leikkaus 25.5.2015
4 posters
leikkaus 25.5.2015
Hei vaan kaikille, vihdoinkin se päivä koittaa 25.5 leikkaus PHKS. Eilen labrat, EGK, keuhkokuvat, hoitajan haastattelu, anestesialääkärin ja leikkaavan lääkärin tapaaminen, perjantaina vielä viimiset labrat. Mulla itsellä tuli tää leikkausaika tosi nopeasti, 4 viikkoa aikaa eneillä ja -10 kg tavotteena. Vielä ois se -2 kg. Sisulla ja tsempillä mennään viimiset päivät. Vuoden verran menny aikaa tähän projektiin eli suht nopeati. Ei muuta kuin onnea kaikille ja tsemppiä
pullukka70- Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 54
Registration date : 16.02.2015
Vs: leikkaus 25.5.2015
Samoissa mennään! mulla leikkaus 26.5 Tyksissä! Mulle ei vaan annettu mitään tavotetta eneen, kuulemma putoo mitä putoo Mulla käynti hoitsulle on vasta huomenna. Tsemppiä sulle!
Möhkö- Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 18.05.2015
Se on leikkaus sitten teillä molemmilla, pullukka70 ja Möhkö, hyvin pian edessä . Paljon onnea molemmille ja kaikki menee varmasti hyvin!
Ja leikkauksen jälkeen ei sitten enää tarvitse painon putoamista murehtia; se nimittäin putoaa ja sitähän me kaikki tässä toivomme .
Ja leikkauksen jälkeen ei sitten enää tarvitse painon putoamista murehtia; se nimittäin putoaa ja sitähän me kaikki tässä toivomme .
Tyyne- Viestien lukumäärä : 163
Registration date : 18.02.2015
Hei!
Onnea ja tsemppiä teille molemmille, Möhkö ja pullukka70! Siitä se alkaa, uusi elämä uuden vatsan kanssa ihan muutaman päivän sisään! =D
Onnea ja tsemppiä teille molemmille, Möhkö ja pullukka70! Siitä se alkaa, uusi elämä uuden vatsan kanssa ihan muutaman päivän sisään! =D
muhkeapontso- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 21.03.2015
Kiitoksia kiitoksia! Vähän kyllä jänskättääää
Möhkö- Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 18.05.2015
Similar topics
» Ibid, terve
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Leikkaus 12.1.09
» Leikkaukseen 9.2.2015
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Leikkaus 12.1.09
» Leikkaukseen 9.2.2015
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa