Alhainen verenpaine
4 posters
Alhainen verenpaine
Hei minulla viikko leikkaukseen ja enen aikana verenpaineeni on laskenut hirveästi , niin että välillä huippaa...normaalisti verenpaineeni on ollut ihan normi mutta nyt esim 105/68,,,onko muilla tullut tällaista vastaan,,,pelkään mitä se on leikkauksen jälkeen..
Paksu perhonen- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013
Vs: Alhainen verenpaine
Juu, minulla kans ennen leikkausta 2 verenpainelääkkeet 180/100, sen jälkeen 100/60 tai 50 kuukausi leikkauksesta lopetin toisen verenpaine lääkkeen kokonaan, mutta vieläkin tuppaa putoomaan liian alas, mutta kun varoo äkkinäisiä liikkeitä ja ylös nousuja, niin menettelee. Nyt syyskuussa tulee 3 kk verenpaine putoaa paino ei, vajaa 10 kg tippunut vain olen pikkasen pettynyt.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Merja, kumpi leikkaus sulle tehtiin ja millainen paino oli leikkauspäivänä. Jos sulla ei oo paljoa ylipainoa, niin voihan olla, että lähteekin hitaammin. Mutta tosi monet asiat tässä leikkauksessa on yksilöllisiä, luulen. Tsemppiä vaan, hiljaa hyvä tulee =)
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Paksu Perhoselle,
Minulla oli varmaan 20 vuotta verenpaine noissa lukemissa, vältä ylösnousussa äkillistä nousua, istu vuoteen laidalla jonkin aikaa ja sitten nouset. Minulla oli silloin jopa pyörrytystä, joka meni ohi aamun jälkeen. Annukka
Minulla oli varmaan 20 vuotta verenpaine noissa lukemissa, vältä ylösnousussa äkillistä nousua, istu vuoteen laidalla jonkin aikaa ja sitten nouset. Minulla oli silloin jopa pyörrytystä, joka meni ohi aamun jälkeen. Annukka
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Kiitokset....toivottavasti enää ei kovin paljon laske....muuten pitää ruveta seiniä pitkin kulkemaan ...
Paksu perhonen- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 21.01.2013
Apila; paino alussa 111 leikkaus aamuna 95.
Niin Gsp.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa