Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 5 / 14 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Pyllerö To Maalis 17, 2016 5:40 pm

Onnea leikkausajasta!! sunny


Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Maalis 18, 2016 3:02 am

petraisa, toi sun ene kuulostaa paremmalta kun tää meitin raejuusto kuuri Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Maalis 18, 2016 6:15 am

Hih, häätyy sanoa että kun olen viimeaikoina käynyt mestoilla, niin olen ollut melko kiireinen ja yrittänyt puolihutaisten katsoa mitä kukakin on kirjoittanut ja välillä jotain raapustaa itsekin.
Nytkin kello on jo kovin paljon joten unihiekka silmiä vähän painaa, mutta halusin silti tulla vähän näin jäljessä kiittelemään että oot lukenu mun "päiväkirjan" ja toivottavasti siitä on ollut sulle kaikkine elämänheittelyineen iloa ja toivoa projektin jatkumisesta. Smile Nykyään olen kyllä jo aika paljon viestejäni poistellutkin.

Monia vanhoja foorumilaisia olen itsekin jäänyt kaipaamaan, mutta se ettei heitä enää mestoilla näy kertoo minulle vain sen että heillä todennäköisesti pyyhkii aika hyvin. Smile Itsekin pidin toooooosi pitkän tauon, kun tuntui ettei kertakaikkiaan ole enää mitään mitä kirjoittaa tänne. Elämä rullasi eteenpäin omaa tahtiaan ja minä menin mukana sen suurempia ihmettelemättä. Smile
Kun elämässä ei tunnu olevan mitään ihmeellisyyksiä ja kaikki on hyvin, niin aika helposti sitä "unohtaa" foorumin pitkäksikin aikaa. Se on vaan hyvä merkki. Smile
Itse olen nähnyt täällä monet "polvet" jo muutamien vuosien aikana kun oon täällä roikkunut.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina La Maalis 19, 2016 3:24 am

Jeps, maanantaina mulla on ravintoterpan käynti. Viimeksi lääkärin kanssa oli puhetta, että ennen leikkausta on 4 viikon ene-kuuri eli se tarkoittaisi sitä, että ene alkaisi pääsiäisen jälkeen. Saisin siis tänä vuonna syödä mämmiä, jesh! Sitten on labrat ja esikäynti vielä ennen leikkuria. Mukavaa että on näitä päivämääriä, niin elämää voi taas vähän järjestellä, kun näitä palikoita on tässä pinottavana koko perheen osalta. Kaikilla omat menonsa, kiirettä pitää.
Hyeena, kiitos vielä että ollaan saatu lukea tarinaasi, se on niiiiin kannustava, jes!! Totta turiset: ymmärtäähän sen, että jossain vaiheessa jutut tänne loppuu. Itsekin pidin varmaan puolen vuoden tauon viime kesänä, kun oli seuraava aika vasta marraskuulle eikä jaksanut edes miettiä koko projektia. Nyt taas kun leikkaus alkaa olla saavutettavissa, niin todella kiinnostaa kaikkien tarinat. study

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 20, 2016 2:53 pm

Mä oon niin iloinen ja jännittyny sun puolesta 😊 menisköhän tässä samalla oma jännitys? 😂
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 22, 2016 1:20 am

Voisitko Emmiliini jännittää vielä vähän enemmän ettei mua jännittäisi näin paljoa... Laughing
Kävin tänään viimeistä kertaa ravintoterpalla, seuraavaksi näen hänet leikkauksen jälkeen. HUI! Hei te jotka ootte eneilleet Nutrileteilla lähiaikoina, onko tullut mitään uutuuksia? Mulla on tarkasti dokumentoitu syömiset ekasta enestä ja siellä oli ainakin käytössä maut: metsämarja, suklaa, mocca, kanasoppa, vihannessoppa.
Huomasin vasta kotona etten saanut tällä kertaa mukaani yhtään pussia terpalta. Höh.
Nyt siis keventelen tämän viikon ja maanantaina alkaa eneilyä leikkaukseen saakka. Sitten alkaakin leikkauksen jälkeen sen päiväinen piipertäminen ruokien, juomien ja kellonaikojen kanssa, uuujeee cheers Toisaalta sopii mulle nimimerkillä 'piipertäjä'

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Maalis 23, 2016 3:30 pm

Wohoo, nyt on kauppa tyhjennetty. Täältä löytyy raejuustoa, Nutriletteja joka lähtöön, rahkaa, kalorittomia marjakeittoja yms. Onneksi oon dokumentoinut viime keväiset syömiset tarkasti, niin ei mene kauheasti energiaa pähkäilyyn bom Nyt pitäisi alkaa jo korvaamaan vähitellen aterioita pusseilla ja maanantaina alkaa ihan todellinen urakka. I'm ready Cool

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Maalis 23, 2016 5:08 pm

Jatkatko maanantaista eteenpäin siis täysin pussilinjalla? Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 24, 2016 4:50 pm

Jep, viisi pussia päivässä plus proteiini-, rypsiöljy- sekä kasvislisät. Uusia pusseja löysin makuina banaani&caramel sekä Thai red curry. Etenkin jälkimmäinen kuulostaa hyvältä! Banaanijuttua maistoin ja täytyy tykätä banaanista, ettei ala heti tökkiä Wink
Ennen maanantaita aion kuitenkin nauttia täysillä mämmistä ja muista pääsiäisen antimista.
Hyvää pääsiäistä kaikille! albino

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Maalis 24, 2016 5:40 pm

Nautihan mämmistäsi, hyvää pääsiäistä! Smile Tsemppiä Eneilyyn!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 28, 2016 9:23 pm

Hyvästi entinen elämä! Shocked
Aloitinkin jo eilen ENEn, joka kestää leikkaukseen saakka. Tämä toinen ene on helpompaa, sillä tiedän että tästä selviää hengissä eikä enää tarvitse pähkäillä mitä söisi. Nutriletin mautkin ovat suurimmaksi osaksi tuttuja. Tosin suosikkini metsämarja ja mokka on näköjään lopetettu. Se innoitsemani thai red curry -niminen soppa onkin kaameaa kuraa silent
Tänään olen syönyt/aion syödä näin:
- Nutrilett suklaa, porkkanaa, teetä
- Nutrilett banaanikaramelli
- ulkofilepihvi (kypsä paino 100g), salaattia jossa oli jääsalaattia, kurkkua, tomaattia, punasipulia, ruohosipulia sekä 1 rkl rypsiöljyä
- Nutrilett mansikka
- Nutrilett suklaa, 2 dl sokeritonta marjakeittoa
- Nutrilett mansikka, teetä
Lisäksi joka välissä saavillinen vettä

Työpäivinä aion jakaa tuon proteiinin kahteen osaan, toinen osa kotona illalla runsaan salaatin kera, nam! Onkos täällä muita eneilijöitä?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 29, 2016 1:10 am

Tsemppiä eneilyyn! Razz Siis eikö oo metsämarjaa enää? Sad Mites tuo banaanikaramelli, onko kuinka banaanin makuista? Mä vihaan yli kaiken banaania ja ehkä hivenen jopa pelottaa että banaanit valottaa maailman Surprised ;D Mulle ei jää sit kun suklaa ja mansikka pirtelöt, onpa kurjaa, mut toisaalta ne ny menee muutamalla huikalla Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Ti Maalis 29, 2016 1:38 pm

Moi, tsemppiä.

Samaa mieltä thai red curry:stä.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 29, 2016 3:03 pm

Kiitos tsempeistä pulut I love you
Kävin kolmen kaupan Nutrilett-valikoimat läpi ja niistä ei ainakaan löytynyt metsämarjaa eikä mokkaa. Valitettavasti Emmiliini banaanikaramellia sun ei todellakaan kannata ostaa... se maistuu AIVAN banaanilta Very Happy Mä taas olen banaani-fani joten mulle se sopii, entisessä elämässä söin banaanin (sekä omenan) joka päivä.
Minneköhän tuon thai red curryn tunkisi? Ottaisikohan ravintoterppa boksin vastaan ja voi jakaa sieltä viattomille kokelaille tongue
Luin muuten yhdestä blogista että mimmi oli eneillyt niin usein ettei elimistö enää lopulta noteerannut koko eneilyä eli paino ei vaan pudonnut. Joten älkää ihmiset kuitenkaan turhaan nutrailko Surprised

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 31, 2016 3:21 am

Jotain tämmöstä mä aattelinkin, ällötti jo valmiiks mutta halusin saada varmistuksen Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 01, 2016 3:13 pm

Jaahas, viisi päivää eneilyä ja tulos -2,1 kg, nesteet lähtee Smile
Mies on nyt sanonut monta kertaa jo, että ootpas pahalla tuulella. Höh, onkos mikään ihme... Esimerkiksi tänään aamulla meinasi mennä ihan hermot kun joku nutaa kuuttakymppiä moottoritien rampilla. Siis haloo, siinä pitää olla jo satanen lasissa kun mennään tunkemaan moottoritieliikenteen sekaan! Sehän on jo turvallisuuskysymyskin. Jos ei uskalla ajaa kuuttakymppiä kovempaa pitänee ajella muilla teillä kuin moottoriteillä. Piste. cyclops Wink
Että miten niin pahalla tuulella?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Pe Huhti 01, 2016 5:38 pm

Jep, leikkaus sinulla tämän kuukauden puolella.

Hyvä että ENE sujuu. Very Happy

Onneksi nuo moottoritie "hidastelijat" ovat kaikkien Evil or Very Mad

-petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 02, 2016 2:31 am

Hienosti menee eneilyt siellä siis! Smile Maltan tuskin odottaa omaa hermoromahdusta, kuten tuol omalla sivulla jo mainitsinkin tosta tupruttelusta.. huhheijaa! Very Happy Tää eka ene-päivä on meikäläisellä sujunu ihan mukavasti, kylmä on, päätä särkee ja nälkä on! Tää ene kun alko niin nopiaan ettei ihan oo vielä ymmärtänykään mitä tässä tapahtuu Surprised Epäili terppa että olis joku peruutusaika kun tuli näin nopeesti tuo tieto, mene ja tiedä. Parempi mulle näin Very Happy
Onko muuten mitään hajua mistä sais allevo tuotteita? Haluisin kokeilla mutta en oo missään nähny moista, vai pitääkö ihan netistä tilata sitten? jaksais nähdä semmosta vaivaa muutaman viikon takia Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 02, 2016 2:32 am

Tulipa muuten huvittunu fiilis tosta "muutaman viikon takia" Very Happy Viimeks mä olin ihan rikki kun mulle kerrottiin että se on 6 viikkoo ene safkaa.. ny se ei oo mitään Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Huhti 03, 2016 7:56 pm

Emmi, mun silmät on zoomanneet vain Nutrilettejä cyclops Allevoista ei mitään tietoa..
Mulla on aivan epätodellinen olo kun ajattelenkin että leikkaus on melkein kolmen viikon päästä. Mä vaan eneilen.
Apteekista ostin tuotteen nimeltä 'air-lift', pahanhajuisen hengityksen raikastamiseen. Voi jösses sentään, onneksi otin ensin vain yhden kapselin. Ihan kammottava röyhtäily ja närästys alkoi, väkevä piparmintun maku tuli ylös suuhun. Joten kärsiköön lähistölläni liikkuvat eneilyn ajan ihan rauhassa Wink Tuon purkin heitän jorpakkoon... HYI!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 03, 2016 8:20 pm

Jestas niin sulla on tosiaankin se leikkaus ihan pian! Kolme viikkoo menee silmän räpäyksessä! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 05, 2016 1:55 pm

-3,5kg mennyt viikossa ja kahdessa päivässä, jihhuu Very Happy Ene on siitä erilainen, että kun meet vaa'alle niin ei 'jännitä' yhtään, sillä kun tietää etten yhtään vähempää voi syödä ja kun olen ollut pilkulleen tarkkana, niin jos paino ei laskisikaan niin - no can do.
Joo, kolmen viikon päästä leikkurissa muka? Kuulostaa ihan jonkun toisen naisen unelta  scratch

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Ti Huhti 05, 2016 7:44 pm

Tsemppiä, Annniina

Kohta huomaat, että pari viikkoa ja sitten onkin jo leikkaus ohi.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Huhti 07, 2016 11:22 pm

Muistakaapas olla ENEilijät tarkkana siitä et ihan kaikki pussit ei oo sellaisia jotka sopii tähän ENE dieettiin. Esim on olemassa joku Quickstart ja se on sellanen joka ei käy. Käyttäkää siis sellaisia mihin on lupa Smile Tsemppiäää!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 11, 2016 6:00 pm

Heips, mitä tapahtuu sairaalan esikäynnillä??

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 5 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 14 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa