Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 8 / 15 Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 19, 2016 1:21 am

Voiii meiän Emmiliini I love you Mutta on tossa kyllä logiikkaa, meikäläinen elää sellaisia ruuhkavuosia ettei tosikaan ja noitten teinien kanssa koko ajan säädetään niin ei oisi kyllä mikään ihme että pumpussa näkyisi What a Face
Tiekkö mulla on ihan samanlaisia ajatuksia siitä syömisestä, jotta miten siitä oikein selviää kun pitäisi syödä sitä ja tätä, ja kuitenkin pötsi vetää vain herneenkokoisia annoksia..

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Huhti 19, 2016 1:29 am

Onneks en oo yksin ajatusteni kanssa! Very Happy En mä kyllä oikein tunne olevani niin kauheen nuori enää, yli 30 kuitenkin jo Surprised Mulla ei oo kyllä lapsia jotka kävis pumpun päälle mutta toi mies kyllä välillä Very Happy Wink
Mä aattelin tehä vähän jo jotain suunnitelmia sen ruokailun suhteen, kirjotella lapulle jotain vaihtoehtoi. Kun en mä syö edes puuroja, edes lapsena suostunu ikänä.. Oon mäkin kans joku ruoka vammanen saakeli! Very Happy Otankohan mä tän homman ny turhan vakavasti? Surprised
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 19, 2016 1:39 am

Hih, joo mä lasken ton ukkoni sinne lasten jatkoksi Wink
Onko sun lapulla jo jotain? Mä ainakin tällä hetkellä tykkään pinaattisopasta ja porkkanasosekeitosta, niitä aion tehdä pakkaseen. Puuroistakin näen parhaillaan päiväunta Razz
Joku on tykännyt Piltti-hedelmäsoseista. Onkohan vielä olemassa Semperin hedelmäsoseita, ne oli hyviä silloin kun lapsille syötettiin.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Huhti 19, 2016 1:57 am

ooo, pinaattikeitto! Razz olin jo ihan unohtanu, listalle! mulla on listalla tällä hetkellä vaan kasvisosekeitto koskenlaskijalla höystettynä ja just noi soseet, rahkat ja maustamatonjugge Smile Ravintoterppa ehdotteli myös että turvottaisin jogurttiin leseitä ni sais jotain kuitua. Mietin myös pilttiä, sitä jauhelihaperunasoselaatikkoo, sen saa aika pieneks laitettuu.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Huhti 19, 2016 1:12 pm

Wautsi, sä olet hienosti pudotellut jo vaaditut lukemat!
Nytkö tasailet leikkaukseen asti vai pudotatko vielä vaan lisää?

Täällä ihan samalaiset ajatukset syömisen suhteen, kuinka se ollenkaan onnistuu Shocked
Paljon pitäis proteiinia saada mutta kun sitä ei vaan taida alkuun paljoa mahtua niin pitäis osata syödä järkevästi.
Ja sopiikokaan kaikki, ei voi tietää.
Sosekeittoja ajattelin ite tehdä valmiiksi pakkaseen, lihaperunasoselaatikkoa ja joitan proteiinijuomia ostaa valmiiks.
Puuroja, rahkajuomaa, pilttiä, piimää jollain maustettuna, mehukeittoa - näitä ihan alkuun. Kai se siitä Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 20, 2016 12:17 am

Kiitos Kerppinen! Smile Eneilyt jatkuu samaan malliin ja paino saa pudota kuinka paljon huvittaa. Viimeks lähti 16kg 6 viikon enellä, saa nähä tuleeko samat lukemat..
Onneks mulla on toi täti ihminen joka tekee mulle ruokaa valmiiks, ei tarvi heti itte kokkailla Smile Jään Tampereelle tätilään hoitoon hetkeksi aikaa leikkauksen jälkeen, on sitten apu lähellä jos tarvii jotain äkkinäistä Smile
Huomenna on meikän kuuri puoli välissä, eli toinen saman moinen setti jäljellä, töitä on vielä 11 päivää. Oon poissa töistä esikäynti päivän sekä 2 päivää ennen leikkausta, aluks piti olla loppuun asti mutta sainkin toivottua pari vapaata siihen niin saa siivottua kotona, järkkäiltyä asioita ja vietyä pojat = kissat mummulle hoitoon Smile Se on kun yksin asuu niin pitää vähän järjestellä.. kuitenkaan täällä kukaan ole mua auttamassa leikkuun jälkeen jos apuja edes tarviin. Mies kyllä sano että tulis mua hoitamaan jos työvuorot vaan sopii kohilleen Very Happy
Löysin muuten tänään tokmannilta mokkapirtelöö, en oo ennen maistanu.. kylmänä ei hyvää, toivotaan että lämpimänä maistuu paremmalle.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Huhti 20, 2016 1:49 am

Wautsi kyllä hienosti putoo! Ei muuta kuin antaa mennä vaan, edessä se pudottaminen on sit leikkauksen jälkeenkin😊
Varmaan ikä tekee jo tehtävänsä, mulla putoaa paaaljon hitaammin. No kunhan menee alaspäin niin ei väliä niin vauhdilla , tähän on jo tottunu😊
Kuulostaa siltä että sul on asiat hyvin jo valmisteltu h-hetkeen, ihanaa kun on auttavia käsiä lähellä. 😀
Meillä on kans mies varautunut muutaman päivän vapaisiin leikkauksen jälkeen, ei tarvitse sit itsekseen olla hetkeäkään heti leikkauksen jälkeen.
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 20, 2016 2:57 am

Jauhelihaperunasoselaatikko, jes, kiitos! Siis niin listalla Smile
Upeesti sulla Emmuska putoilee, Wau! Mulla lähti viimeksi neljässä viikossa 8kg ja nyt en taida saavuttaa sitä lukemaa eli älkää hyvät ihmiset turhaa nutrailko, kroppa sanoo että 'älä muija yhtään yritä tätä jippoa enää, ei mee läpi' Wink

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 20, 2016 3:16 am

Mä luulen että tän painonpudotuksen syy on se että mä oon niin s**tanan iso Very Happy Painoo on vieläkin ainakin kolmen ihmisen edestä Surprised Tuntuu ainakin että mä oon ainokainen tässä maailmassa joka leikkuuseen mennessä painaa yli 130kg Surprised Sad HIRVEETÄ!! pale pale affraid affraid Shocked Shocked Sad Sad
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 20, 2016 3:22 am

Eihän Emmiliini tuollaista murehdita, kun paino lähtee kohta laskuun niin että humahtaa, tsemppiä I love you
Hei mä en oo löytänyt mokkaa! Mutta enpä enää ehtisi koko boksia käyttääkään. Mä laitoin viime keväänä siihen mokkapirtelöön ehkä desin(?) mustaa kahvia jatkoksi ja hyvää oli ainakin mun mielestä Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Huhti 20, 2016 1:05 pm

Täältä samoin, tsemppiä I love you
Mokkapirtelö olisi tervetullut vaihtoehto, en ole sitä täältäpäin kaupoista löytänyt.
Eilen alkoi kanakeitto tökkimään, joku tietty aromi siinä on mikä alkaa nyt ärsyttää.
Muita suolaisia keittoja mä en pysty syömään, kun pitää vältellä venhää.
Pitääpä etsiä jos jostain löytyisi mokkaa Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 20, 2016 10:45 pm

Kiitos tosta mokan tuunaus vinkistä, sehän oli erittäin makoisaa! Razz Täytyy käydä hakees vielä yks paketti sitä. Ärsyttää hemmetisti kun mulla jää 2 päivää vaille noi pussit ettei riitä, millään huvittais ostaa vielä yhtä pakettia josta jää osa syömättä Sad Mokkaa en oo minäkään nähny missään ennen eilistä, ne oli ihan eripaikassa kun muut nutriletit, ehkä jopa vähän piilossa Surprised
Tayssin terppakin sieltä soitteli puoliväli kuulumisia, kertoi että hyvin menee Smile Tänään on siis tasan kolme viikkoa leikkaukseen, vuhuu Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 22, 2016 4:30 pm

Mulla taas kävi laskuvirhe ja mulle jää kokonainen avaamaton suklaa käyttämättä Rolling Eyes Pystyyköhän niitä edes vilkaisemaan kun tämä ene loppuu eli tuleekohan niitä käytettyä leikkuun jälkeen. Enemmänkin epäilen.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa Pe Huhti 22, 2016 5:42 pm

Annniina, ei tule ENE- juttuihin koskettua leikkauksen jälkeen. Joten turhaksi jää. Smile
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 23, 2016 12:12 am

No terppa sano mulle että kuulemma ne on hyviä sitten leikkuun jälkeenkin, ketut minä en ainakaan niitä tahdo ikinä enää suuhuni laittaa! Very Happy Minkä kokonen sukulaati puketti sulla jää anniina?
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Huhti 23, 2016 3:29 am

No mä veikkaan kanssa etten halua edes kävellä kaupassa sitä käytävää missä näitä myydään silent Mulla on jäämässä 15 kappaleen boksi käyttämättä. Kuinka mä saatoin laskea näin väärin scratch Koska mähän oon aina oikeassa!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Huhti 24, 2016 5:03 am

Voihan nenä :/ Ei muuta kun lahjotat ne terpalle, josko se antais ne jollekin Smile
Tänään piti meikäläisen alottaa pyöräilykausi.. olipa sitten talven aikana gummit tyhjentyneet, mutta onneksi serkkupoika tai sanoisko mies tuli kylään ja käväsi huoltsikalla täyttämässä ne Very Happy En nyt sitten enää illan päälle halunnut lähteä polkeen, oli niin kylmä! Ostin uuet popotkin, sain harmikseni niistä heti rakot joten pitää ne vissii jättää ny leikkaukseen asti pannaan ettei tuu mitään tulehduksia.
Paino tänään tasan -10kg, jäljellä ois vielä 2 viikkoa ja 3 päivää! eli ei ihan taideta kyllä siihen 16kg pudotukseen päästä tällä kertaa.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 27, 2016 11:03 pm

ENE-viikot 4/6. EIJAKSAAA! Kyä se niin on että alkaa tympimään tämä eneily ihan tosissaan! Koitan keksiä jos jonkinlaista uutta ja ihmeellistä salaatti/kasvis sötkötystä mutta ei vaan nappaa! Pirtelötkin tökkii ja mielikin taas jossain pohjissa.
Tänään tasan kaksi viikkoa leikkuuseen, eneä yhtä paljon tietenkin jäljellä, 65 pirtelöannosta, 6,5 kg kasviksia ja 1,3 kg esmes kypsää kanaa ja vettä vähintään 19,5 litraa. #ettämääkärsin
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Huhti 28, 2016 2:35 pm

Voi emmiliini, mä niin tiedän tunteen!
2/4 viikko menossa loppusuoralla ja täsmälleen samat fiilikset!
Yökkörefleksi tulee jo suolasista pusseista, ei pysty No . Netistä löysin uuden maun, metsämarja -pussin, joka lähti tilaukseen. Kokeillaan jos siitä sais loppuajaksi uutta potkua.
Mutta kyllä me tää selätetään, tää alkaa olla jo voiton puolella, kyl me jaksetaan loppuun asti!!
Siiiiittttkkkeeeessstttiii vaan eteenpäin, tsemppiä!  cheers
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja petraisa To Huhti 28, 2016 3:21 pm

Tsemppiä paljon. Lopussa kiitos. Ja todellakin. Ei enää ENEilyä.

-petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Miumau To Huhti 28, 2016 8:18 pm

Suamaalaasella sisulla etiäppäin! Niin jotta! Koita jaksaa alien
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Huhti 28, 2016 11:19 pm

Ihanat kaikki te <3 Kiitos <3 Te jos ketkä tiedätte nää fiilikset! Kotiväki tietenkin tsempannu mut ei se vaan jotenkin tunnu samalta, eihän ne tiedä mitä tää on. Jostain on kaivettava ne viimesetkin rippeet sinnikkyydestä ja vedettävä nää viimeset päivät edes jotenkuten maaliin! Ei koskaan enää eneilyä, kiitos!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina La Huhti 30, 2016 2:32 pm

Voi Emmiliininen! Koita jaksaa ja kestää, mieti sitä jos nyt heität hanskat tiskiin miten 'kiva' on kun hoitsu sanookin, että eihän me sua leikata kun et eneä ole saanut tehtyä.
Sitä mä nimittäin pelkäsin (kaiken muun lisäksi) viimeiset päivät ennen leikkuria. Vähänkö ois ottanut päähän!!! Jaksaajaksaa bounce

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Huhti 30, 2016 9:19 pm

Kyllä täs on pikkusen fiilis noussu, mutta vaan pikkusen! Jotenkin on pinna niin kireellä kaikesta että sekin vie iloisen fiiliksen ja tsempin. Pirtelöt nielastaan niin nopeesti kun pystyy ja heti herätessä toivon että olispa jo ilta että pääsis nukkumaan ja sitä kautta että päivä vauhtuu. Huomenna miekkonen saapuu näihin maisemiin pitkästä aikaa, on jopa monta yötäkin! Ehkä se tuo tullessaan ison piristyksen ja antaa viimesille päiville intoa ja rakkautta Smile
Hyvää vappua kaikille muruille! Smile Ja tsempit omille taipaleillenne!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 02, 2016 6:59 pm

Vappu oli kyllä melkoista taistelua, mutta hengissä selvittiin ja ilman vapun herkkuja.
Pirtelöitä sheikaten kun muu porukka otti simaa ja tippaleipiä.
Iltaa oottelin minäkin, että tulisi yö ja seuraava päivä Smile
Jaksaa jaksaa, pari viikkoa vielä, tsemppiä!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 8 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 8 / 15 Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa