Minkä alan ihmisiä te olette?
+44
Heluna
jappa
kuunsisar
Omppupomppu80
Helka
Laihduttava
hansu
Nancy
Lyltsy
Anette
kissus nytkö jo
Wee2be
SofiaDorotea45
marja72
minä
muotovalio
Annelie
Admin
muuminmamman4
Tyrannosaurus
alati roculis
Kimby
Atolli54
tummeli45
MAkaTA
tigertytto
Floora
douniainen
turkutuulia
espoolainen
sörkänsalli
Elämä edessä
mammamuumi
Nipazu
Jemima-61
MRA123
Pia
ukkomara
Tantta
tarzanella
Tepa43
Tikrustiina75
sinizii
tytsy71
48 posters
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Minkä alan ihmisiä te olette?
Eivätkä ne kivut pelkästään laihduttamalla lähde. Pitää myös vahvistaa lihaksia- mutta senhän me jokainen tiedämme.
Annelie- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 19.08.2009
Minulla on useampi ammatti. Tulkki, liiketilasuunnittelija, myyjä jne. Mutta... Nyt vaihdoin alan ja teen työtä, josta suuresti nautin. Olen työvalmentaja eli työntekijoiden 'personal trainer'.
SofiaDorotea45- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 19.04.2010
Hei,
minulle tehty gastric by bass leikkaus Vaasassa 15.4.2010 ja paino pudonnut lähtöpainosta 22 kg. Minulla oli 2 viikkoa sairaslomaa jonka jälkeen palasin hoitamaan lapsia. Ammatiltani olen lähihoitaja ja ikääkin minulla on jo 58 vuotta. Tammikuun lopulla leikattiin kireä alkillesjänne vasemmasta jalasta ja olin sairaslomalla 3,5 viikkoa. Heinäkuun lopussa murtui oikean jalkapöydän luu ja olin sairaslomalla 2 viikkoa ja jälleen töihin lasten pariin. Ajattelin pudottaa painoa pikkuhiljaa ja vaatteet pienevät pikkuhiljaa.
terveisin Makata
minulle tehty gastric by bass leikkaus Vaasassa 15.4.2010 ja paino pudonnut lähtöpainosta 22 kg. Minulla oli 2 viikkoa sairaslomaa jonka jälkeen palasin hoitamaan lapsia. Ammatiltani olen lähihoitaja ja ikääkin minulla on jo 58 vuotta. Tammikuun lopulla leikattiin kireä alkillesjänne vasemmasta jalasta ja olin sairaslomalla 3,5 viikkoa. Heinäkuun lopussa murtui oikean jalkapöydän luu ja olin sairaslomalla 2 viikkoa ja jälleen töihin lasten pariin. Ajattelin pudottaa painoa pikkuhiljaa ja vaatteet pienevät pikkuhiljaa.
terveisin Makata
MAkaTA- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 72
Registration date : 30.07.2009
Täällä tuntuu olevan useampikin hoiva-alan ihminen ja tässä yksi lisää :) Olen lapsiin ja nuoriin suuntautunut Lh, tällä hetkellä olen neljättä vuotta IP ohjaajana, haaveissa lähteä opiskelemaan Terveydenhoitajaksi..
Ent elektroniikka -asentaja/kokki nykyinen oloneuvos
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Nykyinen ammattinimike on maatalouslomittaja...
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
IT-alalla Project Portfolia manager.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Valmistun ensi keväänä ammattikorkeakoulusta tietotekniikka-insinööriksi, tietoturvateknologia on suuntautuminen.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
MInä olen kotiäippä mutta ammatiltaan kokki :) En ole kerennyt töissä olemaan 7 vuoteen mutta eiköhän tämä leikkaus paranna jaksavuutta kaikkien asiotten suhteen :)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Jep ja minä olen sairaanhoitaja, sisätaudit ja kirurgia. Näinhän se on että suutarin lapsilla ei ole kenkiä... Tietoa on, mutta mieli vaan niin heikko.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Registration date : 09.08.2010
Täällä on yksi liiketaloustieteilijä. Toimistossa istun päivät.....ja selkä on välillä jumissa. Toivon, että kun saa tuosta etupuolelta repun pois, niin selkävaivatkin sitä myöten helpottaa. =)
Työnimike Project Manager, koulutus ekonomi. Myynnin ja markkinoinnin parissa teen hommia, työ on tosi hektistä muttei fyysisesti raskasta eli ei tarvi kantaa mitään tms. Lihavuus ei vaikuta henkisellä tasolla duuniin oikeestaan mitenkään, paitsi että olis tietty mukava olla hoikempi kun tapaan uusia ihmisiä ihan älyttömästi ja olen muutenkin paljon esillä. Hektisessä työssäkin jaksaisi varmasti paremmin jos ei olisi tätä kymmenien kilojen ylipainoa kannettavana...
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
IT-alalla työskentelen ja koulutukseltani Tietotekniikan insinööri. Toimistossa minäkin istuskelen päivät joten fyysinen rasittavuus ei ole kova... Tämän lisäksi teen kahta muuta hommaa jotka taas ovat fyysiseltä rasittavuudeltaan hieman rankempia, mutta mukavaa vaihtelua normiarkeen :o)
Omppupomppu80- Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 01.07.2010
Sosionomi (amk) ja ohjaajana mielenterveyspuolen palvelukodissa. Jalkojen päällä olemista (iso talo, keittiötyöt, siivoukset ym.) on jonkin verran ja joskus pitkän päivän (12 h) jälkeen kroppa on kuin hakatulla.
Olkapäät, polvet ja lonkat kipuilee. Kummallisinta on se, että makuuasennossa - varsinkin kyljellään - niitä vasta särkeekin! Ainoa mahdollinen nukkumisasento on vatsallaan, toinen käsi tyynyn alla.
Leikkauksen ja painon putoamisen myötä odotan sekä fyysisiä että psyykkisiä voimia harrastaa liikuntaa enemmän ja sitä myötä kunnon kohenemista ja kipujen vähenemistä. Kovin laihaa minusta tuskin koskaan tulee - enkä edes halua sitä - mutta uskon painon putoamisen ja myös poissa pysymisen vaikuttavan terveydentilan kohenemiseen ja sitä kautta myös työssä jaksamisen paranemiseen ja sairaspoissaolojen vähenemiseen.
Olkapäät, polvet ja lonkat kipuilee. Kummallisinta on se, että makuuasennossa - varsinkin kyljellään - niitä vasta särkeekin! Ainoa mahdollinen nukkumisasento on vatsallaan, toinen käsi tyynyn alla.
Leikkauksen ja painon putoamisen myötä odotan sekä fyysisiä että psyykkisiä voimia harrastaa liikuntaa enemmän ja sitä myötä kunnon kohenemista ja kipujen vähenemistä. Kovin laihaa minusta tuskin koskaan tulee - enkä edes halua sitä - mutta uskon painon putoamisen ja myös poissa pysymisen vaikuttavan terveydentilan kohenemiseen ja sitä kautta myös työssä jaksamisen paranemiseen ja sairaspoissaolojen vähenemiseen.
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Baarimestari / Kokki siis jatkuvasti jalkojen päällä .... toivottavasti kohta pääsisi leikkaukseen painoa tällä hetkellä 113 kg ja alaspäin menossa !!!
jappa- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 13.08.2010
Minä myyjänä,eli jaloillani päivät pitkät ja nyt kotiäitinä vielä pari vuotta(kerkiää toipua hyvin=))Sitten parin vuoden päästä takaisin töihin hoikempana ja terveempänä=D
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Registration date : 19.03.2010
Nostan, niin on leppoisa ja hauskanen aihe
Minulla työnimike laboraattori, mikroskooppiin tuijotellessa ja tietokoneen ääressä kuluvat työpäivät. Ei fyysistä rasitusta työssä siis.
Minulla työnimike laboraattori, mikroskooppiin tuijotellessa ja tietokoneen ääressä kuluvat työpäivät. Ei fyysistä rasitusta työssä siis.
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Eräopas. Kevyttä työskentelyä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
ATK-tukihenkilö ja nimike on datanomi.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Äänisuunnitelija, (video)leikkaaja, kuvaaja.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Olen opettaja ja leikkaus auttaa jaksamaan huomattavasti paremmin koko päiväistä kävelyä ja seisomista ja rappujen ramppaamista. Puhumattakaan urheilupäivistä ja kirkkomatkoista, jonne aina menemme kävellen. Matkaa on vajaa 2 km ja toisinaan olen joutunut menemään autolla aina jonkun tekosyyn varjolla.
Nyt uskon, että kun koulut alkaa, jaksan paljon paremmin tämän lukukauden kuin esim viime vuoden.
Nyt uskon, että kun koulut alkaa, jaksan paljon paremmin tämän lukukauden kuin esim viime vuoden.
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa