kevein askelin kohti terveyskeskusta.......
2 posters
kevein askelin kohti terveyskeskusta.......
eli viime viikolla kävin siellä lääkärin juttusilla,ja vain yksi laihdutus lääke sopii mulle ja siitäkin sa kivan rasva ripulin. olin tosi pettynyt että taas tulen lääkereseptin kanssa ulos ja joka on vielä niin kaliiss että pitänee miettiä mistä rahat moiseen. kun muutenkin sain taas kamalasti uusia särky lääkkeitä ja vahvoja,onko tämä sitä elämää?? haluaisin kuulla miten teillä muilla on kaikki tämä alkanut.
-päivi.
-päivi.
päivi- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Registration date : 12.02.2009
Vs: kevein askelin kohti terveyskeskusta.......
päivi kirjoitti: eli viime viikolla kävin siellä lääkärin juttusilla,ja vain yksi laihdutus lääke sopii mulle ja siitäkin sa kivan rasva ripulin. olin tosi pettynyt että taas tulen lääkereseptin kanssa ulos ja joka on vielä niin kaliiss että pitänee miettiä mistä rahat moiseen. kun muutenkin sain taas kamalasti uusia särky lääkkeitä ja vahvoja,onko tämä sitä elämää?? haluaisin kuulla miten teillä muilla on kaikki tämä alkanut.
-päivi.
Aiheuttaako se lääke rasvaripulin, jos ei syö rasvaa. Mielestäni se lääke on juuri sen vuoksi, että se ilmasee, etä ole tsyönyt rasvaa liikaa ja ilmenemismuotona on rasvaripuli. Jos kuitenkin noudatat vähärasvaista ruokavaliota niin rasvaripulia ei tule.
Milla-Riikka- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 25.02.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa