Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(
3 posters
Sivu 1 / 1
Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(
Kävin syksyllä kirurgin juttusilla ja siellä mut tietysti punnittiin. Sen jälkeen syömiset on oman tyhmyyteni ja muiden sattumusten vuoksi menneet plörinäksi ja paino noussu semmoset 8 kiloa Nyt mulle sitten ilmotettiinkin yllättäen leikkausaika (n. 2 kk aiemmin kuin odotin) ja ene-kuuri olis tietysti edessä, joten lähtöpaino pitäisi käydä punnitsemassa ja nyt hirvittää. Ehdin ennen punnitusta tiukalla kuurilla pudottaa 3-4 kiloa, mutta jäähän sitä extraa silti, joten diskataanko mut nyt sitten heti jatkosta sen takia?
Muriels- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.12.2013
Vs: Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(
Ei sinua mitään diskata, reippaasti vaan punnitukseen! Hienoa, että sulla siintelee jo leikkausaika näkyvissä.
Enellä painoa tippuu, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Pääasia lienee se, että oppii olemaan pienillä ruoka-annoksilla.. ja tuo leikkauksessa tarvittava näkyvyys sisuksissa lisääntyy, kun maksa pienenee, jos siihen kellä tarvetta on.
Tsemppiä jatkoon sulle!
Enellä painoa tippuu, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Pääasia lienee se, että oppii olemaan pienillä ruoka-annoksilla.. ja tuo leikkauksessa tarvittava näkyvyys sisuksissa lisääntyy, kun maksa pienenee, jos siihen kellä tarvetta on.
Tsemppiä jatkoon sulle!
punatukka- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012
Vs: Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(
Oli mullakin pari kiloa enemmän, vähän rav.tera huomautti asiasta, mutta ei se hommaa hidastanut. Onnea vaan matkaan.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Similar topics
» Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg
» kohta alkaa viimeinen rutistus!
» Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...
» Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
» kohta alkaa viimeinen rutistus!
» Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...
» Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: