Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ensiaskeleita leikkaukseen

+10
tigertytto
tonnikeijukainen
Tepa43
muotovalio
haaho
Tikrustiina75
hylje
ihanasti lihava
Norsu
sannikki
14 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki Ti Heinä 21, 2009 4:24 am

Sannikki täällä ottaa ensiaskeleita täällä foorumilla ja myöskin laihdutusleikkaukseen .Huomenna menen lohjan aluesairaalaan juttelemaan leikkausmahdollisuudesta,kun nuo kaikki muut yritykset ovat tuonneet vain lisäkiloja,huoh.Jännittää vähän,että oikeinko tästä se alkaa,haaveissani tämä on ollut jo monta vuotta ja kerran n. 5vuotta sitten olin jo meikussa litkuryhmässä,mutta silloin en vielä itsekkään ollut valmis leikkaukseen.Nyt on toisin, yksinkertaisesti ei ole muuta vaihtoehtoa enää.
painoni on hurja 128 kg ja pituuteni 158cm,indeksistä en osaa sanoa,kun en vielä ole sitä laskenut,veikkaisin, että 40 luokkaa taitaa olla tai ylikin.ikää on 52v.ja välillä on tuntunut, että tekevätkökään leikkausta tämän ikäisille.Olen kyllä nyt selvillä, että tekevät, kiitos tämän foorumin ja muutenkin foorumilta olen saanut tosi paljon tietoa lisää, alkaa tuntemaan iloa siitä, että on vielä mahdollisuus olla kevyempi ja teveempi.Kiitos teille foorumilaiset!
Mietityttää nämä asiat kovasti ja tiedän että tieni on vielä pitkä, uskallan kuitenkin lähteä tähän mukaan.
Nyt se sitten alkaa..
T sannikki

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Norsu Ti Heinä 21, 2009 1:46 pm

Moi Sannikki,

Kun olet nyt itse tämän reitin valinnut (=lekurit ei oo tuputtanut), niin olet paljon varmemmalla tiellä. Niinkuin itse sanoit, et 5 vuotta sitten ollut asialle vielä itse kypsynyt. Silloin ei pidäkään mihinkään syöksyä.

Itse odottelen tuota leikkauspäiväilmoitusta tällä hetkellä ja olen ehtinyt pohtia päätöstä moneen kertaan enkä kadu valintaani mennä leikkauspöydälle. Mulla on kanssa kaikki muut keinot koitettu ja lopputuloksena oli aina ennen pitkää enemmän painoa kuin lähtiessä laihikselle.

Kyllä se ihan hyvin mennee sun keskustelu ja kun vakuutat lääkärin että sulla löytyy motivaatiota niin siitä se alkaa. Varaudu siihen, että sut laitetaan ENE-ryhmään (=litkudietti) aluksi. Se kuuluu kuvioon ja sillä arvioidaan sitä motivoituneisuutta.

Lykkyä sulle keskusteluun.

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki Ke Heinä 22, 2009 3:26 am

bounce Very Happy
Kiva Norsu, kun kannustat minua. Sinä olet nyt jo pitemmällä ja toivon, että saat leikkauspäätöksen pian.
olin siis tänään siellä sis.tautilääkärillä ja ihanaa, nyt sitten alkaa rullaamaan tämä tie.Sain jo ajat tutkimuksiin,mahalaukun tähystykseen ja ylävatsan uä jasyd.filmiin,ne ovat elokuun 28.
oli ihana lääkäri ei mitään moittimisia eikä epäilyjä esim.ahmimisen suhteen,kekustelu oli ihan asiallinen ja toden totta loppotulos kannaltani hyvä,pääsen leikkaukseen, jee.
ja ei, en joudukkaan siihen laihdutusryhmään, koska ole sellaisessa ollut jo aikaisemmin.
mieli on piiitkästä aikaa iloisempi ja kevyempi.Ajatella,minä tulen olemaan joskus vielä, siis toivottavasti , noin niinkus normaalipainoinen,ihanaa
Terkkusin Sannikki

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ke Heinä 22, 2009 4:33 am

Hei sannikki!
Onnittelut onnistuneesta lääkärikäynnistä. Sisätautilääkäri laittaa tuon lähetteen kirurgille ja kirurgi sitten kertoo leikataanko ja koska leikataan. Olen norsun kanssa samaa mieltä siitä, että kannattaa ,jos vain voimia on niin aloittaa heti painon pudotus. Kirurgit näet puntaroivat todellista tahtotilaasi ja miten voit paremmin osoittaa, että olet motivoitunut, kuin pudottomalla painoa. Minä olin jo reilun viikon päästä kirurgin pakeilla tuosta lääkärinkäynnistä ja siitä kuuden viikon päästä oli leikkaus. Oma polkuni oli todella nopea ja voisi sanoa että normaalisti tuo vaihe vie käsittääkseni 1/2v-1v. Tämä aika kannattaa käyttää valmistautumiseen totaaliseen elämänmuutokseen. Oikeasti yrittää jo harjoitella minkälaista pienen masun kanssa eläminen on. Leikkauksen jälkeenkin joudut tekemään oikeita ratkaisuja syömisten ja liikkumisten suhteen ja saat siihen vaan apulaiseksi tuon pienen masun.
Onnea polullesi ja näiltä sivuilta löydät paljon vastausia kysymyksiisi, kun vain jaksat lukea.
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki To Heinä 23, 2009 4:09 am

olipa mukava tuo kirjoituksesi tuosta laihduttamisesta,ajatteles olen jo hyvällä alulla, kun kesäkuun alusta olenkin huomaamatta päässyt laihtumaan 5kg ja tästä olen ajatellut jatkaa painonpudotusta. hyvä kun kerroit tuosta kirurgin tapaamisesta ja sinä kyllä oletkin päässyt tosi nopeasti leikkaukseen. olen itse ajatellut tuollaista n.puolenvuoden päähän, mutta olisi tosi kiva päästä jo aikaisemmin.

haastetta tuo pieniin annoksiin siirtyminen,taidanpa tässä tosissaankin jo ruveta siihenkin, koska se on sitten leikkauksen jälkeen niin tehtävä koko loppuelämä.

eilen muuten lääkärini kertoi että laihdutusleikkauksia tehdään jo paljon, viidessä vuodessa asiat ovat menneet todella paljon eteenpäin, silloin tuntui että leikkaushoitoon pääsi vain muutama vuodessa, osittain tähän varmaankin vaikuttaa, että täällä etelä Suomessa l.leikkaukset on keskitetty tuonne peijas-rekolaan, ennen tekivät tuolla meilhden sairaalassa.tottakai tieto-taitokin on siitä lisääntynyt ja täyyty sanoa, että vaikka tiedän leikkauksen vaarat, niin menen sinne täysin luottavaisena.Tässä sitä porskutellaan eteenpäin päivä kerrallaan,tsemppiä kaikille!
Sannikki

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki Su Elo 23, 2009 2:56 pm

moikka!
tässä hieman hermostuneena jo pohdin ja mietin tuota tähystystä, joka on siis perjantaina vajaan viikon päästä.Täytyy sanoa, että kyllä se sittenkin jännittää, mitä lähemmäksi aika tulee, huh.
Muu perhe on flunssassa, sika tai joku tavallinen fluntsa,kipeitä ovat. mietin, että nyt en saisi itse sairastua, ettei nuo sovitut tutkimusajat peruuntuisi.
Sitä ehkä eniten pelkään, että ei löydy mitään sellaista, mikä estäisi leikkaukseen pääsyn. I love you

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Norsu Su Elo 23, 2009 4:30 pm

Moi Sannikki,

Korotettu käsihygienia kehiin (vaikka sehän varmasti jo olikin) ja kröhiät käyttää paprunenäliinoja ja heittää suoraan roskiin käytön jälkeen. Kyllä sä selviät! Ja gastro voidaan kyllä pienessä nuhassakin tehdä.

Älä rupee pelkäämään olemattomia löydöksiä turhaan. Siksihän noi tutkimukset tehdään, että varmistetaan kaiken olevan kunnossa. Jos jotain kumminkin löytyy, niin ne onkelmat voidaan kyllä hoitaa kuntoon. Ainoa todellinen este kai on, ettet olekaan lääkärin mielestä motivoitunut, mutta sen vaiheen olet jo ohittanut kun ennakkotutkimuksiin olet päässyt.

Kyllä se kuule siitä iloksi muuttuu Very Happy

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja hylje Su Elo 23, 2009 7:43 pm

onnea sannikille päätöksestä,
ja viel enempi onnea ihanasti lihaval todella nopeista kohdalle osuvista tilanteista, siinä taatusti ollut onnea mukana myös kun noin todella, nopeesti kaik mennyt kuin itsekkin totesit.
ihanaa luettavaa et joillakin se menee kuin tavallaan pitäisi mennäWink
ONNEA
toiselle aloittamiseen ja toiselle leikkauksen jälkeiseen jatkoon!!! Smile
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki Ma Elo 24, 2009 3:03 am

Hei ja kiitos Norsu!Hih kyllä se vaan kummasti auttaa kun toinen kannustaa.Juuri näinhän se on etei sitä tarvitse itse kehitellä turhia pelkoja.Nyt minulla jo parempi mieli.Kuinkahan kauan minulla menee sitten tutkimusten jälkeen,kun kirurgin ja ravitsemusterapeutin juttusille joudun/pääsen.Ja muuten tsemppiä sinulle Norsu leikkaukseen,se tulee menemään hyvin ja odotuksesi palkitaan,uskothan.
Hylje kiitos sinulle.

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Norsu Ma Elo 24, 2009 1:51 pm

Sannikki ja Hylje Very Happy

Huomenna tulotarkastukseen Peijakseen...
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ma Elo 24, 2009 3:01 pm

Norsu. Peijaksessa on tulotarkistus. Tyksissä mä vaan menen leikkauspäivänä osastolle ja siitä kotiin jos en ole laihtunut tarpeeksi. Toivottavasti olen. Viikko olisi vielä "armon" aikaa jäljellä ja vaaka näyttää mukavaa 97,9 kg
Painoa on poissa ihan kiitettävästi. Ainakin omasta mielestä ja enen aikana on lähtenyt tähän mennessä 8.2 kg.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja haaho Ma Elo 24, 2009 4:49 pm

Hienosti on Tikrustiina paino pudonnut! Onnea myös norsulle leikkaukseen. Tyksissä ollaan aina oltu tarkkoja oman sitoutumisen kanssa, mikä onkin ihan oikein. Muistan jo 90-luvulla Tyksissä töissä ollessani, kun verisuonikirurgi kysyi leikkauspäivän aamuna potilaalta, että onko hän lopettanut tupakoinnin, niinkuin hän on polilla aikaisemmin kehottanut. Potilas sanoi vähentäneensä, mutta ei pystyneensä lopettamaan kokonaan. Tähän lääkäri sanoi, että rouva voi pukeutua ja lähteä kotiinsa. Leikkaus peruttiin ja potilasta kehotettiin ottamaan yhteyttä jos/kun on lopettanut tupakoinnin. Tässä leikkauksessa on kyse samanlaisesta sitoutumisesta. Verisuonet ja mahalaukun voi leikata, mutta loppujen viimeksi leikkauksen hyödyt pitkällä juoksulla ovat potilaasta itsestään kiinni.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja muotovalio Ma Elo 24, 2009 5:05 pm

Viisaita sanoja, haaho. Tikrustiinan saavutus on kyllä todella upea, onnea!

muotovalio

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 05.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki La Elo 29, 2009 12:02 am

I love you No, niin tulihan käytyä tähystyksessä,ultrassa ja syd.filmissä.Kaikki meni hyvin, onneksi. Nyt jälkeenpäin ajateltuna turhaan sitä jännitin,kauheen ammattitaitoista väkeä oli minua tutkimassa.
Tuota tupakka asiaa olen kovasti joutunut omalla kohdallanikin pohtimaan, sillä poltan ja pitäisi lopettaa, mutta auts ku ei pysty.Onko täällä muita jotka tupakoivat?Yritin muutama vuosi sitten lopettaa ja kaikki meni hyvin, olin kuukauden polttamatta, mutta kävin sitten vaa,assa ja 4kg oli tullut lisää, sitten jouduin pohtimaan kumpi parempi ja aloitin tupakanpolton uudestaan, kun en halunnut enää yhtään lisäkiloa, että sellainen tarina minulla tuosta asiasta.
Mutta eteenpäin mennään vaan hip.hei!

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Elo 29, 2009 1:23 am

Moi Sannikki!
En muista mistä palstalta luin, mut jollekkin oli käynyt, että leikkauspäivänä oli lääkäri kysynyt "oliko saanut tupakanpolton lopetettua? johon potilas oli sanonut, että ei.....niin leikkausta ei oltu tehty......aika kovaa enkä muista mistä sairaalasta oli kysymys.........mut tämmönen juttu jäi kummittelee!!!!!
koita ny kovasti saada se tupakka pois!
Ja tsemppiä kaikille1
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki La Elo 29, 2009 1:29 am

Mad Kiitos Tepa!
Olisiko joku muukin,jolla vaikeuksia lopettaa.Mietin vaan, että lopetetaan yhdessä, kyllä sitä täytyy onnistua, käyn apteekista hakemassa jotain korvausainetta,hih ja alan yrittämään oikein tosissani.Maanantaita olen ajatellut, tuleeko joku kimppaan?
Tsempataan toisiamme!

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Elo 29, 2009 2:27 am

Tsemppiä kaikille tupakanpolton lopettamiseen!
Mies on sanonu hyvin, että hän ei oo lakossa, mut hän on vaan ilman tupakkaa.....on ollu jo yli kymmenen vuotta!
Itsellä on käyny tuuri en oo oppinu tuohon paheeseen....OSAAN kyyyl muita paheita, mut niihin ei liity savu!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja haaho La Elo 29, 2009 2:35 am

Moi Sannikki!
Kysypä omalta lääkäriltä/työpaikkalääkäriltä apua tupakan polton lopettamiseen. Todella hyviä tuoksia on saatu zyban/chambix lääkkeillä. Lääkkeet saavat tupakan hajunkin ällöttämään ja samalla vievät viekkareita pois. Oma ukkokultani lopetti näillä pillereillä 20 tupakkavuoden jälkeen, ja yllättävää kyllä oli ihan kultanen eikä kiukkunen ollenkaan niikuin aikaisemmilla kerroilla. Lääkkeet ovat aika kalliita, mutta halvempia kuitenkin kuin tupakka. Lisäksi jotkut työpaikat ovat sen valmiita kustantamaan mikäli sillä haluaa lopettaa. Tupakointia on tosi vaikea lopettaa, mutta onneksi sitä ei tarvitse tehdä yksin.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja hylje Su Elo 30, 2009 3:02 pm

tsemppiä , itse aloitin tupakka lakon juuri champixilla, 2vuotta sitten ja tupakki vuosia takan a oli jo 35vuotta et ennen
pystyin muilla korvaushoidoilla vain 2viikosta -3kk minusta
paras keksintö koko champix, olisipa ylipainon ylisyömiseen samankaltainen lääke,,
toivoen se sopisi, kannatta todella kokeilla,osalle tulee liikaa uneliaisuutta , mutta suurimmalle osalle sanoisin sopii, ystävä piirissä muitakin hyviä kokemuksia.

onhan vieläkin päiviä jolloin nautinto olisi täydellinen vasta kun saisi tupakkia, ja vielkin tekee mieli tupakkia,,
ja tupakan tuoksu ei sitten minua ainakaan tosiaan ällötä, ei vielläkään päin vastoin, oikeinkin hyvä tuoksu kun joku , esim vieraista polttaa ,nautin mutta riski itse tarttua tupakkiin sitä ei ole enää,
koskaan ennen millään muulla ei ole ollut näin helppoa,
suosittelen !!!!
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Norsu Su Elo 30, 2009 3:12 pm

Moi Tikrustiina,

Vai on TYKSissä tollanen tulos tai ulos meininki. Tuntuu tosi raakalta hommalta ja jos aamulla käännyttävät ovelta niin jää leikkausaikakin hyödyntämättä sillä tuskin ketään tunnin varoajalla tilalle ehtivät saada kun pitää olla syömättäkin ennen leikkuuseen menoa.

Mutta kyllä sä oot saanut painoa hyvin alas jo ja semmonen lopputsemppaus vielä, niin kyllä se onnistuu...
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen Su Elo 30, 2009 5:23 pm

Meikä onnistui!!
Perjantaiksi eli 28.8 oli meikällä deadline tiputtaa painoa 10 kg, minäpä pudotin 12kg(tosin hieman poppaskonstein..) Twisted Evil eli 4.9 on miitinki missä päättäävät leikkauspäivän ja jos Luoja suo olla armollinen eikä sairastuta sairaalan hlökuntaa tai minua röhkyflunssaan, niin puukkoa olisi tulossa lokakuussa pig eli nyt yritetään painoa pitää samassa ja kun kultainen kirje saapuu postissa ja ilmoittaa minulle laikkauspäivän niin 4 viikon ene alkaa, kylläkin elämäni viimeinen!! SE ON TOSI! I love you

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja hylje Ma Elo 31, 2009 3:20 pm

tonnikeijukaiselle onnea leikkaukseen ja eneilyyn tsemppiä!!!!
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki Pe Syys 25, 2009 2:51 pm

heippa taas !
No,minulla tapahtuu nyt nopeasti asiat.
Olin viimeviikolla kirurgin ja ravintoterapeutin juttusilla ja sain samantien leikkaus ajan ja se on lokakuun puolivälissä,ihanaa.Ei enää kauan odottamista.Paino laskenut n.6kg ja vielä ennen leikkausta pitäisi saada 4kg.Olen mukana tutkimuksessa,että kumpi leikkaus tehdään,se arvotaan sleeve vai baibas,nyt en itse osaa arvella onko kumpi parempi vai kummatkin yhtä hyviä noin niinkus painonpudotuksen näkökulmasta.Olen kyllä valmis kumpaan tahansa.Onko muilla kokemusta?
On todella hyvä että tutkimusta tehdään.Onko kukaan ollut tässä maksa tutkimuksessa, jota minulle myös ehdotettiin?
T:Sannikki cheers

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Pe Syys 25, 2009 6:58 pm

Hei sannikki. Itse olen osallisena Tyksin samassa tutkimuksessa ja omalle kohdalleni arvottiin GBP. Itse olin kanssa valmis kumpaan tahansa leikkaukseen, mutta itse ehkä olisin valinnut sleeven. Mutta en missään nimessä kadu tätä päätöstä leikkaus muodosta.
Itse olen Pet-keskuksen erillisessä tarkemmassa tutkimuksessa lisäksi. Joka on myös osa tätä tutkimusta, niin en tiedä mitä näytteitä on otettu tai otettiinko laisinkaan. Magneettikuvassa olin noin 6 kuukautta ennen leikkausta.
T: Tikrustiina
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja sannikki La Syys 26, 2009 5:21 am

juu,tuo on varmaankin joku toinen tutkimus,tämä minulle ehdotettu oli pelkkä maksan tilaa koskeva tutkimus ja koepala maksasta otetaan laihdutusleikkauksen yhteydessä.Nyt en kyllä ole varma haluanko enää tähän tutkimukseen,voih...
Katsellaan kuinka mieli muuttuu.Muutenkin tuntuu, että sitä pohtii niin kamalasti liikaakin tätä asiaa ,ja mitä enemmän miettii sitä sekaisemmaksi tunteet käy.Pelottaakin.samalla kuitenkin olen helpottunut, että pääsen pian leikkaukseen
Vointeja kaikille!

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ensiaskeleita leikkaukseen Empty Vs: ensiaskeleita leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa