Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg

3 posters

Siirry alas

Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg Empty Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg

Viesti kirjoittaja Blondie79 Su Marras 22, 2015 4:29 pm

Hei!

Mut leikattiin kesäkuussa 2010, varmaan löytyy jotain vanhoja kirjoituksia.
Paino laski 94kg--> 50kg, ja pysyi siinä pari vuotta.
Nyt masennuksen ja muuttuneen elämäntilanteen takia paino hiipinyt takaisin jopa yli 50%.
Hirveä ahdistus ja itseinho!

Ruokamäärät pikkuhiljaa lisääntyneet ja alkoholi tuli myös mukaan kuvioihin.
Nyt kuivilla vähitellen (Selincro), mutta alkoholin myötä tuli kiloja ja nyt korvaan alkoholia syöpöttelyllä.

Hain jo unilääkkeet itsemurhaa varten, mutta en uskaltanut.

Mieluummin säästäisin uutta (13,000 eur) laihdutusleikkausta varten, mutta en ole kenellekään kuullut (uudestaan) sellaista tehtävän.
Painoni taitaa olla enemmän henkistä sorttia, mutta kaikki masennuslääkkeet pääsääntöisesti nostavat, kuin laskevat painoa.
Olen useammallakin terapeutilla.
Yksi käsittelee muita kokonaisvaltaisia ongelmia, uusi terapeutti aloittaa tämän Contra-Al-hoidon kanssa.
Nopeasti kehitin myös itselleni alkoholiongelman (se lienee kohtuu yleistä leikatuilla),
mutta jos tämä onnistuu ja pääsen alkoholista kuiville, niin kilot edelleen jäävät, jopa lisääntyvät?

Jos uuteen lihavuusleikkaukseen ei pääse (lähinnä lainsäädännön takia), niin jäävätkö lukuisat rasvaimut sun muut vastaavat vaihtoehdokseni?
Niihin kai pääsee periaatteella "jos itse maksaa…"

Olenko yksinäni ongelmani kanssa?
Vai ovatko kaikki muut onnistuneet leikkauksen jälkeen?
Niinhän minäkin aluksi…
En vaan oikeasti tajunnut kuinka suuri osa minäkuvaani oli normaalilla BMI:llä varustettu kroppa….
Blondie79
Blondie79

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 21.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg Empty Vs: Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg

Viesti kirjoittaja Lellukka Su Marras 22, 2015 6:53 pm

Hei Smile

Koeta saada ensiksi henkinen tasapaino kuntoon koska ihminen joka on masentunut (ja sinä et kirjoituksesi perusteella voi hyvin) ei välttämättä pääse henkisistä ongelmista eroon normaalipainossakaan. Toki kilojen putoaminen varmasti piristää mieltä mutta jos laihtuminen itsessään olisi suora apu parantumaan masennuksesta tai alkoholismista sitä käytettäisiin yleisenä hoitomuotona.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg Empty Vs: Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg

Viesti kirjoittaja chrissy Ke Toukokuu 25, 2016 3:41 pm

Ensin korvienväli kuntoon ennenkuin harkitset yhtään mitää leikkausta, eikä ne edes leikkaa jos sulla on hoitamatonta mt-asiaa.

Kyllä leikataan uudestaan mutta se ei ole kovinkaan yleistä ja eikä sun tapauksessa varmaa, koska olet onnistunut pudottamaan painoa kuitenkin sinne normaaliin ja takasintulo on johtunut huonoista ratkaisuista. sun tapauksessa se ei tule kysymykseen ennenkuin muut asiat on kondiksessa.

Tsemppiä jatkoon! clown


chrissy

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : lahti
Registration date : 27.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg Empty Vs: Olen lihonut kahdessa vuodessa 26kg

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa