen istuu vaikka neulan nenassa jos on pakko.
Kaksi kananmunaa tuskin ketaan haittaa, nehan on parasta mahdollista laihduttajan muonaa.
Onnea matkaan, ajattele, etta tama on sun viimeinen laihdutuskuuri.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 15, 2010 4:13 am

Maalu,,mulla sama juttu..mun ene alkoi 6 pvä..ja ...täää on nyt ollut vaihtelevasti pusseja ja ruokaa...jamullekkin tuleee kamalan huono omatunto kun olen laittanut naamavärkkiini ruokaaa...kamalasti tekee mieli jotain muutakin kuin pusseja...ja sitten kun on syönut niin katuuuu ihan kamalasti...mulla paino on kanssa laskenut,mutta mua pelottaa jos näää syömiset haittaa jotenkin sitten siinä leikkauksessa....täää on vaan niin kovin vaikeeta...mutta toisaalta enhän mä tähän leikkaukseen olisi menossakaan jos täää olis helppoa : )
Tantta on tosi hyvä tsemppaaja ; )
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja maalu Su Elo 15, 2010 8:50 pm

Viikolla on aina helpompaa mutta viikonloput ollut ennenkin houkutuksia

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Elo 24, 2010 12:03 pm

MOi!
Mulla viikonloput helpotti kun annoin ITSELLENI luvan herkutella jotain........esim. pizzalla!
Joskus söin ehkä puolikkaan ja kerran kävi pizzeriassa, ettei sit tehnytkään enää mieli!
Älä ole liian rankka itsellesi.............jos sortuminen tulee niin pyri syömään sitä kiellettyä "hedelmää" vähemmän kuin ennen!

TSEMPPIIIIIIIIIII LOPPUKIRIIN!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja maalu Ti Elo 24, 2010 2:13 pm

Olin eilen tapaamassa leikkaavaa lääkäria, nukutuslääkäria, hoitajaa ja ravitsemusterapeuttia. Paino oli pudonnut 6,5 kg. Ensi viikolla leikkaus.
Toivottavasti flunssa ei iske. Eivät kuulemma leikkaa jos on nuha tai yskä.

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Elo 24, 2010 5:46 pm

Moi!

Minä hulttio eneilin ihan omatoimisesti tavallisella ruualla enkä katsonutkaan pusseihin päin. Laskin kalorit muista paitsi raaoista vihanneksista ja pidin ne alle 600 viikolla. Lauantaina palkitsin itseni juomalla saunassa kaksi lightsiideriä. Kalorienkin annoin nousta 800 asti. Kaikesta tästä huolimatta paino putosi viidessä viikossa 12kg ja leikkaus saatin tehtyä ilman ongelmia.

Olkaa itsellenne armollisia ja sallikaa pieni mielihyvän tuottaja aina silloin tällöin, jaksaakin paremmin.

Tsemppiä viimeiseen laihdutuskuuriin!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua Empty Vs: Apua

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa