Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

6 viikon Superdieetti 6.5.2013

3 posters

Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Huhti 30, 2013 6:30 am

Heippa hei!

Mä ilmoittauduin nyt tuohon superdieettiin, mutta sen maksettuani aloin miettii sitä ruuan määrää. Voinkohan ihan karkeasti vaan puolittaa määrän? Kun Fitfarm on yleensä ollut tosi tarkka et syödään just niinku on laitettu. Pitänee kysyä kun heidän foorumi aukeaa Smile

Mutta lähinkin kyselee, että onko kukaan muu leikatuista tai ei leikatuista osallistumassa tähän? Olisi kiva saada täältäkin vertaistukea. Mä toivon, että saisin kunnolla karistettua kiloja tällä 6 viikon kuurilla, millä samalla myös yritän hakea itselleni sitä säännöllistä ruokailurytmiä ja monipuolista ruokailua. Ihmiset on nimittäin hirveesti kehunut näitä Fitfarmin dieettejä, että pakko munkin on otettava nyt haaste vastaan. Salille en kyllä lähde, aika ei riitä kun yrittäjä olen ja 2 pientä lasta ja mies on arkisin työreissuissa. Mutta ajattelin että vääntäisin ne treenit himassa koska sieltä tulee myös kotitreeni ohjeet sekä tais olla nyt uututena KAHVAKUULATREENI! Jes, mulla onkin valmiina 4 kg ja 8 kg kuulat Smile

Oon jo ihan täpinöissäni ja tää alkaakin sopivasti vapun jälkeen. Smile Ja hei jos joku on aikasemmin jo ollut tämmöisellä superdieetillä niin kertokaa ihmeessä miten on onnistunut ja mitä tuloksia on tullut jne jne. Oon innokas kuulemaan!! Smile Oikein ihanaa ja hauskaa vappua kaikille pieni masusille ja niille muillekkin jotka tätä lukee!
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Ke Toukokuu 01, 2013 4:47 am

Eikö kukaan ole osallistumassa tai osaa neuvoa tota ruokailun osuutta ??? affraid
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Toukokuu 01, 2013 12:43 pm

Heips. En osaa muuta sanoa että kerrot heille että sinut on leikattu ja minkä kokoisia annoksia VOIT syödä. Elä vaan missään nimessä rupea isontamaan annoskokoja koska sittenhän ei leikkauksesta ole mitään hyötyä. Tämä superdieettihän perustuu kovaan kuntoiluun ja proteinipitoiseen ruokaan. Tsemppiä ! Kerrothan kuulumisia kun olet saanut prosessin käyntiin. cheers

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 To Toukokuu 02, 2013 5:20 am

Heippa!

Joo tuun kertoilee kuulumisia ja pidän huolen annoskoosta. Muutenki pelottaa et onnistun tärvelee vatsalaukkuni takas isoksi. Mutta toivon että saan tästä spurtin uuteen ruokavalioon mitä en oo meinannu saada toteutettua tässä 4kk aikana. Muka niin kiire ettei ehdi syömää tarpeeks usein... Joopa joo Smile

Mut onneks herkut on kyl jääny paljon vähemmälle mitä ennen leikkausta.

Nyt oon alkanu tekemään jo vähä kotijumppaa iltaisin, kyykkyjä ja kahvakuulan heiluttamista. Valmistaudun jo vähän valmiiks tulevaan superdieettiin Wink Ja painokin varmasti alkais tippuu nopeempaa vauhtia, nytku ollaan menty aika hissukseen...
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Toukokuu 03, 2013 5:17 am

Sähköpostittelin ravintoterapeuttini kanssa joka oli sitä mieltä ettei toi superdieetti olekkaan oikea ja hyvä vaihtoehto leikatulle. Jumppaohjeet ovat kuulemma hyvät mutta ruokailu ei sovi.

Harmi kun ehdin jo ilmoittautumaan. Onneksi ei ollut kovin kallis. Mutta ajattelin nyt kuitenkin aloittaa semmosen treenikuurin sitten Smile Kaivoin esiin ravintoterapeutilta saamani ruokaohjeet jotka oli 4vkoa leikkauksen jälkeen. Tiedän että kuulostaa varmasti tyhmältä että tarvii niinkin yksinkertaiseen asiaan ohjeet kun syöminen. Oikeastaan tiedän kyllä mitä pitäisi syödä mutta on paljon helpompaa jos sulla on paperi missä lukee että syö tän verran sitä ja tän verran tätä. Ja siinä on ainaki annoskoot kohdallaan Smile

Mutta toivottavasti tämä ravintoterapeutin tekemä ruokaohje sekä fitfarmin kahvakuula ja jumppaohjeet rykäsee mun aineenvaihdunnan käyntiin ja painon alaspäin. On se taas niin hissukseen laskenut että aika tehdä jotakin sen eteen Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Toukokuu 03, 2013 5:18 am

Ja ihana ravintoterapeuttini vielä kirjoitti minulle

"Luota itseesi, silloin et tarvitse mitään kuureja Smile "

Koska elämäntapamuutoshan tässä on, kuurit on unohdettava mutta nyt pitää kyl saada liikuntaa tähän mun elämään et kiinteytyy ja auttaa painonpudotuksessa.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja Merja To Toukokuu 23, 2013 9:53 pm

Voi vitsi sie vaan näytät päiväpäivätä paremmalta ja laihemmalta ainakin mitä noista kuvista voi päätellä. Mie oon samoilla linjoilla, luota itseesi, pitkäjänteisyys kyllä jossain vaiheessa palkitaan, tietysti kaikki liikunta edesauttaa ainakin kunnon kohentumista ja varmaan pikällä juoksulla myös painon putoamista, vaikka lihas painaakin enemmän, kun rasva, ootko ajatellut sitä, että olisit liikkunut tai ollut aktiivisempi, kuin ennen leikkausta ja, että jos sulla kuitenkin olisi sitä rasvaa palanut ja tullut lisää lihasta. koska sehän on kuitenkin hiton hyvä asia, ei ne kilotkaan kerro aina koko totuutta, tää on vain mun mielipide, liikut ja syöt sen mikä sinulle sopii ja mihin kykenet ilman hirveetä tressiä ja kipuja, joka tapauksessa tsemppiä ja jaksamisia Very Happy
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja lihava89 To Toukokuu 23, 2013 11:42 pm

Kiitoksia Merja!Smile

Nyt on paino nytkähdellyt onneksi alaspäin. Kahvakuulajumppaa ja vatsalihaksia, kyykkyjä ja semmosta olen tässä tehnyt jo muutaman viikon ajan, välillä päivittäin ja välillä parin päivän välejä. Smile Mutta useasti kuitenkin!

Kunhan nyt pääsis sadan kilon alapuolelle niin hyvä on!Smile Ei oo kauheesti enää matkaa siihen. Pikku hiljaa :>
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

6 viikon Superdieetti 6.5.2013  Empty Vs: 6 viikon Superdieetti 6.5.2013

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa