Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

+49
kilomies
Tötterö
Hupelo
Käivelö
Heippis
Helmiäinen
punatukka
Tuhatkeiju
Ekavekara
snafu
TiiviReddy
Merja
apila
t.si
stina66
Eija-Stiina
Viipe
hansu
Sayura
annukka1955
Rohmu
Tuplanainen
Hemasa35
Palleroinen
Tuulikki35
rolli82
Pellukka
meevin
trintilla
pilvipouta
HyeeNa!
piipa2012
2FatToFly
Elämä edessä
Ruustinna
Mii
kamro
Gilraen84
Poutapilvi
MRA123
Rullukka
ritu
anne.heide
mariella
BLOCCO
Laihduttava
Nana
Aloittelija
Ano
53 posters

Sivu 22 / 29 Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 25 ... 29  Seuraava

Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Joulu 29, 2013 7:17 am

voi Nanne muru, isoooooooooo hali rutistus täältä <3 <3 <3
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Joulu 29, 2013 8:00 am

Täällä mie yön kähmyröissä vatvon asioita, ei uni tule..
Kiitos rolli siullehin I love you..virtaalihalikin lämmittää.sunny

Sain tänään selville sen "ihastuksen", näin kuvanhin(facebook on ihmeellinen kapistus..) ja tiedän missä asustaa.
..eihän se miun oloa ainakaan helpottanut..nainen kaunis, ehkä nuorempi kuin mie..tunnen itse olevani niin vanha ja väsynyt Sad
 
Enpä olisi uskonut että tällaista salapoliisin hommaa minähin vielä joskus teen.. 
Mies ei edelleenkään puhu, on tiukasti lapsen seurassa(säälittävää pitää lasta puolustuskilpenä)tai sitten makuuhuoneessa ovi tiukasti kiinni..

Jos lapsi ei olisi kotosalla, en aikailisi ja minä ainakin puhuisin!!!
Kelit vaan olleet niin huonot että poikanenhin ollut sisällä paljon ja ei se keskustelu silloin onnistu.
..eikä tähän hätään nyt ketään kaveriakaan jonka luokse hän voisi mennä vaikka muutamaksi 2-3tunniksi leikkimään.

Mies lähdössä aikaisin aamulla metsälle..hah, vettä sadellut kuin aisaa, kuka hullu silloin mettästää???
..haluaa vain pois kotoa, menee vanhempiensa tykö.

Olen joskus lukenut pettämisestä netissä enempikin ja ajatellut tilannetta(mikä meillähin nyt on)kun toinen puoliso ei saa mitään vastausta siihen MITÄ on oikiastaan tapahtunut???
..ei siis edes minkäänlaista y r i t y s t ä toisen puolelta.

Silloin ajattelin että toivottavasti ei omalle kohdalle satu ikinä..ja sattui kumminhin Crying or Very sad
..vie niin paljon voimia tämä yksikseen asioiden miettiminen, lähtee herkästi mielikuvitushin laukkaamaan.
Onneksi eilen illasta ystävätär tuli ylläri visiitille ja sain hieman purkaa pahaa oloani. I love you

Pitäisi kai yrittää nukkumista..otin lasillinen glögiäkin punaviinillä jos se hieman olisi helpottanut, eipä taida..
..vielä se aika kuukaudesta ja joka paikkaa sattuu ja kolottelee. Neutral 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja meevin Su Joulu 29, 2013 1:35 pm

Voi, NAnne. Kokenut olen saman ja vielä kaksi kertaa...toinen mies ei kanssa antanut mitään selityksiä, pakkas vaan vaatteensa ja lähti jättäen kaiken mun selvitettäväksi. Mutta onneksi me naiset selvitään vaikka mistä. Ja olen uskaltautunut vielä "vanhoilla päivillläni" uuteen yritykseen, avoliitossa eletty jo reilu neljä vuotta ja ollaan onnellisia. Vaikka näin en toisen eron jälkeen olisi uskonut.
Hyvä jos on ystäviä joille purkaa. Itse olin silloin vasta vieraalle paikkakunnalle muuttanut ja tosi yksin. Ja täällähän voi kanssa aina itseään keventää.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Joulu 29, 2013 11:09 pm

meevin..kovasti hyvää yhteistä eloa siulle ja puolisollesi - pitkää sellaista. I love you
..on helpottavaa että voin tänne kirjoitella tuntojani, vaikka ei tämä sellainen portaali virallisesti olekkaan.

meevin - mietin tuota mainitsemaasi.."Hyvä jos on ystäviä joille purkaa"..
..kun ei niitä sellaisia loppupeleissä ole.. Neutral..ei sellaisia joille haluaisin tästä kertoa kuin ehkä vain toteamalla että "erosimme".
Joudun varmasti hakemaan olooni ammattiapua, heidät koulutettu kuuntelemaan..ja sitä minä nyt tarvihen - kuuntelijaa, näin terapioin itseäni aiemminhin ja se pahin kiristys rinnassa helpottaa. 

Aamulla sain jotain unentokkurassa hädissäni miehelle puhuttua, vihaisena tosin..
..eihän sellainen tuota tulosta..
Mies ei ole vastannut yhteenkään lähettämääni tekstiviestiinkään..ajattelin että jos olisi sillä tapaa helpompi avautua , vaan ei..

Mies palaili vanhempiensa tyköä ja ilmoitti että Isänsä saanut myöhään illasta aivoinfarktin, on tehohoidossa ollut, läksi nyt katsomaan häntä sairaalaan kun siirsivät toiselle osastolle.
..mies on kuin muuri ja ilmeetön, en tiedä koskettiko tuokaan häntä mitenkään?
Tosin, hän on selvästä päästä harvoin itkenytkään, % juomaa otettuaan vain ja silloinhin harvoin.
Kun poikamme syntyi oli hyvin liikuttunut, montakin kertaa kun lapsi pieni.

En tarkoita ettei hän tuntisi mitään jos ei itke, eihän kaikki näytä sillä tavoin tunteitaan..
..mutta jos ei puhukkaan, on todella vaikea arvuutella mitä toisen päässä liikkuu?

Mies pääsi tässä tilanteessa helpommalla kun ilmoitin tietäväni hänen ihastuksensa jne..sanoi vain että "nythän se on sitten loppu ja ei mitään puhumista"..ja kun sanoin haluavani silti tietää mitä on tapahtunut?..hän sanoi että eipä kerinnyt vielä mitään tapahtua..voi luoja että hän ei tajua tätä ollenkaan!!!

Kuinkahan pitkään hän olisi näin jatkanut, ellei olisi jäänyt kiinni?..olimme varanneet uudeksi vuodeksi mökin(31.12-2.1)ja ajattelin että siellä otan ja puhun..mutta sitten en vain voinut hänen kanssaan ajatellakaan lähteväni sinne..koen tuskaa hänen lähellään, viha&suru vuorottelevat koko ajan Crying or Very sad ..jos olisimme olleet lähdössä kahdelleen eri asia mutta poikasemme olisi ollut mukana.

Oliko tämä sellainen tiedostamaton teko että saa itsensä riuhtaistua tästä suhteesta irti - petti(sellaisena puhelin tekstailut ja tapaamiset näen)jäi kiinni ja pystyy nyt lähtemään.

Suurimmalla osalla pettäjistä on tyypillistä: ei kaduta, eikä kyetä asettumaan toisen asemaan - miltä puolisosta tuntuu.
..sitten on niitä, joilla omatunto kalvaa ja pakottaa kertomaan, katuvat kovasti.

Ahdistus vyöryy aina yllättäin päälle mustana..tekisi mieli vain nukkua, uni armahtaa tuntemasta kipua ja surua..

Tiedänhän mie että ongelmat ei ole vain miehen syytä, olen mie myöskin toiminut usein väärin ja tunteet viilenneet toisiamme kohtaan, hitaasti mutta varmasti..isot taloudelliset&parisuhteen ongelmat= helpompi etsiä lohdutusta toisaalta..
..mutta siltikin pettäjä on ollut hän ja minua siitä ei voi syyttää..hän teki valintansa, sitähän me koko elämämme teemme - valintoja monenlaisia, joskus hyvinkin vääriä.
Mikäli mies olisi kyenyt puhumaan, olisin pystynyt ainahin harkitsemaan yhdessä yrittämistä vielä jos hän olisi näyttänyt haluavansa kovasti yrittää.

Tiesin jo alkujaa että olemme niin vastaparit kuin olla ja voi ja vaatii parisuhteen hoitoa että se kestäisi.
Alkuvuosina kun tuli kriisi, todella kovasti yritin puhumalla selvitellä vyyhteä auki ja saimme jotenhin juteltua asiat sille mallille että pystyimme jatkamaan - mies olisi kyllä hyvin helposti nostanut vain kytkintä ja lähtenyt yhteisestä kodistamme, luovuttannut helpolla..

Puhelin että joka suhteessa karikkoja, ueinkin ja kuuluvat eloomme ja että ei heti ensimmäisen ongelman - toisenkaan tullen voi sanoa: "minä lähden, erotaan"..

Voi että..koetin lyhykäisesti kirjoittaa Embarassed ..tästä vain tulee aina romaani näköjänsä..
..muuten, syöminen auttoi..paino noussut nyt n. 600g..enkä sure sitä nyt laisinkaan, tosin menkat tulossa aivan hilppeellä ja turvotus tuo aina 1-2kg lisää sinä aikana. 


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ma Joulu 30, 2013 3:45 am, muokattu 2 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Joulu 30, 2013 3:36 am

sie voit Nanne aina puhua ja purkautua täällä milloin haluat meille tai no mulle ainakin. <3
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 30, 2013 3:46 am

rolli I love you 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja meevin Ma Joulu 30, 2013 12:54 pm

Tänne ja, vaikka yv:llä jos haluat. Joskus jopa helpompi vähän vieraammalle puhua/kirjoittaa kun tutulle, ainakin mun mielestä.
Mä oon sellainen optimisti-luonne että aika pian alan suunnata eteenpäin. Ja jossain vaiheessa myös huomaan mitä hyviä asioita jotkut kamalatkin tapahtumat mahdollistaa. Tosin toisen eron , joka tuli kuin isku päähän, aivan yllättäen, jälkeen olin jonkun aikaan kuin syvässä kuopassa johon ei näkynyt kuin mustaa. Mikään muu ei tuntunut miltään. Sivutuotteena laihduin 25kg....Mutta ilman sitä miestä en olisi koskaan muuttanut tänne päin suomea enkä eläisi nyt tätä onnellista elämää.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Joulu 30, 2013 3:46 pm

mie oon täs vähän ihmeissäni. mulla ei ole yhtään tippunut paino nyt. syön säännöllisesti ja omasta mielestä oikeinkin.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ma Joulu 30, 2013 3:54 pm

Jep jep. Eipä se paino vaan tipu lineaarisesti, eikä enää enetahdilla. Tasanteita tulee, ja ne rassaa. Minä olin jossain vaiheessa ihan varma, että leikkaukseni on epäonnistunut... Mutta kun jakaa pudotuksen viikoilla, tulee kuiteskin ihan hyvä 1-1,5kg tahti.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 30, 2013 10:47 pm

Kiitos meevi että tiedän voivani vaikka yksäriä laittaa I love you
..siullahin ollut isoja kolhuja elosi varrella Neutral  mutta onneksi nyt hyvin.


Painosta..
Huomenna tulee(JO!)leikkauksesta kuluneeksi 1kk ja paino pudonnut -5.5kg(nousi jo tuossa välillä)..olen ihan tyytyväinen.
..ja jos tämä tahti jatkuu(ei varmaankaan jatku noin koko aikaa..)niin 1v päästä on -39kg pudonnut turhaa riippaa kropasta. Smile 

Minustakin tuollainen -1kg/vko olisi hyväinen tahti.
Laskin että n. 812g/vko ja tuo -39kg olisi 1v päästä hyvinhin mahdollinen tulos.

Olisin oikein tyytyväinen tuollaiseen 85kg painoonhin..kuukausien saatossa sen näkee, kuin käy.


Vielä kertaalleen kirjoitan tästä "suhde sopastani"..

Lyhykäisesti: Mies puhui sen verta että tiedän tunteiden kuolleen minua kohtaan, vihamielinen ja kylmä käytös Crying or Very sad
..en jaksa tässä alkaa edes kertoilemaan mitä vikoja miusta löytyikään, ettei suhde voi jatkua..

Toinen nainen kuitenhin siinä taustalla ja häneen selkeästi kovasti ihastunut, vaikka omien puheidensa mukaan se vasta aivan tuore tapaus - tekstaileet/soitelleet ja nähneetkin v a i k k a ei sitä suoraan sanonut.
Tavaneet mieheni pikkujouluissa ravintolassa marraskuun lopulla ja luulen miehen aloittaneen viestittelyn hälle hieman ennen joulua..varma en kuitenkaan ole.

Käy naisen luona varmasti(on niin pitkiä aikoja kotoa poissa)vaikka pyysin kyllä ihan asiallisesti olemaan vain puhelimitse yhteyksissä siihen saakka kun muuttaa poijjes..en millään jakaisi nyt katsoa tuota kodin ja ihastuksen välillä laukkaamista, ahdistaa jo muutenhin kovin..

Tänään mies kävi irtisanomassa omalta osaltaan vuokrasopimuksen, se voimassa 31.1. saakka..siihen menneessä olisi löydyttävä uusi asunto..

Mietin vain että miten mie jaksan???..nyt tuntuu aivan ylivoimaiselta.Sad

..mutta jotain hyväähin..
Puhuin tänään esikois poikani(27v)ja siskoni kera puhelimessa ja se auttoi, auttoi kovasti.
Poikaani en vain halua omilla ongelmillani kuormittaa liiaksi, hänelläkin tapahtuu nyt elämässään isoja asioita - onneksi loppupeleissä hyviä asioita.
..miulla on kyllä aivan ihana poika! I love you
Siskollani tuore samalainen tapaus juuri sattunena - mies löysi vai vihkaa toisen(tapaili häntä siskoltani salaa jonkin aikaa)ja hän ymmärtää hyvin tuntemukseni - ahdistukseni ja surun..

Siskolla on vain ihan suoraan sanottuna alkoholi ongelmaa ja ei ole aina tavoittettavissa pulimitse(ei vastaa)..ja jos vastaa voi olla päihtyneenä ja silloin en hänen kanssaan jutustele, lopetan puhelun heti.

Selvin päin ollessaan, jutustelemme todella piiiiiitkät puhelut.Smile 

On mulla pikkusiskohin mutta hänhän ahdistuu heti jos tällaisista alan jutustelemaan, ei kuulkaa empatiaa hällä riitä - oma napa, paras napa.. No   

Huomenna menen hieman kyläilemään poikaseni luo ja tilataan vaikka pizzat tongue  tarvihen irtiottoa nyt täältä kotoa.
..silmätkin on aivan kauhean näköiset, niin turvonneet kun olen itkenyt paljon, en ilkeä missään ihmisten ilmoilla kohta liikkua! Shocked 
..ja ei tarvihe kuin suu avata, niin itku pyrskähtää yllättäin ilmoille Sad..pidättelen monasti iltaan saakka kun poikanen mennyt nukkumaan tai kun käyn parvekkeella tupakalla - sekin lisääntynyt kovasti kun niin ahdistaa..eli kotosalla paljon olen ollut ja nyt hyvää varmasti tekee mennä muuanne välillä.


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ma Joulu 30, 2013 11:26 pm, muokattu 2 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Pellukka Ma Joulu 30, 2013 11:06 pm

Nannelle jaksamista vaikeassa elämäntilanteessa...  I love you I love you
Itsellä samanlainen tilanne kymmenen vuotta sitten, joten vaikeaa se on, mutta lopulta tilanne ei voi kuin parantua, oikeesti, se ei voi kuin parantua.  I love you 
Mä tosin itse valitsin lähdön sillo, ois mieskin kuulemma voinu lähtee, mutta koin sen tilanteen sellasena, että pois oli päästävä... enkä päivääkään ole katunut(löysin nykyisen miehen muutama kuukausi tämän jälkeen Wink )
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 30, 2013 11:24 pm

Ihana lukea että elämä voittaa kuitenkin PellukkaI love you

Tiedän että jokainen käy läpi omanlaisensa eroprosessin..toiset nopeammin, toiset verkkaisemmin. 
Nyt tuntuu niin kaukaiselta tämä kivun loppuminen mutta luotan siihen että koittaa sekin päivä vielä.

Paranemisajan pituuteen vaikuttaa paljon miun ja miehen välit, siis pystymmekö kommunikoimaan ja sopimaan käytännön asioista ilman riitaa?..*huoks* toivon niin kovin että pystyisimme, sitä en enää kaipais..
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja meevin Ti Joulu 31, 2013 12:04 am

Se on niin erilaista kun on yhteinen lapsi. Tyttöjeni isän kanssa ollaan ihan asiallisissa väleissä vieläkin, erosta on kohta jo parikymmentä vuotta, ainakin 15 (ei muista niin tarkkaan) ja kun lasten ja nyt jo lastenlasten asioissa pitää olla yhteyksissä niin ei ongelmia. Toisen miehen kanssa ei lapsia (onneksi) ollut, hän hävisi hyvinkin nopeasti kuulumattomiin. Eikä kyllä ikävä ole ollut. Kyllä se alkaa aurinko paistamaan risukassankin, aika onneksi parantaa vaikkei aina siltä tunnu. Ja sinäkin hoikistut ja simpsakoidut, eihän sitä tiedä mitä elämällä on sulle vielä varattuna...ainakin parempaa oloa laihtumisen myötä-

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Joulu 31, 2013 1:08 am

meevin - nyt en kykene vielä niin ajattelmaankaan että elämääni voisi joku uusi mies saapua..ehkäpä joskus.. I love you 
..elelin tosiaan 16v sinkkuna/yh:na, ennen kuin tavattiin miehen kera..

Miulle jo kirjoiteltiinkin tuolla toisaalla että..

"Odotahan kun kaunistut vielä lisää(ihanasti sanottu)ja simpsakoidut paljon, miehesi katuu kyllä kovasti että lähtikin toisen mukaan"

Kauheea myöntää..mutta j o l l a h i n k i e r o l l a tavalla näin toivoisinhin käyvän.. Embarassed  Laughing
..enkä varmasti enää takaisin ottais!Evil or Very Mad
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Tötterö Ti Joulu 31, 2013 1:20 am

Nanne! Mun sydäntäni ihan kääntää lukea, missä mylläkässä olet tällä hetkellä. Olen itse käynyt vastaavan asian läpi sydänverellä, ja tiedän mitä käyt läpi. Tunteet heittelee laidasta laitaan ja tekee sitä varmasti pitkään. Ole itsellesi lempeä ja maltillinen. Etäisyyttä asiaan ei saa kuin päivä kerrallaan. Tuollaiset teot tulevat ennenpitkää tavalla tai toisella kalahtamaan pettäjän nilkkaan ja silloin sinä olet jo voiton puolella. Mutta siihen menee aikansa. Koita pyrkiä pitämään oma jaksamisesi ja hyvinvointinsi ykkösenä. Sinä selviät tästä!!! Ja nimenomaan. Sinä kaunistut ja pidät itsestäsi huolta!!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Joulu 31, 2013 1:35 am

Kiitos Tötterö I love you
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Joulu 31, 2013 10:09 pm

Toivottelen kaikille valoisaa..
..ja "kevenevää" tulevaa v. 2014!
Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 848142fl8j2mo0z0


..miulla tänään 1kk leikkauksesta ja paino pudonut -6.2kg - Jeee! cheers 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Joulu 31, 2013 11:03 pm

se on muuten siskot semmonen homma et ensi vuodelle katsotaan jokin pe ilta tai la päivä ja lähdetään jonnekin ravinteliin vaikka istumaan ja turinoimaan. tuntuu että osaltaan jo tuntisi teidät, kun täällä jutellut. kiva olis kasvotustenkin nähä.

Hyvää uuttavuotta 2014!!!!!!!!!!
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 01, 2014 3:12 am

rolli ihunainen, ihan asiaa haastelit - mie lähen heti messiin!!!!!! bounce king 

..mie täällä jo maistellut punaviiniä glögillä hieman,Wink  harjoittelen ihan sitä tulevaa reissuamme varten että ei pääse liikaa sitten päähän nousemaan, hik!!! drunken.. Razz  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Tammi 01, 2014 4:43 pm

=D aletaan vaan miettiä mihkä mennään. sen tiiän et Amarilloon saa varattua paikkoja, mut onko se sit hyvä paikka tavata, hmmm.... mietintä myssy siis päähän.

täytyy sanoa et tää vuosi alkoi hyvin ku oli 300g tippunut paino =) enää vajaa 10kiloa ja olen jo neuvola vaaálla.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja snafu Ke Tammi 01, 2014 4:45 pm

Uusia Vuosia vaan kaikille. Glögi maistuu kyllä näin "talvella"...

snafu

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Pohjois-Sawo
Registration date : 13.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 01, 2014 9:49 pm

rolli - olishan niitä paikkoja kivoja varmaan useitakin kun vain tietäis?

Tätä kattelein jo aiemmin http://www.kingscrown.fi/.. onko tuttu paikka?
..varmaan olisi sillä tapaa kiva paikka istuksia, syödä ja nimen omaan jutustella on "hilitympi" meininki, ei musiikki pauhaa taustalla kovaa..korkeintaa hyvää live musiikki(Jazz)

Olisiko tämä brunssi yksi vaihtoehto? Smile  http://www.kingscrown.fi/jazz-brunssi-lauantaisin-277-alkaen
Voihan sitä sitten myöhemmin tuolta lähtä "jatkoille" yöelämään viihteelle jos siltä tuntuu, danssaamaan. Very Happy



Ps. pikkasen ommaa napasta..

Pahimmat lukot auenneet, itkua tullut paljon paljon..m u t t a tänään keskustelimme miehen kera sävyisissä merkeissä ihan käytännön asioista: lapsi, yhteinen omaisuus&jako, raha asioista jne...kovasti joudun itteäni tsemppaamaan että pysyn asiassa, ei liiaksi tunteet pelissä..vaan itkuksihan se menee vielä usein(tämä ei miestä tunnu millään tavoin koskettavan..)

..mutta tiedättekö -  ihanan lämpimästi yllätyin  siskojeni&Äitini tuesta..ja myöskin pitkäaikaisen ystäväni, jonka kera hyvin vähän olen enää ollut tekemisissä(hänen työnsä luonteen vuoksi ja hän "riia" nyt kovasti)..hänen luokseen huomenna menenkin kyläilemään. Meillä aikoinaan ollut niin mahtavia keskusteluhetkiä, ihana lähtä häntä tapaamaan I love you

Onnittelut rolli painonpudotuksesta! flower
Miullahin alkoi vuosi painorintamalla kivasti: -400g..tänään paino tasan 118kg/-6.4kg(ene pudotus+leikkauksen jälkeen yhteensä: -18kg)
HYVÄ MIE!!! cheers 


Pssst snafu..miullehin maistui eilen 1/2pulloa punkkua glögillä..kääääks!!!affraid  .. Laughing
..mutta lipitteleinkin sitä hissukseen klo. 16-03.30 välillä..


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ke Tammi 01, 2014 10:20 pm, muokattu 2 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja snafu Ke Tammi 01, 2014 10:17 pm

Hyi sinua Nanne... itsellä meni rommirusina glögiä varmaan saman verran. Niin ja jaksamiset sinulle.

snafu

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Pohjois-Sawo
Registration date : 13.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Hupelo Ke Tammi 01, 2014 10:25 pm

Mielellään mukaan tapaamiseen tulisin minäkin, jos se käy? Vaikka vasta aloitteleva kulkija tällä saralla....

Kings crownissa olen käynyt parikin kertaa, tykkäsin kyllä!

Hupelo

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Pohjois - Savo
Registration date : 16.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 01, 2014 10:27 pm

Juuuuh snafu.. Embarassed .. Razz 
..ja kiitos I love you 

Kyllä on maailmassa paljon eronneita&karanneita, petetyjä&jätettyjäNo..tunnen niin val-ta-vaa myötätuntoa  niitä naisia/miehiä kohtaan, joilla saman tapainen tilanne kuin itselläni. I love you
..ja toki ero aina itsessään on kipeä asia, oli syy mikä vain..
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 22 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 22 / 29 Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 25 ... 29  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa