Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kerppinen keventyy

+5
hellu
Kerppinen
HyeeNa!
Pyllerö
emmiliini
9 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Kesä 06, 2016 10:19 pm

Eli se on siis ihan normia että alkaa se ruoka/maitopitonen setti tökkimään aamusin! Emmä usko että sä liikaa voit syödä, minäkin kuvittelin niin paino jumitti hetken mutta nyt on nytkähtäny hetkessä 3 kiloa alaspäin Smile Elä ramppaa vaa'alla ni ei tuu ressiä painosta Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Kesä 07, 2016 2:58 pm

Jossain noi terppakäynnit oli lueteltu muistaakseni, mutten yhtään muista kuinka usein niitä olikaan. Käsittääkseni ylimääräiset käynnit myös onnistuu jos siltä tuntuu?
Mä oon aamupahoinvointini jo kärsinyt lasten takia, niin en oisi kyllä arvannut että tätä lajia on vielä tiedossa mullekin alien

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Kesä 07, 2016 8:11 pm

Joo näin se pitää ottaa, että vaaka kaappiin jos alkaa ahistaan Smile
Oon saanut jo hillittyä itteni ja käyn punnimassa vaan kerran viikkoon, aikaisemmin oon aina hypännyt joka päivä.
Nyt jotenkin oon aatellut, että tämä on loppuiän juttu ja syömiset on nyt niin pieniä/järkeviä, ettei se enää ole viikosta kahdesta kiinni jos paino ei putoakkaan, kyllä se sieltä ajan kanssa - kaiken järjen mukaan - alaspäin on tultava Very Happy
Kumma juttu tuo maitotuotteiden yökkimisreaktio, milläs ihmeellä sitä sitten voi korvata jos alkaa ihan tosissaan tökkimään?
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 10, 2016 10:30 pm

Voi Kerppinen, sä puhelet kyllä niin viisaita! Mä jätin vaa'an rauhaan niin, että käyn tiistaisin ja sitten aion käydä aina kuukauden 26. päivä, merkkipäivänä.
Mä oon vielä toistaiseksi väleissä Plus Maidon kanssa sekä Rahkajuoman kanssa. Plusmaitoa pystyn käyttämään aina puoli tuntia ruoan jälkeen sen desin ja rahkajuomaa bonnen mangososeen kanssa.
Jos ne alkaa tökkimään, niin mäkin oon kyllä ihan pulassa Shocked

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 13, 2016 1:56 pm

Toi on hyvä taktiikka Anniina, turhaa siellä vaa'alla liian usein ramppaa!
Mua vähän potuttaa, kun nyt viikonloppuna tuli sitten vähän testailtua, kuinka se makea ja vähän rasvainenkin ruoka menee alas ja miltä maistuu.
Ja hyvinhän se meni ja maistui .... ei hyvä juttu ollenkaan.
Annoskoot on tosin paaaljon pienempiä kuin ennen, tulee toppi vaan yksinkertaisesti vastaan ja sehän on kyllä hyvä asia.
On tässä kuitenkin opettelua, se vanha makeanhimo tuntuu olevan tallella - olisin toivonut että se olisi jäänyt kuuta kiertävälle radalle...
Toiveissa elän, että se vielä sinne lähtisi.
Tarkkana saa olla mitä sinne suuhunsa sitten laittaa, jos tuollaista luontaista filtteriä ei leikkauksesta tule.
No, nyt on testailut testailtu ja todettu, että palataan ohjeistuksen mukaiseen rytmiin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Kesä 15, 2016 2:35 am

Kyllä mullakin tavallaan on ne makeen himot edelleen jäljellä.. tai siis lähinnä suklaa himottaa, mutta en tosiaankaan pysty syömään kuin sen 1-3 palaa ja siinä kaikki. Emmä koe sen nyt olevan niin kauhee asia jos joskus ottaa sen yhden suklaapalan esmes kahvin kanssa Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Kesä 15, 2016 3:56 am

Mä en ole oikein koskaan ollut makean ystävä. Edelleenkin tekee mieli kaikenlaisia herkkuja. Sad Olispa lähteny moiset himot Huitsin Nevadaan, mutta ei.. Kyllä niitä vastaan saa taistella jatkuvasti. Paras ratkaisu on, etten mene lähellekään mitään sipsejä tms (pitsat, kebabit yms aiheuttaa onneksi ajatuksenakin jo huonon olon, ettei niitä tee mieli syödä.. Vaikka kyllä mä silti välillä haaveilen siitä aurajuustorullakebabista, mutta se menee onneksi ohi). Embarassed

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Kesä 15, 2016 12:53 pm

Pitsa, kebab ja mäkkärit ym. ei ole mulle ollut mikään suuri himon kohde, en kovin paljon niitä syönyt ennen leikkaustakaan, kyllä se on tuo karkki mikä vie meikäläistä.
Lohdullista kuulla että muillakin samankaltaisia "haasteita" on, kyllä me ne selätetään Smile
Onneks nuo määrät on kuitenkin pieniä mitä pystyy syömään, niin eiköhän tämän kanssa selvitä.

Nyt 4 vkoa leikkauksesta - paino pudonnut -4,6 kg, enen aloituksesta (8 vkoa) yhteensä -13 kg.
Melko hitaasti se alas tulee, mutta pääasia että tulee cheers
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina To Kesä 16, 2016 11:49 pm

Tein myös ihmiskokeen itselläni ja mäkin olin ihan pettynyt, kun pystyin syömään kolme dumle-karkkia peräkkäin. Sitten tuli kyllä sellainen vieno olo ettei kannata ottaa enempää jottei tule paha olo.
Kolme ei ole paha ollenkaan, kun ennen meni helposti koko pussillinen. Mutta se pelottaa että jos tää määrä ei pysykään tässä kolmessa tulevaisuudessa, entä jos vuoden päästä menee taas se pussillinen Shocked

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Kesä 18, 2016 6:00 pm

Sanotaan että se on ihan susta ittestäs kii. Kaikki on ittestä kii.
Mut on leikattu yli kolme vuotta sitten, alkuun ei maistunut makea. Ei yhtään. Nykyään mä voin vetää päivässä pussillisen mutta se on musta itestäni kiinni syönkö. Jälkiviisaana voin todeta vaan että älkää lähtekö "leikkimään" niilllä asioilla jotka ovat olleet teille vaikeita ennen leikkausta. Se himo tulee ajan kanssa takaisin ja jos ette ole siihen menneessä oppineet kontrolloimaan mieltänne asian suhteen niin hyvin helposti ja nopeesti olette jälleen tuskailemassa sen asian kanssa, ihan samalla tavalla kuin ennen leikkausta.

Nyt kun teidän on vielä helppo pitää itsenne niistä heikkouksista irti niin tehkää se älkääkä antako pikkusormeanne. Smile

Oon seuraillut paljon leikattuja jotka taistelee tän asian kanssa. Monet saa dumping oireita, kun ovat syöneet liikaa makeaa. Dumping kärsitään ja kun olo on taas ok niin mässäily jatkuu kunnes taas tulee dumppaus, kierre on valmis.

Nää heikkoudet on varmaan helpoin ja nopein tapa sössiä leikkaus. Herkuttelu on kohtuudella aivan sallittua, ilmanmuuta. Mutta sen kanssa saa olla varovainen!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Kesä 19, 2016 4:08 am

Sori tuplapostaus, mut noista maitotuotteista!
Mulle kävi kans leikkauksen jälkeen niin et KAIKKI maitopohjainen aiheutti hirveitä yökötysreaktioita. Olin jonkinaikaa ilman kahvimaitoa, juustoa, maitoa, jugurtteja yms. ja olo helpottui. Sitten kun aloitin maitotuotteet taas niin sama rumba uudestaan. Hyi helkatti miten paha olo oli ihan jatkuvasti! Nykyään kun olen ollut n. puoli vuotta täysin vegaani ja korvannut maitotuotteet kaura- tai soijapohjaisilla tuotteilla niin eipä oo juuri yököttänyt! Oikeastaan kun ekaa kertaa maistoin kahvia johon laitoin kauramaitoa, no.. Siitä ei ole enää entiseen palaamista, aivan tajuttoman hyvää! Joten jos maitotuotteet teillä yököttää niin suosittelen kokeilemaan maidottomia tuotteita! Etenkin nyt kun niitä ropisee kauppoihin jatkuvalla syötöllä! Smile Jos maitoja ostatte ettekä esim. soijamaidosta pidä niin ei kannata jättää kokeilua myöskään siihen, kokeilkaa sitten jotain muuta, kuten manteli- tai riisimaitoa! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Su Kesä 19, 2016 5:04 pm

No huhhuh, saa olla kyllä melkoinen masokisti että haluaa kokea dumpingin vapaaehtoisesti uudestaan No Mä en halua kokea sitä enää ikinä! pale


Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 20, 2016 1:54 pm

Joo itestähän tämä on kiinni, ite sitä päättää mitä sinne suuhunsa laittaa ja takuulla tulee painon kanssa ongelmia jatkossakin, jos heittäytyy ihan holtittomaan herkutteluun.
Not going to happen Smile
Mä vaan hitusen elelin toiveissa, että se makeasta tykkääminen olisi voinut poistua kokonaan, kun joillekin on niin käynyt.

Mutta kun tämä on koko loppuiän käsittävä projekti, olen pohdiskellut, etten ns. kiellä mitään ainesosia vaan nyt opetellaan se kohtuus kaikkeen. Aikaisemmin se totaalikieltäminen on koitunut kohtaloksi.... Ja näin se muuten ohjeisti ravintoterppakin, että kaikkea voi syödä - kohtuudella.

Opettelua tämä on, itselle tuli lauantaina ensimmäinen tosi tosi paha dumping, tai luulen että se oli se.
Söin leivän juustolla ja palan muffinssia välipalana. Ensimmäinen leivonnainen leikkauksen jälkeen.
Alkuun ei tuntunut mitään, mutta noin puoli tuntia syönnin jälkeen tuli niin hirveä olo, ettei tiennyt miten päin olisi ollut. Sydän löi tuhatta ja sataa, aivan karmea olo. Mä luulin jo että sain sydänkohtauksen.
No siinä aikani kieriskeltyäni sängyssä, lattialla, joka puolella, aloin miettimään että tämä voi johtua myös liian vähästä juomisesta. Join vettä varovasti kaksi pientä lasillista ja olo parani ihan yhtä äkkiä niin kuin se oli huonontunutkin.
Mutta voi apua mikä oli olo, ei koskaan enää! Vettä riittävästi eikä enää muffissia, huh.

Ja kiitti HyeeNa noista maitovinkeistä, nyt on alkanut itselle taas nuo maistua, mutta jos alkaa tökkiä uudelleen niin kokeilen noita ehdottamiasi Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Kesä 20, 2016 5:12 pm

Juu, mullekin ravintoterppa sano että mieluummin sen pari herkkua päivässä on parempi kuin armoton mättäminen esim kerran viikossa Smile
Dumpingilta kuulostaa, oon ite huomannut että yleensä mun olo helpottaa sillä että pesen hampaat! Very Happy Sitäkin kannattaa koittaa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Kesä 20, 2016 9:28 pm

Uuh Kerppinen, toihan on just kammottava dumping silent  Onneksi selvisit hengissä..
Ostin äsken kaupasta Planti kaurajuoman, täytyypä kokeilla kahviin, kiitos vinkistä Hyeena Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Kesä 21, 2016 12:03 pm

Ole hyvä, oman kokemuksen mukaan toi plantin kaurajuoma ei ollut kovin hyvää, varsinkaan kahvin kanssa, mutta koittakaapa rainbowin kaurajuomaa ai että ❤
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Kesä 22, 2016 1:46 pm

Viikkopunnitus takana, 5. viikko leikkauksesta, pudotus -0,8.
Leikkauksen jälkeen yht. -5,4 ja enen alusta yht. -13,8 kg.
Hissun kissun hiivitään alaspäin Smile Ei ole kaukana enää ollenkaan, että paino alkaa 8:lla!
Dumpingistakin huolimatta, onhan tämä nyt tosi hyvä juttu sunny
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 22, 2016 3:29 pm

Onnea Kerppinen, hitaasti mutta varmasti, mulla menee vielä hitaammin kuin sulla Very Happy Uudet lukemat piristää kummasti! Mä en millään malttaisi odottaa ensi viikon punnitusta, sillä siellä on todennäköisesti sellainen lukema jotta olen lähempänä 80 kuin 90 Basketball

Joo Hyeena toi Planti oli aikas pahaa kahvissa, mutta täytyypä muistaa Rainbow Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja pulleroinen To Kesä 23, 2016 12:22 am

Sullakin Kerppinen hienot pudotukset! Sitä vain mietin kun muut on jo pystyneet sairaalassa sen puol desiä ainakin syömään, onko mennyt ongelmitta? Mulle tulee ihan hiton huono olo vaikka puol tuntia käytän siihen puoleen desiin maustamatonta jugurttia, alkoiko se sitten helpottamaan? Nyt syömisen jälkeen on oltava pystyasennossa ja käveltävä ympäriinsä puol tuntia, kunnes tulee aika juoda ja sama juttu Very Happy

pulleroinen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Kesä 23, 2016 1:03 pm

Hiljaa hyvä tulee - vai miten se nyt meni Smile
Syöminen oli minullakin tosi vaikeaa ensimmäisen viikon, ei mikään maistunut, kaikki oikeastaan yökötti ja ihan väkisin sai syödä. Sitten päälle vielä "vauhdikas" ripuli, olimpa vähän ihmeissäni alkuun.
Nopeasti siitä kaikki kuitenkin alkoi sujua, jo toisella viikolla vatsa rauhoittui, syömiset sujui paremmin ja siitä aina viikko eteenpäin aina vaan paremmin.
Nyt voi syödä jo ihan kaikkea, pienissä määrin, pitää muistaa Smile Mulla on käytössä vauvojen pikkulusikka, sillä ei tule syötyä liian paljoa eikä liian nopeasti kerralla.

Oikein hyvää juhannusta ihanat kamut!
Nautitaan ja rentoudutaan, toivottavasti ilman lunta tänä vuonna! sunny


Viimeinen muokkaaja, Kerppinen pvm To Kesä 23, 2016 1:51 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Jussitoivotukset unohtui...)
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Su Heinä 03, 2016 2:58 am

Jokos Kerppinen hilpaisit reissuun? Cool

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Heinä 04, 2016 2:39 pm

Täällä vielä kotimaassa taaperretaan, ollut vaan niin vilskettä, etttei ole kerinnyt kuulumisia hetkeen päivittelemään Smile
Jälkitarkastus oli ja meni, siellä kaikki ihan niin kuin pitikin.
Veriarvot hyvät, paino pudonnut leikkauksesta n. 6kg / 6 vkoa, joka oli ihan riittävä ja muutenkin lääkäri oli kaikin puolin tyytyväinen.
Varoitteli vielä uudelleen siitä sisäisestä tyrän vaarasta, että kannattaa olla itse valppaana mahakipujen yllättäessä, lääkärit kun eivät tästä mahdollisuudesta ole kovin tietoisia vielä.
Painon arvoi putoavan vielä ainakin vuoden!! Jees, antaa mennä vaan! bounce
Muutoin ei mitään mullistavaa uutta, kaikki ruoka maistuu ja menee alas, paino on vielä toistaiseksi laskusuunnassa ollut, keskimäärin -0,5 kg putoaa viikossa.
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Heinä 05, 2016 2:37 am

Hienolta kuulostaa! Smile Kaikilla tuntuu sujuvan mallikkaasti kaikki, kiva kuulla! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Heinä 05, 2016 3:01 pm

Jeee, hyvin menee mutta menköön Cool

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Miumau Pe Heinä 08, 2016 3:18 am

Sulla on hyvä pudotustahti, muista nauttia matkasta ja kevyemmän olon tuomasta hyvästä fiiliksestä! alien
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 4 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa