Hei turunseutulaiset ihmiset:)
2 posters
Sivu 1 / 1
Hei turunseutulaiset ihmiset:)
Onko joku ollut pulssissa leikattavana? Jäikö hyvät kokemukset?
Itsellä varattu sinne aika leikkaukseen muutamankuukaudenpäähän ja nyt se sitten alkanu pelottaa.
Itsellä varattu sinne aika leikkaukseen muutamankuukaudenpäähän ja nyt se sitten alkanu pelottaa.
pirttis- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.02.2011
Vs: Hei turunseutulaiset ihmiset:)
Moikka moi sinulle
Minä olin Pulssissa leikattavana (sleeve) helmikuussa. Olin ja olen tosi tyytyväinen kaikkeen. Palvelu oli huisin hyvää, henkilökunta mukavaa. Oli kuin hotellissa olis ollu
Palvelu on myös leikkauksen jälkeen ollut kiitettävää, eli lääkettä olen saanut lisää ihan meiliä kirjoittamalla. Somacin loputtua meinaan alkoi järjetön polte ja närästys, eli sen jälkitarkastuksen jälkeen... laitoin lääkärille meiliä niin resepti oli kohta puoleen omassa apteekissamme.
Mikäli on jotain mitä haluat kysellä niin otahan "hihasta" kiinni
Ja niin.. tsemppiä
Peppi
Minä olin Pulssissa leikattavana (sleeve) helmikuussa. Olin ja olen tosi tyytyväinen kaikkeen. Palvelu oli huisin hyvää, henkilökunta mukavaa. Oli kuin hotellissa olis ollu
Palvelu on myös leikkauksen jälkeen ollut kiitettävää, eli lääkettä olen saanut lisää ihan meiliä kirjoittamalla. Somacin loputtua meinaan alkoi järjetön polte ja närästys, eli sen jälkitarkastuksen jälkeen... laitoin lääkärille meiliä niin resepti oli kohta puoleen omassa apteekissamme.
Mikäli on jotain mitä haluat kysellä niin otahan "hihasta" kiinni
Ja niin.. tsemppiä
Peppi
Peppi- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 04.08.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa