Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

+47
Justiinatar
Muhku
Emppu81
Lyllertäjä
Pallokala
Minni67
Inka
Rullukka
Tupsukka
saimaannorppa
AnnukkaK
Katriikka
sirkku79
Minnie
Ruustinna
Krisu75
peikkomuori
Minttu33
Tantta
matami
Tyrannosaurus
Kimby
eräpena
PMM77
Gilraen84
marja72
bulleriina
Riski_iita
Nana
sateenkaarenpäässä
Humppakahva
Rovatar
Poutapilvi
joku80
tigertytto
Lovely
Paloma
Anette
kissus nytkö jo
muuminmamman4
Laihduttava
dunbar
Wee2be
Lyltsy
ritu
hansu
2FatToFly
51 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Lovely Pe Marras 05, 2010 10:45 pm

Bulleriina, oot varmaan vetävännäköinen mimmi:)
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 06, 2010 3:15 pm

Bullerina olen huomannut samaa:) Vaatekaupoissa tulee pyörittyä paljon. Tämän viikon saalis on ollut tähän mennessä 6 housut, 10 puseroa, 2 takkia ja alushousuja iso kasa(eikä mitään mummosloggeja ja sen on kyllä makuukammarissa huomannut, hyvä kun on sieltä ulos päässyt:D)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja bulleriina La Marras 06, 2010 3:31 pm

Jotenkin sieltä kaikkien läskien alta alkaa kaivautua esiin NAINEN!?!?!

On vaan tutustuttava tuohon outoon ihan rauhassa :))

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja marja72 La Marras 06, 2010 4:46 pm

Mulla tavoitteena 65-67kg ja paino nyt 77kg eli vielä ainakin kymppi pois. Pituutta on 168cm. Leikkaus oli Tallinnassa 7.12.09 kohta siis vuosi mennyt ja nyt paino pudonnut 30kg. Olen ollut leikkauksen jälkeen koko ajan sairaslomalla selän takia enkä juurikaan ole liikkumaan päässyt. Nyt olen viikon verran ollut töissä ja toivon että vika kymppi on poissa ensi kevääseen mennessä taikka viimeistään kesällä. Tiukassa tuntuu olevan. Rakastan vaatteita ja nyt töissä ollessa aionkin säästää palkasta kaiken minkä voin ja suuntaan joulun jälkeen alennusmyynteihin shoppailemaan:) Kun lopullinen tavoite on saavuttu ja vatsanahka leikattu pois niin lähden ystäväni kanssa etelään lomalle taikka jos rahat riittää niin sitten lasten kanssa. Yh:llä ei hirveästi ylimääräistä rahaa ole joten kolmen ihmisen etelänmatkan maksaminen ei ehkä onnistu:(

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 51
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 10.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Joulu 18, 2010 6:11 am

Mulla leikkaus tammikuussa, mutta olen tätä asiaa paljon mielessäni pohtinut. Olen 161cm ja unelma olis painaa se 60kg, mut sitä tuskin saavutan, eka tavote on tietty nyt mulla laihduttaa se vaaditut 12kg, ennen leikkausta (ei haittaa vaikka menis enemmänkin Very Happy) sit sen jälkeen tavotellaan sitä 99,9999...kg eli kaksnumeroista lukua...mut siis summa sumarum olen tyytyväinen jos pääsen 80kg painoon. Tällä hetkellä painoa on 134kg
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja ritu La Joulu 18, 2010 2:05 pm

Ei kannata laittaa liian tiukkoja tavoitteita ettei rupea ketuttamaan jos se ei toteutukkan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja PMM77 La Joulu 18, 2010 5:12 pm

Välitavoitteet ja pienet palkinnot niiden saavuttamisesta toimivat loistavasti!

Nyt on tähtäimenä se lopullinen tavoite, joka olis <65kg.
Eikä enää pitkästi ole matkaa. Very Happy


PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 24.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja eräpena La Joulu 18, 2010 8:25 pm

Mulla ekatavoite mahtua magneettiputkeen. Oisko liikaa? Razz
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Joulu 18, 2010 9:14 pm

Täysin samaa mieltä kanssasi ritu Smile
Ja onnittelut PMM77:lle hienoista tuloksista!
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Kimby La Joulu 18, 2010 9:27 pm

Mun mielestä tavoite ei ole tavoite jos se liian helppo. Tilanne ei kuitenkaan ole se että arpa määrittelee meidän painoa tai että olisimme voimattomia/aivottomia sivustakatsojia tässä projektissa. Kaikki on on meistä itsestämme kiinni, ei mistään leikkauksesta tai leikkaustekniikasta. Leikkaus avittaa projektia mutta ei määrää sen suuntaa. Sen teemme itse. Sen takia tavoite mielestäni kertoo jotain siitä millä (tappio)mieliallalla tähän hommaan lähdetään. Jos asetetaan turhan laimea tavoite, ei myöskään taistelutahtoa ole kovinkaan paljon. Mulla oli alunperin tavoite alle 100 kg kun lähtö oli 184 kg. Se tavoite on jo ihan nurkan takana. Sen takia asetinkin uuden tavoitteen, 90-94 kg (BMI 25-26). On kuitenkin hyvä muistaa että vaikeinta ei ole painonpudotus, vaan sen hallinta jatkossa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Joulu 19, 2010 5:06 am

PMM77 onnittelut upeasta tuloksesta.

Kimbyn kanssa olen samoilla linjoilla. Olen kalenteriin kirjannut välitavoitteita ja niitä sitten saavutettuani olen muuttanut seuraavia tavoitteita pienemmiksi. Niin, että koko ajan olisi jotain johon tsempata. Itse tykkään, että tavoitteen saavuttaminen on sen verran kivaa puuhaa, että mielellään luopuu herkuista ja tekee kylmässäkin pidemmän kävelylenkin. On jotain mitä odottaa. Siis aikaisemman ruuan ja herkun sijaan tullut uusi odotuksen ja ilon aihe.

Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja ritu Su Joulu 19, 2010 2:36 pm

Tuosta liian helposta tavoitteesta niin en ainakaan itselle liian helppoa laittanut kun painaa yli noin 220kg ja laittaa tavoitteeksi ensin 120kg kun se tavoitettu niin sitten 100kg ja sekin alittui niin sitten tuo maaginen 90kg ja sekin alkaa olla tavoitettu eli -130kg on pois läskiä sulanut ja ei tahdo laihtua enää ollenkaan mutta minkäs teet kun kokoajan näyttää paino olevan laskusuunnassa ja minä näytän ainakin 20v vanhemmalta kuin ikäni antaisi näyttää, taas otettu päivittäiseen ruokavalioon turkkilainen jugurtti rasvaa 10% ja kermaviili ettei ihan kokonaan kuihdu ja syödä puputan kokoajan kohta mennä taas lääkäriin ja harkita tuon ohituksen purkua se kuulema mahdollista.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Su Joulu 19, 2010 4:06 pm

Mun lopullinen tavoite ois painaa 03/2012 70kg, mutta seuraava etappi ois päästä 90:n kiloon.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja matami Su Joulu 19, 2010 9:06 pm

Mä en oo laittannu itselle tavotteita. Olen niin monta kertaa yrittännyt ja epäonnistunut etten halua sitä tunnetta enää. Lääkäri mulle sano että leikkauksen hyöty olis 120 kiloon painon putoaminen ja sillä ajatuksella olen nyt matkaan lähtenyt. Tottakai toivon että lukemat alemmakkin menee, mutta nyt mulla on itteltäni lupa olla ajattelematta liikaa. Syön mitä mieli tekee ja koitan juoda riittävästi ja se saa riittää. Kaloreita tottakai seurailen sillontällön ja vaakalla pompin turhankin tiuhaan, mutta ei sen enempää ajatuksia laihuttamisesta ole... Tai minullahan nyt niin päin toki vielä on että syömällä koitan vaan nostaa kalorimäärää riittävän korkealle Smile

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Joulu 20, 2010 4:18 pm

Mulla matkaa eka tavoitteeseni viisi kiloa ja alemmaksi aion päästä, mitä pienempi sen parempi lifti tulos, kun kerran jo tiedän, että nahka lähtee puukolla ku se on terveydelleni isoo riski...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Joulu 20, 2010 9:16 pm

Mulla oli lahtopaino 170 kg ja asetin tavoitteeksi sadan kilon alituksen. Laakarit on olleet sita mielta, etta jotain 90 ja sadan kilon valilta olisi mun "oikea" paino, ottaen huomioon, etta olen ollut sairaalloinen yli 30 vuotta ja sita ennenkin todella lihava, ihan lapsesta asti.
Nyt olen roikkunut varmaan 3 kk suurinpiirten samassa painossa, nyt painan n 111 kiloa.
Ma voin hyvin jo tassa painossa. On viela muistissa se 170 kg!
Kun viela terveys on kohentunut paremmaksi kuin se on ollut vuosikymmeniin,niin en pane pahakseni vaikken enaa juurikaan saisi painoa alaspain.
Kuntosali tekee tepposiaan ja vaikka paino ei putoa, niin vaatteet tuntuu kaapissa kasvavan edelleen.
Helmi-maaliskuussa tapahtuva maharoikkoleikkaus vienee sekin jonkun kilon, ehka 5. Ennen sita leikkausta yritan viela saada joitakin kiloja pois karppaamalla. (Jouluna en aio karpata, kohtuudella kylla nautin jouluruokia.)
Eli olletikin siihen alkuperaiseen tavoitteeseen viela paastaankin. Saa nahda.
Tavoitteen asettaminen on vaiketa, se ei saa olla liian helppo, eika liian rankaa. Haasteellinen, mutta ei mahdoton.

Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Minttu33 Ke Helmi 02, 2011 4:45 pm

Minulla olisi tavoitteena n. 75 kg , joka olis kai mun ihannepaino.
Pahin paino oli kai jotain 125 kg jouluna 2009. Sen jälkeen olen mennyt alaspäin. Tänään paino 115 kg.
Matkaa on vielä jäljellä tavoitteeseen. En odotakkaan että olisin joku miss suomen painoinen vaan ihan semmonen mikä hyvältä tuntuu. Pituuttakin melkein 180 cm eli en halua luurangoltakaan näyttää.. What a Face
Smile
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Helmi 02, 2011 8:52 pm

Loistava suoritus Minttu33 !! Kyllä se siitä, kilo kerrallaan.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja peikkomuori To Helmi 03, 2011 3:37 am

Heippa! Ja onnittelut kaikille hienoja tuloksia saavuttaneille!!! Oma tavoitteeni on ensin päästä myös kaksinumeroiseksi ja tyytyväinen olisin, jos vaaka joskus näyttäisi seiskalla alkavaa lukua. Normaalipaino lienee minun pituisella olisi jotain 64kg (olen 160cm pitkä), mutta kilpirauhasen vajaatoiminta saattaa kohdallani jonkin verran vaikuttaa.
Itseasiassa itse kiloilla ei niin suurta merkitystä ole, mutta kun vaan pääsisi kunnolla liikkumaan ja jaksaisi lasten ja lastenlasten kanssa touhuta ja telmiä. Välitavoitteiksi ajattelin aina kymmentä tai myöhemmin viittä kiloa asettaa ja kun sen saavutan, niin palkintona kasvo- ja jalkahoitoja, konserttilippuja ja teatterikäyntejä yms. kivaa Smile

peikkomuori

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 09.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Krisu75 To Helmi 03, 2011 5:33 am

No alle sadanhan tässä haluaa jo tähytä. Leikkauksesta ei ole vielä varmuutta, mutta ainakin hyvältä vaikuttaa tässä vaiheessa.
Viime toukokuussa diabeteshoitajan kanssa tehtiin suunnitelma lähitulevaisuuteen, 1kg/kk! On ainakin sellainen realistinen tavoite, eikä ole sitä nopeaa pudotusta ja nopeaa takaisintuloa. Kesän aikana meni -6,2kg/3kk, seuraavat 3kk -4,0, ja joulunajan herkuttelutkin meni ihan kivasti -1,7kg/2kk. Tammikuun 11 pvä -1.2 oli jälleen mennyt -1,3kg. Nyt on kaikkiaan mennyt -13kg/9kk!!! Yli tavoitteen ollaan ja reilusti! Tietysti jos leikkauslupa tulee, niin sitten tahti on tietysti toinen, nyt on menty ainoastaan sillä, mitä on suusta alas laittettu, liikunta on ollut täysin minimissä pienten lasten takia. Kovalla pakkasellahan ei paljon ulkoilla...
Todellakin olisi mukava joku päivä katsella muitakin vaatteita kun plus40 kokoja... Pituutta on 165cm ja painoa tällä hetkellä 144kg.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Ruustinna To Helmi 03, 2011 3:35 pm

Tilastojen mukaan mun ihannepaino on jotain reilu 70kg. Nyt itse vain haluan painaa alle 100kg. Mulla on sama haave kuin Anetella - haluan nosta taas hevosen selkään kun paino on normaalimpi Smile

Itse haluan olla ehkä sellainen 80kg - olenhan kuitenkin jo yli 4-kymppinen ja muutenkin. Mutta katsotaan. Hyvillä mielin helpottuneena täällä olen, kun leikkaus on ohi - odotin ja jännitin sitä niin pitkään.
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Minnie To Maalis 17, 2011 6:26 pm

Mulla ensimmäinen tavoite on saada leikkausaamuksi kaksinumeroinen luku, eli 3,6kg pois (aikaa vielä 2½ viikkoa).

Oon niin kunnianhimoinen, etten usko olevani kroppaani tyytyväinen ennen kuin lähentelen 60kg painoa. Mutta sen näkee sitten! Alle 80kg olis makee tavoittaa, niin vähän kun en ole painanut vuosiin. Sitten ois kiva päästä sen alle 70kg, jonka verran painoin varmaan viimeeksi 2002-2003 (ollessani 14-15v). Mutta ehdottomasti alle 70 haluan olla joskus!
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : :)
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja sirkku79 Pe Maalis 18, 2011 2:34 am

Itse ajattelin ensimmäisenä tavoitteena 74 kg. Sen verran painoin kun tulin esikoisen kanssa laitokselta kotiin. Toisena tavoitteena 63 kg koska silloin BMI 25 eli normipaino. Lopullinen tavoite olisi johon ois huippu juttu, suuri unelma jos pääsisi 51 kiloa. Muistan joskus painaneeni sen verran ja oli muuten rullaluistelu helppoa Smile Suuri intohimoni. Lääkäri arvioi minulle,e ttä voin laihtua 30-40 kg. Pituutta on 159 cm.
sirkku79
sirkku79

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 44
Paikkakunta : lehtimäki
Registration date : 25.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Katriikka Ti Toukokuu 17, 2011 5:03 am

Tätä minäkin olen pohtinut, vaikka vielä en tiedäkään millä keinoin tavoitetta tavoitan. Toistaiseksi perinteisellä Very Happy Olisihan se hienoa joskus täräyttää Bmi 25 lukemiin (72kg), mutta en jotenkin osaa sitä edes tällä hetkellä kuvitella. Kaksinumeroisen luvun näkeminenkin varmasti tulee olemaan järkytys. Tällä hetkellä mulla on oma tavoite ennen 27.7. saada ainakin 7kg pois... En kyllä kehtaa mennä lääkärille, jos paino ei ole laskenut alle lähetteen painon Shocked Mutta se lopullinen painotavoite lienee jossain 80kg-100kg:n välillä. Ja tavoitteeseen pääsen ennen nelikymppisiäni (5vuotta vielä...)
Katriikka
Katriikka

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Tre
Registration date : 09.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Ti Toukokuu 17, 2011 8:57 pm

20-vuotiaana, ensimmäisen Painonvartijat-stintin jälkeen, painoin 90 kg. Siihen olisi kiva taas päästä. Mutta kun lähtötilanne on 170, kaksinumeroinen luku on jo riittävän etäinen haave. Siihen päästyä voi sitten asettaa tavoitteita alemmas. Smile
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen. - Sivu 2 Empty Vs: Gallupin tapaista tai muuten vaan keskustelua sitä mikä on tavoitteesi (kilomäärä tms) painon suhteen.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa