Minkä alan ihmisiä te olette?
+44
Heluna
jappa
kuunsisar
Omppupomppu80
Helka
Laihduttava
hansu
Nancy
Lyltsy
Anette
kissus nytkö jo
Wee2be
SofiaDorotea45
marja72
minä
muotovalio
Annelie
Admin
muuminmamman4
Tyrannosaurus
alati roculis
Kimby
Atolli54
tummeli45
MAkaTA
tigertytto
Floora
douniainen
turkutuulia
espoolainen
sörkänsalli
Elämä edessä
mammamuumi
Nipazu
Jemima-61
MRA123
Pia
ukkomara
Tantta
tarzanella
Tepa43
Tikrustiina75
sinizii
tytsy71
48 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Minkä alan ihmisiä te olette?
Kiinnostaa ihan vaan että mitä teette työksenne? Ja miten leikkaus on vaikuttanut työntekoon???
tytsy71- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 30.12.2009
Vs: Minkä alan ihmisiä te olette?
Oon päiväkodissa töissä. Eniten se on vaikuttanut siihen, että ku on laihtunut ni työasennot on monipuolistuneet ja helpottuneet. Ja sit tietty jaksaa enempi touhuta ja viitsii mennä useammin lattialle lasten tasolle ku ei oo niin hankala aina nousta ylös.
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Itse olen suurkeittiössä töissä ja leikkaus on vaikuttanut positiivisesti vain. Jaksan olla 8 tuntia jalkojeni päällä ilman tukisukkia ja ilman väsyymystä jaloissa.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Täällä ois yks parturi-kampaaja!
Ja todellakin iso apu jatkoon pääsee lähemmäs asiakasta HEH HEH ja perjaattees en tarttis yhtään sairaslomaa kun olo on ollut kokoajan miltei parempi kun ennen leikkausta varsinkin kun sai tikit pois!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja todellakin iso apu jatkoon pääsee lähemmäs asiakasta HEH HEH ja perjaattees en tarttis yhtään sairaslomaa kun olo on ollut kokoajan miltei parempi kun ennen leikkausta varsinkin kun sai tikit pois!
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Heips! Mä olen myös päiväkodissa ja odotan, että leikkaus auttaa mua jaksamaan paremmin esim. ulkoleikeissä, mäenlaskussa ja sensemmoisessa. Olen jo aikaisemminkin huomannut, että kun olen saanut painoa putoomaan, olen ollut virkeämpi ja jaksanut töissä paremmin ja pinnakin on jotenkin pidempi. Johtuu varmaan siitä kun on itellä hyvä mieli. Mulla on työvuosia vielä jäljellä n. 8 ja toivon, että jaksan ne onnellisesti loppuun asti ja että jaksan sitten eläkkeellä tehdä kaikkia niitä juttuja, joita tykkään tehdä. Miniä lahtee Intiaan ja pyysi rinkkaa lainaksi ja minä äkkiä hoksasin, että ehkä minäkin vielä joskus pääsen taas lappiin vaeltelemaan, kunhan paino putoo niin paljon, että jaksan rinkkaa kantaa. Olen siellä näine kiloineni kulkenut, mutta nyt ei enää kunto kestä kun on toi diabetes ja polvet on välillä niin kipeet. Iloisissa odotuksissa
tarzanella- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 69
Registration date : 04.01.2010
Ma olen virastorotta. Istun persiillani tietokoneen aaressa pienessa tyohuoneessani kaiket paivat ja yritan olla hiljaa, ettei kukaan edes huomaisi, etta olen olemassa. No, toden puhuakseni, tykkaan kylla tyostani kovasti
Uskon ja toivon, etta tama leikkaus ja sen toivottavasti avustama painonpudotus antavat lisaa energiaa ja sita kautta auttavat kestamaan kunnialla jaljellaolevat tyovuodet, joita on viela vahintaan 3 ja enintaan 8.
Olisin kylla mielellani viela 8 vuotta toissa, jos terveys antaa myoden. Se on se mukavuudenhaluinen ja laiska mina, joka haluaa jaada elakkeelle jo 60-vuotiaana. Luultavasti ikavystyisin kuoliaaksi alta aikayksikon.
Uskon ja toivon, etta tama leikkaus ja sen toivottavasti avustama painonpudotus antavat lisaa energiaa ja sita kautta auttavat kestamaan kunnialla jaljellaolevat tyovuodet, joita on viela vahintaan 3 ja enintaan 8.
Olisin kylla mielellani viela 8 vuotta toissa, jos terveys antaa myoden. Se on se mukavuudenhaluinen ja laiska mina, joka haluaa jaada elakkeelle jo 60-vuotiaana. Luultavasti ikavystyisin kuoliaaksi alta aikayksikon.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
olen kirvesmies /muurari ennen leikkausta olin kokoajan rakennuksilla töissä leikkauksen jälkee palasin kohta sairausloman jälkeen töihin , mut leikattiin 11,06,-09 nyt paino on pudonnut 42kg, jalat kestää paremmin
ukkomara- Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 62
Registration date : 01.10.2009
Mahtava pudotus ukkomara, onnea siita. Toivon totisesti, etta minakin saisin nyt pudotettua samalla tavalla.
Hyvaa jatkoa.
Hyvaa jatkoa.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
se liikkuminen, yllätys yllätys, mulla ainakin on kun teen raksalla hommia syön tavallista vähemmän , viikonlopuilla tulee mässäiltyä .
norm päivä: aamulla 1-2 voileipää kahvia 1dl, kahvitunnilla1,5dl kahvia pari pikkuleipää, lounas 2dl rahka tai riisifrutti tai jugurtti mehua 1 dl, kahvitauko 1 dl kahvia pikkuleipä, päivällinen leike ja 1 peruna tai kasviksia vettä , iltapala cokista voileipä tai viinirypäleitä tai muu hedelmä, vähemmälläkin pärjää mutta ravitsemus terapeutti on kehottanut syömään juustoo ja kokolihaa ja juodakkin pitäisi enempi, kesällä kun pystyin jo syömään kiinteää ruokaa mökillä innostuin yksikseni tekemään puuliiteriä söin koko päivänä vain yhden voileivän, se unohtuu niin herkästi tuo syöminen kun ajatukset on muualla, ja kun ei ole nälkä
norm päivä: aamulla 1-2 voileipää kahvia 1dl, kahvitunnilla1,5dl kahvia pari pikkuleipää, lounas 2dl rahka tai riisifrutti tai jugurtti mehua 1 dl, kahvitauko 1 dl kahvia pikkuleipä, päivällinen leike ja 1 peruna tai kasviksia vettä , iltapala cokista voileipä tai viinirypäleitä tai muu hedelmä, vähemmälläkin pärjää mutta ravitsemus terapeutti on kehottanut syömään juustoo ja kokolihaa ja juodakkin pitäisi enempi, kesällä kun pystyin jo syömään kiinteää ruokaa mökillä innostuin yksikseni tekemään puuliiteriä söin koko päivänä vain yhden voileivän, se unohtuu niin herkästi tuo syöminen kun ajatukset on muualla, ja kun ei ole nälkä
Hui en tiiä kuin paljon illalla sitten juot kokista, mutta noista juomisistahan tulee yhteensä 5,5dl. Eikö sulla tule huono olo vai juotko siis vettä tai jotain tossa välissä mitä et ole kirjannut? Mä lipitän joka päivä vähintään 2litraa vettä nykyään ja sit jos en juo tarpeeks ni johan on huono olo heti.
cokista menee noin 0,75l toki light , en juo vettä enkä muutakaan, sattui hassussti kun leikkauksesta oli 3kk , otin mörri humalan 2 sormen leveyttä rommia ja colaa tietty, sammuin siitä, en oikeastaan koskaan ole ollut mikään ryyppääjä, minulla on uskonnollinen vakaamus , mutta kuitenkin se imeytyy nyt tosi nopeesti
Mä oon viimeisen kolmen vuoden aikana juonut tasan kahdet kännit ja se riitti kiitos nam. Sitä ennen kyllä join ja riemuitsin , mutta sit yhden vapun jälkeen oli niin järkyttävä olo kaks päivää et ajattelin että en kyllä enää juo. Seuraavalla kerralla ehkä puolen vuoden päästä vapusta tuli jo juodessa huono olo eikä pääkään kestänyt ja toisella kokeilu kerralla kesti vielä huonommin. Jonkun aikaa join ehkä yhden tai kaksi joskus mut koska siitäki tuli vaan ikävä olo (kasvoja kuumottaa, sydän tykyttää ja sellai inhottava) ni lopetin senki. Nyt en oo juonu mitään alkoholia yli vuoteen. Joskus kaipaan sitä humaltumisen tunnetta, mutta kerran keho niin tomeria vastalauseita esitti ni en viitsi enää edes yrittää. Miksi mun keho ei voinut käyttäytyä samalla tavalla ku söin huonoa ruokaa/liikaa?
joo se oliskin kun vatsa tulisi armottoman kipeeksi, vääntää suolen mutkassa armottomasti , mutta ei lisää vaan ja mitä paksummalti kermavaahtoo sitä paremmin vatsa voi, heh
Työskentelen vastaava kokkina ja leikkauksen jälkeen palasin työelämään viiden viikon jälkeen. Nykyään sitä miettii, että miten sitä on ennen ees kyennyt tekämään töitä. Pudonneita kiloja nyt reilu 40 enkä jaksaisi edes 2x 20kg jauhosäkkiä kerralla nostaa nyt
Pia- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Registration date : 12.10.2008
Mä olen toimistorotta, istun tietokoneella päivät pitkät.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kokki ,rakkaus ruuan laittoon on säilynyt, vaikka syöminen ei enää kiehdokkaan.
Jemima-61- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 20.10.2009
Talouspäällikkö, lukuja ja papruja pyörittelen!!!
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Päällikkö kiinteistöjohtamisessa.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Toimin ammattioppilaitoksessa vaatetusalan ammatinopettajana. Pidän paljon työstäni, mutta viime vuosina on ollut harmillista, kun entiset vaatteet eivät mahdu päälle ja pitäisi koko ajan olla itse esimerkkinä ompelemassa uusia vaatteita itselleni. Valmiina vaatteita en oikein saa tarpeeksi suuria, eikä oikein liian pieniä kittanoita ilkeä vetää päällensä...
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Teen toimistotyötä viestinnän alalla. Vaatimuksena on siisti toimistopukeutuminen, ja huoliteltu pitäisi aina olla, mutta onneksi juuri minun duunini on sen verran boheemia että uskallan käyttää *gasp* farkkuja töissä! Työ on vain istuskelua, joten nyt leikkauksen jälkeen on pitänyt aktiivisesti etsiä jotain hyötyliikuntaa että tulisi edes vähän liikuttua.
Olen laihtunut vasta 20kg mutta sekin tarkoittaa että koko työvaatevarasto menee uusiksi. Työpaikalla kaikki ovat suhtautuneet todella ymmärtäväisesti. Kumma kyllä kukaan ei uskalla kehua että oletpa laihtunut!
Olen laihtunut vasta 20kg mutta sekin tarkoittaa että koko työvaatevarasto menee uusiksi. Työpaikalla kaikki ovat suhtautuneet todella ymmärtäväisesti. Kumma kyllä kukaan ei uskalla kehua että oletpa laihtunut!
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Mullekkin tuli eka kehut ulkopuolisilta vasta kun 30kg oli rikki!
Outooooooooooooooooo
Outooooooooooooooooo
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Minä olen sairaseläkkeellä. 8 vuotta kotona masennusta sairastaen toi noin 30 kg lisää jo ennestään lihavaan kroppaan. Liikkuminen ja jaksaminen on jo aika huonoa, joten odotan todella kovasti leikkausta ja sen jälkeistä kevyempää elämää!
espoolainen- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 68
Registration date : 26.01.2010
Hei! Olen laivalla baaritarjoilijana. Juuri kotiuduin ekalta työpassilta kotiin. En huomannut mitään isoa eroa; portaiden nousu sujui tosin paljon kevyemmin! Toki mulla ei oo vielä pudotettuja kilojakaan ihan hirveästi (-12kg) mutta olin odottanut isompaa eroa. Ehkä asiaan vaikutti sekin että koko työpassin tein ylipitkiä päiviä (13h) päiviä joka vei kyllä kaikki voimat. Univormu piti tietenkin vaihtaa pienempään
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Mä oon kotona omaishoitajana ja liuta koiria joita hoitelen.
Leikkaukseen vasta menossa ja mielenkiinnolla odotan josko saan energiaa olla parempi äiti lapsilleni (läsnäolevampi siis, että jaksan juosta ja riehua pihalla muksujen perässä niin kun nyt en kovin pitkään jaksa!)
Leikkaukseen vasta menossa ja mielenkiinnolla odotan josko saan energiaa olla parempi äiti lapsilleni (läsnäolevampi siis, että jaksan juosta ja riehua pihalla muksujen perässä niin kun nyt en kovin pitkään jaksa!)
douniainen- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 08.02.2010
Sairaanhoitajan hommia teen työkseni
Floora- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 16.02.2010
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa