Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu!

4 posters

Siirry alas

Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu! Empty Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu!

Viesti kirjoittaja xxxxl-tyttö To Elo 26, 2010 12:54 am

Nyt olen minäkin päässyt kunnolla odottamaan leikkaukseen pääsyä, tähän asti se kun on ollut vain "sitten joskus"..
Eilen oli toinen käynti ravitsemussuunnittelijalla, ene-dietti alkaa syyskuun loppupuolella, alustava leikkausaika on marraskuussa, vihdoinkin jotain konkreettista tietoa ja asia edistyy!
Nyt pitäisi jättää herkut pois ja alkaa keventämän kunnolla muutenkin, helpompi sitten siirtyä enelle, motivaatiota ainakin riittää! Vaikka tiedän kyllä että vaikeeta tulee olemaa kun pitää elää kuusi viikkoa pussikeitoilla... No mutta sen kestää kun tietää mitä siitä saa :)
Mulla on tavoitteseen matkaa todella paljon, BMI on jotain lähellä kuuttakymmentä tällä hetkellä, kaksi numeroiseen painoon kun pääsisi joskus niin tyytyväinen olisin. Tietenkin mitä enemmän putoo, sen parempi.
Tukijoukoja on perheessä ja ystäväpiirissä, mutta henkistä tukea varmasti kaipaisi lisääkin, jospa tätä kautta sitäkin löytäisi... Vasta aloittelija kun olen tällä sivustolla :)

Viimeinen muokkaaja, xxxxl-tyttö pvm To Elo 26, 2010 1:00 pm, muokattu 1 kertaa

xxxxl-tyttö

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 26.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu! Empty Vs: Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu!

Viesti kirjoittaja Bulla65 To Elo 26, 2010 2:33 am

Hei xxxxl-tyttö! Kiva kun rohkaistuit kirjoittamaan, sillä tavalla sitä tulee paremmin tutuiksi ja saa sitä henkistä tukeakin. Minä olen ainakin alkanut ajattelemaan näiden kuukausien aikana monista teistä ihan ystävinä, pakko käytä täällä joka päivä katsomassa, mitä kullekin kuuluu :). Ei näistä paino- ja laihdutusasioista voi perheelle, ystäville ja työkavereille aina höpöttää, eihän ne jaksais kuunnella, mutta täällä palstalla voi vuodattaa sydämensä kyllyydestä :). Hienoa, että sun asiat ovat alkaneet rullaamaan xxxxl-tyttö!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu! Empty Vs: Vihdoinkin alustava päivämäärä annettu!

Viesti kirjoittaja xxxxl-tyttö To Elo 26, 2010 5:01 pm

Juu eihän sitä oikee voi noille läheisille olla koko aikaa puhumassa, ja muutenkin samassa tilantessa olevat tai saman kokeneet ymmärtää varmasti paremmin. Varmasti tulee vielä paljonkin niitä huonojakin päiviä jolloin todellakin kaipaa tukea ja apuja, siksipä jo nyt tänne tulinkin :)

xxxxl-tyttö

Viesti kirjoittaja kanttura To Elo 26, 2010 9:24 pm

Lämpimäst tervetuloa xxxxl-tyttö!

Ihana kuulla, että asiasi on edistynyt noin konkreettisesti! Kyllä eneily Sinulla varmasti onnistuu hyvin, kun on leikkaus maalina motivoimassa. Kerrothan myöhemminkin kuulumisiasi, sillä saman kaliberin ihmisenä kiinnostaa kovin, miten projektisi kaikin puolin edistyy. Kohta voit alkaa vähentää x:iä nimimerkkisi alusta...

kanttura

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 19.05.2010

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Elo 27, 2010 3:30 pm

Hei vaan xxxxl-tytto, hyva kun olet paassyt projektin alkuun. Tama leikkaustouhu on kullan arvoinen konsti meille, joille mikaan muu ei enaa auta. Eihan tama leikkaus yksinaan ketaan laihduta, itse se tyo on tehtava, mutta leikkaus on suurena apuna.
Hassua miten suhteellista on tuo miten paljon kukakin haluaa laihtua. Meilla isomman kaliiberin leikatuilla tuntuu olevan usein tavoitteena tuo sadan kilon maagisen rajan alitus. Ma olen kolmen eri laakarin kanssa tasta asiasta keskustellut ja ne on kaikki olleet samaa mielta siita, etta ottaen huomioon mun ian, painohistorian ja ruumiinrakenteen, mulle sopiva tavoitepaino olisi jotain 90 ja 100 kilon valilla. Ma toivon totisesti, etta siihen paasen. Jollekulle toiselle, jo alkujaan pienemmalle leikatulle olisi kauhistus jaada noin painavaksi.
Onnea matkaan.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja xxxxl-tyttö Pe Elo 27, 2010 7:51 pm

Kiitos kannustuksesta! :)
Samaa olen mäkin ajatellut, mulla kun on tavoitteena päästä kaksinumeroiseen lukuun.. Moni ei ymmärrä. Ja toisaalta, näin isona ihmisenä ei aina oikein ymmärrä pienempien ihmisten narinoita muutaman kilon laihduttamisesta. Mutta kaikki tavallaan. Puolet pienemmäksi jos itse joskus pääsisi niin pääsisi samalla lähemmäs elämän suuria unelmia :)

xxxxl-tyttö

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa