Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7)

+38
Maiski
shrek
Tertsukka
tigertytto
Isotuija
Pirre
Rosmariini
Bullero
saimaannorppa
eräpena
Aurora
Elämä edessä
Piitu
silkkiuikku
hansu
tiikos
Paloma
kissus nytkö jo
ritu
Riski_iita
bulleriina
muuminmamman4
Survivalta
Ann
sateenkaarenpäässä
joku80
Poutapilvi
Anette
MRA123
Laihduttava
Lyltsy
Pampula
Heluna
kanttura
Tantta
Tepa43
Bulla65
Wee2be
42 posters

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7) - Sivu 4 Empty Vs: Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7)

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Marras 12, 2010 1:44 pm

Toivottavasti kipujen syy selviää. Kaikillahan ei suinkaan kipukohtaukset lopu sappirakon poistoon. Onko sulla usein kipukohtauksia? Ja onko sulla kunnon lääkettä siihen?
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7) - Sivu 4 Empty Vs: Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7)

Viesti kirjoittaja Wee2be La Marras 13, 2010 6:00 am

Ennen leikkausta oli pahimmillaan joka viikko, mutta pääsääntöisesti 2-3 kertaa kuussa.. Nyt leikkuun jälkeen on ollut monia lyhytkestoisia kohtauksia ja yksi tuskallinen yön yli kestävä.. Kokeita on tulossa, eiköhän niistä selvii mitä siellä on.. Tiehyeissä kiviä tai jotain.. Mun siskolla on todettu sklerosoiva kolangiitti, ja tietysti mua hirvittää, jos mullakin on se sama.. Mutta aika haku-ammuntaa se kai olisi..

Tänään söin oikeen urakalla kasviksia - kun vertaa aiempaan syömiseeni leikkuun jälkeen ja maha kertoo sen nyt.. kamalasti turvottaa ja vääntelee.. Join tosin myös pepsi maxia ekan kerran (tai limua ylipäänsä) joten sekin osa syy ehkä.. Paaaah...

Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 13, 2010 12:41 pm

Wee2be itse olen gaspacho friikki. Jos yhtään kiinnostaa kannattaa kokeilla jotain ohjetta (ei kauheasti väliä mitä ohjetta).

Itse valmistan ilman etikkaa ja leipäkuutioita, kalttaan tomaatit ja poistan siemenet(se tekee keitosta helposti kirpeää). Öljynkin voi hyvin korvata vedellä.

Tässä parit reseptit. Itse kyllä teen ihan sävellellen miten sattuu. Kurkkua kannattaa laittaa enemmän, se tekee keitosta pehmeämmän.

http://www.herkuttele.com/reseptit/gazpacho

tai

Gazpacho
4 annosta

5 kypsää tomaattia
1 kurkku
1 paprika
puolikas sipuli
2 rkl persiljaa
1 murskattu valkosipulin kynsi
2 dl tomaattimehua
3 rkl oliiviöljyä
2 rkl etikkaa
1 tl paprikajauhetta
musta- ja valkopippuria myllystä
suolaa
muutama tippa tabascoa

Kalttaa tomaatit ja leikkaa tomaatit lohkoiksi. Kuori kurkku ja leikkaa kuutioiksi. Silpua sipuli pieneksi ja silppua persilja hienoksi. Lisää nämä, valkosipuli, tomaattimehu, oliiviöljy, etikka ja mausteet tehosekoittimeen ja anna pyöriä tasaiseksi tai soseuta sauvasekoittimella. Tarkista suola ja maku. Terävyyttä ja tulisuutta voit lisätä ripauksella tabascoa. Anna tekeytyä jääkaapissa kaikessa rauhassa, mieluiten seuraavaan päivään
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be Su Marras 21, 2010 8:20 pm

Kuulostaa hyvälle tuo, täytyykin kokeilla miten se menee alas, kiitos Poutapilvi!!

Huomenna 7 viikkoa leikkuusta ja olo on, kuin en olisi koskaan siellä ollutkaan.. mahassa arvet voi tosin hyvin ja viimeisetkin ihme kivut ovat kaikonneet.. voin taas nostella ja kääntyillä kuinka mieli tekee. Eka ns.jumiviikkokkin takana. Paino pysyi samana yhden punnituksen yli, mutta tällä viikolla otti viimeviikonkin kiinni..

BMI on tippunut jo alle 50 mikä on ihan MIELETÖN fiilis ja kokonaispudotus lihavimmiltani on 31 kiloa.. cyclops Tästä on hyvä jatkaa..

Edelleenkään en ole saanut itseäni tosin liikkeelle, liikunta liikunnan pariin... yrittän reipastua kovasti sillä saralla.. ja mietin, auttaisiko kunnolla rasvaaminen siihen, että nahkat pysyisi paremmin perässä ja mikä olisi hyvä rasva??

Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja ritu Ma Marras 22, 2010 12:06 am

Olen ikävä ihminen kun taas sanon ikäviä asioita mutta ikävä kyllä toi rasvaaminen ei auta asiaan oikeastaan yhtään näihin roikkoihin ei auta muukuin puukko tietty sä olet vielä nuori niin sulla jonkunverran nahkat kimmosuuden takia palautuu mutta tälläisellä vanhalla akalla kuin minä (kohta 50v) ei palaudu noi venyneet nahat millään mutta parempi ne kuin se hirveä läski mikä olisi vienyt hautaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Wee2be La Huhti 02, 2011 4:40 am

Hups keikkaa, oma reissukirja olikin pölyttynyt kauaaas taakse Smile Kaivelen hiukka esille, koska maanantaina tulee puoli vuotta kuluneeksi mun silpomisesta.

Virallisen painon otan silloin, joka maanantai loikkaan aina vaa'an kyytiin ja viime maanantaina se kellotti -29kiloa. Tavoite oli -30 ekalle kuudelle kuukaudelle, mutta saas nähä, paino takkuillut viime viikot kuin mikäkin aasi..

Vointi on todella paljon parempi, inhaa löllöä on vaan jokapuolella ja itse en laihtumista huomaa.. Lihavimmiltani olen reilut 46 kiloa kavennut, liekkö niin painavana musta ees kuvia saanut ottaa.. ehkä jossain jemmassa on joku.. Razz

Syömiset on ihan jees.. hiilareita ei voi mennä edelleenkään isoja määriä esim. leipää en syö kuin äärimmmäisen harvoin, nyt lähiaikoina söin pienen reissumies paketillisen.. pasta ei sovi ollenkaan, peruna ja riisi sopii. Lihoissa ja kaloissa ja kanassa menee melkein kaikki, kanamunat ja juustot on ihan herkkua.. raejuustoa en tosin voi vieläkään syödä, ja tonnikalasta tulee sellainen olo, et olis nielaissut kiven ja kurkkuun jää tukkoinen olo..liekkö niin kuivaa...en tiedä.

Kasvikset ja hedelmät ei mene edelleenkään. Hedelmistä tulee huono olo, mutta silti joskus syön koska ne on namia: parhaiten alas menee melonit. Raa'at vihannekset ei oikein sovi, tulee tosi kipee maha niistä, kypsänä ne menee ihan ok. Mutta aivan älyttömän vähän niitä menee.. yritän tunkea sieniä ja papuja ruokiin, jotta hiukka saisin jotain.

Pähkinät on suurta herkkua - herkuissa yleensäkin olen vieläkin aika rajoittunut, määrät on edelliseen elämään verrattuna tosi pieniä ja jäde on edelleen ihan hirveetä.. tai siis olis hyvää, mutta olo menee aika inhoksi siitä jos yhtään puolta desiä enemmän syö. Makeita kakkuja en kyke syömään, en ole tosin koskaan kyennyt.. mitään ällön makeeta..hyh.

Välillä on sellainen olo, että ei hitto..toimiiko tää sittenkään?? Mulla on isoja vaikeuksia nähdä kokonaiskuvaa ja pelkään tekeväni tässäkin asiassa kaiken väärin...

Jos tietäisin, kuinka saisin kuvia, voisin laittaa... leikkuu päivää edeltävän ja nyt jos sunnuntaina ottas uuren kuvan... Katselen, minne ne sais.. ja miten...

Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Piitu La Huhti 02, 2011 3:36 pm

Neiti yrittää nyt vaan nähdä upean kokonaiskuvan, -30/-46 kg! Mielettömän upeeta! Kävin sun blogissakin, tosi hauskasti kirjoittelet. Kevättä ja aurinkoista mieltä sulle reppuusi miljoonan verran Smile

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 La Huhti 02, 2011 11:30 pm

Wee2be,

Me ollaan matkattu ihan samaan tahtiin! Sut leikattiin 4.10 ja mut 6.10
Saman verran on leikkauksen jälkeisiä kiloja pudonnut; -29kg
Ollaan onnellisia!!!
Hyvin olet toiminut mun mielestä, tietty kun saman verran ollaan pudotettu cyclops
Mä olen tosi ylpeä itsestäni, sietää sinunkin olla! cheers

Olen tehnyt jotain mikä todella muuttaa elämääni, tämä leikkaus siis. Otin härkää sarvista ja tällä tiellä ollaan.

Kyllä oli ihanaa taas eilen käydä tallilla ja ihan muina miehinä muiden joukossa kysellä että koskas pääsis ratsastamaan eikä kukaan kattellu että ai jaa sää vai....

ps. tosin mulla ei oikeastaan ole mikään ruoka "pannassa", joitakin ruokia tulee vaan syötyä tosi vähän jottei tulis huono olo. Mulla on kyllä tosi paljon ne huonot olot helpottanut ja siitä mulla meinaa paniikki hiukan nostaa päätään, pystyn syömään paljon enemmän kerralla kuin ennen, nyt täytyy vaan pitää mielessä ettei lähde annoskokoja suurentamaan..

Hyvä me! sunny
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Huhti 03, 2011 5:08 pm

Jiitos kokemuksoen kertomisista Wee2be ja MRA123! Ne on tosi tarpeen! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Huhti 04, 2011 1:42 pm

Tavoite saavututte, ja 100g ylitetty... pienet ne on ilot elefantillakin.. Smile

Jos seuraaavan puolen vuoden aikana saisi 20 kiloa pois, niin bueno. Smile Sitä kohden siis.

Piitu: olen rouva Wink Ja koitan katsella ahkeraan kokonaiskuvaa..joskus, usein, en näe metsää puilta, mutta joskos se tästä...

MRA: Sulla onkin ihan toooosi pienellä paino jo!!Sietääkin olla ylpeä!! Mulla on vielä niiiin pitkä matka, että uskohan tässä meinaa loppua.. mutta...

Elämä edessä: ole hyvä vain, hienoa jos kannustaa eteenpäin!!
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Huhti 04, 2011 1:50 pm

Huipputulos!!!

Ans kattoo kuinka mun käy keskiviikkona tulee puol vuotta täyteen, toivottavasti pääsisin samoihin lukemiin Smile

MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Piitu Ti Huhti 05, 2011 12:04 am

Anteeksi, mutta rouva on niin kauhean nuoren näköinen Smile Onnea kovasti tavoitteen saavuttamisesta, taas yksi virstan pylväs takana!!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Kesä 06, 2011 2:44 pm

Tänään se sitten tapahtui!! Paino vihdoin painui alle 130.. tunnen itseni hyvin hoikaksi, voin sanoa olevani 120 kiloinen.. se ei ole enää megalojätti, iso kyllä.. Olen tähän tähdännyt ja tätä kerjännyt mielessäni niin, että tänään on juhlittava tätä!

On kamalan vaikea edelleen itselleen tunnustaa laihtumistaan.. mutta nyt viimeaikoina kuvia katsellessa olen nähnyt muutoksen esim. viime toukokuuhun.. jessus mikä megabebe olen silloin ollut!

Muutoin elämä sujuu mallillaan.. ja syömiset on OK. Smile
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Aurora Ma Kesä 06, 2011 3:01 pm

Onnittelut mielettömästä painon pudotuksesta Very Happy

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Viesti kirjoittaja eräpena Ma Kesä 06, 2011 3:37 pm

cheers cheers
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ma Kesä 06, 2011 10:38 pm

Tantta:mikä on mini gastric bypass?

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ma Kesä 06, 2011 11:22 pm

Onnea Wee2be, olisi kiva nähdä sun uusi look Smile
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Kesä 07, 2011 4:20 am

Onnittelut Wee2be, olet tehnyt kyllä mahtavan painonpudotuksen ja tuota uutta hienoa lukemaa sietää kyllä juhlia!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Kesä 07, 2011 7:05 pm

Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7) - Sivu 4 Dscn4018a.th
Lähes 180 kiloinen minä..

Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7) - Sivu 4 Dscn4750y.th

130 kiloinen minä Smile
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Bullero Ti Kesä 07, 2011 7:27 pm

Wow, ihan mahtava muodonmuutos! Paljon onnea!!!!! bounce cheers
Bullero
Bullero

Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011

Viesti kirjoittaja eräpena Ti Kesä 07, 2011 8:25 pm

Jeeeeee. cheers
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Kesä 07, 2011 9:09 pm

Wow!
Mieletön muutos!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Pirre Ti Kesä 07, 2011 9:28 pm

WAU!!! cheers Ihan mieletön muutos!!! Onnea!!!!
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 11.08.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Kesä 07, 2011 9:29 pm

Kiitos Smile Mukavaa jos sen huomaa.. itse en aina vieläkään näe eroa, vaikka järki (ja vaaka)kertoo, että kyllä pienennystä on, kun vaatekokokin on kutistunut monta monta kokoa Smile Pahimmillaan 62/64, nyt 52 Smile
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Kesä 07, 2011 10:38 pm

Näytät kyllä tosi hehkeältä tuossa avattaressakin Smile WAU!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa