Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 10 / 14 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Kesä 06, 2016 1:36 am

Ai että pizzaa Razz hitto soikoon kuinka tässä ehtii kaikkee koklaan Very Happy Keskiviikkona on meikäläiselläkin sitten jo ns lupa syödä normaalirakenteista ruokaa! Ai että, veikkaan että en ihan hetkeen syö kyllä minkään muotoista keittoa Very Happy Halvaksi tosiaan tulee kun käyn hakemassa kaupasta lähinnä täydennystä jugurtti ja rahka varastoon, jauhelihaa taisin ostaa pari viikkoo sitten ja tällä viikolla nakki paketin Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 06, 2016 2:07 pm

Täällä lähtee kans viimeinen viikko pehmeäsosesapuskaa menemään, jippii, sekin on sitten kohta jo ohi cheers
Olen kyllä jo nyt syönyt ruokia, jotka menevät suussa ihan soseeksi, eilen esimerkkinä jauhelihamureketta pala ja kaksi uutta perunaa (niin hyvin pestyinä, ettei kuoria ollut). Hyvin sujui kun nuo ihan soseeksi suussa sai pureskeltua.Välillä olen myös muussannut lohtakin jo, hyvin on mennyt senkin kanssa.
Kertakaikkiaan sosekeitot ja muut blenderin läpi vedetyt tökkii jo ja pahasti No
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Kesä 07, 2016 3:10 pm

Juuei, saas nähdä milloin seuraavan kerran meikä soppaa suustaan pistää, yök tongue
Eilen kokeilin maksalaatikkoa ja se tökkäs pahasti, meinasin että pitääkö kohta lähteä oksentamaan. Kauheat euroviisut mahassa, kunnon protestit.
Tänään kokeilen (ruotsalaisia) uusia perunoita ja kylmäsavulohta.
Illalla pitääkin paastota, kun aamulla meen labraan. Mielenkiintoista kuulla tulokset perjantaina jälkitarkastuksessa Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Kesä 07, 2016 8:15 pm

Hui, maksalaatikkoa ei ehkä sitten hetkeen kokeillakkaan...
Lohi on mun lemppari, ainakin nyt tällä hetkellä Smile
Tuntuu että maut vielä hakee vähän muotoaan, eikä tiedä miltä seuravana päivänä maistuu edellisenä hyvältä maistunut.
Toivotaan hyviä tuloksia, jos olo on ollut hyvä niin varmaan on labratkin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Kesä 08, 2016 3:31 am

Mulla kans huomenna lääkäri soittelee ekoista labroista, jännää nähdä mitä sanotaan Smile Ne mitä tekstiviestillä oon saanu ovat ainakin näyttäneet hyvää Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 10, 2016 10:41 pm

Mulla oli tänään jälkitarkastus ja olisi pitänyt niitä aiheita laittaa keltaisille post it -lapuille... en muistanut niitä kahtakaan asiaa mitä oisi pitänyt kysyä cyclops
Ensinnäkin se, että mitä jos kaikki maailman maitotuotteet alkaa tökkiä, niin mitäs sitten tehdään. Ja sitten sellainen ongelma, että mulla oli tässä noin 6 viikon kuukautiset Rolling Eyes  ei isoa vuotoa, mutta sellaista 'viimeisten päivien vuotoa' että pikkuhousunsuojaa teki mieli käyttää. Nyt on ollut pari päivää poissa, mutta jos ne vielä alkaa niin taidanpa soittaa vielä takaisin.

Muuten mä ihmettelin, ettei mun tarvinnut näyttää leikkausarpia! Se nyt olisi ollut ensimmäinen mitä oisi luullut tehtävän. Lisäksi kumma juttu, labrassa ei oltu otettu kaikkia kokeita mitä oli pyydetty affraid  Seuraavaksi aion labrassa kysyä, että otathan kaikki mitä siellä lähetteessä lukee. Olikin niin tympeä tätsy siellä keskiviikkona, että teki varmaan tahallaan. Olin varmaan liian hyväntuulinen heti aamutuimaan kahdeksalta sunny

Sellaisesta kirurgi vielä muistutti että ihan loppuelämän ajan on voimassa sellainen mahatyrän vaara, joka ei näy ulospäin. Siellä on nyt ne leikauksessa tehdyt uudet haavat joihin saattaa kehittyä tyrä. Eli jos tulee kova mahakipu vaikkapa kymmenen vuoden päästä, siis sellainen joka ei mene ohi tai toistuu muutaman päivän päästä niin pitää aina muistaa sanoa tästä mahdollisuudesta, kun on käynyt lihavuusleikkauksessa.

Hyvä käynti oli, seuraavaksi on vielä kesäkuussa ravintoterppa ja psykologi. Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 13, 2016 1:48 pm

Very Happy Post-it on pettämätön! Mun on ihan pakko noihin turvautua, heinäkuun eka päivä kun kontrolli on.
Mulle sanottiin jo osastolla tuosta tyrän vaarasta, kirurgi kertoi (opetti) kandille siinä samalla asioita niiin otti sen puheeksi.
No olispa luullut että leikkausarvet tsekkaavat, jännä juttu.
Oliko painon pudotuksesta teillä puhetta? Mä en tuu siihen 10 kg kyllä pääsemään, mitä heitteli kun kotiin lähdin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Kesä 15, 2016 3:47 am

Ei ole kukaan ollut kiinnostunut munkaan leikkausarvista. Jännä juttu..

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Kesä 17, 2016 12:11 am

Miten ihminen voikaan olla tyytyväinen dumpingista drunken
Söin tänään Hesellä kanatortillasta noin 3/4 ja olo oli ihan ok. Annoin sieltä välistä tomaatit ja jalapenot pois, että saan syötyä kaikki kanat. Sitten onneton menin ottamaan mieheltäni Magnum-puikosta ihan ne sentin loppujämät siitä puikon alhaalta, tiiättekö missä on ne paksuimmat suklaat.
AUTTTSSS No Siinä sitten auton kyydissä tunnin ajan kiemurtelin ja nieleskelin ja röyhtäilin. Jotta Anniinalle kunnon opetus!
Toisaalta, kuten sanottua oon onnellinen. En olekaan pohjaton enkä immuuni kaikille herkuille enää. En vaan voi enää ottaa jälkkäriä, en edes lusikallista ruoan päälle. Jesss! Voi kuulostaa ihan pöljälle, mutta tiiätte mitä tarkoitan.

Kokeilin äsken vinon pinon housuja, jotka ei oo menneet vähään aikaan jalkaan. No nyt meni. Mutta nyt ne on kummallisia lökäpöksyjä, ilmeisesti noi kintut on kaventuneet eri tahtia kuin vyötärö. Höh. Mun pitäisikin pitää teille palstalaisille kahvikutsut ja voisin lahjoittaa kaikki isoksi jäänet tarvitseville Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Kesä 18, 2016 4:23 pm

Joo, täällä samat fiilikset! Kiitos dumpingin! Very Happy Joskus sitä oikein pysähtyy aatteleen että miksei sitä jo tule ja kas kummaa se on yks haukku ja se on siinä Very Happy Ei muuta kun kahvikekkerit pystyyn! Wink


Viimeinen muokkaaja, emmiliini pvm La Kesä 18, 2016 4:24 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjotusvirheiden minimointia :D TAAS!)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Kesä 19, 2016 6:18 pm

Oi Kerppinen en huomannut kysymystäsi painosta. Mulle sanottiin sairaalassa että yleensä on jälkitarkastukseen mennessä pudonnut 5-10 kg ja kun mulla oli pudonnut sen 6 kg, niin olin ihan tyytyväinen. Lääkäri vaan totesi, ettei kannata mennä turhaan nyt vaateostoksille, sillä paino putoaa pitkään vielä Smile Sehän sopii!
Emmiliini, mähän nyt vasta tajusin ettei mun pöksyt monellekaan sovi kun olen niin lyhyt scratch  Mutta kahvikutsut voisin silti pitää Very Happy Tai voitaisiin pitää sellaiset vaihtarit, että tuo tullessas ja vie mennessäs, eikä pakko ois sitäkään. Pistetäänpä harkintaan sunny

Oijoi täällä tuoksuu ihana raparperipiirakka, kesän ensimmäinen. Ja ensimmäinen harjoituspala. Tällä tavalla on turvallista harjoitella kotona eikä tarvi pelätä että saa juhlissa/kylässä kohtauksen vaikkapa just raparperipiirakasta. Meillä on ihania juhlia kesällä, joten ihan hyvä tietää etukäteen rajansa. Tällä viikolla olen ollut kahdessa kahvipöydässä ja kyllä se vaan on niin, että yksi pieni jotain lajia, ei yhtään enempää. Tuntuu ihanan normaalilta I love you
Mä oon aina kadehtinut niitä ihmisiä, jotka pystyy olemaan herkkuvatien äärellä ilman että kuola valuu ja tyylikkäästi valitsevat yhden pienen palan piirakkaa. Tää on just mitä mä haluan queen

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Kesä 20, 2016 2:34 pm

Voihan dumping! Se on kurja kaveri jota onkin syytä vältellä pale
Samat aatokset tuli itellekin tuon kokemuksen jälkeen, että okei Jippii, leikkaus toimii. Olisi kuitenkin ehkä taas voinut vaan uskoa kokeilematta.
Mul on säilössä niin paljon eri kokoisia vaatteita, että nyt saa alkaa vaihtamaan vähän pienempiin Very Happy Paino kun on tässä lähivuosien varrella pudonnut ja noussut niin paljon ja usein, että on jonkin verran valinnanvaraa.
Kaffekekkereille peukku täältäkin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Kesä 20, 2016 9:49 pm

Kävin tänään yliopiston lihavuusleikkaustutkimukseen liittyen psykologilla. Voi että oli hyvä käynti, hän huomasi että olen jo puolessa välissä tavoitettani cheers
En ole yhtään itse hoksannut, että tosiaankin 14 kg on takana ja 16 kg edessä, jeeeeeeeee!! Kyllä lähdin kevein askelin kaupungille, hymyilin varmaan ihan liikaa Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Miumau Ma Kesä 20, 2016 11:02 pm

Kevyttä menoa liikkeellä! Very Happy On se kumma miten hyvä mieli jaksaa nostaa fiilikset ihan kattoon.
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Kesä 21, 2016 3:47 am

Vau! Mahtavaa anniina! Smile Ei muuta kun kevyesti hymy korvissa tossua toisen eteen Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Kesä 22, 2016 1:48 pm

Jeee, upeeetaaaa mahtavaaaa! sunny
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Kesä 22, 2016 2:08 pm

Mie noista maitotuotteista jo puhuinkin tuolla kerppisen sivulla, mutta tuosta vuodosta! Se on ihan normaalia että alkaa kierto heittää häränpyllyä, mulla meni kierto ihan sekaisin ja kesti noin vuoden että alkoi olla taas ihan normaali! Tätä sattuu aika yleisesti hyvin monelle Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 22, 2016 3:43 pm

Ok, ilmeisesti näitä oireita saattaa tulla vaikka minkälaisia eikä lääkärit muista ihan kaikkia luettelemaan Wink
Ette kyllä ikinä usko mitä oon nyt kahtena päivänä juonut. En kyllä oikein meinaa uskoa itsekään... Siis olen juonut eilen ja toissapäivänä noita ENEstä jäljelle jääneitä Nutrilettejä What a Face  Syystä että: a) niistä saa kerralla 12g proteiineja b) koska näitä nyt sattuu olemaan läjäpäin kaapissa, niin mä käytän ne pois sieltä. Siis mansikkaa ja suklaata. Se Red Thai Curry menee varmaan lopulta roskiin..

Oukki doukki, nyt pitäisi lähteä ostamaan tonneittain ruokia ja juomia juhannusta varten.
Oikein hyvää ja vähälumista juhannusta kaikille sunny
Aikas erilainen juhannus tiedossa meikäläiselle ja varmaan aika monelle juuri leikatulle alien

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Kesä 22, 2016 4:20 pm

Muista kuitenkin syödä ihan normaalisti jos niitä enepusseja tuhoat Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja pulleroinen To Kesä 23, 2016 12:16 am

Sullakin Anniina ollut mahtava tarina luettavana, jään seuraileen. Smile Oot ihana tyyppi muutenkin kun jaksat kaikkeen vastata ja auttaa ja tsempata! Smile Millainen juhannus tiedossa? Entä teillä muilla? Mä olen melkeimpä yksin kotona, mutta ei tän sairaalareissun jälkeen oikein muuta toivokkaan Very Happy

pulleroinen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 19.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Kesä 23, 2016 1:45 pm

Huh, nutrilet sanakin sai kylmät väreet käsivarsiin Shocked
Hyvä jos pystyt niitä juomaan, niissä on nuo ravintoarvot kyllä kohdillaan. Mä viskasin kaikki yli jääneet roskiin, thai-keitto lensi etunenässä ja lujaa Very Happy
Täälläkin tankkailtiin jussia varten ruoat ja juomat jo eilen, siitä nokka kohti sitten mökkimaisemia tänään illansuussa.
Rauhallinen juhannus tulossa, perheen kesken nautiskellaan suomen suvesta.
Toivotaan nyt todella ettei ala sitä lunta tai rakeita tulemaan!
Oikein hyvää juhannusta! sunny

Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 23, 2016 9:56 pm

No hyi olkoon! Minen kans enää missään mallissa voi edes kattoo nutriletteihin päin, kaupaskin kierrän sen hyllyvälin kaukaa missä niitä on Very Happy
Meikäläisen juhannus menee ihan kotona perheen parissa, huominen tosin vielä töitä mutta kumminkin Smile Makkaraa ja aurajuusto täytteisiä sieniä pekonilla höystettynä on ollut porukalla toiveissa joten sitä mää sitten laitan Smile Varmaankin juhannusajelua myöskin tulossa niinkun viime aikoina ollaan tehty.. lähetty kokkoja kattomaan mutta eipä niitä oikein mistään ole löydetty ikinä Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Kesä 29, 2016 1:50 pm

Ollaan oltu mökillä, joten sain 2kk painon vasta tänään. Tänä aamuna se oli 84,1 kg I love you  Siis lähempänä kasia kuin ysiä ja siinä on suuri psykologinen merkitys mulle.
Painoa on lähtenyt enen aloituksesta -15,5 kg ja leikkauksesta -8,2 kg.
Tää ois niiiin onnellinen! flower

Nyt en ehdi kommentoimaan sen enempää, mutta sen voin sanoa ettei Nutrilett ole tosiaan munkaan BFF  tongue  mutta älyttömän kätevä, kun sen pussin voi sekoittaa kylmään veteen missä vain, joten välillä oon ottanut sen välipalana jossain kinkkisessä tilanteessa Smile

Ihanaa aurinkoista viikkoa kaikille sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ke Kesä 29, 2016 3:25 pm

Wau, sulla on mahtava vauhti!
Mä junnaan edelleen kammottavissa lukemissa. Sad Vaaka pysähtyi eilen 92,9 kiloon, mutta sitten töiden jälkeen söin pari pientä uutta perunaa ja silliä => join vettä ja nyt se sitten turvottaa, niin vaaka näyttä 500g enempi tänään Evil or Very Mad Huoh.. en ikinä pääse 8-alkaviin lukuihin..

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Lellukka To Kesä 30, 2016 11:40 am

Annniina, olipa helpotusten helpotus lukea etten ole ainoa jolla on menkat menneet sekaisin leikkauksen jälkeen! Ja Hyeenalle iso kiitos myös! Mulla meni nimittäin kierto aivan sekaisin eikä lääkärit osanneet auttaa yhtään, antoivat vaan hormoonilääkkeitä jotka laittoivat vuodon niukemmaksi. Vuodin nimittäin n. 2 kuukautta putkeen ja todella paljon. Sen jälkeen vuotoaika on lyhentynyt mutta vuodan edelleen paljon menkkojen aikaan. Huh mikä helpotus. Luulin välillä jo että mulla on syöpä ja kävin tutkimuksissakin. Meilläpäin ei pääse gynelle enää julkisella puolella, ei vaikka pyysin, pääsin vaan tavan lääkärille joka sanoi ''Älä huoli, mulla on kokemusta näistä asioista kyllä jonkun verran'' Sad Sad
Huh mikä kuorma mun hartioilta juuri putosi *nimim. äärettömän helpottunut*
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 10 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 10 / 14 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa