Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus Tallinnassa !

3 posters

Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke Ke Marras 16, 2016 2:55 am

Heippa! Olen 44v neito. Lihavuuden kanssa taistellut ankarasti 7v ja sitä ennen vähän jojoillut kurvien kanssa kasvavasti.
168 pituutta ja leikkaukseen mennään 113 painon kanssa.
Aika on Health clinicillä ja jännittää ihan hirveästi! Verenpaine varmaan katossa:-/
Satsaan tähän kaikki mitä minulla on..
Nyt kaivataan sitä tukea! Nukuttamisen pelko ja vielä sekin etten laihdu piiruakaan... yksinäni tämän kaiken teen eipä ole tukea mistään. Hulluimpia ajatuksia on että voisin remontoida asunnon tuolla rahalla tai tehdä monta matkaa.. sitten taas puntarissa terveys ja hyvinvointi... mutta millä tavalla. Olen prosessointi kyllä jo kuukausia mitta loppu paniikki iskee:-) HELP!

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Paikanpäällä

Viesti kirjoittaja Kätsyke Ke Marras 16, 2016 4:30 pm

Erittäin huomaavainen vastaanotto oli yhteyshenkilön kanssa.
Sairaalassa pötköttelen ja koitan rentoutua. Tuntuu epätodelliselta kaikki. Toivon parasta ensimmäisiltä päiviltä ja pelkään komplikaatioita. Kunpa kaikki sujuisi hyvin. Nyt olen rahaton mutta myös kohta mahaton .. :-) sarkastista huumoria..
Päivitän tapahtuman kerrallaan.

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Marras 18, 2016 2:28 pm

Moi ja tervetuloa! Smile

Joko maha on leikattu? Itseäni ei ole Tallinnassa leikattu, mutta täältä löytyy kyllä useampia jotka on. Muistaakseni esim Trintilla on yksi heistä, joten hänen tekstejään kannattaa etsiä ja lukea.

Tsemppiä! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke La Marras 19, 2016 3:54 pm

Leikkaus oli keskiviikkona ja eilen kotiuduin.Olen onnekas koska ei mitään oksentamista, ongelmaa ilman kanssa jne. Nousin sängystä ja tepastelin liikkeelle. Leikkaushuoneessa ennen humautusta piti vanhempirouva hetken kasvoissani ja sanoi" älä pelkää! Kaikki menee hyvin ja sinulla alkaa huomenna uusi elämä". Sitten seuraava muistikuva olikin heräämöstä. Aamupalaa parhaillani vetäisen eli ensin alle omepratsoli vatsansuoja ja tilkka vettä. Ja vellimäistä puuroa mehukeitolla ehkä 1,5 dl. Varsa kiittää. Health clinicin palvelupaketti aivan super. Etukäteiskonsultaatio, tukihenkilö ja ravitsemusterapeutin käynti. Ohjepaketti mukana asiallinen. Tämmöinen ihka ensimmäisessä leikkauksessa ollut voi vaan kiittää. Aurinko paistaa tänä aamuna kirkkaammin Helsingissä. Tästä se lähtee.

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Marras 19, 2016 8:33 pm

Hienoo että kaikki meni hyvin ja toipuminen lähti käyntiin ongelmitta! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke La Marras 19, 2016 9:25 pm

Millä foorumilla/ otsikon alla paras vertaiskeskustelu mielestäsi HyeeNa?
Olo on uskomattoman hyvä ottaen huomioon millainen trauma vartaloon on tehty.
💪🏼😂

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja trintilla Su Marras 20, 2016 3:45 am

Juuh, minut tosiaan leikattiin Tallinnassa viitisen vuotta sitten (herranen aika onko siitä niin kauan) Smile
Tehtiinkö sinulle ohitus vai sleeve?
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke Ma Marras 21, 2016 4:58 am

Moi! Sleevattiin. Yritin löytää " tarinasi" tuolta postistasi mutten näemmä osaa etsiä oikein :-)
Tänään kevyellä kävelylenkillä ja koittanut sosekeittoa vedellä. Veden juonti vaikuttaa kaikista ärsyttävimmältä tuntemuksesta vaikka määrä olisi kuinka pieni. Vesi klonksottaa eteenpäin. Huomaan että pieni sitkeys nesteessä on parempi eli gefilusmehukeitto on esim todella hyvä.
Mutta miten sulla on mennyt Trintilla?

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Marras 22, 2016 3:38 pm

Parhaat vertaistuet olen itse saanut juuri tältä foorumilta, ja juurikin kirjoittelemalla ja lueskelemalla muidenkin ketjuja. Smile Useat foorumilaisista pitävät näitä esittelyketjujaan vähänniinkuin päiväkirja -tyyppisesti, itsekin olen näin tehnyt alusta saakka. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Marras 23, 2016 12:07 am

Täältä löytyy meikän ketju: https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t2408-sleeve-leikattu-tallinnassa-4-4-2012

Leikkauksesta tulee tosiaan 5 vuotta keväällä. Tällä hetkellä tilanne on se, että olen lihonut noin. 14kg alimmasta painostani. Ihan vain koska kesä, olutta ja makkaraa. Eli nyt vain itseä niskasta kiinni ja takaisin kuriin ja muhteeseen. Vaikka painoa on tullut takaisin, ei mahani ole venynyt ennalleen vaikka on toki isompi kuin leikkauksen jälkeen. Normaali aterialla voin syödä esim. 2 perunaa ja 5 lihapullaa. Ruuan yhteydessä en juo mitään ja muutenkin tuo Juominen meinaa unohtua.
Diabetes on edelleen poissa, joten se on hyvä...

Jos tulee mieleen kysyttävää, niin vastaillaan :=
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke Ke Marras 23, 2016 5:06 am

Kiitos!! Maanataina oli ensimmäinen puntari leikkauksen jälkeen eli 5. Päivä leikkauksesta -4 kg! Varmasti nestettä mutta tosi kiva.
Huomaan että kaloreita saan n550kcal päivässä kasaan ja olen muka syönyt kauheasti... pakko alkaa ottaa protskupirtelöä lisäksi sillä kunto on aika hyvä ja aloittelen kävelyt pikkuhiljaa taas arjen iloksi. En halua lipsahduksia jaksamiseen eikä mikään sulkasatokaan innosta. Beroccaa menee ja sen loputtua monivitamiin ja omepratsoli.
Muuten koitan ottaa hyvästä nestemäisestä/ soseruuasta kaiken hyvän irti. Juominen edelleen pahinta ja kertaalleen tukala olo alakaulan ja ruokatorven alueella. Yritän maistella jugurttia tvs vähän väliä .. vähillä kaloreita ei vaan jaksa .. edes parantua!

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Kätsyke Ke Marras 23, 2016 5:06 am

Kiitos!! Maanataina oli ensimmäinen puntari leikkauksen jälkeen eli 5. Päivä leikkauksesta -4 kg! Varmasti nestettä mutta tosi kiva.
Huomaan että kaloreita saan n550kcal päivässä kasaan ja olen muka syönyt kauheasti... pakko alkaa ottaa protskupirtelöä lisäksi sillä kunto on aika hyvä ja aloittelen kävelyt pikkuhiljaa taas arjen iloksi. En halua lipsahduksia jaksamiseen eikä mikään sulkasatokaan innosta. Beroccaa menee ja sen loputtua monivitamiin ja omepratsoli.
Muuten koitan ottaa hyvästä nestemäisestä/ soseruuasta kaiken hyvän irti. Juominen edelleen pahinta ja kertaalleen tukala olo alakaulan ja ruokatorven alueella. Yritän maistella jugurttia tvs vähän väliä .. vähillä kaloreita ei vaan jaksa .. edes parantua!

Kätsyke

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 30.10.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus Tallinnassa ! Empty Vs: Leikkaus Tallinnassa !

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa