Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

sleeve leikatut

+2
tiikos
pingu70
6 posters

Siirry alas

sleeve leikatut Empty sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja pingu70 Su Tammi 23, 2011 4:40 pm

Moi kaikki.

Minua kiinostais tietää paljonko teillä on paino pudonnut sleeven jälkeen?
minullekkin tehtiin sleeve ja leikkauksen jälkeen painoa pudonnut n. 11 kg / 12 vkos.
miten teillä on muuten mennyt, onko ollut jumeja ym. miten vointi?

mulla vointi hyvä, mitänyt röyhtäyttää kovasti. varsinkin syömisen jälkeen. annokset edelleen tosi pieniä.
ruokaa n. 100g kerralla, 1 mandariini, leipäpala, nakki ym.
juomiset menee tosi hyvin, kunhan muistaa juoda.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja tiikos Su Tammi 23, 2011 5:33 pm

Mulle on tehty gastric sleeve 8.11.2010 ja sen jälkeen on paino pudonnut 10,2 kiloa. Mutta kokonaispudotus on 30 kiloa ,joten kai se nyt vähän voi hidastua.
Nyt on juuri jumitus päällä,paino ei putoa,vaan hiukka nousee?? On tämä kummallista.
Voin aivan erinomaisesti ja lähes kaikkea voin syödä, vähän. Juon eri aikaan kuin syön ja alkuun se vaati muistamista, että maitoa ottaa n. puolen tunnin kuluttua ruokailusta,mutta kaikkeen tottuu. Ja sitä vettä puoltoista litraa, yäk. Se on mulle ihan pakkopullaa, mutta menee. Mua ei röyhytä, vaan nousee semmosia pieniä kuplia vaan. Joskus tuntuiskin helpottavalta,jos se nielty ilma nousisi pois.
Se missä mun pitäsi parantaa tapani, on syömisnopeus. Syön edelleen ihan liian nopeasti, ja sitten on harmillinen olo.

En vaihtaisi tätä nykyistä olotilaa mihinkään, kaikki sujuu niin hyvin(=:

tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : turku
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Tammi 23, 2011 10:27 pm

Mulla maha murisi ja röyhtäilin kolmisen kuukautta leikkauksen jälkeen, niin että ihan hävetti kotiporukassakin.

Helpottui sittemmin ja nykyään ei enää maha murise kuin korkeintaan aamuisin nälästä.

Painon putoamiseni näet allekirjoituskohdasta. 7 kk asti meni keskimäärin reilu 1kg/vk (2 vk ja 3 vk jumit alussa) ja sen jälkeen on ollut parin viikon jumeja pariin otteeseen ja sitten on aina tippunut kolmannella viikolla reilu kg. 7 kk jälkeen painoa on mennyt n. 750kg/ vk kuukauden ajan ja viimeinen kk on mennyt reilu 500 gr/ vk.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Fisu Su Tammi 23, 2011 11:36 pm

Leikkaus oli 8.12.2010, sen jälkeen on pudonnut n.17kg. Vielä ei ole kerennyt jumittamaan, tietenkään paino ei putoa niin nopeasti kuin nestemäisellä dieetillä ekoina viikkoina. Syöminen menee hyvin, kunhan ei liian kiireesti syö. Aterialla syön yleensä 60-100g kerrallaan, puhdasta lihaa/kanaa mahtuu mahaan tietysti vähemmän kuin esim. jogurttia.

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Tammi 24, 2011 4:55 am

Hep!

Mitään jumeja ei ole päässyt yllättämään kun olen 1,5 vuotta kirjannut kaikki kalorit. 57 viikkoa leikkauksesta ja kiloja pudonnut 62 kpl joten keskiarvo on vieläkin yli kilon per viikko. Nyt kai paino putoo keskimäärin jotain 0,7 kg viikossa 2000 kcal ruokavaliolla. Ekat kuukaudet leikkauksen jälkeen oli tietty hieman nihkeetä tuo syöminen, mutta ei mitään hetkellistä vatsakipua kummempa ole ikinä ollut. Se johtui liaan nopeasta syömisestä. Ei ole oksettanut enkä tiedä mitä Dumping on kun en ole kokenut. Syyskuussa, tasan 2 vuotta projektin aloituksesta on tarkoitus olla 92 kiloinen jolloin kiloja on lähtenyt 92 joten olen silloin puolittunut. Tavoitteeseen pääsen mikäli pystyn 2000 kcal syömisiin.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Tammi 24, 2011 2:58 pm

Kimby upea suoritus sulla! Toivottavasti saavutat tavoitteesi vaikka hirmu hurjalta se tuntuukin... siis niin paljon painoa pudotettuna 2 vuodessa Smile 2000 kcal vrk on tosin hyvä määrä, joten jos sillä paino putoaa niin upeaa.

Itse olen kokeillut pysyä 1200-1500 välillä, mutta nyt olen kyllä vähän herkutellut ja nostanut kalorit sen myötä 1700 luokkaan. Luulen, että pikkuhiljaa kanssa rupean sitä päivä tavoitteeksi ottamaan.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Ann Ma Tammi 24, 2011 4:18 pm

Loistava tulos sulla Kimby jo tähänkin mennessä cheers
Onnea loppurutistukseen, toivottavasti pääset tavoitteeseesi!
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Kimby Ti Tammi 25, 2011 3:05 am

Kiitokset kehuista. Kun noita mun kiloja ja kaloreita ihmettelette (ja väistämättä vertailette itseänne niihin) niin kannattaa muista että lähtökohta oli mulla aika reilu ja päinvastoin kuin 99% täällä kirjoittavista olen 190 cm mies. Se kun vaikuttaa kulutukseen paljon ja sitä myöten myöskin siihen mitä voi syödä ja silti laihtua. Mun kulutus on siis laskennallisesti tällä hetkellä n. 2700 kcal. Käyn uimassa 2 km/40 min. 4 kertaa viikossa ja siinä välissä nostelen myöskin vähän puntteja joten sekin kannattaa huomioida. 180 kiloisena mun kulutus oli n. 3300 kun en liikkunut lainkaan. Sen verran tuo painonpudotus vaikuttaa kulutkseen. Istumatyötä tekevä keski-ikäinen nainen ei välttämättä yli 2000 kcal kuluta.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Tammi 26, 2011 12:31 am

Mulla kulutus on laskennallisesti 1750 kcal ihan sohvaperunana ollessa. Liikuntaa talvella en kauheasti ole jaksanut harrastaa, mutta keväällä sitten taas lisään sitä. Mä olen 1700 kcal nostamassa päiväkulutuksen siksi, että toiveissa olisi raskaus eikä raskaus ja laihdutus kulje käsi kädessä ja jompikumpi on pakko valita.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

sleeve leikatut Empty Vs: sleeve leikatut

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa