Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
2 posters
Sivu 1 / 1
Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
Siis nyt iski panikki Tähän asti mennyt ihan suhteelisen hyvin. Paino tippunut yli 15kg ja viime kerran jälkeen pysynyt lähes samassa.
Nyt ensiviikolla punnitus ja keskustelu tulevasta ruokavaliosta kuukausi ennen leikkausta.
Ja kävin puntarilla niin hups +3 ... Voiko kuukautiset vaikuttaa kun nekin alkoivat taas
Mitä jos en saa reilussa viikossa pois tuota 3 kiloa jääkö mun leikkaus tekemättä? kun koko aika ei saa tulle yhtään painoa...
Kauhee sressi nyt Voi itku...
Nyt ensiviikolla punnitus ja keskustelu tulevasta ruokavaliosta kuukausi ennen leikkausta.
Ja kävin puntarilla niin hups +3 ... Voiko kuukautiset vaikuttaa kun nekin alkoivat taas
Mitä jos en saa reilussa viikossa pois tuota 3 kiloa jääkö mun leikkaus tekemättä? kun koko aika ei saa tulle yhtään painoa...
Kauhee sressi nyt Voi itku...
Pullukka75- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 17.07.2015
Vs: Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
naisten hormoonitoiminnan piikkiin tuon voi laskea ja menee pois kun menkat loppuu, Mulla saattaa paino heittää herkästi menkkoja ennen ja aikaan +1 - +4 kiloa. Sulla on sen verran hyvin pudonnut paino että aika nipottajia ovat jos tuosta rankaisevat.
Lellukka- Viestien lukumäärä : 226
Registration date : 19.12.2014
Vs: Apua.. Ensiviikolla punnitus ja paino noussut 3kg ... Leikkaus syyskussa
Täytyy toivoa että olisi vaan joku hormooni juttu. Tuokin on taas ihan uutta itselenni kun oli monta vuotta noi menkkat poissa, ja nyt kun olen laihtunut ne pirut alkoi uudestaan. Nämä on vasta kolmannet menkat vuosien jälkeen. No viikko aikaa punnitukseen
Pullukka75- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 17.07.2015
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa