Kohti pikkumasua
+6
Heippis
Viipe
toivossa on hyvä elää
Sayura
apila
Paksu perhonen
10 posters
Kohti pikkumasua
Nyt on tervetulotilaisuudet ja kaikki kokeet ja testit tehty ja leikkuripäivä syyskuun alussa...ene pitäis aloittaa kuukauden päästä...hieman tässä jännityskäyrä rupeaa nousemaan...mutta jos nyt viettelis rauhassa alkanutta lomaa ja jaksaisi vähän kuntoilla...ja yrittää syödä terveellisesti:tongue:
Paksu perhonen- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013
Vs: Kohti pikkumasua
Onnea Paksu perhonen=) Samoissa fiilareissa ja leikkaus viiden viikon päästä. Katsoin muutamaan kesällä otettua kuvaa ja niin tuntuu ihanalle, että leikkaus lähenee. Uskon, että se on oikea ratkaisu mulle. Tsemppiä odotukseen ja eneilyyn, Paksu perhonen =)
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Tänään on sitten eka ene päivä..ja kahdeksan kiloa pitäis kuukaudessa tippua .leikkaus 10,9. Tulimme ravintoterapeutin kanssa siihen tulokseen että olen osa enellä..korvaan kaksi pussia protskuilla eli noin kcal....
Tsemppiä eneen!! Itsellä on nyt 1,5 viikkoa eneä takana, 4 viikkoa edessä. Minut ohjeistettiin kuukauden (30pv) eneen, mutta aloittelin vähän etuajassa. Proteiinit varmasti helpottavat matkaa kohdallasi, meikäläinen vetelee vaan niitä litkuja kun kasviksetkin saavat mahan kurnimaan.
Samana päivänä meillä sitten, vaikkakin eri paikoissa. Se silmissä enekin toivottavasti menee kuin siivillä, eikös!
Samana päivänä meillä sitten, vaikkakin eri paikoissa. Se silmissä enekin toivottavasti menee kuin siivillä, eikös!
Sayura- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 08.02.2013
Viikko eneä takana ja pitää sanoa että yllättävän hyvin menny...minulle selvästi parempi vaihtoehto puolet pussilla puolet protskuja ja kasviksia...kolme kiloa lähtenyt...
[i]tänään tuli käytyä peijaksessa koelounaalla.fysioterapeutin ohjauksessa ja sairaanhoitajan vastaanotolla, missä käytiin läpi esim , piiritys ja tukisukkien mittaus ja opastusta leikkuuta edeltävään päivään joka on jo kahden viikon päästä....ene sujunut hyvin 7 kg lähtenyt ja viel kaksi viikkoa jäljellä...
Onnea leikkaukseen ja sen jälkeiseen elämään . Oot saanut hyvin kiloja pois! Tsemppistä loppurutistukseen .
toivossa on hyvä elää- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 25.08.2013
Upeesti oot saanu kiloja lähteen
Itsellä omaehtoinen eneily on lopullaan, eli vielä tässä osaeneillään ehkä parisen viikkoa.
Kovasti tsemppiä eneilyn loppuun viemisessä ja tulevaan leikkaukseen
Itsellä omaehtoinen eneily on lopullaan, eli vielä tässä osaeneillään ehkä parisen viikkoa.
Kovasti tsemppiä eneilyn loppuun viemisessä ja tulevaan leikkaukseen
Viipe- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 43
Registration date : 12.06.2013
Huomenna se sitten tapahtuu , minut leikataan peijaksessa ensimmäisenä....hieman kieltämättä ajatukset rupeavat harhailemaan...
Paljon onnea leikkaukseen ja toipumiseen, Paksu perhonen (joka pian ei enää ollenkaan paksu)!
Heippis- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 19.04.2013
Onnea Perhosen muodonmuutokseen!
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Tsemppiä perhonen huomiseen leikkaukseen! Muistan saman edellispäivän tunteen, koska olin itse leikkauksessa viikko sitten.. Tsemppiä!
Lilejo- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 05.06.2013
Onnea matkaan, perhonen
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Kiitokset kaikille..kohta pitää lähteä pistämään napapiikkiä ja kuuraamaan itsensä putipuhtaaksi...
Onnea ja tsemppiä leikkaukseen!! Sama edessä täällä, vielä en jännitä pahemmin. Iskeeköhän se paniikki sitten huomenna.
Tsemppiä leikkaukseen, uuteen oloon ja eloon.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
No niin tänään pääsin kotiin peijaksessa ja kaikki on menny hyvin tähän asti..meitä oli samaan aikaan viisi ja parilla ei mennyt ongelmitta,,,se kertoo tosiaan siirtää että riskit on olemassa...mutta toivottavasti jatko parempi...nyt aika meneekin kotona syömisiin harjottelussa ja hissuksiin oleskelellessa.
Onnea leikkauksesta. Kyllä varmaan ongelmiakin voi tulla. Luulen, että jos on paljon liitännäissairauksia, niin vaikeuksia voi olla enemmän kuin jollakin toisella. Itselläni ei ole mitään liitännäissairauksia (mitä nyt toinen kolesteroliarvo vähän liian alhainen ja joskus verenpainetta) ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Kipuja oli viikon verran leikkauksesta ja toinen viikko oli sellainen, että olo oli viel sellainen "operoitu". Ruokailut sujuu ihan hyvin. Pari kertaa olen syönyt liian nopeasti, jolloin tullut sellainen tukala olo ruokatorveen tai mikä paikka tuossa rinnassa onkaan. Minkälaisia ongelmia oli leikatuille tullut, meevin? Meitä leikattiin neljä samana päivänä ja kaikkien leikkaus meni hyvin. Kahden kanssa oon jutellut jälkeenpäin ja näiden tilanne kanssa ihan hyvä. Tsemppiä vaan jatkoon. Noudattaa vaan ohjeita ja rinnalla etsii itselleen parhaita ja sopivia vaihtoehtoja ja tapoja =)
Nyt kaksi päivää kotona..hionosti on mennyt ..saan syötyä sen 1,5litraa ja kivutkin ovat hävinneet...toki olo on leikattu ja saa varovasti toimia....kyselit apila mitä ongelmia oli muilla,,,toisella parin päivän jälkeen luultavasti todettiin jokin repeämä. En tiedä joutuuko uudelleen operoitiin kun lähdin kotiin ja toiselle lääkärin moka:(
Onnea uudesta pikkumasusta (kohta entinen) Paksu perhonen! Mulla kanssa mennyt hienosti, mitä nyt kipuja on edelleen aika tavalla. Mut pikkuhiljaa, eiksniin.
Mulla oli ensimmäisen viikon aikana kipuja ja eniten heti leikkauksesta viisi päivää, mutt sitt jo lopetin särkylääkkeet ja seuraavalla viikolla oli vaan nopeasti ohimeneviä kipuja. Kolmannella viikolla oli kivut jo kokonaan poissa. Mutta nää on niin yksilöllisiä. Nyt on neljä ja puoli viikkoa takana leikkauksesta ja olo on tosi hyvä. Ja painoa on tippunut leikkauksesta 10kg...jippiiii=) tsemppiä vaan eteenpäin paksu perhonen jasayura !
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa