Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 3 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Huhti 12, 2015 1:35 pm

Muusi ja lihapullat... Kaurapuuro, mansikat ja tuoreet hedelmät... lasagne... Joo, sori, lopetan tämän kidutuksen Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 12, 2015 2:04 pm

Ei oo helppoo hemmetti! :-D nälkä on kova ja yltyy vaan kun tommosia ensin lukee ja sit vielä miettii miltä maistuu, tuoksuu ja näyttää :-P Mä oon ny vähän keittoja jättäny vähemmälle, alkaa jotenkin tök tök tökkii! :-( onneks 4 viikkoo ihan kohta täynnä! Enää ei tarvi rimpuilla kun 2! Kauas sulla vielä on jäljellä?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ti Huhti 14, 2015 12:15 am

Hei Emmiliini. Mulla eneilyä vielä puolitoista viikkoa ja viikonloppuna teki koko ajan mieli syödä jotain (siis lipsuilin ja söin ylimääräistä)ja nyt sitten huoli menikö tämä eneily mönkään. 3,5 kg pois ja 8 pitäis saada ennen 23pvän punnitusta. Nyt tänä aamuna alkoi taas kova yritys pysyä sallitussa. Vaikeaa tämä on ja maha ei toimi kun syö niin vähän. Jaloissa vielä kovat säryt joita ihmettelen. Mulla on sokerit hyvät joten ei sekään pitäisi olla syy. Jaksamista sinne päin ja kiva lukea kuulumisia 😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 14, 2015 12:55 am

Joo Emmiliini, lopetetaanpas me tuollaiset haaveilut tykkänään Wink Mulla on vielä vähän yli viikko ja sitten saa alkaa totuttautua tavalliseen portaittain. Se kana alkaa yhä vaan enemmän tök tök tökkiä, sitten yllättäen se mokka meinaa ällöttää. Nyt olen lisännyt siihen mustaa kahvia sekaan niin vähän maku paranee. Mutta kaikki noi muut makeat uppoaa helposti, nam! Iloisesti jaksat vielä ne kaksi viikkoa, eikös vaan cheers

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Huhti 16, 2015 11:05 pm

Hellurei ja hellät tunteet!
Kyllä on taas koeteltu jos jonkinlaisella vaivalla, niistä sen enempää kertomatta.. mutta lipsuttu on.. lähinnä niin päin että syömättä on jäänyt monet pussikeitot ja -pirtelöt, kasviksiakin on vähän väliin jäänyt että melko niukoilla ruuilla oon menny, mitään ns. ei sallittua en ole syönyt eilistä lukuunottamatta. Sairaalassa vietin yhden päivän syömättä mitään, koska siellä ei mulle mitään syötävää ollut tarjolla Surprised Niin päräytimpä hesen kassalle ja tilasin kana-caser salaatin zero limulla! Herramun jee kun oli hyvää Razz Tosin olin siinä kohtaa ollut yli vuorokauden jo syömättä että varmaan kivetkin ois maistunu hyvälle tässä kohtaa Very Happy Nyt onnellisena kotona ja kisut kainalossa olen nauttinut perinteiset nutriletit ja kasvikset niinkun pitää! Enää 12 päivää ja sit mä vetäsen leipää ja maitokahvia! Razz Enen etenemisestä en ole ihan perillä, kun tosiaan tässä on viikon aikana ollut melkosta meininkiä enkä vaa'allakaan ole käynyt yli 2 viikkoon, mutta täydellä tarmolla taas ruodussa! Tavotehan oli saavutettu jo kahden viikon eneilyn jälkeen enkä usko että nämä muutamat päivät tässä myllerryksessä on tuonut menetettyjä kiloja takaisin. Syönythän minä en ole vaan nimenomaan toisinpäin.. eli veikkaisin että paino ei ole viikon aikana liikkunut suuntaan eikä toiseen. Kyllähän tää nyt on jo voiton puolella ja kaikki lähteneet kilot ja sentit on plussaa! 27.4 on ravintoterppa ja sillon saan lopulliset lukemat eneilyn tuloksista Smile Tsemppiä teillekin eneilyn viime metreille! flower
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 20, 2015 1:54 am

Tsemppiä tosiaan tarvitaan viime metreille. Ihmeellistä että nyt kun on aikaa enää muutama päivä, niin tämä on paljon vaikeampaa kuin vaikkapa viikko sitten Rolling Eyes Taitaa olla mun kärsimätön luonne syynä siihen, en malttaisi enää päivääkään odottaa bounce
Aamukampa tyhjenee sullakin lupaavasti, jeee!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Huhti 21, 2015 1:36 am

Samoilla linjoilla ollaa, malttamattomana odotan jo tämän eneilyn loppumista ja vaikeempaa tuntuu olevan sanoa houkutuksille EI! Razz Viikko viel ja sitte!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 25, 2015 2:16 am

Huikeeeeeeetaaaaaaa, viimenen viikonloppu tätä eneilyä! Jotenkin uskomattoman nopeesti menny tää 6 viikkoo sitten loppujen lopuks vaikka tuntu puolenvälin paikkeilla tuskaiselta ja loppumattomalta tää homma! Mieli tekis syödä jo vaikka ja mitä Very Happy Nooo kohta kohta.. Ja jos kohta pääsis taas jo uimaankin.. ollu jo oikein ikävä uimahalliin ja tietysti se uinnin jälkeinen turinatuokio ystävien kanssa paikallisessa kahvilassa kera herkullisen lohisalaatin Razz Mies lupas viedä heti kun mahdollista mut ulos MAITOKAHVILLE ja LEIVÄLLE <3 Ihanasti on hänkin tukenut matkan varrella ja jopa maistellu mun nutriletteja, hän ei kyllä nauttinut maisteluista ja nosti hattua ja kumarsi syvään mun taisteluille Smile Meikä on kyl ollu melkonen sissi Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne La Huhti 25, 2015 11:05 am

Sulla on, emmiliini, ihanan iloinen elämänasenne ja bonuksena vielä ilmeisen ihana parisuhde Very Happy . Onnea ja nauti täysillä maitokahvista ja leivästä. Tässä sen huomaa kuinka elämän pienet ilot ovat ne oikeasti suurimmmat.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Huhti 27, 2015 1:11 am

Kiitos tyyne! Smile Kyllä mulla aika hyvällä pohjalla on parisuhde, ihana semmoinen. Ihana perhe ja ihanat ystävät <3 Kyllä täs on huomannu että ei ne herkut ookaan ne mitä kaipaa vaan se perinteinen kotiruoka. Onneks huominen on huomenna ja ravintoterppa visiitti. Loppuu tää eneily, saa tulokset selville, palata normaaliin ruokaan ja lähetettä eteenpäin sisätautipuolelle! Huikeeta, yks askel taas lähempänä! Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ma Huhti 27, 2015 1:43 am

Hienoa Emmiliini. Pääsit maaliin eneilyssä. Mulla ebi lähtenyt tarpeeksi tänä neljänä viikkona ja jatkettiin eneä viel 2viikkoa. Oli eri ravintoterapeutti kuin eka kerralla ja ei otettu huomioon sitä et ennen ensikäyntiä jo pudottanut 7kg pois. Eikä mun kilpparivaivaakaan, hemmetti. Mulla ei kertakaikkiaan ole helppoa tää painonpudotus. Oon ollut tunnollisesti sallitussa. Vessassa ei tarvi käydä kuin pikkuasialla. Oon niin kummaa tapaus?

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Huhti 27, 2015 7:59 pm

Hienoa Emmiliini! Eikö olekin ihmeellistä, kun voi syödä leipää ja maitoa ja pastaa ja juustoa ja tortillaa jajajaja I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Huhti 28, 2015 12:24 am

Dodiiii! Eneilyn tulokset ovat -16kg! Huikee fiilis Razz Tänään vasta alottelin tän paaston purun.. kasvissosekeittoo koskenlaskijalla höystettynä, leivän pala ja maitokahvi.. Oli maukasta! Huomista odotan jo innolla, mies tulee yllätys visiitille ja lupasi viedä mut hyvään kahvilaan leivälle Very Happy Kaupassa oli huikeeta käydä ja ostaa leipää ja jauhelihakeiton ainekset, pienestä se ihminen tuleekin onnelliseksi Razz Tässä ny si koitetaan hallita painoo ja kuukauden päästä meen taas terpalle käymään ja kattomaan mikä on homman nimi. Torstaina mulla on soittoaika lääkärille, katotaan pistääkö jo lähetettä keskarille vai vieläkö mun pitää hetki odotella, mutta näillä näkymin vasta syksyllä tulee seuraava peliliike kävi lähetteen kanssa miten vaan. Riippuen keskarin ja tayssin jonoista leikkaus olis aikasintaan tän vuoden lopulla. Mahottoman pitkältä ajalta tuntuu mutta nautitaan nyt edes hetki eneilyn loistavasta onnistumisesta! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Tyyne Pe Toukokuu 01, 2015 12:18 am

16 kg on kolme! vaatekokoa, onnea! Very Happy

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Toukokuu 02, 2015 4:52 pm

Kiitos Tyyne! Smile Itestä ei kyllä tunnu että ois 20 kiloo kevyempi kuin 2 kuukautta sitten Surprised Mutta paljon oon katseita saanu tutuilta, et ehkä mä hippasen oon muuttunu Wink Pyöräilynkin oon alottanu 6 vuoden tauon jälkeen ja hanuri on hellänä, löysin meinaan kadonneet perselihakset Very Happy Lähetteen sain vappuaattona omalta lääkäriltä tonne K-HKS:ään, sieltä odottelen kutsua jonka pitäs luukusta kolahtaa 3 kuukauden sisään Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 06, 2015 3:33 pm

Emmiliini-muru siis ihan huikea tulos eneillä pois 16kg!! queen
Mä olen edelleen vähän Liisa ihmemaassa, kun käyn kaupassa ja voin siis ostaa ihan mitä vaan, aika huikeeta. Mutta välillä tulee ihan valinnan vaikeus Wink

Onnea pyöräilyyn, se oli kauheaa aina keväällä aloittaa fillarointi juurikin tuon uusien lihaksien löytymisen myötä... lol!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Toukokuu 07, 2015 4:06 am

Kiva kuulla sustakin välillä Smile mikäs sulla on nyt seuraava etappi matkalla kohti uutta elämää? Kyllä on hienoo käydä kaupassa ja tuntea olevansa normaali Very Happy selkeesti nyt on vaikeempi pitää selkäranka suorana ja tehdä niitä oikeita valintoja! Tosin olen sallinut itselleni muutaman herkun, vappuna söin nakkia, italiansalaattia ja munkin, tänään söin pienen palan kakkua Razz Aika outoa että mulle on jääny päälle taasen nää tarkat ruoka-ajat mitä vihasi kuurilla ollessa Very Happy onneks mulla on kalorien lasku apuna fat secret sovellus! Kaloreita olis tarkotus syödä 1400 päivässä, mikä oli mun oma valinta. Olisin saanut enemmänkin mutta tää on hyvä.. Tuntuu jopa toisinaan haastavalta saada tarpeeksi syötyä.. :O jännittää hivenen kuinka kosolti sitä painoo tulee takasin, toivotaan että ei yhtään vaan 25. Päivä ollaan taas vähän köykäsempi Wink jännä tuo sun ikävä maku suussa, itse en enen aikanakaan pahemmin mitään makuja havainnut.. Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti se ikävä maku vaihtuu vaikka suklaaseen Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 22, 2015 1:43 am

Heillurei! Olenpas mä ollutkin hiljaa piiiiiiitkän aikaa.. Ei tosin ole ollu mitään ihmeellistä kerrottavaakaan.. Kutsua ei ole kuulunut lisätutkimuksiin viel.. lähete lähtenyt kohta kuukausi sitten eteenpäin Sad Masentavaa! Maanantaina on käynti ravintoterpalla kaupungissa, näkee miten on paino hallussa vai onko.. jännittää hulluna oonko mä syöny niin että paino ei ainakaan ole noussu! 1400 kaloria kiskon päivässä eli noin 5 ateriaa. Uimassa oon käyny ja pyöräilly kovasti. Jotenkin vaan kauheen epäluulonen olo.. varsinkin kun en oo vuosikausiin syöny näin useesti päivässä Surprised no jos paino on päin peetä niin pitää sit tehdä uudet suunnitelmat ruokailujen suhteen. Noin kuukausi sitten lopettelin 6 viikkosen eneilyn ja viikko sitten päräytin ekan herkkupäivän, käytiin pancho villassa miehen kanssa syömässä, hampparin söin salaatin kera, maistoin miehen lautaselta yhden ranskalaisen, ei tehny mieli enempää Surprised Irtokarkkeja oli 180grammaa enkä saanu niitä edes kaikkia syötyä, seuraavaa karkki-/herkkupäivää en oo päättäny.. ehkä jussina?! Very Happy Enpä niin ole herkkuja kaivannu, en edes suklaata! Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 22, 2015 1:43 am

Miten musta tuntuu että mä toistan itseäni näissä mun kirjotuksissa Very Happy Surprised Pahoitteluni!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Möhkö Pe Toukokuu 22, 2015 2:40 am

Voithän sä soittaa ja kysyä lähetteen perään tai kysyä siltä ravintoterpalta tietäiskö se Smile lukasin koko ketjun läpi, hyvä pudotus enellä! Tsemppiä!
Möhkö
Möhkö

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Tyks
Registration date : 18.05.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Toukokuu 25, 2015 11:57 pm

Kiitoksia! Stempit myös sinne! Smile Tänään ravintoterpalla käyty ja paino on pudonnu enen jälkeen hitusen päälle 4 kiloo cyclops eli jatkamme samalla mallilla koska tää näyttää tuovan tulosta ainakin toistaseks. Lähetteestä puhuttaessa sano että jonoja on.. ja että menee syksylle ennen kuin on seuraava alkuinfo sairaalanmäellä josta pääsee taas yhden askeleen lähemmäs. Tässä on nyt sitten aikaa muutama kuukausi saada painoa vaan enemmän alas ettei tarvis eneillä vielä ennen varsinaista leikkaukseen meno eneä. Koska mun lähtöpaino oli niin huikee niin saattaapi olla että joudun eneileen tavallisen kahden eneilyn sijaan kolme kertaa että ollaan siinä pisteessä että lähete saadaan tayssiin. Mutta sitä en mieti nyt, tää on näin hyvällä mallilla ja aikaa totuttautua ja miettiä mielessään syntyjä syviä Smile Voisin kyllä kuvitella toisaalta että tulee vielä sekin aika kun mitään ei tapahdu ja aika ei kulu ja homma ei etene! Ravintoterppa sano mun pienelle pelolle sen suhteen etten pääsisi leikkaukseen että sitä hän ei epäile hetkeäkään, vaikka mulla ei liitännäissairauksia olekaan (vielä) mun bmi on niin taivaissa että sen perusteella mä pääsen leikkauseen. Päivä on ollut hyvä myös sen suhteen että sain karsittua vaatteita kaapista, siis ISOISKI tulleita vaatteita säkillisen ja löysin touhutessani yhdet rintaliivit, käyttämättömät! Niissä oli laputkin vielä kiinni Very Happy Muistin ostaneeni ne siksi kun olivat niin ihanan heleät pinkit mutta hivenen puristivat.. Noo vois sanoo että onneks löysin, ne on meinaan nyt hivenen löysät Very Happy Ei muuta kun aurinkoista kesän odotusta kaikille, vai onks se kesä ny? Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Kesä 03, 2015 10:45 pm

Tänään se tuli että heilahti postiluukusta! Nimittäin kutsu K-Hks sisätauti polille, Jeeeee! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Kesä 11, 2015 12:51 am

Noin ravintoterppa on tavattu, kaikki mallillaan! Smile Paino putoaa hyvin, ei kuulemma edes tätä tahtia tarvis pudota Very Happy Minä oon kyllä sitä mieltä että enemmänkin vois lähtee ;D Nyt on sitten seuraava etappi toisen ravintoterpan käynti 22.6 missä on vaan punnitus ja nopea kuulumisten vaihto. Elokuussa pitäis luukun taas heilahtaa ja tulla kutsu 16.9 tapahtuvaan infoon sairaalalla minkä yhteydessä olis sitten lääkäri ja kokeita ja mitä vielä, en muista Very Happy Ja aijemmista tiedoista poiketen mut saatetaankin leikata Lahdessa Surprised Minä niin olisin halunnu Tampereelle kun olis perhettä ja ystäviä lähellä, Lahdessa ei ketään Sad Tosin enhän mä sinne sukuloimaan oo menossakaan Very Happy Nyt on sitten tavote laitettu syyskuulle että ainakin 10 kiloo ois hyvä saada painoo pois että lääkäri olis tyytyväinen, muuta estettä ei ollu ainakaan ravintoterpan mielestä, jee! Razz Sain myös kehuja painon pudotuksesta, onhan mulla täs reilussa 4 kuukaudessa lähteny pikkasta vaille 30 kiloo! Siitäkin sano että on hienoa että olin uskaltanu syödä jäätelöö. Miinusta tuli hieman liian pienestä proteiini määrästä ja hyviä rasvoja pitäis enemmän saada, mutta koska paino tälläkin laskee ni hyvä näin Smile Nyt olin 2 viikossa saanut painoa pois 3 kiloo cheers
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Heinä 01, 2015 4:27 pm

No heiiiippa Emmiliiini, kylläpä sinulla olikin iloisia kerrottavia ja etenkin päivämääriä, mitä odottaa!
Oliko ravintoterpalla mitään uutta? Saisiko leikkaussairaalasta tehdä toivomusta, että pääsisitkin Tampereelle?
Mulle ei tullut sitten kirjettä ennen kesää, niin sitä sitten odottelen 'kesän jälkeen'. Yritän unohtaa koko homman, ettei olo käy epätoivoiseksi.. pale rendeer

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Heinä 01, 2015 5:17 pm

Hellurei! Ei ollu ravintoterpalla mitään uutta kerrottavaa, se jäikin sitten viimeiseksi kerraksi terveyskeskuksen ravintoterapeutilla, nyt ollaan siirrytty erikoissairaanhoidon puolelle asiakkaaksi  cheers Mä sain viikko sitten kutsua endokrinologille, mikä se ikinä onkaan?! Surprised labroihin ennen sitä, tehdään joku deksamatasonikoe. Tiedä sitten mitä sekin pitää sisällään, mutta näytti ainakin että ihan peruslabroi otetaan.. Eli se olisi sitten tässä kuussa ja lääkäri 5.8. Toivetta voi kuulemma esittää että pääsisin Tampereelle Smile Paino on tällä hetkellä edelleen lasku suunnassa, noin puoli kiloa puuttuu 30kg rajapyykistä! ja se on melkonen saavutus tälleen helmikuun lopusta tähän hetkeen Razz Muutamat uudet vaatteet oon hommannut ja ilokseni huomasin mahtuvani 3-4 numeroa pienempiin, JEE! Mä en oo kyllä kokenu oikein mitään epätoivon hetkiä, tuntuu että joka kuu tapahtuu jotain Very Happy Veikkaan että epätoivo iskee kumminkin jossain kohtaa, etenkin jos en saa painoa puutoomaan vaadittuun kilomäärään.. Turhia paineita en ota koska oon huomannu että sillon se ei ainakaan putoa Very Happy Tsemppiä sulle odotteluun kesän jälkeisten lappujen heilahdukseen postiluukusta, se pamahtaa kun vähiten odottaa Wink
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 3 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 15 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa