Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

+2
Mustikka2015
Violet
6 posters

Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Mustikka2015 La Tammi 03, 2015 12:04 am

Voiko tällaista tapahtua... Mulla piti ensi viikolla olla viimeinen hoitajan/anestesialääkärin vastaanotto ennen vatsalaukun ohitusta 20.1. TYKS:issä. ENE:n aloitin jo 10 päivää sitten ja viime viikolla kävin verikokeilla ja ekg:ssä ohjeiden mukaisesti. Tänään kolahti postilaatikosta TYKS:in kirje,että leikkausta on siirretty 24.3. asti "tärkeämpien leikkausten takia". No No No ja kirjeessä myös luki,että ENE:ä ei saa vielä aloittaa ja verikokeisiin sitten vasta maaliskuussa. SIIS MITÄ IHMETTÄ. Soitin tietty heti osastolle ja hoitaja,joka vastaa leikkausjonosta oli tietenkin lähtenyt viikonlopun viettoon. Minua kehoitettiin maanantaina ottamaan uudelleen yhteyttä. Olen niin ihmeissäni ja raivoissani,koska olenko turhaan jo kohta 2 viikkoa ENEIllyt ja käynyt labrakokeissa ja sijainenkin on jo hankittu työpaikalle ja henkisesti olen valmistautunut,että parin viikon päästä leikkaukseen. Embarassed Mad Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Onko tämä reilua?!!! Terv. surullinen Mustikka. pale

Mustikka2015

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Violet La Tammi 03, 2015 3:11 am

Voi näköjään... Mulle tuli uudenvuodenaattona postissa kirje, että leikkaus on maaliskuun alussa. Tänään oli posti tuonut uuden kirjeen, ja mun leikkausaika on siirretty toukokuun alkuun! Ja syynä oli myös nuo "tärkeämmät leikkaukset". Että taas pitää miettiä kaikki työasiat sun muut uusiksi...Ei kiva Sad

Violet

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Salo
Registration date : 03.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Mustikka2015 La Tammi 03, 2015 7:07 am

Kamalaa.. Kuin ne voi tehdä tommotti ihmisille. Selkeetä pompotusta. Mä soitan ma tyksiin ja vaadin jonkun peruutus ajan itelleni. Voimia sulle Violet!!!

Mustikka2015

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Tammi 05, 2015 3:43 pm

Hoitotakuun takia niitten on pakko tehdä noin, tulee kauheat sanktiot jos ne ei leikkaa "kiireellisempiä" ekana. Eli syy on, mutta ei se harmitusta vähennä. Tsemppiä kuitenkin
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Tammi 06, 2015 10:28 pm

Tuo on tosi ikävää Sad  Olen niin pahoillani puolestasi.

Mutta henkilökohtaisesti mulla vähän särähti korvaan tuo sairaalan ohje että ENE:ä ei saa aloittaa ja oma pohdintasi että oletko eneillyt turhaan. Ihan vierasta minulle tuommoinen ajatus. Enen tarkoituksena on saada painonpudotus hyvään vauhtiin ja poistaa rasvaa sisuskalujen (erityisesti maksan) ympäriltä että leikkaus onnistuu. Miten ihmeessä tälläinen painonpudotus siis voi olla turhaa?

Minut itseni leikattiin viime vuonna maaliskuun lopussa. Juurikin näihin aikoihin aloitin laihduttamaan ja helmikuussa eneilyn. Tein sitä jaksoissa, eli eneillen kolme viikkoa, parin viikon tauko (kevyttä syömistä mutta ihan ruokaa) ja sitten taas. Tiputin 11 kiloa ennen leikkausta.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Valopää La Tammi 10, 2015 2:57 am

Moi! Olen Vesinokkaeläimen kanssa samaa mieltä ettei eneily ole turhaa. Olin viime vuonna 2 kertaa ene-kuurilla ja painoa putosi lähes 20 kg + lisäksi reilun viikon ennen leikkausta, yhteensä painoa putosi ennen leikkausta 30 kg. Leikkauksen jälkeen on pudonnut 9,4 kg, leikkaus oli lokakuun alkupuolella. Olen tyytyväinen painonpudotukseen jo nyt, mutta vielä yritän saada vajaan 9 kg pois. Pahus, söin juuri 6 palaa suklaata! Tuli kyllä ällö olo, joten meneepä taas aikaa seuraavaan suklaan syömiseen!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Möhkö Ma Toukokuu 18, 2015 11:26 pm

No oho! Onpas outoa, marraskuussa sisätautipolin lääkäri sanoin, että kirurgille ja gastroskopiaan on jonoa, et se menee helmikuun loppuun, niinkuin olikin, mutta että, leikkauksiin ei oo jonoa kuin 2-3kk. Saman sanoin kirurgi helmikuun lopussa ja mun leikkaus on nyt ens viikolla eli meni aika hyvin sen aikataulun mukaan. Olin sen verran jäljessä sua, ettei tullut siirtelyä. Ainakaan vielä! Very Happy Olisi kiva kuulla, että miten sulla meni kaikki! Smile
Möhkö
Möhkö

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Tyks
Registration date : 18.05.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Voitteko uskoa ihmiset!!??!!  Empty Vs: Voitteko uskoa ihmiset!!??!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa