Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 14 / 14 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 14 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Loka 26, 2016 3:01 pm

Hellulle halauksia roppakaupalla I love you

Mulla on tänään puolivuotispäivä Very Happy Tämä viimeinen kuukausi olikin sitten ensimmäinen kuukausi kun paino jumitti kunnolla ja oli välillä plussallakin. Kuukauden saldo onkin -500g bom  Vaikka kuinka tietää, että se on ihan normaalia, niin kyllähän se hitokseen ärsyttää!

Lonkkakipuja ei enää ole, niitä siis tuli pyytämättä tuossa kesällä. Vettä pystyn nykyään juomaan 2,5dl viidessä minuutissa, joka helpottaa elämää todella paljon. Ei tarvi ihan joka sekuntia miettiä, että milloin ehdin juomaan tarpeeksi. Gynekin sen sanoi, että kuukauden kestävät kuukautiset olivat vain laihtumisesta johtuva häiriö. tongue  Pahaa oloa tulee edelleen, jos syön liian nopeasti tai liian rasvaista/höttöistä tms. Vähän arvoitus on vieläkin että mikä mistäkin johtuu. Ihana ilonaihe on paprika En ole ennen leikkausta voinut syödä paprikaa, se on aiheuttanut närästystä ja ollut kitkerää. Nyt se on jopa makeaa ja jokapäivänen eväs Smile  Mitähän vielä? Mies sanoo, että kävelen nopeammin ettei enää tarvitse odottaa. Liikuntaa olen lisännyt maltillisesti, mutta se on helppoa kun liikkuminen sujuu huomaamatta kevyemmin. Ylläri Wink  Aijoo, ostin juhlamekon kokoa 40, jeee, on se vielä hieman kittana, mutta menee päälle ja saa luvan olla keväällä sopiva.

Ihanaa syksyä teille kaikille ja tsemppiä kaikille leikkuriin odottaville ja leikkausta vielä miettiville sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Annniina La Marras 26, 2016 2:53 pm

Tänään on taas merkkipäivä ja sen kunniaksi vaaka näytti 74,3 kg cheers Siis lähempänä seiskaa kuin kasia, tää on yhtä kuherruskuukautta I love you Yhteispudotus keväältä on tänään -25,3 kg. Edelleen syön kahden tunnin välein päivällä ja illalla 2-3 tunnin välein riippuen menoista. Ihanaa pikkuista joulua kaikille santa

Annniina

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Marras 26, 2016 10:04 pm

Jes huippua! Smile Mahtavaa et oot saanu pidettyä ton ruokailuvälin ainakin suunnilleen oikeana! Hyvää merkkipäivää! <3 Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Joulu 26, 2016 5:11 pm

Ihan 'pikkuisen' erilainen joulu kuin ennen Very Happy Suklaarasiasta oli eilen illalla syöty 5 konvehtia, kulhot notkuu muita herkkuja eivätkä heti tyhjene Wink
Tänään kävin tunnollisesti 'merkkipäiväni' johdosta vaa'alla ja 1,1 kg plussaa marraskuusta. Sen kyllä huomaa sormissa, että on syöty suolaista kalaa ja kinkkua, sormukset ei meinaa tippua sormista niin helposti.
Joulupöydässä on kyllä harmittanut ettei voi ottaa enempää sienisalaattia eikä mitään muutakaan kauheasti. Tai yleensäkin se ei harmita ettei pysty syömään jotain epäterveellistä kuten vaikkapa hesen ateriaa tai kokonaista suklaarasiaa kerralla (kuten ennen on), mutta se vähän nyppii jos ei pysty syömään vaikkapa fetasalaattia tai näitä jouluruokia. Sitten kun muut on vielä viiden tunninkin päästä ihan täynnä ruoasta, niin mun on pitänyt närkkiä pikkuannoksia jo kahdesti Very Happy No, onneksi ollaan kotona ihan oman perheen kesken niin on mahdollista syödä milloin haluaa.

Noh, siinä oli vähän narinaosastoa, mutta tokihan olen sairaan tyytyväinen tähän jouluun verrattuna entisiin. Rakastan tätä tilannetta, että kehotan muita syömään suklaitani kun en itse halua, jeeeee I love you drunken  Nyt jo huomaan että kaikkea meinaa jäädä paljon yli. Nyt vasta tajuan kuinka hirvittävän paljon olen aiemmin syönyt tongue

Ihanaa joulunaikaa teille kaikille ja kevenevää seuraavaa vuotta! santa rendeer I love you flower

p.s. en tiedä miksi allekirjoitukseeni ei päivity uusi paino, olen jo kaksi kertaa sen korjannut, eikä onnistu scratch

Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm Ma Joulu 26, 2016 5:18 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisäsin peeässän)

Annniina

Viesti kirjoittaja Annniina To Tammi 26, 2017 3:01 pm

Hei, mulla ei enää näköjään tallennu allekirjoituksen päivitykset Evil or Very Mad

Noh, tänään on siis 9 kk leikkauksesta ja vaaka näyttää 72,9 kg cheers Vihdoinkin paino nytkähti alaspäin. Tässä hommassa ei kannata olla kärsimätön.. enää -800 g lievään lihavuuteen, jeeeeee drunken

Annniina

Viesti kirjoittaja petraisa To Tammi 26, 2017 4:50 pm

Hyvin sulla menee Annniina, mä olen jämähtänyt 95 kiloon. Nyt jo puolivuotta
95-97 välissä.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 27.01.2016

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Maalis 10, 2017 2:13 am

Petraisa, joko oot päässyt jumista yli? Toivottavasti!!!
Nyt hoksasin mikä tossa mun allekirjoituksessa mätti... no siinähän loppui tila cyclops

Hitaasti mutta varmasti tämäkin täti kutistuu, enää 1,6 kg ja sitten meikä pääsee 6-luvulle cheers  Oltiin lomareissussa ja siellä yhdellä retkellä istuttiin veneessä, jossa kaikille annettiin pelastusliivit, joiden etumuksessa luki ISOLLA pelastusliivin kokomerkintä. Siinä vaiheessa kun tajusin että hei, mulla lukee tässä kissankokoisilla kirjaimilla M mun hymy ei meinannut lakata ollenkaan. Siis sama koko kuin sillä japanilaisella naisellakin ja lähes kaikilla muilla naisilla. Noh, olihan se vähän löysempi sillä japanilaisella, mutta silti. Eli edelleen leijun pilvissä ja välillä hymy ulottuu korvasta korvaan niin, että naapurit varmaan miettii pitäiskö tilata valkotakkiset paikalle Wink

Kaikkea ihanaa alkavaan kevääseen kaikille uusille ja vanhoille sunny

p.s. ensimmäinen loma muutes ikinä kun paino ei noussut viittä kiloa!

Annniina

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Maalis 10, 2017 2:19 am

p.s. nyt on saavutettu LIEVÄ LIHAVUUS flower

Annniina

Viesti kirjoittaja petraisa Pe Maalis 10, 2017 2:14 pm

HYVÄ ANNNIINA, Very Happy

Mulla on myös nytkähtänyt alaspäin, tänään 92kg. (BMI 30,4)

- Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 27.01.2016

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Maalis 31, 2017 1:41 pm

Se on nyt sitten kuutosluku cheers I love you
Tänään vaaka näytti 69,3 kg eli pudotusta -30,3 kg. Mä oon NIIIIN onnellinen, ettei sanat riitä! Ensi viikolla mulla aika sisätautilääkärille, siitä noin viikon päästä on aika ravintoterapeutille. Vuosi on mennyt ihan sairaan nopeasti..

Aurinkoisia päiviä kaikille sunny flower

Annniina

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 03, 2017 1:41 pm

Vuosi leikkauksesta ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Paino on pudonnut 30,5 kg ja Annniinan haave nähdä 6-luku on toteutunut, paino on nyt 69,1 kg. BMI oli vuosi sitten 41,5 ja nyt se on 28,7. Yhdeksän kiloa normaalipainoon ja se on mun seuraava haave, joka voisi toteutua vuoden sisällä drunken
Vaatekoko on pudonnut sieltä reippaasti yli 50-kokonumeroista neljäänkymppiin, viimeisin vaate jonka ostin oli kokoa 38. Kaikkein suurin ilonaihe on kuitenkin hyvä olo ja iloinen mieli flower

Annniina

Viesti kirjoittaja Annniina La Helmi 24, 2018 10:11 pm

Hiphei! Pitkästä aikaa täällä! Syy on selvä: mulle tuli leikkauksen 2-vuotiskontrolliaika Shocked  Mihiin tää aika menee?? Heti kun sain kutsukirjeen, aloin miettiä roikkojuttuja... vatsassa on roikkoa ja rinnat ovat aivan hillittömät läpyskät. Luulen että ainakin rintojen kohdalla kriteerit täyttyy paukkuen. Mitä kriteereitä olikaan vatsaroikoilla, tietääkö kukaan?

Hyeena, ihan taas superhyperkiitokset sulle, että sain palata tänne lukemaan sun rintaleikkausraportteja! I love you  Askarruttaa aika huolella scratch  Mites muilla, onko joku käynyt roikkoleikkauksissa?

p.s. miten täällä on nykyään näin hiljaista? Munkin sivu löytyi 1-sivulta! Olen ollut älyttömän onnekas, kun osuin tälle palstalle siihen aikaan kun täällä kävi paljon aktiivisia kirjoittajia. Vertaistuki oli silloin äärettömän tärkeää minulle, kiitos teille vanhat kamut, jos tänne vielä eksytte, pusssss I love you

Annniina

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Heinä 06, 2018 11:56 pm

Nyt ollaan roikkojonossa!!! affraid Shocked Very Happy
Ei mulla muuta... flower

Annniina

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ti Heinä 24, 2018 2:21 pm

Onnea jonosta!

Mä en halunnut (vielä) uuteen leikkaukseen, kun en ole saavuttanut tavoitettani ja nyt se tuntuu olevan entistä kauempana. Sad Sappirakon poistoon pääsin ja aina se leikkuriin meneminen on yhtä kamalaa. Mun suurin ongelma on edelleen allit, reidet ja tissit ja niille ei julkisella puolella tehdä mitään, mahan kanssa pärjää, kun sen voi piilottaa vaatteiden alle, mutta en halua esitellä roikkuvia reisinahkoja (siksi hankin uimahameen, hah), allit nyt vaan on rumat, aina pitää pitää pitkähihaisia. Ja tissit.. ne roikkuu edelleen polvissa, mutta niin ne on aina tehny, ei niitä onneksi kukaan muu näe ku mies.

Kaipa mä sinne roikkoleikkaukseen pääsen myöhemminkin, jos alkaa roikkuva mahanahka enemmän häiritä. Ja jos en pääse, niin sitten vaan elän sen kanssa TAI maksan itse.. Very Happy

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Registration date : 11.11.2015

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Loka 17, 2018 1:09 am

Kiitos Pyllerö, nyt mä taas odottelen bounce
Luulisi, että pääset roikkoon sitten myöhemminkin, jos se alkaa häiritä? Tsemii Pyllerö! I love you

Annniina

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 14 / 14 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa