Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

+49
kilomies
Tötterö
Hupelo
Käivelö
Heippis
Helmiäinen
punatukka
Tuhatkeiju
Ekavekara
snafu
TiiviReddy
Merja
apila
t.si
stina66
Eija-Stiina
Viipe
hansu
Sayura
annukka1955
Rohmu
Tuplanainen
Hemasa35
Palleroinen
Tuulikki35
rolli82
Pellukka
meevin
trintilla
pilvipouta
HyeeNa!
piipa2012
2FatToFly
Elämä edessä
Ruustinna
Mii
kamro
Gilraen84
Poutapilvi
MRA123
Rullukka
ritu
anne.heide
mariella
BLOCCO
Laihduttava
Nana
Aloittelija
Ano
53 posters

Sivu 23 / 29 Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29  Seuraava

Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 01, 2014 10:29 pm

Hei Hupelo, eihän siun edes tarvihe kysyä, voisitko tulla?
..tietenhin olet tervetullut mukaan!!! I love you  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja snafu Ke Tammi 01, 2014 10:40 pm

Olen ollut itsekkin samassa tilanteessa, tosin ei ollut muksuja. Pahalta se tuntui. Ajattelin jos ei olisi tuntunut niin tuskin olisin ollut täysillä siinä suhteessa mukana.

snafu

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Pohjois-Sawo
Registration date : 13.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Hupelo Ke Tammi 01, 2014 10:45 pm

Hieno homma Smile Mielelläni kuulen muiden kokemuksista ja samalla kovasti yritän järjestellä palikoita omassa päässäni tämän ison asian suhteen... Kun välillä mielessä pyörii pelonsekaisetkin mietteet, kuinka kaikki sujuu, niin leikkausta edeltävät tutkimukset ja dieetti, kun itse leikkauskin..... Saatikka sitten uusi elämä, iiiks affraid

Hupelo

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Pohjois - Savo
Registration date : 16.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Hupelo Ke Tammi 01, 2014 10:52 pm

Tossa tarkoitin siis lähinnä leikkaukseen liittyviä juttuja, mutta eronkin olen läpi käynyt, 12 v sitten ja vaikeeta oli! Selvitty kuitenkin ja nyt nykyisessä suhteessa eletty 10 v.

Hupelo

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Pohjois - Savo
Registration date : 16.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 01, 2014 11:53 pm

snafu, Hupelo I love you 

..niin..kipiöitä asioita ovat Neutral ..ja kuten snafu kirjoittelithin:
"Olen ollut itsekkin samassa tilanteessa, tosin ei ollut muksuja. Pahalta se tuntui. Ajattelin jos ei olisi tuntunut niin tuskin olisin ollut täysillä siinä suhteessa mukana."

Juuri noin(alleviivattu)aina jos syviä surun/kivun tunteita eron hetkellä, ei suhde ole silloin ollut ihan "yks lysti" suhde..
Uskon että miehenikin muistaa joskus myöhemmin niitä hyviä aikoja suhteestamme..nyt ei siihen kykene, tunne tarvettakaan..

Hupelo, onhan se ISO muutos, tuo leikkaus..
..mutta voin sanoa että alku ongelmien jälkeen mitä miullahin oli paljon yli 3vko:n ajan..olen nyt ERITTÄIN TYYTYVÄINEN että uskalsin tämän askeleen ottaa. sunny 

Ole vain avoimin mielin, älä anna niille negatiivisille ajatuksille liikaa valtaa..asioiden edetessä mm. enellä tullut painon pudotus, tuo jo varmuutta että  juuri tämä operaatio voi olla yksi siun elämäsi parhaista asioista.
..uskon että olet v a r m a s t i onnellinen siitä uudesta Hupelosta, joka kuoriutuu liikakilojen alta I love you  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 To Tammi 02, 2014 2:52 pm

Nanne; en ole kuullutkaan tuosta paikasta =O
nyt lainasin facen sivulta ton missä myydään lastenannoksia meille:
Bella Roma/Daddy´s Dinner Matkus
Rosso
Pizza Puffa Prisma
ABC Pitkälahti (seisovapöytä lastenhinnalla)Huviretki

aika vähän vielä paikkoja toisaalta.

laitan tähän nyt nää omat päivät mitkä ei ainakaan käy mulle, on nimittäin lääkäri luennot koululla ja ne on 100% läsnäololla.
pe 10.1.2013 klo 8.15-12.00
la 11.1.2013 klo 9.15-15.00
pe 31.1.2013 klo 10.15-15.00
la 1.2.2013 9.15-14.00

tai sit noiden aikojen jälkeen Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 To Tammi 02, 2014 3:00 pm

eikös meidän pitäisi mennä jonnekin lihapaikkaan syömään et saatais varmasti päivän proteiinit syötyä Very Happy Very Happy Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja snafu To Tammi 02, 2014 4:26 pm

Huviretkessä on ihan hyvät pihvit, Daddy's dinnerissä ainakin hamppari oli hyvä.

snafu

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Pohjois-Sawo
Registration date : 13.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Tammi 05, 2014 2:15 am

no niin, nyt olen tullut siihen tulokseen et ei namia mulle!!! olen kaksi kertaa syönyt namia nyt vähän enemmän ja kummallakin kertaa tuli helvatan moiset sappikivikohtaukset et auts!! tänään sattui niin paljon et itkin kivusta.

nyt otin kaveriin yhteyttä joka on pt, et voisko se tehdä mulle kiinteytysohjelman salille. mun uusi elämä alkaa ja toivon mukaan jossain vaiheessa vähemmän löysänä Very Happy
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Tammi 05, 2014 5:59 am

rolli82 - hyvältä kuullostaa tuo "kiinteytysohjelma"! sunny 
..itselläni roikkuu "läysä mahapussi" jo tuossa hävyn päällä, eikä mikään pieni todellakaan..  Shocked ja se ei siitä kiinteydy enää, vaikka tekisin mitä!  


Täällä porskutellaan päivä kerrallansa erillaisten tuntehien kourissa vain eteenpäin..
Miulla kävi tänään toisen kerran tämä, että söin nälissäni liian nopsaan(lämpimän voikkarin)..ja oksellehan se vei pale eväs wc-pönttöön ja heti helpotti.
Mie saan olla varpahillani tuon syömisnopeuden kera, opettelua vaatii ja pitkään vielä.
M U T T A..muuten on syömiset olleet hallussa jo usiamman päivän ja olen siitä nii-iin hyvilläin! cheers  

Tuota "liikkumista" en vain itse ole jaksanut ajatella(vaikka happihyppelyt tekis hyää, sen tiedän..)
Ihan pakolliset liikun, en enempää..ja nyt helmikuusta lähtein joudunhin liikkumaan enempi pakostakin kun ei enää autoakaan käytössä ja koirien lenkitys miun vastuulla kokonaan.
Uskon kuitenkin että tilanne varmasti korjaantuu, kunhan tästä pääsen ns. jaloilleniSmile 

Paino pudonnut kumminhin 3.12. 2013 lähtein: -6.9kg(n. 209g/vrk) BMI tasan 38 joten nyt siirrytty jo "sairaalloisesta lihavuudesta" - "vaikeaan lihavuuteen", seuraava etappi olis tuo BMI alle 35 "merkittävä lihavuus"..joten enpä nyt valita olleskaan.sunny 
..menkat pirulaiset vain on karussa, viimeiks ne oli 24.11..olokin alkaa olla sen mukainen - vit**taa ja turvottaa.No

Kutittaako muuten muilla noita leikkaushaavoja?..miulla tooooosi kovasti välillä!bounce
..ja miulla on siinä n. 5cm navasta ylöspäin olevassa haavassa sellainen kovettuma, muut portin haavat ihan pehmoiset..tuosta navan yläpuolisesta ottivat ne sappikivet, eivät saaneet murskattua ensin.. liekkö runnoneet sitten  hieman?..

Vielä tuosta mahdollisesta treffaamisesta..
OLisin mielissäni jos sitä voisimme siirtää ainahin helmikuulle, ehkä lopulle?..en ole oikein hyvää seuraa nyt ja myöntää täytyy etten halua uusia "tuntemattomia" treffata nyt tällä ololla, sen verta on kipuinen oloni vielä..hissukseen tästä kun mieliala nousee, olen t o d e l l a mielelläni tulossa tapaamiseen. I love you
Onnistuiskohan se siis siirrellä vaikka helmikuun lopulle ? Question    

Mies muuttaa kotoa 31.1 mennessä..tänään sanoin että jos sopivaa uutta asutoa ei tuohon mennessä löydy, saattaa saada tässä asumiseen hieman lisäaikaa - riippuen aivan välilöistämme..nyt näyttäis menevän niin hyvin kuin voi, tilanteen huomioon ottaen.

..mutta pitkään en halua kumminkaan että hän pakollista lähtöään tuosta siirtää, parempi miulle näin.
Poikanen itki perjantai aamuna kouluun lähteissä ja sanoi että kurjaa kun Iskä muuttaa Crying or Very sad
..haastelimme siinä hetken ja lasta lohdutin että iskä on siun kanssa kuitenkin edelleen TOSI paljon ja molemmat rakastetaan sinua eniten mailmassa I love you..ja vaikka iskä nyt muuttaahin pois, tiedäthän että syy ei ole mitenkään sinun..selitin että kun aikuisille tulee näinkin suuria "riitoja/erimielisyyksiä" kuin miulla&iskällä, on parempi muuttaa erilleen ja silloin on varmasti kaikilla meillä parempi mieli.
Alkuun varmasti surraan kovasti ja itkeä saa kun itkettää..*huoks* miten nämä onhin näin kipiöitä asioita..
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja trintilla Su Tammi 05, 2014 7:31 am

Nannelle pikaisesti, Mulla tuli pariin leikkuri/tähystys haavaan semmoiset kovat "madot". Pitkulainen systeemi, mutta se katosi vähitelle, puolivuotta leikkuusta oli enää arvet ja nyt kohta 2 vuotta leikkurista niin arpiakaan ei paljoa enää näy.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Tammi 05, 2014 10:48 pm

trintilla - juuri sellainen leveys suunnassa oleva kova "matolainenhan" se arpi on.
..hyvä tietää että siitä pehmenee ja hissukseen häviää. Smile 

..painoa hupsahti taas alespäin eilisestä -500g..  Surprised 


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ma Tammi 06, 2014 2:41 am, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Tammi 05, 2014 11:19 pm

mulle nanne käy hyvin se helmikuu, mieluiten silloinkin se helmikuun loppu. On noita koulujuttuja nyt niin paljon ja sit mun paras ystävä ja sielunkumppani muuttaa takaisin tänne turusta helmikuun ekana päivänä nii siinä pitää olla sit apuna.

mie alan nyt pikku hiljaa oppia syömään proteiinia ja rasvaa. tänään on jopa alkanut paleltamaan , joten toivon mukaan se tarkoittaa et rasva alkaa palamaan. vaikka nyt ollut paino pari viikkoa paikoillaan ni senttejä on lähtenyt. laitoin tänään päälle paidan joka oli viimeksi jouluna päällä ni alkaa olla tämäkin löysä. joku viisas joskus sanoikin ettei sitä puntaria kannata tuijottaa vaan ennemminkin sitä mittanauhaa =)
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Hupelo Ma Tammi 06, 2014 2:33 pm

Hyvin sopii minullekin tapaamisen siirtäminen vaikkapa sinne helmikuun lopulle. Olenpa minäkin silloin jo ehtinyt elää dieettielämää ja kenties jo muutenkin jotain edennyt tutkimusten suhteen.

Hupelo

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Pohjois - Savo
Registration date : 16.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Tammi 07, 2014 3:19 pm

Nanne miten sie jaksat?
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Tammi 08, 2014 5:36 am

Kiitos kysymästä rolliseni I love you 
..tunteet vaihdelleet kovasti syvästä surusta, vihaan..on raastavaa tällainen..

Tuon viimosen postaukseni jälkeen tapahtui sellainen mitä en olisi uskonut tekeväni - soitin sille toiselle naiselle Rolling Eyes ..mutta enpä kadu yhtään!
..selkeni nyt asiat kunnolla ja voin päästää irti, eikä enää tarvihe arvuutella mitään muuta..odotan  mieheltä jonkinlaista katumusta teostaan, pientäkin..mutta en melko varmasti koskaan sellaista tule kuulemaan.

Mies veti herneen nenuun ja kunnolla kun tajusi minun puhelevan tämän salarakkaan kera, sanoi ettei iiiiiikinä olisi minun puhelinta mennyt tutkimman luvatta(voi miten esitti loukattua)..mutta pettämäänpä meni - kumpikohan pahempi synti?

Miehelle tuli viesti kun oli suihkussa, löysin puhelimen "jemmasta", viestin luin jossa nainen jo ikävöi miestä ja laitteli lopuksi pusuja -  saman tein soitin.
..mies joutuikin nyt varmaan naiselle paikkailemaan sanomisiaan..mutta menee varmasti läpi, sen verta taitava "tarinan sepittäjä" hän jo on.

Pyysin naista olemaan rehellinen..ehkä oli, varmahan en voi olla.
Selvisi taas yksi miehen monista valheista.. Mad 

OLi pikujouluissa ravintolassa ilman sormusta ja kertonut olevansa aivan vapaa mies..että näin Neutral ..kaikkea en jaksa kirjoittaa mitä puhelimme mutta minulla tuo puhelu oli käännekohta tässä suhdesopassa ja hyväinen niin.
Pysyin koko puhelun ajan rauhallisena ja olin asiallinen(hyvä mie! Very Happy )

..mutta kaiken huippu: nainen minua lohdutteli että varmasti selviän tästä "kriisistä", hänellä jo kaksi saman tapaista takana..ja että "miehet nyt vaan on sellaisia että eivät osaa parisuhdettaan ensin lopettaa ja sitten vasta uutta kattella"..joo-ooo siis suomennettuna tarkoitti: m*na edellä menevät(ei voi yleistää tietenkään)
Sain kyllä hänestä niin kumman mielikuvan juttujensa perusteella että huh vaan..miulla tärisi kädet, oli paha olla, oksetti..koen niin kovin fyysisetikin tätä kriisiä.

..hetken oli jo olo että "kyllä tämä tästä"..mutta kun ilta saa ja rauha mökkiin laskeutuu, mie asioita vaan päässäni pyörittelen, vatvon..ja itken Sad  

Muuta asiaa..Aika elatusvalvojalle varailtu, pistin itselleni myöskin uudet puhelin/netti liittymät tulemaan..puhelin puhelimessa ja hoidin käytännän asioita varmaan 4h verran! What a Face 
Sain myöskin vaihdettua tuon Fragmin lääkitykseni huomisesta alkaen tablettilääkkeeseen, mies kun ne hepariinit miulle pistelly yli 4v..

Lääke ei kuulu korvauksen piiriin miun tapauksessa ja maksaa 1kk:n annos 93e..millähän senhin jatkossa työttömänä makselen?
..sain sosiaalitoimistosta maksusitoumuksen nyt alkuun 3kk:n lääkkeisiin..jatkosta en ole varma.

Tänään käytin koiran rokotuksessa ja reppanalta tuli hätä kakki sinne odotusaulan lattialle monkey  ..oli niin stressaantunut.
Pitäähin nyt paljon hoidella juoksevia asioita kun on 4-pyörää alla..kohta ei ole enää.
Pitää käydä passikuvassa ja hakea uudet henkkarit, sitten saan uuden käyttötilin avattua ja siihen verkkopankkitunnukset

..ja voi helvata sentäis..kun minulla tulee olemaan tuollainen mobiililiittymä(puhe+netti)se toimii 3g verkossa ja miun puhelin ei sitä tukenutkaan..piti pistää vähistä rahoista 100e uuteen puhelimeen, grrrrr Evil or Very Mad 

M u t t a ihanaa kun miulla torstaina kampaaja, saan kutrit kauniiseen ojennukseen ja kotona sitten itse värjäilen flower ..kyllä tämä tästä, hissuksiin I love you ..välillä tulee tietenhin takapakkia ja itkettää ja ahdistaa kovin..mutta päivä kerrallansa..siskon samaisesta jutusta mennyt nyt 6kk ja hän ei enää sure lohduttomasti mutta vihainen exälleen tempustaan tietenhin vielä on.

..ja rolli, suunnitellaanhin sitä treffaamista nyt sitten tosiaan helmikuun lopulle - kiva juttu, kerkeää vielä painokin hieman pudota ja saan uuden retongin illanviettoon ostaa! Wink
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Tammi 08, 2014 3:12 pm

voi kökkö, nyt sit söin liian nopeasti  Shocked 

hyvä et olet nanne saanut asioita hoidettua. ja hienoa et "osasit käyttäytyä" puhelun aikana niin hienosti, mä olisin varmaan vain raivonnut. mut vois se toinen nainen laittaa miehesi tiukoille, jos tolla tavalla menee valehtelemaan. kele noita ukkoja!!

ja ehottomasti katsotaan se tapaaminen. olisko pe ilta vai la päivä parempi? mun mies on sunnuntaisin aina töissä, ni siinä ois oikeastaan mulle käyvät päivät.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Tammi 09, 2014 2:48 am

rolli..voi kökkö, nyt sit söin liian nopeasti  Shocked 

Tuttulta kuullostaa, kahdesti leikkauksen jälkeen olen joutunut venymään okselle..ja monasti rinnan kohdalla ollut ns. "tukoksen" tunne kun liian nopsaan olen puputtanut affraid 

..m u t t a tämähän on nyt sitä uuden syömistavan opettelua, ei sitä heti opi jos on vuosia syönyt nopealla tahdilla. bounce 

rolli - miulle sopii kumpi vaan, pe tai la..kun tiedän treffaamisemme ajoissa, osaan poikasen isälleen siksi viikonlopuksi laitella..Juuups Smile
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 To Tammi 09, 2014 6:57 pm

mulle teki eilen hapankorppu taas tukoksen, itse hypin paikoillani ja hakkasin rintakehää ja loppu peleissä piti isäntää pyytää hakkaamaan selkää et sais ilmaa väliin. pitää siis hapankorppu jättää pois pelistä =(

käviskö tapaamiseen 28.2 pe vai 29.2 la??? mittee mieltä ootte immeiset??? mulla on edelliset viikon työharjoittelua ja ei tietoa mitä vuoroja tulee olemaan.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 To Tammi 09, 2014 6:58 pm

ni ja missä??? kuopiossa???
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Palleroinen Pe Tammi 10, 2014 2:32 pm

KYSiin liittyen: Soittelin kliinisen ravitsemuksen puolelle et kun ei ole syyskuun jälkeen mitään kuulunut ja jonotiedustelusta kertoivat jo leikkauksen olevan maaliskuussa. Osastosihteeri katsoi koneelta ja sanoi ettei siellä ollut mitään leikkausaikaa, kuitenkin tietojen pitäisi tulla heille heti kun päätökset on tehty. Ihmettelin siinä että kun jonotiedustelussa tiesivät leikkausajan jo joulukuussa, että mitenhän se nyt kuukauden voi kestää tietojen välitön siirtyminen. Ilmeisesti paperiversiosta (?) oli sitten päätös löytynyt.
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Ano Ti Tammi 14, 2014 1:48 pm

Eipä ole siis hommat liialti paremmaksi ainakaan muuttuneet KYSsillä tuon jonotiedustelun mielessä. Onneksi Palleroinen soittelit ja pidit pintasi, vaikka huono päivähän siitä sitten varmaan puhelimen toisessa päässä olijalle tuli Razz.

Meikäläinen oli eilen 3kk tarkistuksessa KYSsillä. Oli useammalta leikkauspäivältä ihmisiä samassa ryhmätapaamisessa, ja kaiken kaikkiaan kaikki 5 ihmistä oltiin oikein tyytyväisiä että leikkaukseen oli lähdetty. Joitakin huolia oli toki vatsantoiminnan suhteen muutamilla, mutta muuten ei suurempia. Painoa oli komiasti tippunut itse kultakin, noin toistakymmentä kiloa oli itse kullakin kokonaispudotus. Joten olihan se sitten hieman "erilaista" sanoa omalla vuorollaan että kokonaispudotus on sellainen 52 kiloa (eli kilo viikkoon vuoden aikana mitä olen tätä "urakkaa" eteenpäin vienyt"). Kieltämättä tuli sellainen olo että hyvä että lähdin jo silloin odotusaikana työstämään painontiputusta. Noh, sitten tällä henk.koht. lääkäritapaamisella sainkin sitten jo vähän moitteita että aika rajusti on lähtenyt tuota painoa (!!). Täh. Tuli vähän puun takaa tuo kommentti, koska sellainen noin kilo viikossa on paino tippunut leikkauksen jälkeen, ja kai se muille ihmisille on ihan OK tahti (?). Ja kun rehellisyyden nimissä en millään kitukuurilla ole ruokailunkaan suhteen ollut, eli en kyttää hullun lailla proteiineja ja joskus saattaa jäädä ruokailu välistä. Eli normaalista poiketen se itsenä moittiminen ruokailun suhteen on vähentynyt ja nautiskelen elämästä (syön elääkseni, en elä syödäkseni jne).

Ja se on varma se, että näistä viimeisestä 14 kilosta ennen normaalipainon ylärajaa tulen taistelemaan aikalailla Very Happy. Varmasti vastaava matka kuin nämä edeltävät 52 kiloa.

Vaan eteenpäin, sano mummo lumessa.

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ti Tammi 14, 2014 4:30 pm

Kuten on moneen kertaan tullut todettua, ei tuo painonlasku ole ihan omissa käsissä, joskus tippuu, joskus jumittaa. Jos vitamiini yms. arvot, yleiskunto ja oma olo on hyvät, vähän erikoiselta kuulostaa nuo "torut" liian nopeasta painon tippumisesta. Miksi asettaa turhaa stressiä potilaalle, jos tämä voi hyvin ja ruokailee kuten pitää? Tsemppiä vaan jatkoon - itsekin huomaan että 30 ensimmäistä kiloa lähti melkolailla helposti, nyt alkaa rauhallisempi tahti. Leikkauksen jälkeen on painoa lähtenyt alle kilo per viikko, ja vauhti tuntuu
h i t a a l t a. Vaikka ei ole, tiedän kyllä. Nyt tähtäimessä lievä ylipaino - se häämöttää 2 kilon päässä. On häämöttänyt jo kuukauden...





Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ti Tammi 14, 2014 7:03 pm

Jepujee, hyvä tosiaan että patistit Ano soittamaan sinne, meinaan tänään sitten tulikin kirje (puhelun jälkeen tiedot kirjattu koneelle ja prosessi lähtenyt liikkeelle?). Eli leikkaus on 18.3. ja ilmoittautuminen klo 7.00. Hassusti vaan noissa papereissa, että verikokeissa pitäisi käydä viikon sisiällä kirjeen saatuanne, mutta kuulakärkikynällä on merkattu yläpuolelle 17.2.2014. Eli pitäisiköhän uskoa tuota kuulakärkikynää ja mennä vuotamaan verta silloin helmikuussa. Samoin kysellään papereissa sairashistoriaa ja himskatti kun en enää muista vuosia. On mulla veritulppa ollu joskus alta parikymppisenä ja kasvain leikattu noin parikymppisenä, mutta enää vuosia muista kun yli 10v aikaa.

Onpas tosi erikoinen tuo lääkärin toru, eikös noin kilo viikossa ole juuri ihanteellinen pudotustapa? Ja kun sie kuitenkin pidät liikunnalla huolta lihaskunnosta niin ei edes mitään kuihtumista tapahtumassa. Ehkä se lääkäri sit tuijottelee enemmän näitä tilastoja ja niiden pohjalta siun pudotus on keskimääräistä reippaampaa? Kuten Helmiäinen sanoi, täähän on niin yksilöllistä.
Mut hei, 14kg normipainoon?! Aivan mieletöntä, oot aika mimmi! Exclamation
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Ke Tammi 15, 2014 3:13 am

ai ai ai ai jai jai!!  No  join lasillisen omenatäysmehua, ja jumalavita mikä vatta kipu alkoi. onneksi meni litalginilla ohi, mut itku pääsi taas ja hetken aikaa ajattelin ambulanssiakin, mut onneksi meni ohi.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 23 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 23 / 29 Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa