Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 1 / 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 15, 2015 5:28 am

Täällä ollaan Exclamation Oon lukenu jo pitemmän aikaa tätä palstaa ja rohkaistuin jokunen aika sitten rekisteröitymään ja nyt sitten aattelin että jos oikein kirjottais jotakin Laughing en vaan oikein tiedä että mitä vaikka mieli tekee Shocked
sanotaan nyt vaikka niin että leikkaukseen olen matkalla mutta ihan alkutaipaleella vielä, vasta harjotus ENE lähtee käyntii ens viikolla, IIKS!!! 6 viikkoo pitäis ENEillä ja saada paino tippuun 6-8 kiloo, mitenhän mahtaa mennä?! Toisaalta oon motivoitunu ja luottavainen (ehkä liiankin, kuka tietää Laughing ) mutta silti jänskättää kuinka sujuu. Joku 4 kiloo oon tässä nyt omatoimisesti saanut tippumaan viidessä viikossa enkä jotenkin ole siihen tyytyväinen pale Mut hiljaa hyvä tulee, eiks je? geek
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Maalis 15, 2015 1:50 pm

Moi emmiliini, tervetuloa joukkoon hoikistuvaan Smile . Kun olet tarpeeksi motivoitunut niin aivan varmasti menee hienosti ENEily. Kun tulee tiukka paikka eteen niin ajattele lopputulosta; palkintoa! Itsellä leikkaus kahden viikon kuluttua Tallinnassa. Voin kertoa, että jänskättää myös täällä hiukka pikkasen Very Happy . T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 15, 2015 5:56 pm

Kiitoksia Tyyne! Smile Onnea leikkaukseen, eiköhän se hyvin mene! Itsellä ei ole vielä edes tiedossa leikkausaikaa, aikasintaan vasta syksyllä kun kunnallisen kautta siihen menen.. Aika tuntuu hurjan pitkältä mutta ehkä se on ihan hyvä että pääkoppa osaa suhtautua tuleviin muutoksiin ja kerkii miettiä mihin sitä on ryhtynyt Laughing
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Maalis 15, 2015 9:02 pm

Aika menee todella nopeasti. Tuntuu, että itsekin vasta äsken aloin pikkuisen pyöritellä mielessäni lihavuusleikkauksen mahdollisuutta. Kun vaaka näytti yli sata kiloa niin ajattelin, että nyt asialle on pakko tehdä jotain. En edes tiedä kuinka paljon yli sata painoin pahimmillani kun uskaltauduin vaakaan vasta jonkin aikaa laihduteltuani. Olen nyt saanut painoni "hampaat irvessä" osanutraamalla reiluun 90 kiloon. Olen saanut motivoitua itseni pudottamaan painoa ennen leikkausta ihan sillä, että leikkauksen riskit ovat pienemmät mitä vähemmän ylipainoa on. Ja oletan myös, että toipuminen sekä pienempien ruoka-annosten syömisen harjoittelu on helpomaa kun on pidemmän aikaa syönyt vähemmän ja ehkä myös vähän terveemmin Rolling Eyes . Joo, kuten sanoit ei se todellakaan varmaan haittaa, että sopeutuu leikkausajatukseen ihan rauhassa. Oletko kovin nuori, onko sulla lapsia/perhettä? Pienet lapset ovat kanssa syy miksi leikkausta kannataa harkita kunnolla. Tosin kolikolla on kaksi puolta; hoikempana olet terveempi, jaksat paremmin lasten kanssa, elät pidempään nähdäksesi lastenlapsesi jne. mutta se toinen puoli on, että aina kaikissa leikkauksissa on omat riskinsä. Mutta onhan tämä elämä muutenkin kaikenlaisia riskejä täynnä Smile . Kerron kyllä heti sitten leikkauksen jälkeen miten meni. On tälläkin palstalla moni sanonut, että leikkaus on ollut elämän paras päätös, päätetään me myös kuulua niihin jotaka leikkauksen jälkeen allekirjoittavat tämän Wink . T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Maalis 15, 2015 9:28 pm

Viime syksynä täytin kolmekymmentä en nyt tiedä onko se paljon vai vähän Very Happy perhettä ei ole, mies kyllä ja pari karvaista kissakaveria mutta lapsia en ole saanut enkä tiedä haluanko niitä välttämättä ollenkaan. Ehkä olen myös asennoitunut tähän ettei lapsia minulle siunaannu yhtään ihan vaan tän lihavuuteni takia, ehkä mieli muuttuu myöhemmin Wink Paitsi jos mä oon sitten jo liian vanha. Ite en edes kehtaa laittaa painoani tässä kohtaa ainakaan esille, se on meinaan semmosissa lukemissa että oksat pois! Koko ikäni olen oikeestaan ollut lihava, pahiten se ryöpsähti tossa murrosiän kynnyksellä. Joskus olen laihtunut useitakin kiloja, parhaimmillaan taisin pudottaa lähes 30 kiloa! Ne tosin tuli takasin tuplana varmaan kun aloitin vuorotyön. Tällä hetkellä olen työtön osa-aika työntekijä Very Happy Sain siis juurikin viime viikolla työpaikan missä olen n. kolmena päivänä viikossa, puoli vuotta ja monta kymmentä työhakemusta siihen meni että edes jotain työtä sain. Enkä nyt edes oikeestaan aatellu ottaa paineita noista töistä kun nyt saisin itteni kuntoon ja nää läskit edes pienemmäks! Very Happy Kova työhän tämä on mutta ei kai ne läskit tästä yhdessä yössä lähe kun ei ne oo siihen yhdessä yössä tullutkaan! Olen lukenu että tällä palstalla lähes kaikki ovat niin köykäsiä minuun verrattuna jo ennen leikkauksen suunnittelua että mikähän minä oikein olenkaan, tonnikeiju? Very Happy kamalaa ajatella että on ittensä tähän kuntoon päästäny! Shocked  Kerro toki miten leikkaus on sujunut! Toivotaan että meidänkin kohdalla voidaan todeta että leikkaus on elämän paras päätös! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Maalis 15, 2015 11:47 pm

Älä välitä mitä painat nyt, ja tällä palstalla ei todellakaan tarvitse painoaan hävetä, eikä myöskään sitä kertoa jos ei halua. Tärkeintä on, että teit päätöksen tehdä asialle jotakin. Olet vielä nuori, sulla on nuoruus puolellasi, siitä on suuri etu toipumisessa ja itse leikkauksessakin. Älä anna julkisen terveydenhuollon pompotella itseäsi ian kaiken ja odotella jossain "jonoissa". Pommita niitä koko ajan; tee mitä käskevät ja sen jälkeen soittelet ja kyselet miten homma etenee Smile . Itse olen kohta 5-kymppinen, ja ajattelin, että en enää jaksa/ehdi käydä tätä hommaa julkisella puolella. Olen lapseton ja vastuussa vain itsestäni ja koirastani, joten päätin, että leikkaukseen menen tapahtui mitä hyvänsä Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Maalis 16, 2015 12:18 am

...ja vielä...tulet huomaamaan, että olen kova puhumaan Very Happy ...harmittaa kun 20 vuotta sitten ei ollut tällaista mahdollisuutta lihavuusleikkaukseen. Elämäni olisi varmasti ollut aika tavalla erilaista jos olisin jo 3-kymppisenä saanut paino-ongelmani paremmin hallintaani. Elämäni olisi varmasti ollut rikkaampaa. Paljon olen jättänyt elämättä ja nauttimatta elämästäni lihavuuden takia. Eli vanhemman viisaudella:D ; VAADI saada apua paino-ongelmaasi kun sellaista kerran nyt on mahdollista saada!!! Mutta älä (tai kukaan muukaan, joka höpinöitäni kenties lukee:)) ymmärrä, että ihmisarvo olisi jotenkin kiinni kiloista, sitä en tarkoita. Tarkoitan vaan, että meillä kaikilla pitää olla mahdollisuus elää täyttä ja laadukasta elämää. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Maalis 16, 2015 2:46 am

Kiitokset viestistäsi! Smile emmä siitä painosta niin hirveesti välttämään, varsinkin kun viimesen kerran (toivottavasti) se on semmosissa lukemissa Very Happy Kirjoitella saa, tottakai! Kiva lukea muiden ajatuksia ja jakaa omiakin muiden kanssa. Mä en ole tästä leikkaukseen menosta puhunut kuin lähimpien perheenjäsenten kanssa ja muutaman ystävän. En siksi että häpeisin asiaa vaan siksi että kaikki vaan ei ymmärrä mistä tässä on kysymys enkä jaksa alkaa puolustelemaan päätöstäni. Oletko ite avoimesti kertonu ihmisille? Minkälaista on vastaanotto ollut?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Maalis 17, 2015 1:02 am

Moi emmiliini, mä olen ihan avoimesti kertonut työkavereilleni ja ystävilleni asiasta. En minäkään näe avun hakemissa mitään häpeämistä. Vastaanottoa on ollut kahdenlaista; eräät tosiaankin luulevat, että kyseessä on rasvaimu tai muuten "helppo" keino päästä kiloista eroon. Mitä tämä ei tosiaankaan ole; kyllä tässä aika paljon rohkeutta tarvitaan, että tällaiseen mukaan lähtee. Ja lisäksi jos yksityiselle menet niin hinta on jopa Virossa kuutisen tonnia; se on aikamoinen rahasumma. Lähimmät ja rakkaimmat ystäväni ja sukulaiseni, jotka ovat seuranneet sivusta jatkuvaa kymmenien vuosien taisteluani painoni kanssa ovat antaneet täyden tukensa Very Happy . Se ei pelaa joka pelkää ja mehän ei pelätä! Very Happy

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 17, 2015 2:14 am

Mäkin oon valikoidusti kertonut ihmisille, tukea on kyllä tullut joka puolelta roppakaupalla! Ihan kaikille en vaan saa sanotuksi ja onko sen loppu peleissä niin väliäkään kuka tietää ja kuka ei Very Happy Joo todellakin jos yksityiselle menee ja maksaa mansikoita ei se ihan tuostavaa tule mieleen ensimmäisenä! Ite oon kypsytelly mielessä tätä jo useemman vuoden ja nyt koen olevani valmis tähän. Rahaa ei ole mennä yksityiselle mutta toivon että tää houtuu kunnallisellakin puolella hyvin rivakasti siis kaikissa sallimissa rajoissa tietenkin eikä jätetä pyörimään jos jonkinlaisiin jonoihin. Rohkeutta kyllä todellakin on kysytty moneen kertaan jopa tämän lyhyen matkan aikana. Huomenna pitäis alottaa 6 viikon ENEily ja se jos mikä jännittää.. Tyhjensin jääkaapin ja pakastimen kaikesta "väärästä" ja vein mummulle, etten epähuomiossa läppäse rasvaa leivälle ja vie kohti suuta Very Happy Mies käy täällä vain viikonloppuisin niin tuo sitten kotoaan ruokansa tullessaan Very Happy Eiköhän tää 6 viikkoo mee nopeesti ja voin riemuiten hyppiä ainakin 6 kiloo köykäsempänä vapun tienoilla! cheers
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 17, 2015 4:40 pm

HEi emmiliini, miten eneily alkoi? Millä pusseilla eneilet? Minulla alkoi tänään kevennys ja 4 viikon ene alkaa 25.3. What a Face En ole koskaan eneillyt enkä tiedä millaista on ketoosi kohdallani, mutta toivon totisesti että se alkaa sitten h-e-t-i Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Maalis 17, 2015 8:43 pm

Moi emmiliini ja Annniina. Mä olen osanutraillut Nutriletin mokkapirtelöllä; jos pitää kahvista niin se on oikeasti hyvää, yhdessä pussissa on 123 kcal. Ja vie ihan oikeasti nälän kuumana juotuna. Olen työpäivän aikana juonut kaksi pussia ja selvinnyt päivästä ihan ok! Tokmannilla on ollut tarjoushintaan 25 annosta 17-18 euroa. Siinä olisi viiden päivän ateriat; ei hirveen kalliiksi tule per päivä. Ajattelin jatkaa tämän käyttöä leikkauksen jälkeenkin, ainakin tuote lupaa, että tästä saa kaikki elimistösi tarvitsevat vitamiinit ja kivennäisaineet.
Miten meni, emmiliini, ensimmäinen ENE-päivä?

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Maalis 18, 2015 2:01 am

Moikka Annniina ja Tyyne! Luultua paremmin alko! Aamulla kyllä tuli muutama yökkäys suklaapirtelöä nautiskellessa, onneks sai vetästä kahvia ja mehukeittoo päälle Very Happy Kanakeittokaan ei kauheen herkulle maistunu ekalla kerralla mutta äsken jo huomattavasti paremmin! Smile iltapala on vielä jäljellä! Vessassa on saanu kyllä ravata urakalla, onneks on vessa lähellä Wink Nutriletteja oon käyttäny plus sitten sallitut kasvikset, protskut ja mehukeitot. Ehkä tää tästä lähtee sujuu kuhan alkuun pääsee, nälkää en oo ehtiny töiltäni tunteen kun pari kertaa, hyvä niin Smile En ole aikaisemmin kanssa eneillyt mutta keventäny ole itsestäni jo 5 viikkoo. Kerro Annniina sitten kuinka itelläsi sujuu, kiva kuulla muittenkin mietteitä Smile menetkö muuten mihin leikkaukseen, yksityiselle vai kunnalliselle jne? Pitäisiköhän sitä käydä ostamassa sitä mokkaa!? Oon kumminkin kahvinhimoinen Razz siinä on kumminkin reilu 20 kaloria enemmän kun noissa mitä mulla on.. Onkohan sillä väliä?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Maalis 18, 2015 2:13 am

Oi kiitos Tyyne kahvivinkistä! Kaikki kokeiluun Smile
Mä juuri äsken maistoin elämäni ensimmäisen Nutrilet suklaa -jauhepussillisen ja mä tykkäsin! Mutta en ole varma tykkäisinkö heti aamutuimaan myöskään silent Smile
Ensi tiistaina menen sisätautilääkärin puheille ja varsinainen ene alkaa keskiviikkona, kerron sitten miten sujuu. Julkisella puolella olen 'projektissa' menossa.
Luulisi ettei tuolla 20 kalorilla ole tuossa tilanteessa mitään merkitystä? Tsemppiä! Basketball

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Maalis 18, 2015 11:35 am

Heippa, ei varmaan ole 20 kalorilla mitään merkitystä lopputuloksen kannalta. Pääasia, että löytää jonkun tuotteen, jota pystyy vähän pitempään käyttämään.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Maalis 19, 2015 4:19 am

Hellurei!
Hämmentävää kuinka hyvin on tämäkin päivä mennyt, liekkö töillä ollu vaikutusta kun ei ole ehtinyt miettiin ruokaa?! Vaikka siis kokkaanhan minä työkseni kumminkin Laughing kaikki pussit on menny helposti alas, suorastaan nauttinu ruuasta Very Happy Huomenna jutustellaan ravintoterapeutin kanssa miten on menny ja teen vielä tarkennuksia noihin ruokiin mitä syön, jotenkin epäilyttää että syönkö oikein Surprised
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina To Maalis 19, 2015 5:48 pm

Heippan!
Siis eikö mitään heikotuksia ja pyörrytyksiä tms.? Voih, oispa munkin kohtalo Smile
Olen vasta korvannut yhden aterian päivässä pussilla, mutta silti olisi nälkä... Mitä tarkennuksia mietit? Sitä ihmettelen, että Allevon pussit mitä ostiin ne pitäisi sekoittaa kylmään maitoon, onkohan se nyt ihan ok confused
Eihän sitten jäljelle jää oikeastaan kuin Nutrilett, vai jääkö?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Maalis 20, 2015 4:53 am

Heippa! Tämäkin päivä mennyt kyllä lupsakkaasti. Kävin uimassa sen perinteisen kilsan lenkin, saunan jälkeen tosin tuli vähän heikko happi ja pyörrytti mutta meni nopiaan ohikin Smile Mä kyselin tosta kahvin määrästä että saako kuinka paljon kittailla oon semmonen kahvirotta Very Happy en tosin ihan pannu tolkulla vedä mutta joku 5-6 kuppia päivässä Very Happy Samoin kiinnosti noi kasvikset ja salaatit ja niiden määrät ja voiko niitä syödä kuinka.. kun tuntuu että niitä on ihan liikaa kerralla Very Happy Kaipasin myös välipalaksi enemmän kun pelkän pirtelön kun tuntu ettei oikein jaksanu tehdä töitä loppuun pelkän pirtelön ja kahvin voimin ja sitten olikin jo huutava nälkä kun kotiin pääsi. Mulla on työmatkaa reipas 20 kilsaa ja tuntuu välillä ihan liian pitkältä matkalta. Ravintoterapeutti naureskeli että mulla on orjentoitunut vatsa kun se ilmottaa aina kolmen tunnin välein että nyt on nälkä Very Happy En käsitä miten se voikin olla niin kellon lyömä aina. Mä en kyllä tiedä tossa allevosta mitään, ainakaan ite en saa maitoo juoda missään kohtaa. Kahvinkin opettelin juomaan mustana, mikä onkin maukkaampaa silleen Razz Mä luulen että mun eneilyn alotusta on helpottanu jo se reilun 5 viikon kevennys itekseen. Ekalla ravintoterppa käynnillä sainkin noottia siitä että olin syöny liian vähän ja pitäny pitkiä taukoja syönnissä. Tänään muuten ystäväni osti mulle myös kasviskeittoa, nutrilettia tietenkin Wink Sekin oli maukasta varsinkin kun pistää vähän mausteita. Oothan koittanu saada nälän tunnetta pois esmes juomalla vettä? Ite ainakin monesti oon huomanna että jos on nälkä ja juo vettä niin hoksaankin että mulla olikin vaan jano Smile Myöskin oon kamppaillu aikoinaan sillon kun alottelin kevennystä esmes leivän kanssa, tunnin kerran itkin!! oikeesti itkin sitä että halusin leipää mutta selkäranka ei katkennu Very Happy Oli myöskin alussa vaikee todeta onko mulla oikeesti nälkä vai vaan mieliteko. Syöthän myös useita kertoja päivässä ja pieniä annoksia? Mikäs minä olen neuvomaan tosin, kun itekään ihan perillä kaikesta ole Very Happy Tommosia mä lähinnä ite pohdin sillon vaikeimpina hetkinä joita ei edes montaa ole ollut, ihme kyllä *KOPKOP* (koputan puuta) Tänään pitäis vielä yks pirtelö vetästä, vähän mehukeittoo ja rahkaa/raejuustoo mut mä oon niin täynnä että halkeen niin päätin jättää loput ruuat väliin tältä päivältä ja painua maate Smile ps. Mä luulen että hyvin se eneily menee kun vauhtiin pääset Smile Elä turhaan ressaa asiaa ni sujuu vielä paremmin!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Maalis 20, 2015 4:58 am

Niin mikäslaisia on muuten ne easy dietit? Niihinkään en oo perehtyny muuta kun että niitä syödään vähemmän päivän aikana kun ne on ns kaloririkkaampia kun nutriletit. Oletko niihin tutustunu?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Maalis 23, 2015 4:50 am

Todii! Ene on hyvin edennyt, ketoosi saapui tänään! HappyHappyHappy Smile Tästä on hyvä jatkaa, kohta jo viikko takana!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Maalis 23, 2015 5:59 pm

No niin tiedän mitä itkit, leipä on ollut mullekin niin tärkeä...

Mutta siis WAU, onnea ketoosista!! Miltä se ketoosi sitten näyttää ja tuntuu? Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Maalis 23, 2015 7:35 pm

Minulla ainakin ketoosi teki sen että ensin oli pari päivää pääkipeä ja flunssainen olo ja sitten oli energiaa kuin pienessä pitäjässä Very Happy
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Maalis 24, 2015 2:48 am

Mä olin ihan aluks tosi väsynyt, pientä huimailua saunan jälkeen mutta eilen huomasin ketoosin siitä että mun henki haisi ihan hirveelle! Samoin tuntu että ihokin ois haissu sille samalle ja pissakin Surprised Energiaa kyllä löyty koko päivän oli semmonen tikutus käynnissä, nukkumaan en edes meinannu malttaa mennä Very Happy Sen huomaskin sitten aamulla kun ois pitäny töihin mennä, mutta parin kahvikupin jälkeen virtaa riitti jälleen! Kyllä se leipä on edelleen se pahin, mä jopa näin siitä unta viime yönä Very Happy Enää viis viikkoo niin saan mutustella leipää Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Maalis 24, 2015 6:58 pm

Ok, eli ketoosi tuntuu, näkyy ja lisäksi myös haisee Shocked Wink
Mä hyvästelen tänään leivän seuraavaksi neljäksi viikoksi Sad

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Maalis 25, 2015 3:23 am

Koita nyt sitten nauttia viimeiset leivän murut oikein hartaudella Very Happy Sullahan loppuu ene jo ennen kun mulla, itelläni on viimenen päivä vasta 28.4. En tiedä mistä johtuu kun nyt on ilmestynyt mahakipua ja huonovointisuutta/kuvotuksen tunnetta juuri ennen (noin puoli tuntia) kun on ruoka-aika Surprised Helposti kumminkin oon saanu aina ruuat syötyä ja lähes välittömästi olo palautuu normaaliksi, mahakipu ja muut tuntemukset katoaa. Tämä on ilmestynyt ensimmäisen kerran sunnuntaina eli 6 päivää kuurin aloituksen jälkeen, mahtaako johtua siitä sitten että ns pääenergianlähde on vaihtunu hiilareista rasvaan?! Ärsyttävää on kyllä varsinkin jos en ole semmoisessa paikassa että voisin syödä jotakin Sad pitää ne varmaan soitella ravintoterpalle ja kysästä asiasta. Kerrohan sitten miten oma eneilysi on pyörähtänyt käyntiin ja muista että mä ainakin tsemppaan sua, sä pystyt siihen! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa