Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 6 / 15 Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 03, 2016 4:49 pm

Juuei, ei oo meikäläinenkään pistänyt viime kevään jälkeen murustakaan raejuustoa naamariin silent Yökötyksen tuntein oon katsellut, kun muu (kovasti urheileva) perhe sitä kaapii lautaselle kauheita kekoja.
Mutta nyt lienee kohta aika taas innostua aiheesta, sillä kun ene alkaa, niin se on ihan pakko alkaa maistua. Mä en niin kauheasti rahkoista välitä, niin raejuusto on melkein ainoa vaihtoehto.. Kerrohan, jos teet siemennäkkäriä, jotta onko vaivan väärti?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Maalis 09, 2016 12:21 am

Onhan se vaivan väärtti Razz Eikä siinä oikeestaan edes paljon vaivaa tarvi nähdä! Kaupasta löytyy valmis sekotus johon lisätään vaan vesi ja öljy Smile Kokeilin myös toista ohjetta missä laitettiin jauhoja joukkoon, kummatkin oli hyviä. Tää mihin ei tullu jauhoi oli tosi murenevaa sorttia mutta sekään ei tahtia haitannu Razz 3 pellillistä tehty ja kohta kaikki jo syöty Very Happy Painokin on nytkähtäny muutaman kilon alas päin, vou! Tosin viikonloppuna mies vie mut pitkästä aikaa treffeille, ulos syömään ja leffaan, pitää sitä kai jotain leffamässyäkin olla Wink Tosin ei popparei tai sipsiä, karkkia vaan Razz
Mietin että vois huomenna pistää pirauttaen jonohoitajalle ja kysellä missä meikä menee, ois kiva vähän suunnitella kevättä, alkukesää ja kesälomia Smile Enhän mä tietenkään muuten mitään kyselis ;D (tohon mä en usko itekään Very Happy )
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 14, 2016 11:49 pm

Mä joudun kohta totuttelemaan raejuustoihin, mulle tuli nimittäin leikkuuaika!! Se on 26.4. Very Happy Soititko jonohoitajalle?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Maalis 15, 2016 1:58 am

Onnittelut Annniina leikkausajasta! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 15, 2016 3:17 am

JEEE! Hienoa Annniina leikkausajasta!! I love you Soittelin juu, mutta eipä ollut siellä vielä mitään kerrottavaa meikäläiselle Sad Olivat siihen mennessä vasta sopineet huhtikuun alun leikattavat, eli joudun vielä kärvisteleen. Tuleekohan se aika sieltä koskaan? Sad
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Maalis 16, 2016 3:45 pm

Kiitos Hyeena ja Emmuska I love you  Juu, ei sulle mitään aikaa tule... NO EI VAIS, tottahan toki tulee, höppänä Smile Mutta ihan kamalaahan tuo odottelu on ja oikeestikin niitä kesän suunnitelmia pitäisi jo alkaa tehdä ja lomat sopia töissä jne. Jaksaa jaksaa...

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 17, 2016 3:17 am

Joo, se täs jotenkin ketuttaakin kun ei voi suunnitella mitään.. mieskin ois lomalla kesäkuun alusta heti kolme viikkoa (ei voi itse vaikuttaa lomiinsa), yhteistä reissua oltiin ajateltu mutta milläs minä voin suunnitella mitään kun en tiedä onko se leikkuu millonka ja vaikka se leikkaus oiskin esmes toukokuun lopulla ni kuinka kipee sitä on ja viittiikö sitä lähtee ulkomaille sauvasekotin kainalossa? EI TOD! Very Happy omaa kesäloman ajankohtaakin mietin.. mihin väliin senkin ny si laittas! Mä oon aina ollu todella spontaani ihminen ni tämmönen odottelu käy hermoon! Razz

Ystäväni kanssa tuossa juteltiin leikkauksesta, sen ajankohdasta jne ja minä perinteisen masentuneesti puhuin että no kyllä tässä vielä kolme kuukautta on siihen kun hoitotakuu umpeutuu ja mitään ei tapahdu ja plääplääplää, hän lohdutti sanoen että jos sä vaikka eneilet sen 6 viikkoa niin eihän sulla ole siihen sitten enää kun puol toista kuukautta kun ene alkaa Very Happy Tässä kohtaa toivon että ene kestäis sen 6 viikkoo Razz

Tulipas jauhettua ja varmaan taas toistettua itteensä ja omaa turhautumistaan, pahoitteluni!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Maalis 19, 2016 3:14 am

No niinpä! Vaikka tietääkin nyt todennäköisen leikkuupäivän, niin ärsyttävää kun ei voi tietää kuinka kipeäksi olo äityy vai äityykö ollenkaan. Sitten miten ne syömiset lähtee sujumaan ja missä vaiheessa tosiaan voi ajatella lähtevänsä ilman sauvasekoitinta reissuun alien
Sitten vielä kesän juhlat, miten niistä selviää jne.
Mukavaa valitusiltaa! Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Maalis 19, 2016 3:45 pm

Mä en kyllä ole kertaakaan leikkauksen jälkeen käsitellyt ruokiani sauvasekoittimella. Täytyy vain valita sellaisia ruokia jotka saa omassa suussaan muussattua niin hienoksi ettei jää sattumia. Smile
Voin kyllä kertoa että kun sulla anniina on 26.4 leikkaus, niin kyllä sä kesäksi jo oot toipunut jos (kun!) kaikki menee niinkuin pitääkin! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu La Maalis 19, 2016 9:22 pm

Hei vaan Anniina. Ei kannata pelätä sitä leikkausta, tosi nopsaan toipuu ja parin päivän päästä on tuskin kipujakaan. Täytyy myöntää että itse ajattelin samoin ettei voi sit helmi-maaliskuussa mitään suunnitella kun on kipeä. No vielä mitä olin jo sairaalasta kotiutuessa hyvässä kunnossa. Ainut seikka että täytyy kantaa eka viikot jotain helposti syötävää mukanaan huonon olon välttämiseksi. No kesää kohden kuitenkin on esim uimista vähän aikaa vältettävä jos vaikka johonkin lomalle lähtee. Hyviä jatkoja sulle odotteluun. Kyllä se päivä sieltä kohdalle sattuu.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 20, 2016 2:47 am

Kyllähän se sieltä tulee, en epäile yhtään! Mä oon vaan niin malttamaton Very Happy ps. mihin se kevät hävis? Surprised
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 22, 2016 1:07 am

Kiitos kannustuksesta, mutta kait sitä pelkää että just mä oon se poikkeus, joka on ihan sairaan kipeä monen monta viikkoa Surprised
Sanos muuta Emmiliini, vähänkö toi lumi nyppii silent

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Maalis 25, 2016 1:32 am

Tulin vaan toivottamaan hyvää pääsiäistä! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Maalis 25, 2016 2:36 am

Samoin sinulle! Smile <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 29, 2016 1:13 am

Nonni, pääsiäinen oli, meni ja vihelsi! Kunnon työntekijät tietysti sairastaa näillä tämmösillä pitkillä vapailla Sad Heti torstaina iski kuume joka tietenkin oli eilen poissa että tänään pääsi töihin Very Happy Ei jaksa ruikuttaa mutta tulis joooo-ooo! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 29, 2016 2:43 pm

Hienoa, kunnollinen työntekijä tekee just noin, kuulostaapa tutulle Wink Muakin ihan hermostuttaa sun puolesta ja btw haluaisin kohtalotoverin tähän eneilyyn Suspect

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 31, 2016 3:18 am

Mä luulen että mut on kokonaan jo unohdettu Crying or Very sad Crying or Very sad Tää odotus käy hermoille, joka hemmetin päivä mää juoksen kotiin ku hullu että pääsisin näkee postin! Mieskin oli tänään jo ihan saanu sydämen tykytyksiä kun oli tullu kirjepostilaatikosta, nytkö se odotettu kuori on täällä ja v*tut! Se oli hammaslääkärilasku Sad Kumpa mä eneilisinkin jo, tässähän ihan masentuu kun ei mitään tapahdu, tuntuu että vaakakin sanoo kohta poks kun masennuksissaan tulee mussutettua kaikkee mitä ei sais mussuttaa! Sad Voihan surku ja vali vali vali!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu To Maalis 31, 2016 4:03 am

Voi Emmiliini. Mä lähetän täältä oikein mummelihalauksen kun mummuhan mä jo oikeesti olen teidän nuorten rinnalla. Nyt on kaikenmaailman pöpöt liikkeellä joten sairaaloissakin on pulaa hoitajista. Ylihuomenna on huhtikuu ja usko pois se tärkeä kirje on jo matkalla tai ainakin lähdössä jo sulle. Odotus palkitaan.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 31, 2016 9:34 pm

Kiitokset mummelihalista <3
Kirjettä ei tänäänkään kuulunut, mutta puhelin soi ja tuli tieto että 11.5 tää mimmi on leikkuussa!
Täältä siis tullaan Annniina kovaa vauhtia perässä Razz Huomenna on ravintoterppa ja eneily pyörähtää rähinällä käyntii kuulemma välittömästi! Odotus palkittiin sit kuitenkin Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 01, 2016 3:01 pm

Jes jes ONNEA leikkuuajasta!! I love you Ja ihanaa, sain ene-kaverin susta vain viisi päivää jäljessä Very Happy
Me niin hoidetaan tää Cool

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 02, 2016 1:47 am

Kyllähän tästä selvitään! Helposti Razz Ene on niin tuttua juttua, ainoo ongelma on tuo miten saan tupakan tumpattua Surprised Töissä oon ollu monet vuodet jo polttamatta mutta kyllähän tota tulee kärhennettyä näin vapaalla.. Keskiviikkoon mennessä se pitäis sitten lopettaa kokonaan.
noh, seuraavaan asiaan Very Happy Paino pitäis tässä reippaassa 5 viikossa saada tippumaan vähintään 9,5 kiloa, tuntuu melkoselta määrältä mutta terppa oli sitä mieltä että kyllä mää sen saan tippuun ja viel jokusen kilon päälle Wink Seuraava aika on 18.4 väliaika punnitus minkä kuulemma tayssi vaatii, no kyllä mä haluan itekin tietää missä mennään! Kirje kuulemma tulee jälki junassa ja siellä on sitten tarkempia ohjeita mitä ennen leikkuuta vielä on edessä, päivämääriä jne .. Ainii, johan mulle varattiin leikkuun jälkeinenkin ravintoterppa se on sit 13.6. On tää jännää Surprised Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 03, 2016 2:15 am

Voi ziisus! Tein tuos iltapala pirtelöö, ajatuksissani unohdin laittaa sheikkerin kiinni ja tädää, pesin itseni juurikin nutriletin mansikkapirtelöltä! Terve! Very Happy
Tänään poltin viimesen tupakin aamulla, hirveet himot on ollu pitkin päivää ja epätoivon hetkellä kävin kaivamassa yhden tumpin Sad sain parit hatsit ja voin kertoo..pahalta maistu ja rupes pyörryttää! Eli jatkamme tupakattomalla linjalla! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Huhti 03, 2016 7:45 pm

Hahaa, uusi maku emmiliini-pirtelö bom Mä surraan kotona noi juomat pamexilla, tulee mukavan kuohkeaa niinkin. Olipa hyvä että kävit sortumassa tupakan kanssa, nyt varmaan uskot jo? Smile Tsemppiä siihenkin, oikea kaksinkertainen savotta sulla...

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 03, 2016 8:16 pm

mullon noita sheikkereitä varmaan 5 Very Happy viimeks kun eneilin ni sain niitä joka kaupasta kaupan päälle Very Happy Hyvä sinänsä, nyt mulla on molemmis työpaikois omansa ja kotiokin jää kätevästi vielä muutama Very Happy
Kyllä mä taisin jotain uskoo siitä tuhkista kaivellessa, tosin mun pää kertoo vieläkin että se vois olla osuva kun oot syöny tai juonu jotain tai kun on nälkä tai tekemisen puute Sad Mut kyl mä jotenkin luotan että mä hoidan tänkin kotiin, se on pakko! Samallalailla kun tää enekin! Jotenkin tuntuu että tää ene on olevinaan helpompaa nyt kun viime kerralla? Onko sulla ollu samoi fiiliksiä?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 05, 2016 1:26 pm

Mä oon näköjään käynyt ihan väärissä kaupoissa ostoksilla, kun mulle ei kukaan ole tyrkännyt ensimmäistäkään sheikkeriä Razz On ehdottomasti helpompaa tämä eneily nyt toisella kerralla. Silloin olin ihan päänsärkyinen ja paniikissa, ei oisi tullut kuuloonkaan mennä jumppaan kun olin olevinaan niin heikkona Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 6 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 15 Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa