Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 2 / 14 Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Huhti 13, 2015 12:08 pm

Moi hellu,

ei tämä elämä tietty "siunailusta" parane mutta olin aivan järkyttynyt kuin luin sokeutumisestasi rokotuksen seurauksena Shocked . Luojan kiitos sait näön takaisin edes toiseen silmääsi. Toivon todella sydämeni pohjasta, että pääset leikkaukseen ja saat painosi hallintaasi ja helpotusta liikkumiseesi. Olet sen todella ansainnut jos kuka. Ja muuten hellu...me 5-kymppiset olemme vielä "tyttösiä" Very Happy , kyllä meidät kuntoon pitää saada!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 14, 2015 1:07 am

Hei Bullariina, tervetuloa joukkoon keventyvään flower Eikös vaan ne makeat olekin tosi hyviä, tää juttu sopii mulle siinä mielessä, että olen aika väsynyt välillä tavalliseen ruoanlaittoon ja nämä pussit ovat niiiiin helppoja, jesss! Mulle uppoaa vielä jopa ne suolaisetkin jotenkuten. Kuka tuo Mikael on?
Voi Hellu, oletpa kokenut ikäviä, tsemppiä!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 15, 2015 3:09 pm

Niksiannin hermoja säästävä vinkki pussieneilyyn: kaada ensin jauhe astiaan, sitten vasta kylmä vesi ja sitten sauvasekottimella surrutat 15 sekuntia. Jos laittaa ensin veden ja sen jälkeen jauheen, niin mulla ainakin jää paakkuja pitkin pamexin pintaan ja juomaankin. Viikko enää eneilyä Very Happy  *tanssiijalaulaa*

Muoks: vielä mokka coffee -vinkki! Olen tuunannut juoman näin: Kaada isoon mukiin 1 dl mikrossa lämmitettyä vettä ja 1 dl mustaa kahvia. Lisää coffee mokka -jauhe ja sekoita, kunnes juoma on paakutonta. Lisää halutessasi kylmää vettä, jos juoma on liian kuumaa vielä.


Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm To Huhti 16, 2015 3:16 am, muokattu 1 kertaa

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Ke Huhti 15, 2015 8:17 pm

Hienoa Anniina, mulla kanssa päivä ja viikko eneilyä jäljellä vielä. Olen eneillyt ihan kotiruoalla ja hyvin on sujunut. Mulla vaan toi painon pudotus ei ole niin vauhdikasta mutta toivon että otetaan huomioon mun kilpirauhasvaiva. Nyt on - 5kg pois mutta mielestäni hyvin sekin. Onko se niin että tämä ratkaisee leikataanko vai ei. Mulle ei ole annettu mitään tähystys tai leikkausaikaa muutakuin arvio et syksyllä se sitten tapahtuisi syys-lokakuussa. Aion kuitenkin jatkaa tätä painonpudotusta kun nyt olen oppinut syömään vähempi ja leivänhimo on väistynyt. Ruokavalio on monipuolistunut ja säännöllisesti yritän syödä ja vettä juoda.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Huhti 16, 2015 3:23 am

Mulle sanottiin, että eneilyn onnistuminen ratkaisee 'jatkopaikan' eli sitten vasta katsotaan tilanne, kun ene loppuu. En tiedä kuinka ehdoton tuo on, mutta minuun ainakin tehosi niin, etten aio lipsua grammaakaan syömisissäni. Tämä onkin ensimmäinen dieetti vuosiin, joka on onnistunut täydellisesti, siis niin etten ole lipsunut. Aivan ennenkuulumatonta sunny
Tsemppiä meille ja muistakaa eneilijät lipittää sitä vettä!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 20, 2015 1:59 am

Enää kolme päivää sämpylään ja kahviin Razz
Ei malta odottaa... bounce

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Ma Huhti 20, 2015 6:39 pm

Sama täällä torstaina loppuu. Kyllä viiminen viikko on ollut tuskaa pysyä ruodussa. Mulla rupes haima ja munuaiset temppuileen ja pakko hakeutua lääkäriin. On kuin puukolla vihlottais selästä. Toivottavasti keskiviikkona selviää ultrakuvista jotain. Epävarmuus kalvaa josko jotai vakavampaa vai tuo raju ruokavalioko syynä? Sappitiehyet tai munuaiskivet. Kuumetta ei ole mutta muuten niin heikko olo koko ajan. Olenko mä toivoton tapaus?

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Huhti 23, 2015 4:34 pm

Annniinan yksi haave toteutui: ene onnistui yli odotusten ja painoa putosi 8kg I love you cheers

Nyt sitten odottelen tuleeko kirurgin kutsu ennen kesää vai kesän jälkeen... siitä menee sitten puolisen vuotta mahdolliseen leikkaukseen. Kärsimättömälle ihmiselle tämä on kyllä kauheaaaaa cyclops

Tällä hetkellä kuitenkin ihan mahtifiilikset lol!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu La Huhti 25, 2015 1:23 am

Hienoa Anniina. Mulla jatkuu ens vielä pari viikkoa kun paino ei ollut tarpeeksi pudonnut. Olis se ollut ihme sillä kilppari kun ei toimi niin aineenvaihdunta on häiriintynyt. Mun mielestä pitäis ottaa se huomioon mutta ei ainakaan mun kohdalla huomioitu. No yritän edelleen ja koitan olla motivoitunut tähän vaikka ottaa pannuun. Oli eri ravintoterapeutti ja taas kerrattiin samat asiat. Mun kohtaloa en tiedä mutta tuntui et jarrua lyötiin rattaisiin. Tää ravintoterapeutin mielestä kirurgille pääsen vasta joskus syksyllä joka tekee ratkaisun ja siitä vasta alkaa jonotus reilu puoli vuotta Ennenkuin leikkaus olisi. Eka kerralla oli ihan eri tunnelma kuin nyt. No kait se tästä. Positiivisia ajatuksia ja mieli on kuitenkin hyvä kun oon saanut helmikuun alusta 12 kg pois. Kerroin tän mutta ei se heille kelvannut. Vielä pitää pudottaa se 3 kg.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu La Huhti 25, 2015 1:24 am

Jatkuu siis Ene.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 25, 2015 2:09 am

Hienoa Annniina! Smile Itellä eneilyä jäljellä vielä 3 päivää! Tavotteethan mulla on jo paukkunu ajat sitten ettei mulla kai sen kans oo ongelmia etteikö tästä eteenpäin pääsis, maanantaina tulee "tuomio" ja eneilyn tulokset. hellu, jännä että oli eri ravintoterapeutti kun viimeks, mistä semmonen mahtaa johtua? Itellä ainakin ollut koko ajan sama ja aina saanut soitella jos on ongelmia tai kysymyksiä. Mutta etköhän selviä siitä kahesta viikostakin kunnialla ja näytät niille mistä se kuuluisa kana pissii Wink Tsemppiä!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu La Huhti 25, 2015 2:52 am

Oli opiskelija ja ilmeisesti tän vakituisen ohjauksessa. Tämä eka soitteli sit tänään perään ja antoi ohjeet jatkaa enellä vielä pari viikkoa. Matkasin 100 km yhteen suuntaan vaan puntarin vuoksi. Nyt kahen viikon päästä onneksi voin käydä täällä terveyskeskuksessa jossa punnitaan ja laittavat tiedot sit sinne Taysin ravintoterapeutille. No olen sitkeä sissi joten eteenpäin vaan.😉

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 27, 2015 8:12 pm

Mulle sanottiin tosi tiukasti ennen eneä, että enen on onnistuttava että edes harkitaan leikkausta. Nopealla pudotuksella ja ketoosilla saadaan rasvaa lähtemään pois maksan ympäriltä, joka on välttämätöntä leikkausta ajatellen. Harmi, etteivät kaikki osaa kertoa selkeästi mitä vaaditaan ja miksi vaaditaan Crying or Very sad Tsemppiä Hellu!

Mutta milloin ihmeessä lähtee suusta tämä ketoosin tympeä 'maku'?!? Kieli on edelleenkin kuin santapaperia ja henki tuntuu löyhkäävän samaan malliin, vaikka olen totutellut normiruokaan jo monta päivää... iiks! scratch




Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu Ti Huhti 28, 2015 2:10 am

Kiitos Anniina. Mä olin viime keskiviikkona ultrassa kun toi maha oli niin kipeä. Ultralääkäri ihmetteli kun sisäelimet oli niin puhtaat. Ei rasvamaksaa ja verisuonissakaan ei kaikkia. Sanoi että oon saanut ilmeisen hyvät geenit ja kyseli kolestroliarvoja. No ne on mulla aina olleet hyvät ja nyt kun oon pudottanut painoa niin enää 3,6. Kaikki muutkin arvot erinomaisia paitsi kilppariarvo vajaatoiminnalla. No olin varmaan pettynyt viime Taysin käynnistä ja tänne purkauduin. Joillakinhan on määrätty jopa 8 viikon eneily, joten ei tää 6 vkoa mikään mahdottomuus ole. Mulla kans henki haisee kuin mätämuna, ostin suuvettä jotta voi ihmisten ilmoilla käydä.😊 Kiitos kaikille kannustuksesta ja aloitin oman ketjun tästä mun taipaleesta. 😏

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 06, 2015 3:50 pm

Heiiii pitkästä aikaa, olipa mukavaa lukea kirjoituksianne palstalla, onneksi olette olemassa sunny
Mulla on jo miljoona vuotta enen loppumisesta ja silti suussa maistuu tosi ikävältä... jäiköhän tämä ikuiseksi 'iloksi' Rolling Eyes
Päivän motto: elämä on yhtä odottelua tongue


Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu To Toukokuu 07, 2015 12:50 pm

Tervehdys vaan pitkästä aikaa. Kuinka on eneilyn jälkeen elo sujunut? Onko paino edelleen laskusuunnassa. Millaisia aikatauluja sulle annettiin jatkojen suhteen? Oon käsittänyt et myös Taysin piirissä olet. Mulle sanottiin aluksi et välitutkimukset tehtäisiin Vammalassa kun oon pohjoispirkanmaalainen mutta toisella käynnillä oli puheet taas eri. Ensin tän eneilyn on mentävä onnistuneesti ja tuntuu et mun taival on tässä. Paino junnaa eikä todellakaan lähde niin nopeesti kuin pitäis. Oon niin tuhannet kerrat yrittänyt ennenkin ja alkuun menee muutama kilo ja sit jysähtää paikalleen. Niinpä sama juttu taas ja mitä vanhemmaksi tulen sen vaikeampaa. No jos lähetettä ei tule jatkan silti pikkuhiljaa tätä projektia kevyempään elämään. Oon oppinut syömään pienempiä annoksia ja säännöllisyys on tullut aterioihin. Leivän ja pullien mussutus on jäänyt😊 joten paljon positiivista kaikesta huolimatta. 😊 Toivottelen sinulle hyvää kesän alkua ja jatkoa projektissa.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 15, 2015 6:41 pm

Ei mitään uutta taivaan alla kuin sitä samaa odottelua cyclops
Sellainen metallinen maku tulee edelleen ajoittain suuhun, se on kyllä eriskummallista ja ikävää.
Kiloja on tullut kaksi takaisin, mutta niin olin odottanutkin: nesteet palautuu kroppaan. Arrow

Tsemppiä kaikille projekteihin ja ihanaa kesän odotusta flower sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Heinä 01, 2015 4:13 pm

Tiedättekö mikä tässä palstassa on huonoa? No se, että näitä juttuja voi lukea ilman että kirjautuu sivulle.
Sitten jos haluaa kommentoida, niin välillä iskee laiskuus eikä jaksa kirjautua ja kommentointi unhoittuu.. Shocked
Minulle ei näköjään sitten tullut kirurgin kutsua ennen kesää, joten koitan unohtaa koko projektin kesän ajaksi ettei ala
hermoa kiristää cherry

Nautitaan kesästä sunny flower

muoks: kirje odotti kotona! Aika spookya... scratch Aika kirurgille marraskuussa, en ehkä kestä Rolling Eyes

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Elo 11, 2015 11:12 pm

Mitäs sinne kuuluu? Smile Oletkos jossain kohtaa maininnu missä päin suomee sut leikataan?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Lellukka Ke Elo 12, 2015 5:31 pm

Anniina
Tällanen samanlainen foorumi on perustettu, mutta suljettu ulkopuolisilta. Huomasin foorumin tekijän linkin täällä joskus ja olen yrittänyt houkutella ihmisiä sinne lisää mutta kun ei porukka tule Razz

http://painonhallinta.munpalsta.net/index.php
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Elo 13, 2015 5:28 pm

Hei Lellullka, rekisteröidyin sivulle, mutta pitäisikö siellä olla jotain elämää?? cyclops

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kimby To Elo 13, 2015 5:40 pm

Lellukka kirjoitti:Tällanen samanlainen foorumi on perustettu, mutta suljettu ulkopuolisilta. Huomasin foorumin tekijän linkin täällä joskus ja olen yrittänyt houkutella ihmisiä sinne lisää mutta kun ei porukka tule Razz
Se johtunee siitä että foorumeita on jo riittävästi/liikaa. Kun jokaiselle pitää olla oma foorumi niin aika yksin siellä saa olla. Tiedän ainakin 4 suomalaista tämän aihepiirin foorumia. Ruotsissa on on aivan sama juttu. Porukka jakantuu uusille foorumeille ja foorumit pienenee ja tieto vähenee ja pirstaloituu. Syy siihen että ihmiset pystyttää omia uusia foorumeita on se ettei kirjoitukset/vastaukset miellytä. Kun on itse kaikkivaltias niin voi moderoida kirjoitukset juuri sellaisiksi kuin itse haluaa ja näin olla itse onnellisempi. Ketään muuta se ei tosin palvele.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini To Elo 13, 2015 6:32 pm

Minäkin sinne eilen rekkasin itteni ei siellä sen aktiivisempaa ollu..
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Lellukka To Elo 13, 2015 7:42 pm

Kimby: uusi foorumi käsittääkseni perutstettiin siksi kun tätä foorumia pystyy lukemaan nekin jotka lukevat vaan arvostellakseen laihdutusleikkaukseen haluavia ja käviöitä. Olen kertaalleen jo törmännyt eräällä toisella foorumilla sellaseen viestiin jossa naurettiin meitä ja nimenomaan tätä palstaa (ainakin sellasen mielikuvan sain jutun perusteella että kyse oli tästä nimenomaisesta paikasta koska pilkkaaja mainitsi foorumin jossa ''läskit itkee kun eivät muuten pääse kiloistaan eroon kuin kirurgin veitsellä'' ja kuinka hänestä on mukavaa ajanvietettä tulla tänne lueskelemaan meidän ''hikiläskien itkuvirsiä'' kun ei kuulema muuhun kyeta itse.
Mulle on periaatteessa aivan sama kuka mua täällä tai missään arvostelee mutta olisi kiva saada jonkinlainen yksityisyys, en mä ainakaan niin kova jätkä ole että jaksan miettiä koko ajan ketä mun kiloni tällä kertaa naurattaa. Sitä paitsi ei aina kannata ajatella että uudet foorumitr perustetaan siksi että joku on vetänyt herneet nenäänsä, ei kaikki johdu kriittisestä kirjoittelusta.

Yleisesti ottaen joka ainut foorumi on alkanut tyhjästä ja ihmisethän sinne sen elämän tuovat.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Elo 14, 2015 12:43 am

Lellukka kirjoitti:Kimby: uusi foorumi käsittääkseni perutstettiin siksi kun tätä foorumia pystyy lukemaan nekin jotka lukevat vaan arvostellakseen laihdutusleikkaukseen haluavia ja käviöitä.
Suljettuja foorumeita tiedän 2 muuta kuin tämä uusi. Eli ei mitään muuta syytä perustaa uusi, kuin se että saa hallita omaa hiekkalattikooa.

Lellukka kirjoitti:Yleisesti ottaen joka ainut foorumi on alkanut tyhjästä ja ihmisethän sinne sen elämän tuovat.
Kyllä, muutta viides foorumi ei palvele muita kuin foorumin perustajaa kun ihmiset jakaantuu ja tieto pirstaloituu.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 2 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 14 Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa