Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kerppinen keventyy

+5
hellu
Kerppinen
HyeeNa!
Pyllerö
emmiliini
9 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja hellu Ti Huhti 26, 2016 2:26 am

Hyvä Kerppinen. Kun alkuun pääsee niin alkaa meneen rutiinilla. Hieno pudotus.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Huhti 26, 2016 12:43 pm

Kiitos hellu! Näinhän se on, sen suurempia ajattelematta eteenpäin vaan niin hyvä tulee   Cool
Viikonloput on aina ollut mulle se heikko kohta, "liikaa" aikaa ja sen myötä mahdollisuuksia ylimääräiseen mutusteluun. Mutta nyt olen päättänyt että mitään lipsumisia tässä 4 viikon jaksolla ei tule, eikä niitä sitten kyllä tulekkaan  Smile
Pian pitää lähteä täydentämään pussivarastoa, suklaa alkaa olla finaalissa. Näköjään siitä on tullut suosikki, muut maut tulee perässä, mokka hyvänä kakkosena cherry
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina La Huhti 30, 2016 2:35 pm

Hieno pudotus sulla, nyt vaan sitkeesti etiäpäin cheers

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 02, 2016 7:44 pm

Kiitos Smile
Niin se alkaa vauhti hiljentyä kuten odottelinkin, toisen viikon pudotus -1,7 kg.
Alaspäin mennään, se on pääasiä, vielä kaksi viikkoa edessä, eli puolivälissä eneä mennään.
Tällä viikolla esikäynti sairaalassa, odotan sitä keltaisten muistilappujeni kanssa ihan innolla Smile
Pussikuuri tuntuu vaikuttavan mun muistiin, post ittejä löytyy joka paikasta kun en tunnu muistavan mitään - tai sitten mä vaan kuvittelen   Laughing  alien
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 03, 2016 2:44 pm

Hienosti sullakin menee, ollaan me vaan tyylikkäitä mimmejä Cool
Aiotko kirjoittaa myös vastaukset niihin postitteihin, jotta muistat mitä sanottiin? Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 03, 2016 3:20 pm

Laughing Mä luulen että oon sen verran täpöinöissäni tuolla käynnillä, että vastaukset jää muistin varaan  Smile  Täytyy toivoa parasta, että nuppi rekisteröi kaiken mitä sanotaan ja vielä muistaa ne myöhemminkin  Surprised  
Tänään ollut huonompi päivä, paino heilahtanut nyt kahtena päivänä ylöspäin ja sen myötä heti mieli menee matalaksi.
Kroppa heittää säästöliekille, pari viikkoa sitä pystyi huijaamaan mutta nyt se sen tajusi Mad
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 03, 2016 3:40 pm

Onhan sulla vielä puolet eneä käytössä eli kysy ohjeita esikäynnillä, jotta mitäs tehdään jos meinaa ene hiipua. Tosin uskon ettei niin loppupeleissä käy Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Toukokuu 06, 2016 1:04 pm

Toivotaan että paino jatkaa laskuaan loppua kohti, eilen ja tänään on taas nytkähtänyt aavistuksen alaspäin, vähän, mutta kuitenkin Smile
Hirvittää vaan etten saavuttaisikaan sitä mitä vaaditaan, vaikka täysin ohjeiden mukaan menen. Tosin nyt en enää pysty syömään kaikkia vihanneksia päivässä, kertakaikkiaan täyttyy niin ei mahdu.
Ravintoterppa ohjeisti jättämään öljyn pois ja tarvittaessa puolittamaan jopa protskun, jos jää pitkäksi aikaa junnaamaan, sanoi myös ettei tuon vihennesten määrän väheneminenkään ole huono juttu.

Keskiviikkona oli esikäynti sairaalassa ja sain paljon tietoa tulevasta ja pärjäsin ilman post-ittejä  cheers
Kirurgin päätös leikkaustavasta on gbp, johon oon tosi tyytyväinen!!!
Painon jumituksesta puhuin myös tuolla esikäynnillä, sanoivat että elimistö toimii välillä hitaalla ja sitten taas lähtee alaspäin rytinällä, tärkeintä on kuitenkin jatkaa ene loppuun asti - ja näinhän tässä todellakin jatketaan Smile
Leikkausta edeltävänä iltana otetaan somac ja histec, leikkausaamuna sitten taituroidaan tukisukat jalkaan.
Säännökset olivat kuulemmma muuttuneet niin, että nyt riittää ihan polvipituiset sukat. Helpottaa takuulla jalkaan kiskomista.

Nyt sitten vielä reipas viikko eneilyä ja h-hetki on käsillä Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 08, 2016 10:00 pm

Voi Kerppinen, eipä ole sullakaan enää montaa pussia Nutrilettia nautittavana! Tiedätkö oletko päivän ensimmäinen leikkurissa? Tiedätkö kuka leikkaa? Mukavaa viimeistä viikkoa ennen 'loppuelämää' bom

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 09, 2016 12:55 pm

Kiitos Anniina! Smile
Kyllä tässä onneksi jo loppusuoralla päästellään, tämä viikko ja seuraava maanantai vielä, niin ollaan kunnialla tästäkin enestä selvitty.
Mut leikkaa Pipsa Peromaa-Haavisto, jonka esikäynnillä tapasinkin. Olipa sitten tosi kivan tuntuinen lääkäri!  Olen ensimmäisenä leikkuriin menossa, iltapäivällä ilmeisesti sitten toinen.
Kolmannen viikon pudotus -1,5  sunny  hyvin se sit kuitenkin putosi, vaikka jumittikin muutaman päivän.
Kokonaispudotus nyt 3 vkon enellä - 6,2 kg, lähellä minimirajaa mutta vielä saisi pudota, tavoittelen -7-8 kg pudotusta tässä reilu neljässä viikossa.
Jaksaa, jaksaa Twisted Evil
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Toukokuu 09, 2016 2:36 pm

Voi Pipsa ihana, hän minutkin leikkeli. Harmi että joutuu olemaan tiedottomana siinä leikattavana, oisi ollut niin kiva jutella hänen kanssaan enemmänkin. Siinä on ihan huikean ihana lääkäri Smile Tosin sain käsityksen että siellä oli ollut ompelemassa myös toinen Anu-lääkäri mutta hän ei koskaan näyttäytynyt. Täytyypä kysellä tarkemmin sitten jälkitarkastuksessa.

Jaksaa jaksaa sitä eneilyä, se kaikki on lisänä siinä pudotetussa tuloksessa =)

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 10, 2016 4:46 am

Minen oo tavannu leikkaavaa lääkäriä ollenkaan :O On ollu kreikkalainen aristoteles joka totes että "siinä voi tulla kirurgille tilaisuus tappaa, voi mennä elämä!" Very Happy Nyt oli sit joku nainen, nimeä en enää muista. Aika virallisen olonen oli tämä jälkimmäinen, kyllähän hiukan osotti empatia kykyä kun pillitin vastaanotolla mutta muuten melko nuivan olonen. Tsemppiä kerppinen viimesille päiville, luojan kiitos tää mun 6 viikkonen ene tulee ihan justiinsa päätökseensä! Enää 5 pussukkaa meikäläisellä Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 10, 2016 12:27 pm

Kiitos ihanaiset Smile
Voi emmiliini sulla on enää vähän jäljellä!
Mä laskin ja lajittelin tänään aamulla just pussit valmiiksi kaikille loppupäiville, ei niitä kovin montaa "kasaa" enää tullut ja nämä riittää, ettei tarvi ostella uusiakaan enää. Suolaiset pussit jää lähes kokonaan käyttämättä, kana ja se thai -soppa. Joku saa ilmaiseksi jos haluaa....
Kyl tämä niin kunnialla loppuun viedään, olo on virkeä ja odottava  cheers
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 10, 2016 2:05 pm

Voihan aristoteles geek  Saa olla melkoinen ihmistuntija että uskaltaa tuollaisia heitellä potilaalle,,, Very Happy  Mä taidan Emmi tietää tuon naiskirurgin, oon kerran käynyt hänen jutulla ja muistaakseni leikkasi Hellun. En myöskään nimeä nyt muista, mutta hyvissä käsissä olet myöskin.
Yläfemmat teidän loppupussukoillenne Emmi ja Kerppinen cheers

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Miumau Ke Toukokuu 11, 2016 1:16 am

Pipsa se minutkin leikkasi, ja pidin todella paljon persoonasta, puhumattakaan pätevyydestä. Aivan ihana kokonaisuus. Jaksamista loppueneilyyn!
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Toukokuu 11, 2016 12:48 pm

Ompa kiva kuulla, että Pipsan tavanneita on täällä enemmänkin Smile ja että kaikki on mennyt hyvin.
Luottavaisin mielin siis matkaa jatketaan ja loppuene (6 päivää!!) menee kuin huomaamatta!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 13, 2016 10:03 pm

Montas pussia sulla on vielä jäljellä? Jos mä jotain oisin voinut tehdä toisin, niin oisin syönyt loppuenen ajan protskuna ulkofilettä... Wink Saas nähdä minä vuonna sitä uskaltaa maistaa *huoh*

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen La Toukokuu 14, 2016 8:56 pm

11 pussia jäljellä!! 11eli ne loppuu pian!! Ei ollenkaan liian aikaisin kyllä, ihan on täynnä näitä litkuja 😊
Mä oon protskuina syönyt kanafileitä ja jauhelihaa salaatissa.
Fileet saa oottaa täälläkin parempia aikoja😀
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Annniina La Toukokuu 14, 2016 11:35 pm

Mä taas alan olemaan aikas kypsä näihin sosemaisiin ja pehmeisiin ruokiin silent
Mutta kaikki aikanaan, kyllähän me se tiietään. Sulla vaan vähenee ja vähenee Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 15, 2016 1:14 am

Mä kyllä oon tykänny mun sosekeitoista, niistä ei voi puhuakaan noitten pussukoiden jälkeen! Tsemppiä viime metreille kerppis! Kohta sullakin soseet vaa sulaa suussa Wink Sain muuten sairaalassa ollessa nutridrinkkiä.. en tiiä tiiättekö mitä se on mutta vähän niinku vastakohta nutriletille kuitenkin.. voin kertoo ei menny alas! Tuli liikaa nutriletti mieleen :O
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Su Toukokuu 15, 2016 1:25 am

Mä en malta oottaa mun sosemössöjä, joita pakkaseen oon pikkupusseihin säilönyt.. En vaan tiedä yhtään miltä maistuvat, kun en tehdessä uskaltanut ees maistaa, kun niin tiukkana oon ton pussikuurin kanssa mennyt.
Mutta kai nuokin alkaa ajan myötä tökkimään, mutta pian sitä loppuviimein saa sit lähtee kunnon ruokaakin kokeileen😊
Juu jaksaa jaksaa, tänään on ollut jotenkin kauhia nälkä ja kiukkukiin välillä, selkeetä turnausväsymystä😀
Tiedän tuon nutridrinkin, ei tee takuulla sitä mieli jos tarjoavat😀
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Toukokuu 15, 2016 2:13 pm

Ahahahaa joo nutridrink! Voi taivas miten pahaa se oli!
Sain sairaalassa sellaisen enkä saanut sitä kokonaan alas vaikka kuinka yritin!
Sitten niitä piti kolme pakkausta kotiin ostaa ja taisi jäädä kaikki juomatta, hups..

Kohta se on edessä sullakin, jaksaa jaksaa! Tsemppiä tulevaan!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 16, 2016 12:58 pm

Kiitti HyeeNa, tää päivä menee toivottavasti kuin lentäen!
Oujee, pussimäärä vähenee, jäljellä enää 4   cheers
Viimeisen viikon pudoteut kilot -2,1 joka yllätti, kun se paino alkoi junnaamaan jo tuolla välillä.
Kokonaispudotus 4 vkolla -8,4 ja se on just tuolla tavoitteen ylärajalla (tavoite oli n. 6-8 kg), happy oon  sunny  sunny
Tästä se sitten alkaa loppumatka, aamulla tein salaatin töihin ja mietin, että tässä sitä ollaan, varmaan viimeistä kertaa pitkään aikaan, tai koskaan, syön tuollaisen määrän salattia Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja hellu Ma Toukokuu 16, 2016 2:01 pm

Hienoa Kerppinen. Oon niin seurannut sun taivalta sekä muidenkin täällä olevien. Ajatella nyt se on sullakin leikkauspäivä. Hyvin se menee. Kirjoitit tuolla aiemmin pohtivasi vierailukäyntejä. Itse kun asun maaseudulle kielsin miestäni tulemasta kun on ajomatka 100 km yhteen suuntaan. Leikkauspäivän olin aivan tokkurassa,seuraavana päivänä kävi monenmoista mittaajaa ja lääkärikin piipahti. Minä en tavannut leikkaavaa lääkäriä ollenkaan enkä saanut juurikaan tietoa leikkauksesta kuin sen että sleeve tehtiin. Aionkin kysyä siitä enemmän kun olen 3 kk jälkitarkastuksessa. Leikkaava lääkäri oli kyllä käynyt osastolla ja kysellyt kyllä vointiani kertoi hoitaja. Kaikkea hyvää sinun leikkauspäivään.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 16, 2016 5:06 pm

Kiitos Hellu!! Parasta täällä palstalla onkin juuri toisten tuki ja tarinat Smile
Niin se päivä sitten koittaa, pitkään odotettu ja tässä se nyt on cheers
Luottavaisin mielin huomiseen, tapasin leikkaavan kirurgin esikäynnillä ja oli kovin positiivinen kaiken suhteen.
Paljon olen saanut täältä tietoa, mutta se kokemus tulee kuitenkin omana vastaan jokaiselle.

Kerppinen kiittää ja kuittaa - palailee hoodeille kunhan on huomisesta toennut sunny
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerppinen keventyy - Sivu 2 Empty Vs: Kerppinen keventyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa