Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sörkänsallin leikkaus ja uuden elämän opettelu

+9
ritu
Jemima-61
kummisetä
Tepa43
Tirlittan
hylje
marja72
imppa
sörkänsalli
13 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Sörkänsallin leikkaus ja uuden elämän opettelu - Sivu 2 Empty Vs: Sörkänsallin leikkaus ja uuden elämän opettelu

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Joulu 11, 2009 2:41 am

Moi!
Itse vasta menossa ens viikolla, joten kerron mitä muut ovat mulle kertoneet!

Kaikki laihis tuotteet on sit kielletty! Laittijuomat ok mutta ruuat täytyy olla täyttäkamaa...........kun kerran menee alkuun vähän niin sen täytyy olla energistä kamaa, jotta kalorit tulee syötyy!

Näin täällä satakunnassa!

Tsemppiiiiii!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sörkänsallin leikkaus ja uuden elämän opettelu - Sivu 2 Empty Vs: Sörkänsallin leikkaus ja uuden elämän opettelu

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Pe Joulu 11, 2009 3:55 am

Ainakin leikkauksen jälkeen ei kannata juoda light juomia. Oma kolmen kuukauden kokemuksella. Siitä tulee todella heikko olo jos ei saa energiaa. Itse meinasin kauppa reissulla pyörtyä. Joten sokerillista mehua tai jotain makeaa mukaan. Mutta nyt on jo sokerittomat juomat käytössä. Karkkia syön esin suklaata korkaintaan 3 palaa entisen levyn sijaan ja jäätelöä en pysty syömään laisinkaan ilman inhoittavaa olotilaa. Juomaan pitäisi pystyä kyllä ihan kunnolla joten sinzii ei hätää. Itse pystyn juomaan entiseen tahtiin vettä ja mehua. Sappi kohtaukset häiritsee ainoastaan, mutta sörkänsalli kyllä se siitä paranee ja pystyt juomaan kunnolla. Tsemppiä kaikille ja mukavaa joulunodotusta. santa rendeer
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa