liian alhainen verenpaine
4 posters
liian alhainen verenpaine
Hei!
Onko muille tullut ongelmaa liian alhaisesta verenpaineesta? Nyt kun olen kohti leikkausta prosessissa,niin olen omin voimin pudottanut painoa n.8kg, joka on aiheuttanut sen, että verenpaineeni ovat korkeintaa 80/60, pulssin ollessa silti n.70. Kyse ei ole kuivumisesta, vaan siitä, että lisäsin liikunnan määrää mm.zumbaamalla ja jumppaamalla.
Onko kenelläkään kokemuksia ? Ei ole mukavaa, kun ylösnoustessa meinaa pyörtyä
Tänään olin verikokeissa ja sokerirasituskokeessa sekä ekg:ssä, eli leikkausta kohti
Piia
Onko muille tullut ongelmaa liian alhaisesta verenpaineesta? Nyt kun olen kohti leikkausta prosessissa,niin olen omin voimin pudottanut painoa n.8kg, joka on aiheuttanut sen, että verenpaineeni ovat korkeintaa 80/60, pulssin ollessa silti n.70. Kyse ei ole kuivumisesta, vaan siitä, että lisäsin liikunnan määrää mm.zumbaamalla ja jumppaamalla.
Onko kenelläkään kokemuksia ? Ei ole mukavaa, kun ylösnoustessa meinaa pyörtyä
Tänään olin verikokeissa ja sokerirasituskokeessa sekä ekg:ssä, eli leikkausta kohti
Piia
pianle- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 10.02.2012
Vs: liian alhainen verenpaine
Kandee ottaa esille lekurin kanssa. Onko sulla verenpainelääkitys? Jos on, varmaan annosta pitää tarkistaa.
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009
Aika alhaiselta tuntuu kyllä. Vaikea heti uskoa että 8 kg tekisi tuollaista jos olet ns. leikkauspainoinen. Lääkäriä suosittelisin vaikka oma veikkaus on jokin ylikunnon tekemä tepponen.
ps. minulla on nyt paino laskenut 30kg eikä se juurikaan vielä tunnu verenpaineessa.
ps. minulla on nyt paino laskenut 30kg eikä se juurikaan vielä tunnu verenpaineessa.
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Minulla on jo vuosi leikkauksesta ja verenpaine aika alhainen ja meinaan kysyä sitä lääkäriltä kun vuositarkastus ensi viikolla. Paine jotain 105/75 ja syke 65-75.
painoa menny kaikkiaan pois täs projekstissa n. 50 kg. Voi olla osuutta asiaan. Mutta huimausta välillä on ja väsymystä kanssa.
Lähtöpaino ennen leikkausta 125 ja nyt 75,3 kg.
painoa menny kaikkiaan pois täs projekstissa n. 50 kg. Voi olla osuutta asiaan. Mutta huimausta välillä on ja väsymystä kanssa.
Lähtöpaino ennen leikkausta 125 ja nyt 75,3 kg.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa