Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MRA123 esittäytyy

+28
jonna0303
tigertytto
hansu
Poutapilvi
Piitu
laihis
aino.tenkku
Leena Solanpää
onnellinen
Bulla65
jari 41
Lyltsy
Maria
Wee2be
Nancy
toukka79
sateenkaarenpäässä
tiikos
Laihduttava
bombur
Riski_iita
simri
kanttura
Ranskis
haaho
Tantta
Tepa43
MRA123
32 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

MRA123 esittäytyy - Sivu 3 Empty Vs: MRA123 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Wee2be Su Loka 10, 2010 11:45 pm

Mikä on enemmän...? :D Mulla ei ole minkäänlaista nälkää, ei minkäänlaista täyden tuntua.. kaloreita en kuitenkaan ole saanut menemään kun 750-850 välillä.. Olen olettanut että pulp pulp masussa on nälkä ja kun tuntuu, et pala jää kurkkuun on täysi.. Ruoka todella tuntuu menettävän hohtonsa.. se on jotain, jota on pakko lappaa, vaikka ei sen suuremmin maha kaipaakkaan.. hymph.. kohan ei silmät ala syömään. :D

Olo on suht ok. Isoin haava kipuilee kovasti, muuten jees.

Pinaattikeitto on in. 400g pakkaus kestää 4 päivää..haha.
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Loka 11, 2010 2:26 am

Älä muuta sano, kaadoin just osan pinaattikeitosta roskiin kun oli ollu jääkaapissa mun mielestä jo niiiiin monta päivää et ajattelin et on huonoa....

Naureskelin just kavereille että tulevaisuudessa taitaa pitää paikkaansa sanonta; syötkö sinä vai heitetäänkö roskiin. Musta taitaa tulla sellainen jämien imuroija : )

Mulla on kyl toi ihan sama, ei mitään kylläisyyden tuntua, ei nälkää, ohimeneviä mielihaluja mutta sitten menee ohi. Nytkin vähän vanhasta tottumuksesta kasasin lasten jämiä lautaselle, istahdin telkkarin eteen, huomasin hetken päästä että olin syönyt vain ehkä 1/3 ja loput meni roskiin, oikeen tekee "pahaa" kun ruokaa jää yli. Tottunut aina syömään kaiken---syö kaikki koska kaikilla ei ole ruokaa --- kasvatus on tiukassa... : )
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Loka 11, 2010 4:46 am

Mä miehelle kanssa sanoin tänään, että miten sitä oppii alkaa tekeen ruokaa yhdelle ihmiselle..Meil ei siis lapsia ja mies syö monesti erilaisia ruokia.. ei esim. pidä tonnikalasta, jota mä rakastan.. tonnikala pasta .. teen yhden kerran ja sitä tulee iso annos..en halua syödä kun max 2 pvää samaa.. meneekö se roskiin..vai pakkaseen.. vai..Uusia, outoja asioita opittavana ;)
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ma Loka 11, 2010 4:05 pm

MRA 123
Todella mukava kuulla että sait noin hyviä uutisia. Minä jään vielä odottelemaan letkun nielemis aikaa mutta jos kaikki on siellä ok niin minäkin pääsen leikkaukseen vielä tämän vuoden puolella.
Tsemppiä ENEILYYN.

Leena Solanpää

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.02.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 To Loka 14, 2010 11:38 pm

Heikun keikun kaikille,

Tulehdusarvot lähtivät laskuun joten hyvin ehtii antibiootti imeytyä ja vaikuttaa vaikka "ohiteltu" on : )
Olen ollut saamaton, en ole pitänyt oikeastaan minkäänlaista päiväkirjaa syömisistä ja juomisista ja nyt tänään sen kyllä sitten huomaa, tätäkin kirjoittaessa kädet tärisee ja hiki valuu....
En vissiin ole juonut tarpeeksi. Huh, nyt kyllä tuopillinen kylmää vettä vierellä jonka yritän mahdollisimman nopeasti tuhota....

Oli mulla teille kysymyskin, miten kauan teillä kestää ruokailu?

Mulla leikkauksesta viikko ja päivä päälle, enkä millään taida osata oppia syömään tarpeeksi hitaasti, hitto kun on olevinaan vaikeaa. Enkä taida syödä tarpeeksikaan... täytyy nyt tosissaan laittaa nämä asiat seurantaan.
Aina kun syön niin tulee painon tunne hetkeksi tuohon rintakehän päälle.
Aamuisin kun otan lääkkeet veden kera kulaus/pilleri kerrallaan niin silloinkin tuo inha tunne hetkeksi tulee vaikka vain kulauksen otan enkä juo niinkuin ennen vanhaan... Mutta eiköhän tämä tästä

Ihanaa kun maa on valkoinen, niin talvinen ja jouluinen fiilis!
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja aino.tenkku Su Loka 17, 2010 1:36 am

MRA123 olen mielenkiinnolla lukenut kaikki viestisi. Olen vasta löytänyt tämän palstan. Minun prosessini alkoi viime vuoden Itsenäisyyspäivän tienovilla TAYS:ssa. ja siellä ovat olleet kaikki tapaamiset ja tutkimukset. Viimeinen tutkimus eli mahalaukun tähystys oli kesäkuussa Hatanpäällä ja sen teki Vaasasta tullut lääkäri. Hän leikkaa minut TI 9.11. Siis olen niitä tamperelaisia, jotka tekivät tilaa teille ympäristökunnista tuleville. OLen ymmärtänyt, että meidät leikataan Hatanpäällä nyt, kun leikkauksia on lisätty ja teidät TAYS:ssa.
Minulla on nyt 5. päivä Nutrilet-diettiä. Se on minulle tuttu juttu. Ensi viikolla on syysloma ja lähden tyttären pojan kanssa Englantiin MA ---- PE. Menemme tuttava perheeseen ja minulla on omat eväät mukana. Matkan jälkeen on TI 26.10 leikkausta edeltävä käynti Hatanpäällä .... aikaa pyydettiin varaamaaan 3-4 tuntia. Ravintoterapeutti on ollut vain puhelinyhteydessä: hän soitti dietin aloittamisesta ja lähetti postissa ohjeita ja lupasi soittaa 1.11. ILmeisesti leikkauksia on lisätty, mutta ei muuta henkilökuntaa kuin lääkäreitä. Onneksi meillä on tämä vertaistuki käytössämme! Olen ilmeisesti foorumin vanhin. Tampereella leikataan vain alle 60v ja minä olen siis ns. poikkeustapaus, koska täytän marraskuussa jo 65v. Minulla ei ole lihavuuden tuomia sairauksia vielä muita kuin verenpaine ........ + 10.8. lähtien uniapnea todettuna ja cpap-laite käytössäni. Menin itse leikkauksia tekevän lääkärin yksityisvastaaotolle ja kysyin, onko minulla mitään mahdollisuuksia päästä leikkaukseen, kun terveyskeskuksessa oli sanottu, että on turha pyrkiä leikkaukseen.
Tällä foorumilla kuulin, että on leikattu 66v ja 67v ja kaikki on mennyt hyvin.
Sinulta sain tietoa jo leikkauksen jälkeisestäkin ajasta. JOs jaksat ja haluat, niin mielelläni tapaan. Asun ihan Treen cityssä eli Amurissa.
aino.tenkku@gmail.com

aino.tenkku

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 15.10.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Loka 17, 2010 2:13 am

Hei vaan,

ja tervetuloa tänne palstalle, tämä onkin vallan erinomainen paikka saada tietoa ja tukea. Hieno juttu kun olet päässyt leikkaukseen vaikka terveyskeskus onkin kieltäytynyt lähetettä kirjoittamasta.
Ilmeisesti sinut leikkaa Pipsa Peromaa? Näin olen ymmärtänyt että hän leikkaa Hatanpäällä ja Tuula Tyrväinen taysissa (minut leikkasi ) Hän itseasiassa leikkaa Anne Launosen kanssa yhdessä.
Sen verran kerrottiin leikkauksen jälkeen että jossain kohtaa tulee kutsu taysista, ovat aloittaneet jonkinlaisen vertaistukiryhmän joka kokoontuu fysioterapian tiloissa, siellä kuulemma saa neuvoja esim. allien pienentämiseen ja varmaankin tietoa yleisestikin liikunnasta. Kuulosti minun mielestäni mukavalta jutulta. Jumppari sanoi että talvella seuraava ryhmä alkaa johon sitten meitä leikattuja kutsutaan, sitä en kyllä tiedä onko ryhmä sama teille Hatanpäälaisille, mut olettaisin kyllä.

Tuohon 3-4 tunnin juttuun ainakin taysissa kuului keuhkokuva, hoitajan haastattelu & punnitus, kirurgin tapaaminen sekä nukutuslääkärin tapaaminen. Loppujen lopuksi mulla meni aikaa noin 3 tuntia, pientä odottelua tietenkin koska kiirehän niillä ihmisillä siellä on : )

Onnea leikkaukseen!!
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja MRA123 To Marras 11, 2010 2:47 pm

Huomenta kaikille,

Pientä päivitystä omaan olotilaan....
Nyt kuukausi ja viikko leikkauksesta, paino pudonnut reipas 10kg, ene mukaanluettuna -24kg, BMI 37,3
Ihanaa!!!!
Syömisien kanssa alan olemaan sujut, vieläkin tulee välillä "ylilyöntejä" kun halu söisi enemmän kuin masu Shocked
Energiaa alkaa olemaan mukavasti arki-iltaisinkin jotta jaksaa muutakin puuhastella kuin maata sohvalla Very Happy
Sen olen kyllä huomannut että viime viikon aikana olen syönyt enemmän kuin ennen ja mitä ihmettä, paino putosi viikossa -2,5kg. Eli vielä tässä kohtaa syömisen lisääminen lisäsi painon pudotusta. Vaikka välillä olen aika huolissani että miten pystyn syömään enemmän kuin ennen ja olenko "onnistunut" uuden masuni jo venyttämään, apuva.
Sitä jotenkin hyvin helposti sokaistuu siihen että syö muka liikaa... mulla kyllä annoskoot (riippuen ruuasta) ovat hiukan nousseet, ja se mua huolettaakin mut kaippa tässä vielä pärjätään bounce
Hyvää päivän jatkoa kaikille ! I love you
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja laihis To Marras 11, 2010 4:59 pm

MRA123, sama juttu! Huolettaa, etten vaan venutä mahaa takas isoksi.
Mutta paino menee nyt parin viikon jumin jälkeen alaspäin, joten kaipa asiat on OK. Tässä just samalla syön kotona tehtyä jauhelihapizzaa, NAM. Mutta pienehkö pala ja tooosi hitaasti. Ennen olisin syönyt 1/4 pellillisen helposti..
Sulla on kyllä paino pudonnut hienosti!!
Mulla vasta 7,6kg leikkauksesta ja sama 5vkoa aikaa.
Olen maltttamaton! Paino nyt 114,2. Haluaisin pian päästä alle 100kg. Mun lopputavoite on 8:lla alkava luku.
Pituutta on 173cm.
Mutta pitäisi muistaa, että leikkauksesta on vasta 5vkoa. Joten yritän mennä maltilla..

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Marras 22, 2010 5:55 pm

Jaha, ajattelin jälleen päivittää tänne omaa olotilaani koska muutoksia on tullut, enkä ole aivan varma miten niihin pitäisi suhtautua...

Näläntunne on uusi vieras Sad En olisi sitä niin kaivannut. Välillä tuntuu että on koko ajan nälkä, täytynee syödä enemmän proteiiniä ja jättää hiilaria vähemmälle.

Muutenkin ruokaa menee hiukan enemmän kuin ennen, olen kyllä silloin tällöin laskeskellut kaloreita ja vielä olen ollut "sallituissa rajoissa" mutta laittaa tämä kaikki hiukan mietityttämään, leikkauksesta on kohta 7 viikkoa. Paino on vielä pudonnut joka viikko mutta nyt näyttää tulevan ensimmäinen pysähdys.

Muutoinkin mulla on ollut viime viikon lopulta sellainen huono olo lähes koko ajan, vaikka laittaisin mitä suuhuni, ihan jogurtistakin on tullut huono olo, mitä ei ole aiemmin tapahtunut. Saattaa tietysti olla vaikka pientä vatsataudin poikasta tms.
Kaikenkaikkiaan tällä hetkellä on hiukan mieliala alavireessä, eiköhän se tästä kuitenkin.
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Marras 23, 2010 4:30 pm

Me mennään aika samoissa, ja jaan kaikki edellä olevat mielenliikkeessi.. nälkä ja painon laskun hetkelllinen pysähdys ja myös tuo huono-olo on tuttuja... Mutta hienoja tuloksia kummallakin ja sulla on jo BMI ihan huisin alhainen mun silmissä! Wau! Onko arvet millä mallilla? Smile
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Marras 23, 2010 7:05 pm

Kiva kun vastasit Wee2be,
"Mukava" kuulla että jaat samanlaisia ajatuksia! I love you

Mulla tätä huonoa oloa on nyt jatkunut viikonlopun yli ja alkaa menemään hermot, mietiskelin tuossa että voisiko elimistö olla sanonut stop esim. maitotuotteille ja siitä syystä huono olo kaiken aikaa, täytynee vaihtaa laktoosittomiin tuotteisiin ja muutenkin tarkkailla tilannetta. Olo on kyllä eilistä parempi mutta ei missään nimessä sellainen normaali hyvä olo. Sad

Arvet jaksaa ihan hyvin, onneksi mulla ei ole ollut niistä mitään vaivaa. rabbit

Olenhan täältä paljon lukenut noista jumeista ja nälästä leikkauksen jälkeen mutt kun kolahtaa omalle kohdalle niin täytyykin miettiä kaikki "uudelleen" ja yrittää ihan oikeasti sisäistää nämä asiat. Jotenkin sitä ensimmäiseksi (ainakin minä) säikähtää että tässäkö tämä nyt sitten oli, annokset hiukan kasvaneet ja paino pysähtyy, apuva...
Mutta eiköhän se tästä kuitenkin, täytyy vaan pitää huoli siitä ettei annoskokoja päästä liian suureksi ja sitä myöten katastrofia syntymään, onneksi on tämä palsta mistä on voinut "imeä" vaikutteita ja kokemuksia muilta jottei ihan paniikki pääse päälle... affraid
Vaikka kyllä kieltämättä tämä asia kovasti minua kaihertaa ja mietityttää... Question
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Marras 24, 2010 1:10 am

Mä oikeestaan lisäsin hieman kalorin ja rasvan saantia ja paino laski 5 päivässä sitten 2,5 kiloa.. joskus sekin on ratkaisu. Elimistö saa ekstraa ja lakkaa "ajattelemasta" että nälkäkausi ja puutostila on edessä.. Laughing Ja juominen...

Mulla huonoa oloa kesti melkein viikon.. myös maha oli sekaisin ja kaikki oksetti..en oksentanut, mutta oli sellainen etova olo ja huono. Joinkin aikalailla nesteitä sen viikon, jugujuomaa rahkalla ja appelsiinimehua.. toivon pikaisia paranevaa fiilistä ja pian se paino alkaa taas laskemaan. Smile Ja noin iso painonlaskukin tekee jo sen, että kroppa hetken mietiskelee ja tasaantuu - ei tää ollut tässä I love you
Wee2be
Wee2be

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Marras 24, 2010 1:51 am

Appelsiinimehu tekee mulle vieläkin huonon olon. Ainakin sitä pitää reilusti laimentaa. Se voi olla yksi tekijä huonoon oloon.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Marras 24, 2010 2:43 pm

Kiitos vastauksista,
appelsiinimehua en ole juonut vielä lainkaan, eilen join ekan kerran sellaista passionmehua ja voi että maistui hyvälle ja olokin koheni.
Kokkailin eilen kanaa ja kasviskratiinia ja sitä sitten iltapalaksi vetelin Embarassed kyllä oli hyvää ja olo tuntui tosi hyvältä sen jälkeen, eväänä samaa eli kyllä hiilareillakin merkitystä näyttää olevan olotilaan.

Paino eilen näytti olevan laskusuunnassa mut taas tänään aamulla oli enemmän, yritän olla stressaamatta, viime viikolla kokeilemani vanhat farkut laitoin tänään töihin päälle, viime viikolla en olis uskaltanu vielä kun kiristi liikaa... joten kyllä kuitenkin kropassa jotain tapahtuu...

Tänään on mun "punnituspäivä" katsotaan sitten illalla mihin vaaka keikahtaa Shocked
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Marras 24, 2010 2:45 pm

Ai niin piti vielä mainita että toi Wee2ben olotila kuulostaa just tasan sellaiselta mitä mullakin on ollut kohta viikon verran...
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja MRA123 To Joulu 09, 2010 6:29 pm

Heikun keikun,

Haluan päivittää tietojani siltä osalta että juurikin kävin ekassa kontrollissa (jouduin kyllä alkuperäistä aikaa siirtämään joka piti olla 6vkon päästä leikkauksesta). Näin 9 viikon jälkeen painoa pudonnut leikkauksesta -14,5kg eli vieläkin mennään -1,6kg:n viikkotahtia. Kokonaispudotus enen kera -28,5kg. Jouluksi taidan saada -30kg rikki, minkä haluaisinkin tapahtuvan, mutta jos ei niin ei haittaa....

Purnasin täällä jossain ketjussa jossain vaiheessa siitä että kun olin letkua nielemässä niin sen tehnyt lääkäri oli ynseä ja "kylmä" Embarassed
No nyt siitä ei ollut tietoakaan, kyseinen lääkäri oli oikein mukava ja inhimillinen, jäi tosi hyvä mieli käynnistä. I love you

Bloccohan sen olikin tainnut ottaa vallan puheeksi taysissa... Tiedä sitten lukevatko he tätä palstaa tai saavatko tietoonsa muiden kautta mutta nyt
oli käynti erittäin positiivinen kokemus. Tiedoksi vaan kaikille jotka Taysissa asioitte... Very Happy

Veriarvot olivat ok ja muutoinkin olo vallan mainio, sanoin olevani todella onnellinen ja onnekas että olen tähän operaatioon päässyt.

Seuraava kontrollikäynti onkin rav.terapeutin luona ennen joulua ja heti kohta vuoden vaihteen jälkeen sisätautipuolelle, verikokeisiin pitää olla syömättä ja juomatta 12h, uuugh, toivottavasti ei tule kovin huono olo... Neutral
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Joulu 19, 2010 2:10 pm

Uusimpia mietteitäni/kokemuksia;

Tämä viikonloppu mennyt todella huonolla syömisellä, "vain" 3 ateriaa/päivä. Ollut kaikenlaista hoppua ja puuhaa joulua silmällä pitäen, siivousta, siivousta, kauppoja ja onneksi sentään myös teatteria Very Happy

Mutta asiaan, oletin että oloni olisi todella huono, mutt ei! Ihan hyvä olo vaikkei olekaan syönyt ja juonut tarpeeksi, tämä siis uusi kokemus mulle. Vaaka ei kyllä ole liikahtanut mihinkään joten hyvää kropalle tämä ei tee, tänään yritän panostaa ruokailuun ja JUOMISEEN jonka taidan valitettavan usein unohtaa. Otan tämän kokeilun kannalta. Smile

Liikuntaa mun pitäisi alkaa lisäämään, sitä hiukan itsessäni ihmettelen etten ole saanut itseäni liikkeelle, pidän liikunnasta kyllä ja tätä olen odottanutkin että kun saa painoa pois niin olis helpompi lähteä liikkeelle, edes kävelyille mut mikäs laiskamato mussa on ottanut vallan kun en saa itseäni patistettua.... ei muka olis aikaa mut eikös se niin mene että sille löytää kyllä aikaa mitä oikeasti haluaa tehdä.... Rolling Eyes

Huomenna ensimmäinen rav.ter. tapaaminen leikkauksen jälkeen. Hyvä päästä puhumaan ruokailu asioista.
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja Piitu Pe Tammi 07, 2011 9:03 pm

Moikka MRA123, mitäs sulle kuuluu? Paljonko vaaka näyttää pudotusta?

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Tammi 07, 2011 9:26 pm

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu.
Kävin juuri Taysissa sisätautipuolen polilla toteamassa että kaikki veriarvot tosi ok, ainoastaan valkuaisarvo inasen alakanttiin, siitä selviää kun syö enemmän maitotuotteita ja lorauttaa kahviin maitoplussaa.
Uinnin ajattelin aloittaa ihan tänään, kiva päästä polskimaan.
Kaiken kukkuraksi, varasin itselleni ja tyttärelleni yhteisen hevosleirin ens kesälle, että syytä on painon pudota. Ai niin painoahan kysyitkin; leikkauksesta tuli nyt 3kk ja painoa pudonnut -18kg, enellä -14kg joten yhteislukemat alkaa kolkutella 32 kiloa. Olo on kyllä sen mukainen, olen niiiiin onnellinen tästä uudesta elämästä ja siitä että heppojen kanssa voi alkaa muutakin kohta tekemään kuin harjailla. Very Happy Ja kaikkea muutakin mukavaa tietty mut nää hevoset on ollu mun suuri haave joka alkaa pian toteutumaan.
MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Tammi 08, 2011 12:08 am

MRA123 onnittelut heppahaaveiden toteutumisesta! Sulla on upeasti paino pudonnut ja motivaatiokin, kun on kohdalla, niin varmasti jatkaa saman suuntaisena!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 La Tammi 08, 2011 2:25 am

Kiitos Poutapilvi !

Kyllä kieltämättä elämä maistuu aivan ihanalle, tulin juuri uimasta, oli ihanaa pitkästä aikaa.
Toivottavasti joskus pääsisin samoille kymmenluvuille kuin sinäkin, todella huimasti on sinunkin painosi pudonnut, olen ihan kade Wink

Se on ollut mukava huomata että joskus maailman aikaan olen tämän verran painanut kuin nyt ja silloin sitä häpesi itseään todella rankasti, nyt olen vaan tosi onnellinen että olen jo "päässyt" tälle tasolle, eikä kyllä yhtään haittaa vaikka tuijotetaan (uimahallissa) vedän pää pystyssä enkä suostu yhtään häpeämään, hih Cool

MRA123
MRA123

Viesti kirjoittaja hansu La Tammi 08, 2011 2:38 am

Voisin sanoa aivan samaa. Nyt sitä ajattelee, että painan vain sen reilut 90kg, vaikka siinäkin on vielä paljon liikaa. Mut kyllä siinä on eroa, jos ilmoittaa painavansa sen 118,6kg, minkä minäkin painoin alussa. Sitä sietää olla jo tyytyväisempi kokoonsa ja kävellä selkä suorassa vilkuilusta huolimatta.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto La Tammi 08, 2011 4:41 am

Voi ihanaa likat kun olette saaneet painoa hienosti tippumaan cheers
Itselläni vielä haaveissa tuo sama voi kumpa voisin joskus olla laiha tai ainakin laihempi...pelkään etten koskaan saa tuntea sitä onnen huumaa..ja siksi varmaan pelkäänkin leikkausta,,miten MULLA voisi olla niin hyvä onni että saisin olla edes hoikempi Sad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Piitu La Tammi 08, 2011 6:16 am

TODELLA UPEITA TULOKSIA! Toivottavasti itsekkin joskus...

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: