Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Terve kaikille!

4 posters

Siirry alas

Terve kaikille! Empty Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Juho Ma Syys 07, 2009 5:07 am

Yöllisen nettiseikkailun yhteydessä löytyi tämä foorumi, eli uusi käyttäjä olen.
Ylipainoa on minulla ollut niin kauan kuin muistan. Tähän 21 vuoden ikään sitä on kertynyt jo 165kg (pituus 185cm)
Koko ikäni olen laihduttanut, mutta siihen turhautui kun paino tuli aina tuplana takaisin. Esimerkkinä voisin sanoa että vuoden 2008 kesäkuussa painoin 150kg, lokakuu 2008 - 130kg ja lokakuusta on noussut aika paljon, kuten näkyy.
Luulen että leikkaukseen pääsy helpottaisi elämääni todella paljon. Olisi mukavaa päästä kerrankin elämään normaalipainoisena. Koko elämäni ajan olen ollut kiusan kohteena. Kiusaaminen alkoi jo päiväkodissa, jatkui ala-asteen, yläasteen, ammattikoulun läpi työelämään asti. Tästä johtuen olen sairastanut masennusta monta vuotta. Nyt on masennus alkanut taittua kun olen saanut elämääni tasapainoon. Asun yhdessä avovaimoni sekä kahden koiran kanssa mukavalla alueella Rovaniemellä.
Minun kanssa saa jutella, en mie ketään purematta niele. ja olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat leikkauksessa jo käyneet. Kun itsellä on alkanut jonkin verran pelottamaan kiitos ravintoterapautin joka ei selvästikkään ole näiden leikkauksien kannalla. Kiitoksia niille jotka jaksoivat lukea ihan tänne viimiseen pisteeseen asti.

Juho Kuittaa. Smile

Juho

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 36
Paikkakunta : Kemi
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja lootus75 Ma Syys 07, 2009 5:25 am

rohkeasti vain leikkaukseen, tarvitset sen ehdottomasti.
Minut leikattiin 6.10.2008 ja sanottiin suoraan etten tulisi 50v päiviä näkemään jos en leikkaukseen menisi. En kadu pätkääkään päätöstäni, leikkaus on helpottanut elämääni huomattavasti mm. paino on tippunut tähän mennessä leikkauksen jälkeisestä ajankohdasta n. 55kg ja kaikkein suurimmasta painosta yli 80kg. Jos haluat laittaa s-postia leikkauksen tiimoilta ja muutenkin niin mailaa osoitteeseen lootus75@gmail.com
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Admin Ma Syys 07, 2009 7:06 am

Moi Juho! Kiva kun viimein se rekisteröinti onnistui. Sait varmaan sen mun sähköpostinikin jo, mutta vielä näin erikseen toivotan tervetuloa tänne kesustelemaan ja lukaisin, että sinulla leikkausasia edennyt jo suht hyvälle mallille.
Olet vielä nuori ja kovia kokenut lihavuuden vuoksi ja jojotellut, uskon, että leikkaus olisi sinulle hyvä ratkaisu, itse olen kokenut se todella hyväksi omalla kohdallani ja niin monelle muullekin leikkaus on tuonut kaikkea hyvää elämään ja terveemmät ajat.

Laita minulle viestiä , kuten s-postissa jo pyysinkin, niin jatketaan juttelua siellä.

t Sirpa
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Annelie Ti Syys 22, 2009 11:19 pm

Terve Juho!
Tsemppiä sulle.Täällä sulla on kavereita ja kohtalotovereita.Minut leikattiin 15.9. ja nyt olen kotona toipumassa. Minua pelotti leikkaus etukäteen ihan hirveästi. Minulla oli vuoden verran aikaa valmistautua, sillä syyskuun alussa vuosi sitten sain lähetteen TYKSiin ja siellä sitten sompailin edestakaisin. Toukokuussa sain sitten kirjeen,että syyskuussa leikataan. Koen, että olen saanut TYKSistä kaiken mahdollisen tuen, täällä on ihania ihmisiä, jotka ovat hälventäneet pelkojani.

Voimia ja jaksamisia!!

Annelie

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Turku
Registration date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Juho Ke Syys 23, 2009 4:56 am

Kiitoksia Annelie tsemppaamisesta Smile
Nyt maanantaina oli ylävatsan ultra ja ravintoterapeutti (taas)
Ultrassa lääkäri sanoi että olisin jo nyt leikkauskunnossa. Maksa oli ihan normaalisti omalla paikallaan. Ja ravintoterapeutti ihmetteli kun paino oli tippunut jo alle 160 kilon.. Antoi kumminkin niitä ene-tarvikkeita testattavaks. Hirveätä moskaa sanon minä!
Ei kai tässä muuta ole kuin venaamista ja venaamista että sais jotain tietoa lääkäreiltä. Tähän mennessä en ole saanut edes tähystyksen tuloksia.

Juho

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 36
Paikkakunta : Kemi
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Annelie Ke Syys 23, 2009 2:17 pm

terve Juho!

Hyvin on asiat sulla! Hienoa. Ei mullekaan tullut tähystyksen tuloksia kotiin, vaan kun ulrat, tähystykset ja kaikki sellainen oli ohi, tuli aika lääkäriin ja hän sanoi, että minun pitää pudottaa tietty määrä ennen leikkausta.Silloin ei ollut mitään tietoa leikkauspäivästä. Sanoi, että jonot on pitkät ja joutuu odottamaan kauan. Kuitenkaan en joutunut odottamaan niib kauan koska se lääkäri oli toukokuussa 2009 ja leikkaus nyt syyskuussa.

Se eneily oli alussa kamalaa. Viikon verran mulla oli hirveät mahakipu. Täällä kun valitin asiasta, sain heti kannustusta ja ajattelin, että hei haloo, se eneily kestää vain neljä viikkoa ja sitten se on ohi. Sen jälkeen mun ei tarvitse enää ikinä syödä nutrilettia tai allevoa. Ostin vain sellaisia jauheita, joista pidin eniten, siis mansikka ja marjapirtelöä. Sitten söin kasviksia tosi paljon.

Voimia!!

Laughing

Annelie

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Turku
Registration date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Terve kaikille! Empty Vs: Terve kaikille!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa