kohta alkaa viimeinen rutistus!
+3
Bulla65
Elämä edessä
anne.heide
7 posters
Sivu 1 / 1
kohta alkaa viimeinen rutistus!
Moikka kaikille!
Tänään oli se kauan kaivattu punnitus kysillä ja pelotti aivan kauheena,meneekö se 105kg rikki kun tuli pari kiloo jo takapakkia
no vaaka näytti 105,4,kauhuissani jo kysyin lekurilta et rupeenko riisuu sano et ei tartte,eli MÄ PÄÄSEN leikkuuseen,todennäkösesti lokakuulle menee leikkuu päivä,kutsu tulloo sit postissa!!jeeeeeeee viimene ihra kesä
Tänään oli se kauan kaivattu punnitus kysillä ja pelotti aivan kauheena,meneekö se 105kg rikki kun tuli pari kiloo jo takapakkia
no vaaka näytti 105,4,kauhuissani jo kysyin lekurilta et rupeenko riisuu sano et ei tartte,eli MÄ PÄÄSEN leikkuuseen,todennäkösesti lokakuulle menee leikkuu päivä,kutsu tulloo sit postissa!!jeeeeeeee viimene ihra kesä
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Vs: kohta alkaa viimeinen rutistus!
Onneksi olkoon Anne, hieno juttu!
Olisi ollut kiva nähdä lääkärin naama, miten hän suhtautui sinun haluusi riisuutua hänelle! Vistivitsi, sen voi tulkita monella tapaa...
Olisi ollut kiva nähdä lääkärin naama, miten hän suhtautui sinun haluusi riisuutua hänelle! Vistivitsi, sen voi tulkita monella tapaa...
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onnea Anne, hieno homma!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnea leikkauspäätöksestä! Lokakuuhan on nurkan takana eli ei pitkä odotusaika enää
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Voi elämän kevät tulin äsken punnituksesta ja viime paino oli ollut 117.6 nyt se oli 114.1
Vyötärön ympärys oli ollut viimeksi 127cm ja nyt se oli 122cm
huonosti putoo kun ajattelen että olen kumminkin enellä..mut pääasia on että kuitenkin ollaan lasku suunnassa
Vyötärön ympärys oli ollut viimeksi 127cm ja nyt se oli 122cm
huonosti putoo kun ajattelen että olen kumminkin enellä..mut pääasia on että kuitenkin ollaan lasku suunnassa
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Mahtavaa Tiger!!! Onnittelut pudotuksesta! Varmaan helpotti, kun taisi olla sulla vähän ressiä asiasta jossain kohtaa (vai sotkenkohan nyt johonkin toiseen...sama pää kesät talvet...), hienostihan kaikki lopuviimitten meni!
p.s. Söpönen koiruus sulla
p.s. Söpönen koiruus sulla
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Kiitos lisbet ja muistat ihan oikein mulla on ollut enemmän vaikeuksia tämän laihduttamisen kanssa kuin suomen laki sallii
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
tigertyttö: pääasia, että paino laskee! Ja aivan ihana ruttuturpa <3
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Onnittelut Annelle ja Tigerille, hienosti menee....
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Similar topics
» Matkan viimeinen rutistus ennen leikkausta, ensin 4 viikon ene-dieetti, sitten leikkaus 29.8.2011
» ruotsiinko /viimeinen mahdollisuuteni
» ruotsiinko /viimeinen mahdollisuuteni
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa