Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 6 / 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Ihaillen luen juttujasi Tepa 43!!!
Ballerina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.05.2010
Hyvästit Tepan kipsille ja mukavia löylyttelyhetkiä !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Kiitti teille.........ja arvakkaas kuka TAAAAAS valvoooooooooooooo?
No nukutaan sit kun nukuttaaaaaaaaaaaaaaa.........
:)
No nukutaan sit kun nukuttaaaaaaaaaaaaaaa.........
:)
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
No mutta Tepa, kuka sita ny tolla lailla valvoo, kun kunnialliset tyossakayvat ihmiset nukkuu syvaa rauhallista unta. Ei vaiskaan, mulla on jatkuvasti noita nukkumisongelmia, joten ei ole vierasta toi valvominen.
Kaupungilla tapaaminen ei ole hassua, Helsinki on ihana kesakaupunki, Kauppatori taynna varia ja elamaa ja kauppoja enemman kuin mulla varaa ostella mitaan. Kauppatorilta mahtee niita kaikenlaisia tunnin-parin risteilyjakin. Ei olis sellainenkaan aivan hassua, vai mita? Meinaan jos ei sada lunta tai jotain muuta.
Mites sen kipsin kanssa kavi? Tuliko sielta ulos se valkoinen, ryppyinen haiseva systeemi, joka jossain vaiheessa oli jalka???
Kaupungilla tapaaminen ei ole hassua, Helsinki on ihana kesakaupunki, Kauppatori taynna varia ja elamaa ja kauppoja enemman kuin mulla varaa ostella mitaan. Kauppatorilta mahtee niita kaikenlaisia tunnin-parin risteilyjakin. Ei olis sellainenkaan aivan hassua, vai mita? Meinaan jos ei sada lunta tai jotain muuta.
Mites sen kipsin kanssa kavi? Tuliko sielta ulos se valkoinen, ryppyinen haiseva systeemi, joka jossain vaiheessa oli jalka???
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Ai niin, unohtu sanoa, etta kiitos vaan kun huomioitsit mun BMI'n.
Nyt sitten onkin oikein tosijumi paalla. Kahteen viikkoon ei ole paino pudonnut sitten tippaakaan. Yhden kilon sisalla seilataan. Enka perhana ole syonyt mitaan sellaista mita ei pitaisi ja treenannut olen saannollisesti. Perskeles, en tahtois millaan uskoa, etta se painonpudotus jo tahan loppui. Uskonvahvistusta tarvittaisiin!!!!
Nyt sitten onkin oikein tosijumi paalla. Kahteen viikkoon ei ole paino pudonnut sitten tippaakaan. Yhden kilon sisalla seilataan. Enka perhana ole syonyt mitaan sellaista mita ei pitaisi ja treenannut olen saannollisesti. Perskeles, en tahtois millaan uskoa, etta se painonpudotus jo tahan loppui. Uskonvahvistusta tarvittaisiin!!!!
Melekein meinaa käyvvä katteeks..... heh heh. Olisi ensiviikolla ravitsemusneuvoja. Muuten niin hilijasta , koulua vaan koko kesä. Taitaa tuo Ouluun pääsy olla kaukana, liian kaukana!
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Heissan kaverit .................
ja tsemppiiiiiiiii kyl se niit jumeja tulee ja menee niin myös aikoja.....
Lujia hermoja tää vaatii ja KÄRSIVÄLLISYYTÄ! (paraskin puhuja....kaikkitännehetimulle!) :)
Nyt kaksi päivää oltu ilman kipsii ja kulku on paljooooon hitaampaa kuin kipsi jalassa! Kovalla ei kärsi seisoo/kävellä täytyy olla kantapään alla pehmee kenkä:( jalka on myös turvoksissa ei todellakaan oo surkastunut kipsin sisällä on suurempi kuin toinen jalka! MUtta kyllä tää tästä....
Kävin eilen kaks kertaa saunassa ranassa ja sit vielä sisäsaunassa!
Oli se niin taivaallista uimaan en menny oli niin kelju ilma jottei se innostanut!
Lääkäri sanoi, että uinti ja pyöräily olis nyt kova sana.....seisoen ei saa polkea ja rappusia ei saa nousta sillai päkiällä ponnistaen!
Vielä jaksoi jankuttaa, että mulle on tosi suuri leikkaus ja harvinainen sellainen ja vasta vuoden päästä näkee miten tää toipuu ja hän haluu mut nähdä lokakuussa ja mun täytyy soittaa hänelle suoraan jos on jotain hankaluuksia ei saa mennä terveyskeskukseen tän jalan takia!
Nyt on saikku heinäkuun loppuun ja sit yritän tehä töitä, vaikka lääkäri sanoi, että en pysty seisomaan 8 tuntia!
Onneksi tää ei särje kun on levossa...haavat on TOSI siistit vin sellaset ohuet viivat niinkuin olis mustekynällä piirretyt ja tosi vaaleet!.
Tarttis hiipiä rantaan sinne ilmestyy puolenpäivän aikaan SE AITO Kanada malja(voi olla, että pelaajille annetaan kopio siitä) TPS:n Markus Norlund tulee näyttämään kummisedälleen sitä ja hän asuu tuossa naapuri kerrostalossa ja meitä tuttuja kiekkohörhöjöä on kutsuttu ihmettelemään moista aarretta!
Näkemisiin taas!
ja tsemppiiiiiiiii kyl se niit jumeja tulee ja menee niin myös aikoja.....
Lujia hermoja tää vaatii ja KÄRSIVÄLLISYYTÄ! (paraskin puhuja....kaikkitännehetimulle!) :)
Nyt kaksi päivää oltu ilman kipsii ja kulku on paljooooon hitaampaa kuin kipsi jalassa! Kovalla ei kärsi seisoo/kävellä täytyy olla kantapään alla pehmee kenkä:( jalka on myös turvoksissa ei todellakaan oo surkastunut kipsin sisällä on suurempi kuin toinen jalka! MUtta kyllä tää tästä....
Kävin eilen kaks kertaa saunassa ranassa ja sit vielä sisäsaunassa!
Oli se niin taivaallista uimaan en menny oli niin kelju ilma jottei se innostanut!
Lääkäri sanoi, että uinti ja pyöräily olis nyt kova sana.....seisoen ei saa polkea ja rappusia ei saa nousta sillai päkiällä ponnistaen!
Vielä jaksoi jankuttaa, että mulle on tosi suuri leikkaus ja harvinainen sellainen ja vasta vuoden päästä näkee miten tää toipuu ja hän haluu mut nähdä lokakuussa ja mun täytyy soittaa hänelle suoraan jos on jotain hankaluuksia ei saa mennä terveyskeskukseen tän jalan takia!
Nyt on saikku heinäkuun loppuun ja sit yritän tehä töitä, vaikka lääkäri sanoi, että en pysty seisomaan 8 tuntia!
Onneksi tää ei särje kun on levossa...haavat on TOSI siistit vin sellaset ohuet viivat niinkuin olis mustekynällä piirretyt ja tosi vaaleet!.
Tarttis hiipiä rantaan sinne ilmestyy puolenpäivän aikaan SE AITO Kanada malja(voi olla, että pelaajille annetaan kopio siitä) TPS:n Markus Norlund tulee näyttämään kummisedälleen sitä ja hän asuu tuossa naapuri kerrostalossa ja meitä tuttuja kiekkohörhöjöä on kutsuttu ihmettelemään moista aarretta!
Näkemisiin taas!
etkös sä ollut parturi,, niinkuin varmaan tiedätkin,, sellanen ratsastustuoli pyörillä , kuulemma tosi hyvä,,
pari kamua kans partueita ja vallan sillä rullaavat päivät.
tsemppiä jalan toipumiseen!
pari kamua kans partueita ja vallan sillä rullaavat päivät.
tsemppiä jalan toipumiseen!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Mulla on tuoli, mutta kun oon niin tappi niin en tahdo yltää tehä töitä istuen......en saa asiakasta tarpeeksi alas...you know!
täytyyy kehitellä konsteja! :)
täytyyy kehitellä konsteja! :)
Hyvältä kuulostaa, saunominen nimittäin. Toivotaan että jalasta tulee hyvä. Mukavaa viikonloppua !
Tuntuu mukavalta Tepan puolesta , että on saanut kilot ja kipsin pois!
Mulla kulkee vielä paljon painolastia mukana. Lähden saunaan hikoilemaan vähän pois. Pirttipäivä . . . on satanut ja tuullut kovasti. Pihatyöt saavat odottaa....
Mulla kulkee vielä paljon painolastia mukana. Lähden saunaan hikoilemaan vähän pois. Pirttipäivä . . . on satanut ja tuullut kovasti. Pihatyöt saavat odottaa....
Mites olis niita puhelinluetteloita persiin alle? Mutta onpa kiva kun jalka alkaa siita pikkuhiljaa toipua, varovainen nakojaan saa olla kauan sen kanssa. Kuinkahan silla onnistuu Helsingin reissu?
Kävely on tooooosi keljuuu, mut pyöräily sujuu..............
joten aamulla polkaisin n.20km ihana tunne!
Nyt siivoomaan rantasaunaa ja kamarii JUSSI kuntoon......toivottavasti sillon on lämmin!
Tsemppiiiii kaikille!
joten aamulla polkaisin n.20km ihana tunne!
Nyt siivoomaan rantasaunaa ja kamarii JUSSI kuntoon......toivottavasti sillon on lämmin!
Tsemppiiiii kaikille!
Jaaaaaaaaaaaa puhelin luetteloita persiin alle.....no mikä ettei, mut sit jalat ei yllä lattiaan! ;)
Tantta kohta nähdään ja jos ei nähdä niin tökitään kepeillä!
Tantta kohta nähdään ja jos ei nähdä niin tökitään kepeillä!
Sulla on ollu lähtöpaino sama kuin mulla. Tammikuussa 2010 oli mun paino 115 ja nyt 90. Olet mulle elävä kannustin tavoitepainoa kohti. Huhtikuussa kävin ohitusleikkauksessa. Että tsemppiä elämäsi polulle. Eihän tämä helppoa ole mutta näitä tekstejä kun lukee vahvistuu koko ajan enemmän että oikean ratkaisun olen tehnyt.
arja2204- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.02.2010
Tsemppii kaikille!
Mä oon ainakin sitä mieltä, että ilman GBP:tä en olisi tässä!
Ja taas mennään!
Mä oon ainakin sitä mieltä, että ilman GBP:tä en olisi tässä!
Ja taas mennään!
Joo Tepa, tavataan vaan ja jos sa et pysty paljo kaveleen, niin kylla me konstit keksitaan.
Leikkauksista yleensa, mulla on tosi hyva ystava, joka on ruotsalainen laakari ja joka tuntee ja tietaa mun kropan tosi hyvin, oli ensin mun laakari ja sitten vasta monien mutkien kuluttua ystava.
Han sanoi mulle ennenkuin menin leikkaukseen, etta ma en ilman tata leikkausta kuuskymppissynttareita vieta. Alan olla sita mielta, etta tuo oli oikeassa. Sanoi, etta jos ei tule sydankohtaus, niin sitten aivoinfarkti ja jos niilta jotenkin saan valtyttya, niin syopa iskee tosi pian.
Tassa sita nyt sitten ollaan ja odotellaan niita isoja synttareita, enaa kaks vuatta ja risat!
Onkos se muuten tiistaina kun meidan vatsoilla on puolivuotissynttarit?
Leikkauksista yleensa, mulla on tosi hyva ystava, joka on ruotsalainen laakari ja joka tuntee ja tietaa mun kropan tosi hyvin, oli ensin mun laakari ja sitten vasta monien mutkien kuluttua ystava.
Han sanoi mulle ennenkuin menin leikkaukseen, etta ma en ilman tata leikkausta kuuskymppissynttareita vieta. Alan olla sita mielta, etta tuo oli oikeassa. Sanoi, etta jos ei tule sydankohtaus, niin sitten aivoinfarkti ja jos niilta jotenkin saan valtyttya, niin syopa iskee tosi pian.
Tassa sita nyt sitten ollaan ja odotellaan niita isoja synttareita, enaa kaks vuatta ja risat!
Onkos se muuten tiistaina kun meidan vatsoilla on puolivuotissynttarit?
Heips ja kippis meittin puolvuotiaille masuille!
JUUUU......samaa mieltä ei kovin vanhaksi oltas eletty vanhalla konstilla....niin tietysti voinhan jäädä auton alle vaikka huomenna!
Ai juuuu jäin mä auton kanssa auton alle vuonna-97......ei sillon ollu vielä lähdön aika!
Siispä ollaan positiivisia ja eletään ainakin 100 vuotiaiksi! ;)
Tsemppiiiiii KAIKILLE!
JUUUU......samaa mieltä ei kovin vanhaksi oltas eletty vanhalla konstilla....niin tietysti voinhan jäädä auton alle vaikka huomenna!
Ai juuuu jäin mä auton kanssa auton alle vuonna-97......ei sillon ollu vielä lähdön aika!
Siispä ollaan positiivisia ja eletään ainakin 100 vuotiaiksi! ;)
Tsemppiiiiii KAIKILLE!
Hyvää puolivuotismahapäivää Tepalle ja Tantalle !
Ai kun ihanasti sanottu tuo "puolivuotismahapäivä" :)). Juu onnittelut vaan minultakin puolivuotiaille masuillenne! Ootte ihania, kun jaksatte kertoilla täällä palstalla elämästänne uuden mahanne kanssa :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kiitos!
Ja pahoittelen kun en kerkee käydä kaikille erikseen kommentoimassa............on nyt niin paljon virtaa kintaissa, ettei malta paljoo enää koneellä vanheta.....ei ees sää haittaa!
No joka tapauksessa kovasti tsemppii kaikille, jotka käy laukasee täällä!
Ja pahoittelen kun en kerkee käydä kaikille erikseen kommentoimassa............on nyt niin paljon virtaa kintaissa, ettei malta paljoo enää koneellä vanheta.....ei ees sää haittaa!
No joka tapauksessa kovasti tsemppii kaikille, jotka käy laukasee täällä!
Kiitoksia vaan kovasti onnitteluista onnekas ja Bulla65, puolivuotismahapaiva on oikein mukava paiva. Just soin lounasta ja royhtaisin komiasti, onneksi olen yksin huoneessani toissa ja ovi tiukasti kiinni. Toitakin sais tietysti tehda, mutta eihan sita nyt koko aikaa...
Hauskaa paivankatkoa vaan kaikille.
Tepa vois lahettaa sita virtaa vahan tannekinpain, kun mua pikkusen vasyttaa. Vikana taitaa olla eilinen kuntosali, puolitoista tuntia tosi rankkaa hikoilua ja uimiset ja saunat paalle. Mut kyl tama tasta!
Hauskaa paivankatkoa vaan kaikille.
Tepa vois lahettaa sita virtaa vahan tannekinpain, kun mua pikkusen vasyttaa. Vikana taitaa olla eilinen kuntosali, puolitoista tuntia tosi rankkaa hikoilua ja uimiset ja saunat paalle. Mut kyl tama tasta!
Kävin halakometässä kärryllisen puita . . .siinä kuntosalia. Tulipa lämmin siinä metsurin kypärässä. Sitten lastatessa vielä reipas sadekuuro , niin kaikki oli kruunattu. Mukava tulla kotiin ja lämmmittää sauna kuumaksi . . . saa vielä kerran ittensä märäksi . . . heh
Valilla tulee mieleen, etta kylla toi Matiaksen tapa kunnonkohennukseen saattaa olla paljon mielekkaampi kuin kuntosalilla hikoominen...
Samaa mieltä Tantan kanssa...............
Nyt ittekkin tykkää häärätä kotona ja varsinkin pihalla kaikenlaista mitä vuosiin ole jaksanut!
Naatitaan hikoilusta...kyllä sitä palellakkin saa!
TSEMPPIIIIIIIIIII KAIKILLE!
Nyt ittekkin tykkää häärätä kotona ja varsinkin pihalla kaikenlaista mitä vuosiin ole jaksanut!
Naatitaan hikoilusta...kyllä sitä palellakkin saa!
TSEMPPIIIIIIIIIII KAIKILLE!
Sivu 6 / 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa