Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 10 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 15, 2016 4:22 pm

Mä taas vaivuin uneen siinä vaiheessa kun vielä makasin ihan vaaka-asennossa, kirurgeja en nähnyt ollenkaan. Napapiikkiä en saanut koko aikana enkä myöskään kotona joutunut piikittelemään. Pep-pullossa oli ihan tarpeeksi muistamista Wink Mä en muista edes heräämöstä mitään ja sitten valvomossa alkoi taas silmät pysyä auki.
Nokkamukin löysin kaappien kätköistä ja sitä mä käytän edelleen. Vettä saa lipittää urakalla enkä saa millään täyteen 1,5 litraa, no ehkä nippa nappa.
Kuka sut muuten sitten leikkasi?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 15, 2016 9:06 pm

aa, mulla ei taas oo mitään pep-pulloo ollukaan Surprised Tuula Tyrväinen oli leikkaava. Sama ongelma on täälläkin ettei tuo vesimäärä tahdo tulla täyteen, lipitän ja lipitän mutta ei.. kai sekin siitä suttaantuu ku oikein kovin ponnistelee! Smile Mä juon puolen litran limupullosta jossa on pilli Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ti Toukokuu 17, 2016 2:56 am

Hei vaan ja kiva lukea sun kuulumisia. Mulla oli kanssa Tuula Tyrväinen kuulemma? En häntä tavannut edes esikäynnillä enkä jälkikäteenkään. Samanlailla mulla oli vain hoitajat häärimässä ympärillä ja makuuasennossa mut nukutettiin. Ennen sitä toki nostivat kokeeksi pystyasentoon pysynkö petillä kun oon niin pitkä vai pitääkö laittaa ylemmäs petissä. Hyvin onnistuivat ja riitti pituus.😊 Mä kans hengittelin Pep-pulloa aina välillä kun happisaturaatio laski. Auttoi kummasti myös kylkikipuun. Muuten kivut oli pois jo osastolle vietäessä. Oikein paljon Onnitteluja pikkumasusta. Ajatella mulla jo 3 kk operaatiosta ja ihan jo kaikkea syön jopa salaatteja. Kaikki maistuu. Mihin tämä aika oikein juoksee😊


Viimeinen muokkaaja, hellu pvm Ti Toukokuu 17, 2016 4:03 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjoitusvirhe)

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 17, 2016 4:03 am

Ihanaa kuulla sinustakin hellunen Smile En minäkään tavannut esikäynnillä, salissakaan en nähnyt enkä kuullut nimeä ainakaan mainittavan. Heräämössä käväsi kertomassa että leikkaustapa vaihdettiin ja että oli vuotoa ollut. Kotiutuspäivänä nopeesti pyörähti koneen kanssa kertomassa että kaikki ok voitte poistua Very Happy Mukavan ja asiantuntevan oloinen oli sen hetken mitä kuuntelin häntä kun puhui mulle ja vierustoverilleni.
Ehkä mulla ei sitten ollut tarvetta siihen pulloon kun mun happisaturaatio oli kokoajan 100 heräämössä oli 97.
Tänään ollu melko kurja ilta, lievää panikointia ilmassa.. Sad Oon tainnu syödä liian nopeesti. Tuli vattan vääntei, tykytyksiä, huonoo olo ja palan tunnetta kurkussa.. kahteen eri otteeseen. Nukuinkin tuossa. Olo on periaatteessa hyvä, ei satu mihinkään, mitä ny vatta on vähän vekkulilla ja mulisee toisinaan mutta jänskättää tuleeko huono olo taas kun syö. Ja tuleehan se kun mä mietin että se tulee Wink Very Happy Mä oon semmonen asioiden veivaaja päässäni ja kun uus outo tilanne ni ainahan se jänskättää, sehän on selvä! Pitäis osata ottaa rauhallisemmin eikä aina miettiä sitä kauheinta vaihtoehtoo! Kyllähän siellä nyt on ihan varmasti joku tukos ja kaikki palikat repee ja mää kuolen! Very Happy Anteeksi, vähän rankempaa huumoria !
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 17, 2016 5:12 pm

No Emmiliini, ihan selvää dumpingiahan sulla on ollut, hieman kaukana onneksi varsinaisesta kuolemata Wink
Eli otetaas sitten rauhallisemmin, mullakin sellaisia lieviä tulee välillä ja sitten vaan rauhallisemmin kauhomaan. Oppimisen iloa! Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 17, 2016 8:00 pm

Joo sitähän se! Very Happy Mää vaan menin pikku paniikkiin! Tänään ollu paaaaljon paaaljon parempi! Smile Lukuun ottamatta aamuisen multivitan ottaminen, sussiunaa kun se oksetti mua! Mä oon aina ollu tosi surkee lääkkeiden ottaja, joskus muinoin meni 3 lasillista yhteen pilleriin. Nyt ei vaan tahtonu mennä alas vaikka kuinka yritin, yökin vaan. Lopulta luovutin ja pureskelin sen! Ehkä mun pitäis jättää myöhäsemmälle sen ottaminen. Uskaltaisko tässä edes vähäsen siivota tai touhuta jotain, ei huvittais nyt just yhtään maata retkottaa tai edes istua Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Toukokuu 19, 2016 12:45 am

Hellurei ja hellät tunteet! Razz
Viikko JO leikkuusta, väsynyt oon ja välillä on semmonen heikko olo.. johtunee ehkä vähäisestä energian saannista?! Tänään mä käväsin ekalla vähän pidemmällä kävelyllä (ees taas ehkä kilsa) ja herkuttelin tietenkin Wink Söin tummaa suklaata ja ite tehtyä mehujäätä, voi että kun olikin hyvvää Razz Edes suklaa ei tuottanut pahaa oloa! Söin kaupan jauhelihakeiton, soseena tietenkin. Syötyäni tajusin että vedin koko setin naamariin ja joinkin melkein heti vettä päälle. Paniikki paniikki paniikki!! Miksi mulle ei tullu huonoa olo :O Noo ehkä ihan hyvä ettei tullu mutta olihan kyllä melkosen "iso" ateria verrattuna aikasempiin. Mutta on se ihmismieli kummallinen Very Happy miksi ei voi iloita siitä ettei tullut huonoa olo? Very Happy Kohta kun pitäis vetästä näkkäriä naamaan niin karma kostaa ja vetää semmoset dumpingit että oksat pois Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Toukokuu 19, 2016 1:25 am

Mullakin on nyt vaikeuksia noiden vitamiinien kanssa,,, muutenkin syön ilmeisesti liian nopeaan nykyään etenkin aamulla, sillä pahoinvoinnit on alkaneet vasta nyt lähipäivinä pale
Opettelua, opettelua,,, study

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Toukokuu 20, 2016 7:11 pm

Mä pelkään tuota dumpingia ja toivon etten siihen tarttis tutustua. Sä jo jaksat liikkuakin, sitä mäkin odotan. Jatketaan harjoituksia 😀
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 22, 2016 1:11 am

Heips Emmuska, tapahtuuko sun vaa'alla muutosta?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 22, 2016 7:46 pm

Heipsuu! Perjantaina meinas tulla ihan oksu kun vetäsin taas vähän liikaa kerralla. Onneks siitä selvittiin 20minuutin hikoilulla, tykytyksillä ja kävelyllä! Muuten sujuu hyvin, jaksoin laitella kesäkukkia ja käydä tänään kävelylläkin 😃 mä vaan mietin että syönkö liikaa?! 2,5dl menee keittoa helposti..
Eiliset syömingit
Klo 10.00  1,5dl luonnon jogurttia +1,5rkl mango sosetta
Klo 12.00 sama setti
Klo 15.00 2,5dl jauhelihakeitto
Klo 16.45 1,5dl jäätelöä
Klo 18.30 2,5dl jauhelihakeitto
Klo 20.00 näkkäri + juusto
Klo 22.30 2dl mannapuuro+ 1rkl mangosose
Mitä tuumaatte? Jäde ei todella kuulu jokapäiväiseen ruokailuun, nyt oltiin vaan kaupungilla nii olihan se kesän eka tötterö saatava ;-)
Paino leikkausaamusta laskenut noin 7kg enen aloituksesta 20kg nyt on paino pysynyt viikonlopun samoissa lukemissa, mutta se ei minusta mitään epänormaalia :-)


Viimeinen muokkaaja, emmiliini pvm Ma Toukokuu 23, 2016 12:28 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Mannapuuron määrä unohtui mainita)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 22, 2016 7:49 pm

Niin ja siis toki tuossa päivän mittaan join 2dl omppumehua, 2dl kahvia ja vajaan litran vettä. En juo maitoa enkä piimää ollenkaan. Juomiseen täytyis kiinnittää erityistä huomiota!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa Su Toukokuu 22, 2016 11:27 pm

moi,

Minusta sinun annokset on ihan hyvällä tasolla. Laughing
Kyllä se masu/suoli ilmoittelee kun menee liikaa.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Toukokuu 23, 2016 12:32 am

Kyllä se onneks ilmottelee! Jännästi tuo näkkäri+juusto yhdistelmä tekee olon todella täysinäiseksi, ei niinkään noi keitot. Pohdin myös että alkais pitää vähän pidempää väliä kuin tuo 2 tuntia.. ei siinä ei juomaankaan kun jo pitää syödä Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Toukokuu 23, 2016 10:29 pm

Heips, jos et juo maitoa etkä piimää niin saisit vissiin mättää tuota jogurttia tmv maitotaloustuotteita paaaljon enemmän? Onko noihin ruokiin piilotettuna se päivittäinen 6 tl kasvirasvaa sekä 2-3 tl rypsiöljyä? study

Todella hienosti on sulla painoa lähtenyt, waude! Ootko saanut jo kommentteja?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Toukokuu 23, 2016 11:11 pm

Mää yritän kovasti noita jugurtteja vetää mutta aamulla ei vaan jotenkin saa niin kauheesti alas Sad Tosiaan, mä laitan mannapuuroon pienen nokareen rasvaa, näkkärin päälle oivariinia ja keittoon lorauttelen toisinaan öljyä. Jotenkin jäänyt ihan huomioimatta kokonaan koko rasvan käyttö. Enkä muistanu tuossa listassakaan mainita oivariinia. Mulla on 3 viikon päästä jo eka ravintoterppakin, halusin sen heti tähän 1kk päähän leikkauksesta että ei kauheen pitkään syö persiilleen jos syö Very Happy Tänään alko tökkiin tosissaan kasvissosekeitto.. tuolla sitä on vielä monta purkkia pakkasessa.. yököttää koko ajatus siitä keitosta! Mä kaipaisin jo jotain muutakin pureskeltavaa kun näkkäri!
Joo, itseasiassa nyt viikonloppuna oon saanu kylällä paljon katseita ja jokunen rohkaistui ihan sanomaan ääneen että jopas sitä on neiti hoikistunu Very Happy Eilen ja tänään on lenkkeilty.. ei mitään pitkiä lenkkejä jokunen kilsa maksimissaan varmaan 4. Hyvin on jaksanu, tosin tänään oli iiiihan väärä kenkä valinta! Ja ny on rakot molemmissa kantapäissä ja päkiät hellänä! Viimeinen viikko saikustakin lähti pyörimään. Kyllä sitä jo kaipaa siihen normaaliin arkirytmiin takasin, turhauttaa tää kotona oleskelu!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 24, 2016 7:22 pm

Tänään käväsin jo ihan kunnon lenkillä, kun on niin komee kelikin! Teen vielä toisen pyrähdyksen myöhemmin kylillä. Valmistin herkkuaterian, makaronilaatikkoo Razz Kaveriksi keitin porkkanoita, toivotaan että maistuu Smile Tein vielä murekkeenkin kun tosta 400g jauhelihasta riittää moneen ruokaa ihan varmasti Very Happy Jänskättää kuinka tuo syöminen sujuu! IIKS Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 24, 2016 8:45 pm

Hyvin sulla on pudonnut ja hyvin jaksat jo lekkeilläkin. Huippista!
Mä oon nyt viikon puputtanut sosemaista ja välillä jo kaipaa muutakin kuin näkkäriä purettavaks. Ravintoterppa ohjeisti kyllä kotiin lähtiessä, että myös kurkkua ja tomaattia, jopa paahtoleipää voisi syödä. Ne kuulemma tulee niin hyvin pureskeltuja, että menevät soseeksi. En oo kyl uskaltanut vielä kokeilla😊
Ah makaronilaatikkoa, mun lempparia - kuola valuu 😀
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 25, 2016 2:25 am

Mitenkäs Emmi makaronilaatikko upposi? Mäkin oon ekan satsin tehnyt ja oioioi, oli niiiin hyvää! Eipä sitä oisi uskonut että tuostakin ruoasta voi olla joskus maailmassa niin innoissaan drunken
Paahtoleipää? Hmmm, uskaltaiskohan? Oishan se vaihtelua tuohon näkkäri-hapankorpun rouskutukseen. Toisaalta en ole vielä niihin kyllästynyt.


Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Toukokuu 25, 2016 2:30 am

Kyllä se ekan makrulaatikko satsin 1,5dl + 1rkl keitettyä porkkanaa syöminen kesti 45min koska jännitin jokaista saakelin nielasua ja kipristystä ja vaikka sun mitä muuta Very Happy Toinen kesti enää 25 min mutta sillon söin vaan vajaan desin ja porkkanaa 1 rkl. Ei vaan jaksanu yhtään enempää. Mutta poijjaat kun oli hyvää Razz On muuten yks noista arvista ja tikki rykelmästä hiukan kivulias Sad Luulen että johtuu noista ruvista jotka ovat kuivuneet naruihin kiinni ja kiristelee kun nahka venyy ja paukkuu.. Punaset ne on mutta ei kuumat tms että epäilisin niitten olevan tulehtuneet.. Jos ei tän viikon aikana tuu muutosta niin soittelen perjantaina lääkärille. Muista on tikit 2 lukuunottamatta jo sulaneet Smile
Mää en kyllä vielä oo ees miettiny mitään muuta leipä vaihtoehtoo kun toi näkkäri, joskus senkin kanssa tulee ongelmia.. Kun ei muista keskittyä olennaiseen ja hotkasee leivän nopsaa Very Happy En ois muuten uskonu että ihan äkkiä kaipaisin salaatteja mutta voi pojat kun saisin jonkun herkullisen tonnikala vihersalaatin tässä ja ny ... Razz Huomenna me kuulemma kokeillaan lohta, mies sano tuovansa kun tulee pikavisiitille Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 25, 2016 2:43 am

Mun 1,5 dl makruloorani painoi muuten 85 grammaa (mielenkiinnosta punnasin) ja ihan järkyttävää tosiaan, miten täyttävää se oli verrattuna noihin keittoihin! Tuntuu että illallakin on vielä ihan niin täynnä kuin oisi vetäissyt kolme isoa lautasellista lasagnea monkey  Ootko kokeillut varovasti vetäistä niitä langanpätkiä? Jossain vaiheessa mulla ne vaan irtosi tosta vaan.

P.s. lohta pystyin syömään noin 2 rkl ja todella hitaasti. Täyttäviä nuo normiruoat..


Viimeinen muokkaaja, Annniina pvm Ke Toukokuu 25, 2016 2:53 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisäsin peeässän)

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Toukokuu 25, 2016 3:19 am

Juu oon kokeillu kiskoo, eilen tosiaan sain tällä konstilla 4 irtoomaan. En tiiä, onko se nyt sitten nää kelit kun hikoilee kuitenkin ja vaatteet hankaa vai onko tosiaan tulehdusta.. oon koittanu sitä pestä ihan vaan vedellä ja antaa iltasin ilmakylpyjä. Tosiaankin on täyttäviä, ihan eri tavalla kuin noi keitot! Eli huomisesta tulee piiiiitkä syömishetki ja miehelle jää rutkasti kalaa Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Toukokuu 25, 2016 1:57 pm

Täällä meni eilen uunilohta ja uusia perunoita (1 kpl), pureskelin ne suussa niin soseeksi kuin vain pystyi ja hyvin meni. Olipa kertakaikkiaan hyvää! Mies naureskeli vieressä kun syötiin - oli vissiin kovinkin nautinnollinen ilme päällä Very Happy
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Toukokuu 26, 2016 12:37 am

Itseasiassa lohi ja peruna meni paremmin alas kun toi makaronilaatikko. Ruokailukaan ei kestäny kun ehkä noin 25min Smile Oli vielä kaiken lisäks parempaa kun toi makaronilaatikko Razz Täysinäinen olo kesti kyllä kauan mutta reilun kahen tunnin päästä söin kyllä taas makaronilaatikkoo melkein desin eikä senkään kanssa ollut ongelmia Smile Mutta on tää kyllä toisinaan ärsyttävää kun kestää syöminen niin kauan.. ehtii ruoka jäähtyynkin saakeli välistä!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Toukokuu 26, 2016 9:26 pm

Onneksi tuo hitauskin helpottaa hiljalleen. Mä taas tykkäsin makaronilaatikosta enemmän, en tiiä mikä siinä tökki. Oisko muusi liian stydeä vielä?
Lupasin tehdä tortilloja viikonloppuna, saas nähdä mitä siitäkin tulee mun osaltani cyclops

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 10 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 10 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa