Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

+47
Justiinatar
Muhku
Emppu81
Lyllertäjä
Pallokala
Minni67
Inka
Rullukka
Tupsukka
saimaannorppa
AnnukkaK
Katriikka
sirkku79
Minnie
Ruustinna
Krisu75
peikkomuori
Minttu33
Tantta
matami
Tyrannosaurus
Kimby
eräpena
PMM77
Gilraen84
marja72
bulleriina
Riski_iita
Nana
sateenkaarenpäässä
Humppakahva
Rovatar
Poutapilvi
joku80
tigertytto
Lovely
Paloma
Anette
kissus nytkö jo
muuminmamman4
Laihduttava
dunbar
Wee2be
Lyltsy
ritu
hansu
2FatToFly
51 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Toukokuu 30, 2011 2:04 am

Aikaisemmin ajattelin, että tavoitteena olisi 66kg tai ainakin normaalipainon yläraja 70. Nyt olen tullut sen verraan relistisemmaksi, että olen erittäin tyytyväinen jos pääsen 80 kiloon.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ma Toukokuu 30, 2011 11:13 pm

Olen vain 155 cm pitkä, tavoite ois (realistinen) n. 58 kg. Niin sanottu vyötärön ympärys on karmea, 114 cm. Eli varsinainen pallomaha...

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Tupsukka Ma Toukokuu 30, 2011 11:53 pm

Minun kohdallani lievä lihavuus olisi BMI mukaan 88kg ja ihannepaino 74kg . Siinä olisi tavoiteltavaa, mutta realistina tyydyn tuohon 88kg ja en olisi joka tuulen nakeltavana. Sitä odotellessa......

Tupsukka

Viestien lukumäärä : 47
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 22.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Toukokuu 31, 2011 1:05 am

Mulla tavoite oli projektiin lähtiessä (118kg, bmi 39), että pääsisin normaalipainoiseksi mikä mun pituisella on 75 kg. Nyt vuoden ja vajaan kuukauden päästä leikkauksesta vaaka näyttää 76 kiloa. Aika makee fiilis Smile

Tavoitteet kannattaa laittaa korkealle tai ennemmin matalalle mutta tietysti välitavoitteiden kautta. Ja muistaa palkita välitavoitteiden saavuttamisesta, sillä leikkauksen jälkeenkin se työ/valinnat on tehtävä kuitenkin ihan itse.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 31, 2011 1:39 am

Minä tuossa ketjun alussa kaipailin 80kg:n painoa. No nyt ollaan siinä ja painon putoaminen tyssännyt tyystin. Kolmisen viikkoa jo samoissa lukemissa pyöritty. Nestelastista riippuen 79,6-80,9....

Tuossa juuri mietiskelin sitä, tyydynkö tähän. Mieli tekisi vaateostoksille ja paikoillaan junnannut paino vain lisäisi halua lähteä shoppailemaan. Pitänee vielä harkita tilannetta.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Rullukka Ti Toukokuu 31, 2011 3:17 am

Mulla on tavoitteena päästä normaalipainon ylärajalle eli tuonne 70 kg paikkeille.
Vielä on matkaa jäljellä, mutta tavoite kirkastuu koko ajan.

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 62
Paikkakunta : Savo
Registration date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Inka Pe Kesä 17, 2011 2:37 am

Mulla on tavoitteena 30 kiloa pois, eli 60 kiloon.
Inka
Inka

Viestien lukumäärä : 142
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 10.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Minni67 To Elo 11, 2011 3:45 am

Mä oon kanssa tässä noita tavoitteita pohtinut, ja tullut siihen tulokseen, että suurin tavoite on saada tuo polvi oireettomammaksi, mitä ikinä se sitten pitääkän sisällän. Ensin pitää saada painoa pois ja sitten alkaa tosissaan jumppaamaan noita lihaksia, jos sen kanssa sitten pärjäisi mahdollisimman pitkään ilman keinoniveltä.

Onhan tuolla takaraivossa itämässä muunkinlaista, kuten pukevampia vaatteita noiden "säkkien" sijaa jne, mutta kyllä tuo polvi on se ykkösprioriteetti.

Painon pudotuksen määrää en osaa sanoa, mutta tietysti olis mukava päästä sinne normaalipainoisten kastiin, edes näin keski-iän kynnyksellä, kun ei siellä aiemmin ole ollut. Olisihan se mukava olla viiskymppisissään parhaassa kuosissa ikinä Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Pallokala To Elo 11, 2011 5:44 pm

Mulla tavoite on tossa 70 kg:n pintaan, eli vielä olisi 27 kiloa tiputeltavana. Olispa ihanaa jos lähtis ensi kesään, mutta lähtee mitä lähtee ja sitä vauhtia kun menee.

Ja yks iso tavoite on, että mahtus koon 40/42 vaatteisiin. Nyt käytän mallista riippuen 44-48 ja ihan prosessin alussa oli vaatekoko 56.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Lyllertäjä Pe Elo 12, 2011 4:23 pm

Tuntuu aivan utopistiselta, että voisin painaa joskus reilut 60 kg! Sen painoinen olen viimeksi ollut rippikoulussa 22 vuotta sitten. Mutta koska vartta on vain 158 cm, realistinen tavoite on 65 kg. Vaikea edes kuvitella, miltä silloin näyttäisin... Mutta se on tavoite - sitten joskus
Lyllertäjä
Lyllertäjä

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 01.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Emppu81 Pe Elo 19, 2011 1:07 am

mun tavoite on tasan 100 kiloa, aloitus paino oli 196,6 kiloa ja siitä on saatu pois 40. vielä siis 56 kiloa pois...piiiiiitkä matka vielä edessä...
tottahan toki joskus olisi kiva alkaa kaksinumeroisella luvulla mutta saapahan nähdä jääkö se vaan haaveeksi...jos sinne yltäisin niin 75 kiloa olisi sellanen "kiva" paino. pituutta meikäläisellä on 173cm. affraid

Emppu81

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Paikkakunta : Juankoski
Registration date : 14.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Muhku Ti Elo 30, 2011 4:07 pm

115kg on lähtöpaino ja toiveissa olisi päästä sinne 65-70kg. en tiedä onko se mahsollista. 162cm olen pitkä, siis lyhyt Very Happy

Muhku

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Haukipudas
Registration date : 30.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Haaveissa..

Viesti kirjoittaja Justiinatar La Syys 10, 2011 2:55 pm

Olisi saada paino sinne 75kg, mut saapi nähellä kuin käy. Nyt on tippunut reilusti yli 30kg. lähtö kuitenkin oli melkein 150kg. Edessä oleva tie on pitkä ja kivinen..Haaveilla saa ja toivoa täytyy olla, muuten ei jaksa tallustaa eteenpäin.
Justiinatar
Justiinatar

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 47
Paikkakunta : Kaarina
Registration date : 07.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja pauliina Ma Tammi 23, 2012 7:24 am

VS:GALLUPIN TAPAISTA TAI MUUTEN VAAN KESKUSTELUA SITÄ MIKÄ ON TAVOITTESI(KILOMÄÄRÄN YMS) PAINON SUHTEEN.
Lähtöpainoni oli n.117kg ennenkuin aloitin 4viikon enen leikkauksen takia,
-9kg. Nyt kun leikkauksesta on kulunut 3kk+3vk niin oma puntarini n.94-95kg
Mulla on 24.2.Sisätautien poliklinikalle aika niin sitten saa tietää paljonko on oikeasti lähtenyt painoa.Kun koti vaaka näyttää vähemmän kuin sairaalan
vaa;at.Sitten siihen mikä on tavoitteeni :Jos eka etappi olisi 80kg,sitten
asettaisi seuraavan etapin70kg. Pituuteni on 158cm. ja olen 50v. joten normipainoon en usko pääseväni,mutta eihän sitä tiedä miten mamma
innostuu kun pääsee kuntoilun alkuun ja rupee jalka ketterämmin nousemaan.Tosin vielä en ole innostunut liikunnasta kun ajatuksissani.
Haaveissani on käydä ostelemassa normaaleista kaupoista vaatteita
kun nykyään joutuu etsimään erikoiskauppoja mistä myös joutuu maksamaan vaatteista enemmän ja yleensä ne näyttää ainakin mun päällä
lainapeitteiltä.

pauliina

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Tammi 23, 2012 6:44 pm

Oma tavoitteeni on päästä alle 80kg, ja varmaan menee kyllä helposti tuo raja rikki kun tämänhetkinen painoni on 105kg.Ihan ensisijalla on tuo diabetes, siitä tietenkin haluaisin eroon, tai ainakin insuliinit pois. Oishan se tietenkin kiva jos tuo liikuntakärpänen puraisis kun alkaa tästä kevenemään. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ke Helmi 15, 2012 5:54 pm

Hei kaikille, painoin siis 164 ennen leikkuuta,joka oli joulukuussa 2009, nyt paino vaihtelee +-3kg-> 87=aika jokapäiväinen,mutta jos syön "hyvin",niin taas se +2-3kg näkyy parin päivän hyvän ruokahalun jälkeen (siis en edelleenkään kamalan kiinteää pysty syömään, vaikka jo yli 2v leikkauksesta). Tavoitteeni olisi 75kg, mutta pysyvä 80kg on ihan mainio tulos myös, jos sen saavutan. Lähtisihän muutama kilo sillä roikkoleikkukasellakin pois....vaikeaa keksiä enää,mistä voisi ruoassa nipistää, se liikunta pitäis ottaa aseeks, mut selän takia en pysty! Onko jotain neuvoo, pitäiskö enettää taas kuukaus????

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Helmi 15, 2012 8:56 pm

Minun neuvoni on ravitsemusterapeutti. Jos ruoasta haluat neuvoja.
Ja onhan näitä "Liikuntaneuvojia" olemassa, käy kyselemässä sellaiselta vinkkejä mitä voit harrastaa mikä on selälle hyvä? Pystytkö esim. vesijuoksua harrastamaan?
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ke Helmi 15, 2012 9:43 pm

Kiitos HyeeNa, ravitsemusterapeutilla olen ollut monesti, sen mukaan syön terveellisesti ja hyvin sekä aika minimirajoilla. Ravintoterapeutti pyytänyt vaihtamaan muutaman hieman sokeria sisältävän ruoan muuksi, mutta muita vinkkejä enää ei ole. Olen aina ollut perso makealle, joten ihan kokonaan en ole vóinut poistaa kaikkea makeaakaan (jotkut rasvattomat jugut tai maustamattomat- ei niistä voi luopua, syön enintään 1 alle 2dl per päivä).Kaikki rasvat olen vaihtanut kasviöljyihin-jopa leivän (jota syön n 2 viipaletta viikossa) päälle sivelen pullasudilla hieman mausteöljyä->jami-uskokaapois,kovin on hyvää!Lihaa ja kalaa pitäisi syödä kuulema enemmän...Kiitos sulle kuitenkin. Liikunta on melkeinpä pois suljettu,joo vuoden olen vesikävellyt,mutta nyt roikkuu niin pahasti jo etten voi enää näyttäytyä edes uimahallissa, kaikki tuijottaa niin antaumuksella! Pitäskös kaulaan jo laittaa lappu: joo, lihavuusleikattu nainen! Tai et kunnan kustannuksella laihtunut! - anteeksi sarkasmini! Odotatko siis sinä leikkausta? Tsemppiä ja paljon onnea uudesta elämän tyylin yms. muutoksesta!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Helmi 16, 2012 3:12 am

Niin no kyllä hyvin osaan kuvitella miten ikävää on mennä esim. sinne uimahalliin jos on suuret roikot! Väkisinkin kaikki katsoo! Jos sulla selkä oireilee niin sehän on aika haastavaa keksiä mitään liikuntamuotoa joka ei selkää rasittaisi.. Monestihan se selkäsärky lähtee juurikin sillä liikunnalla kunhan varovasti kokeilee ja vauhtiin pääsee. Oletko kokeillut sauvakävelyä, kuntopyöräilyä, crosstraineria? Nämähän on sellaisia (etenkin sauvakävely ja crosstrainer) että käsillä saa vähän tuettua eli se kaikki rasitus ei käy siihen selkään. Entäs Jumppapallo? Vaikka ensin voi käydä kuntosalilla testailemassa noita kuntopyöriä ja crosstrainereita, jos ne totee hyväks niin voi sitte ostaa vaikka kotiin jos ei kehtaa salilla käydä. (:
Onko se selkäkipu enemmän sellaista että kun tärähtää niin sattuu vai sellaista että roikotkin alkaa painaa niin paljon ettei selkä jaksa kannatella? Fysioterapeutista vois olla apua selkävaivoihin. Kannattas varmaan käydä ihan lääkärin kanssa juttelemassa (ellet ole jo käynyt) ja tuosta ENEstä varsinkin juttele ensin sen lääkärin kanssa, sitä ei tietääkseni suositella leikkauksen läpikäyneille hirveästi? Juothan tarpeeksi vettä?
Niin jo joo, minä odottelen vielä leikkausta. (: Oon vielä aika alussa. (: Tsemppiä sinnekkin! Toivottavasti saat vielä nipistettyä vähän painoa että pääset tavoitteeseesi!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja pauliina La Helmi 25, 2012 3:54 am


Moi! Kävin tänään sisätautien lekurilla n.4,5kk tarkistuksessa, kaikki labra-arvot oli hyviä paitsi proteiinia pitäis syödä enemmän, paino on pudonnut leikkauspäivästä -19.7kg, enellä lähti -9kg siis yhteensä 28.7kg.
Olen ihan tyytyväinen vaikka jossain vaiheessa valitin että paino jumittaa,
kärsivällisyyttä kun olis ettei odottaisi että kaikki tapahtuisi heti.

pauliina

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 25, 2012 5:01 am

Tulenpa mukaan tähänkin ketjuun, mukava seurata ihmisten tavoitteita ja saavutuksia. Oma lähtöpainoni oli 105kg ja pituutta on 163cm ja ikää 1½-vuoden päästä 50v. Siihen liittyykin tavoitteeni: Haluan mahtua ihanaan pitsiseen goottimekkooni ja korkkareihin juhlapäivänäni, elää ilman diabetes- ja verenpainelääkkeitä ja toivon myös että laihtuminen toisi parempaa kuntoa keuhkosairauksiani silmällä pitäen! Pidän uinnista ja kuntosaleilusta ja sitä olen pystynyt harrastamaan, mutta toivon että pystyn vielä joskus, ehkä ensi tai seuraavana kesänä nauttimaan polkupyörällä ajosta! Niin ja mulla on omatekemät nahkafarkut jotka mahtunee jalkaan kun paino on 65 kg että siinä on se kilotavoite. Minö palkitseni itseni sillä että voin poistaa vaatekaapistani isoksi jäävät vaatteet ja etsiä sieltä pienempää kokoa. Ennen lapsien syntymää painoin 50 kg ja vielä reilu 10v sitten kahden lapsen jälkeen 65 kg ja muistan miltä se tuntui - hyvältä. Siihen pyrin. Ja matkaa on, paino tällä hetkellä 93kg eli -12kg (2,5-viikkoa leikkauksesta).
Kärsivällisyyttä ja sisua kaikille!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 3 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa