Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7)
+38
Maiski
shrek
Tertsukka
tigertytto
Isotuija
Pirre
Rosmariini
Bullero
saimaannorppa
eräpena
Aurora
Elämä edessä
Piitu
silkkiuikku
hansu
tiikos
Paloma
kissus nytkö jo
ritu
Riski_iita
bulleriina
muuminmamman4
Survivalta
Ann
sateenkaarenpäässä
joku80
Poutapilvi
Anette
MRA123
Laihduttava
Lyltsy
Pampula
Heluna
kanttura
Tantta
Tepa43
Bulla65
Wee2be
42 posters
Vs: Wee2be:n leikkausmatka alusta loppuun.(kuvia s.7)
Toivottavasti kipujen syy selviää. Kaikillahan ei suinkaan kipukohtaukset lopu sappirakon poistoon. Onko sulla usein kipukohtauksia? Ja onko sulla kunnon lääkettä siihen?
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Ennen leikkausta oli pahimmillaan joka viikko, mutta pääsääntöisesti 2-3 kertaa kuussa.. Nyt leikkuun jälkeen on ollut monia lyhytkestoisia kohtauksia ja yksi tuskallinen yön yli kestävä.. Kokeita on tulossa, eiköhän niistä selvii mitä siellä on.. Tiehyeissä kiviä tai jotain.. Mun siskolla on todettu sklerosoiva kolangiitti, ja tietysti mua hirvittää, jos mullakin on se sama.. Mutta aika haku-ammuntaa se kai olisi..
Tänään söin oikeen urakalla kasviksia - kun vertaa aiempaan syömiseeni leikkuun jälkeen ja maha kertoo sen nyt.. kamalasti turvottaa ja vääntelee.. Join tosin myös pepsi maxia ekan kerran (tai limua ylipäänsä) joten sekin osa syy ehkä.. Paaaah...
Tänään söin oikeen urakalla kasviksia - kun vertaa aiempaan syömiseeni leikkuun jälkeen ja maha kertoo sen nyt.. kamalasti turvottaa ja vääntelee.. Join tosin myös pepsi maxia ekan kerran (tai limua ylipäänsä) joten sekin osa syy ehkä.. Paaaah...
Wee2be itse olen gaspacho friikki. Jos yhtään kiinnostaa kannattaa kokeilla jotain ohjetta (ei kauheasti väliä mitä ohjetta).
Itse valmistan ilman etikkaa ja leipäkuutioita, kalttaan tomaatit ja poistan siemenet(se tekee keitosta helposti kirpeää). Öljynkin voi hyvin korvata vedellä.
Tässä parit reseptit. Itse kyllä teen ihan sävellellen miten sattuu. Kurkkua kannattaa laittaa enemmän, se tekee keitosta pehmeämmän.
http://www.herkuttele.com/reseptit/gazpacho
tai
Gazpacho
4 annosta
5 kypsää tomaattia
1 kurkku
1 paprika
puolikas sipuli
2 rkl persiljaa
1 murskattu valkosipulin kynsi
2 dl tomaattimehua
3 rkl oliiviöljyä
2 rkl etikkaa
1 tl paprikajauhetta
musta- ja valkopippuria myllystä
suolaa
muutama tippa tabascoa
Kalttaa tomaatit ja leikkaa tomaatit lohkoiksi. Kuori kurkku ja leikkaa kuutioiksi. Silpua sipuli pieneksi ja silppua persilja hienoksi. Lisää nämä, valkosipuli, tomaattimehu, oliiviöljy, etikka ja mausteet tehosekoittimeen ja anna pyöriä tasaiseksi tai soseuta sauvasekoittimella. Tarkista suola ja maku. Terävyyttä ja tulisuutta voit lisätä ripauksella tabascoa. Anna tekeytyä jääkaapissa kaikessa rauhassa, mieluiten seuraavaan päivään
Itse valmistan ilman etikkaa ja leipäkuutioita, kalttaan tomaatit ja poistan siemenet(se tekee keitosta helposti kirpeää). Öljynkin voi hyvin korvata vedellä.
Tässä parit reseptit. Itse kyllä teen ihan sävellellen miten sattuu. Kurkkua kannattaa laittaa enemmän, se tekee keitosta pehmeämmän.
http://www.herkuttele.com/reseptit/gazpacho
tai
Gazpacho
4 annosta
5 kypsää tomaattia
1 kurkku
1 paprika
puolikas sipuli
2 rkl persiljaa
1 murskattu valkosipulin kynsi
2 dl tomaattimehua
3 rkl oliiviöljyä
2 rkl etikkaa
1 tl paprikajauhetta
musta- ja valkopippuria myllystä
suolaa
muutama tippa tabascoa
Kalttaa tomaatit ja leikkaa tomaatit lohkoiksi. Kuori kurkku ja leikkaa kuutioiksi. Silpua sipuli pieneksi ja silppua persilja hienoksi. Lisää nämä, valkosipuli, tomaattimehu, oliiviöljy, etikka ja mausteet tehosekoittimeen ja anna pyöriä tasaiseksi tai soseuta sauvasekoittimella. Tarkista suola ja maku. Terävyyttä ja tulisuutta voit lisätä ripauksella tabascoa. Anna tekeytyä jääkaapissa kaikessa rauhassa, mieluiten seuraavaan päivään
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Kuulostaa hyvälle tuo, täytyykin kokeilla miten se menee alas, kiitos Poutapilvi!!
Huomenna 7 viikkoa leikkuusta ja olo on, kuin en olisi koskaan siellä ollutkaan.. mahassa arvet voi tosin hyvin ja viimeisetkin ihme kivut ovat kaikonneet.. voin taas nostella ja kääntyillä kuinka mieli tekee. Eka ns.jumiviikkokkin takana. Paino pysyi samana yhden punnituksen yli, mutta tällä viikolla otti viimeviikonkin kiinni..
BMI on tippunut jo alle 50 mikä on ihan MIELETÖN fiilis ja kokonaispudotus lihavimmiltani on 31 kiloa.. Tästä on hyvä jatkaa..
Edelleenkään en ole saanut itseäni tosin liikkeelle, liikunta liikunnan pariin... yrittän reipastua kovasti sillä saralla.. ja mietin, auttaisiko kunnolla rasvaaminen siihen, että nahkat pysyisi paremmin perässä ja mikä olisi hyvä rasva??
Huomenna 7 viikkoa leikkuusta ja olo on, kuin en olisi koskaan siellä ollutkaan.. mahassa arvet voi tosin hyvin ja viimeisetkin ihme kivut ovat kaikonneet.. voin taas nostella ja kääntyillä kuinka mieli tekee. Eka ns.jumiviikkokkin takana. Paino pysyi samana yhden punnituksen yli, mutta tällä viikolla otti viimeviikonkin kiinni..
BMI on tippunut jo alle 50 mikä on ihan MIELETÖN fiilis ja kokonaispudotus lihavimmiltani on 31 kiloa.. Tästä on hyvä jatkaa..
Edelleenkään en ole saanut itseäni tosin liikkeelle, liikunta liikunnan pariin... yrittän reipastua kovasti sillä saralla.. ja mietin, auttaisiko kunnolla rasvaaminen siihen, että nahkat pysyisi paremmin perässä ja mikä olisi hyvä rasva??
Olen ikävä ihminen kun taas sanon ikäviä asioita mutta ikävä kyllä toi rasvaaminen ei auta asiaan oikeastaan yhtään näihin roikkoihin ei auta muukuin puukko tietty sä olet vielä nuori niin sulla jonkunverran nahkat kimmosuuden takia palautuu mutta tälläisellä vanhalla akalla kuin minä (kohta 50v) ei palaudu noi venyneet nahat millään mutta parempi ne kuin se hirveä läski mikä olisi vienyt hautaan.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Hups keikkaa, oma reissukirja olikin pölyttynyt kauaaas taakse Kaivelen hiukka esille, koska maanantaina tulee puoli vuotta kuluneeksi mun silpomisesta.
Virallisen painon otan silloin, joka maanantai loikkaan aina vaa'an kyytiin ja viime maanantaina se kellotti -29kiloa. Tavoite oli -30 ekalle kuudelle kuukaudelle, mutta saas nähä, paino takkuillut viime viikot kuin mikäkin aasi..
Vointi on todella paljon parempi, inhaa löllöä on vaan jokapuolella ja itse en laihtumista huomaa.. Lihavimmiltani olen reilut 46 kiloa kavennut, liekkö niin painavana musta ees kuvia saanut ottaa.. ehkä jossain jemmassa on joku..
Syömiset on ihan jees.. hiilareita ei voi mennä edelleenkään isoja määriä esim. leipää en syö kuin äärimmmäisen harvoin, nyt lähiaikoina söin pienen reissumies paketillisen.. pasta ei sovi ollenkaan, peruna ja riisi sopii. Lihoissa ja kaloissa ja kanassa menee melkein kaikki, kanamunat ja juustot on ihan herkkua.. raejuustoa en tosin voi vieläkään syödä, ja tonnikalasta tulee sellainen olo, et olis nielaissut kiven ja kurkkuun jää tukkoinen olo..liekkö niin kuivaa...en tiedä.
Kasvikset ja hedelmät ei mene edelleenkään. Hedelmistä tulee huono olo, mutta silti joskus syön koska ne on namia: parhaiten alas menee melonit. Raa'at vihannekset ei oikein sovi, tulee tosi kipee maha niistä, kypsänä ne menee ihan ok. Mutta aivan älyttömän vähän niitä menee.. yritän tunkea sieniä ja papuja ruokiin, jotta hiukka saisin jotain.
Pähkinät on suurta herkkua - herkuissa yleensäkin olen vieläkin aika rajoittunut, määrät on edelliseen elämään verrattuna tosi pieniä ja jäde on edelleen ihan hirveetä.. tai siis olis hyvää, mutta olo menee aika inhoksi siitä jos yhtään puolta desiä enemmän syö. Makeita kakkuja en kyke syömään, en ole tosin koskaan kyennyt.. mitään ällön makeeta..hyh.
Välillä on sellainen olo, että ei hitto..toimiiko tää sittenkään?? Mulla on isoja vaikeuksia nähdä kokonaiskuvaa ja pelkään tekeväni tässäkin asiassa kaiken väärin...
Jos tietäisin, kuinka saisin kuvia, voisin laittaa... leikkuu päivää edeltävän ja nyt jos sunnuntaina ottas uuren kuvan... Katselen, minne ne sais.. ja miten...
Virallisen painon otan silloin, joka maanantai loikkaan aina vaa'an kyytiin ja viime maanantaina se kellotti -29kiloa. Tavoite oli -30 ekalle kuudelle kuukaudelle, mutta saas nähä, paino takkuillut viime viikot kuin mikäkin aasi..
Vointi on todella paljon parempi, inhaa löllöä on vaan jokapuolella ja itse en laihtumista huomaa.. Lihavimmiltani olen reilut 46 kiloa kavennut, liekkö niin painavana musta ees kuvia saanut ottaa.. ehkä jossain jemmassa on joku..
Syömiset on ihan jees.. hiilareita ei voi mennä edelleenkään isoja määriä esim. leipää en syö kuin äärimmmäisen harvoin, nyt lähiaikoina söin pienen reissumies paketillisen.. pasta ei sovi ollenkaan, peruna ja riisi sopii. Lihoissa ja kaloissa ja kanassa menee melkein kaikki, kanamunat ja juustot on ihan herkkua.. raejuustoa en tosin voi vieläkään syödä, ja tonnikalasta tulee sellainen olo, et olis nielaissut kiven ja kurkkuun jää tukkoinen olo..liekkö niin kuivaa...en tiedä.
Kasvikset ja hedelmät ei mene edelleenkään. Hedelmistä tulee huono olo, mutta silti joskus syön koska ne on namia: parhaiten alas menee melonit. Raa'at vihannekset ei oikein sovi, tulee tosi kipee maha niistä, kypsänä ne menee ihan ok. Mutta aivan älyttömän vähän niitä menee.. yritän tunkea sieniä ja papuja ruokiin, jotta hiukka saisin jotain.
Pähkinät on suurta herkkua - herkuissa yleensäkin olen vieläkin aika rajoittunut, määrät on edelliseen elämään verrattuna tosi pieniä ja jäde on edelleen ihan hirveetä.. tai siis olis hyvää, mutta olo menee aika inhoksi siitä jos yhtään puolta desiä enemmän syö. Makeita kakkuja en kyke syömään, en ole tosin koskaan kyennyt.. mitään ällön makeeta..hyh.
Välillä on sellainen olo, että ei hitto..toimiiko tää sittenkään?? Mulla on isoja vaikeuksia nähdä kokonaiskuvaa ja pelkään tekeväni tässäkin asiassa kaiken väärin...
Jos tietäisin, kuinka saisin kuvia, voisin laittaa... leikkuu päivää edeltävän ja nyt jos sunnuntaina ottas uuren kuvan... Katselen, minne ne sais.. ja miten...
Neiti yrittää nyt vaan nähdä upean kokonaiskuvan, -30/-46 kg! Mielettömän upeeta! Kävin sun blogissakin, tosi hauskasti kirjoittelet. Kevättä ja aurinkoista mieltä sulle reppuusi miljoonan verran
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Wee2be,
Me ollaan matkattu ihan samaan tahtiin! Sut leikattiin 4.10 ja mut 6.10
Saman verran on leikkauksen jälkeisiä kiloja pudonnut; -29kg
Ollaan onnellisia!!!
Hyvin olet toiminut mun mielestä, tietty kun saman verran ollaan pudotettu
Mä olen tosi ylpeä itsestäni, sietää sinunkin olla!
Olen tehnyt jotain mikä todella muuttaa elämääni, tämä leikkaus siis. Otin härkää sarvista ja tällä tiellä ollaan.
Kyllä oli ihanaa taas eilen käydä tallilla ja ihan muina miehinä muiden joukossa kysellä että koskas pääsis ratsastamaan eikä kukaan kattellu että ai jaa sää vai....
ps. tosin mulla ei oikeastaan ole mikään ruoka "pannassa", joitakin ruokia tulee vaan syötyä tosi vähän jottei tulis huono olo. Mulla on kyllä tosi paljon ne huonot olot helpottanut ja siitä mulla meinaa paniikki hiukan nostaa päätään, pystyn syömään paljon enemmän kerralla kuin ennen, nyt täytyy vaan pitää mielessä ettei lähde annoskokoja suurentamaan..
Hyvä me!
Me ollaan matkattu ihan samaan tahtiin! Sut leikattiin 4.10 ja mut 6.10
Saman verran on leikkauksen jälkeisiä kiloja pudonnut; -29kg
Ollaan onnellisia!!!
Hyvin olet toiminut mun mielestä, tietty kun saman verran ollaan pudotettu
Mä olen tosi ylpeä itsestäni, sietää sinunkin olla!
Olen tehnyt jotain mikä todella muuttaa elämääni, tämä leikkaus siis. Otin härkää sarvista ja tällä tiellä ollaan.
Kyllä oli ihanaa taas eilen käydä tallilla ja ihan muina miehinä muiden joukossa kysellä että koskas pääsis ratsastamaan eikä kukaan kattellu että ai jaa sää vai....
ps. tosin mulla ei oikeastaan ole mikään ruoka "pannassa", joitakin ruokia tulee vaan syötyä tosi vähän jottei tulis huono olo. Mulla on kyllä tosi paljon ne huonot olot helpottanut ja siitä mulla meinaa paniikki hiukan nostaa päätään, pystyn syömään paljon enemmän kerralla kuin ennen, nyt täytyy vaan pitää mielessä ettei lähde annoskokoja suurentamaan..
Hyvä me!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Jiitos kokemuksoen kertomisista Wee2be ja MRA123! Ne on tosi tarpeen!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tavoite saavututte, ja 100g ylitetty... pienet ne on ilot elefantillakin..
Jos seuraaavan puolen vuoden aikana saisi 20 kiloa pois, niin bueno. Sitä kohden siis.
Piitu: olen rouva Ja koitan katsella ahkeraan kokonaiskuvaa..joskus, usein, en näe metsää puilta, mutta joskos se tästä...
MRA: Sulla onkin ihan toooosi pienellä paino jo!!Sietääkin olla ylpeä!! Mulla on vielä niiiin pitkä matka, että uskohan tässä meinaa loppua.. mutta...
Elämä edessä: ole hyvä vain, hienoa jos kannustaa eteenpäin!!
Jos seuraaavan puolen vuoden aikana saisi 20 kiloa pois, niin bueno. Sitä kohden siis.
Piitu: olen rouva Ja koitan katsella ahkeraan kokonaiskuvaa..joskus, usein, en näe metsää puilta, mutta joskos se tästä...
MRA: Sulla onkin ihan toooosi pienellä paino jo!!Sietääkin olla ylpeä!! Mulla on vielä niiiin pitkä matka, että uskohan tässä meinaa loppua.. mutta...
Elämä edessä: ole hyvä vain, hienoa jos kannustaa eteenpäin!!
Huipputulos!!!
Ans kattoo kuinka mun käy keskiviikkona tulee puol vuotta täyteen, toivottavasti pääsisin samoihin lukemiin
Ans kattoo kuinka mun käy keskiviikkona tulee puol vuotta täyteen, toivottavasti pääsisin samoihin lukemiin
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Anteeksi, mutta rouva on niin kauhean nuoren näköinen Onnea kovasti tavoitteen saavuttamisesta, taas yksi virstan pylväs takana!!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Tänään se sitten tapahtui!! Paino vihdoin painui alle 130.. tunnen itseni hyvin hoikaksi, voin sanoa olevani 120 kiloinen.. se ei ole enää megalojätti, iso kyllä.. Olen tähän tähdännyt ja tätä kerjännyt mielessäni niin, että tänään on juhlittava tätä!
On kamalan vaikea edelleen itselleen tunnustaa laihtumistaan.. mutta nyt viimeaikoina kuvia katsellessa olen nähnyt muutoksen esim. viime toukokuuhun.. jessus mikä megabebe olen silloin ollut!
Muutoin elämä sujuu mallillaan.. ja syömiset on OK.
On kamalan vaikea edelleen itselleen tunnustaa laihtumistaan.. mutta nyt viimeaikoina kuvia katsellessa olen nähnyt muutoksen esim. viime toukokuuhun.. jessus mikä megabebe olen silloin ollut!
Muutoin elämä sujuu mallillaan.. ja syömiset on OK.
Onnittelut mielettömästä painon pudotuksesta
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tantta:mikä on mini gastric bypass?
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Onnea Wee2be, olisi kiva nähdä sun uusi look
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Onnittelut Wee2be, olet tehnyt kyllä mahtavan painonpudotuksen ja tuota uutta hienoa lukemaa sietää kyllä juhlia!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Wow, ihan mahtava muodonmuutos! Paljon onnea!!!!!
Bullero- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 02.05.2011
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Wow!
Mieletön muutos!
Mieletön muutos!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
WAU!!! Ihan mieletön muutos!!! Onnea!!!!
Pirre- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 11.08.2010
Kiitos Mukavaa jos sen huomaa.. itse en aina vieläkään näe eroa, vaikka järki (ja vaaka)kertoo, että kyllä pienennystä on, kun vaatekokokin on kutistunut monta monta kokoa Pahimmillaan 62/64, nyt 52
Näytät kyllä tosi hehkeältä tuossa avattaressakin WAU!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa