ALHAINEN ALBUMIINI
4 posters
Sivu 1 / 1
ALHAINEN ALBUMIINI
Kävin tänään Tyksissä ravitsemusterapeutilla ja selvisi että mulla on hälyyttävän alhainen albumiinitaso. Tämä EI johdu bypassista MUTTA laihdutusleikatuillakin tätä ongelmaa esiintyy. Onko kellään kokemuksia? Kuinka nopeasti tilanne parani kun ravitsemus on riittävää? Itsellä tää tilanne johtuu kahdesta leikkauksesta joissa olin tässä kevättalvella ja makasin sairaalassa TÄYSIN aliravittuna liki kuukauden.... Näin hienosti potilaita siis kohdellaan Tyksin gastro-osastolla Olis ite täytynyt osata vaatia ravintoliuoksia mutta olin liki kuolemaa joten en siinä vaiheessa tajunnut...
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Vs: ALHAINEN ALBUMIINI
Ravinnon imeytymishäiriöissä esiintyy albumiinin puutetta, joten minusta tuntuu oudolta väite, ettei johdu bypassista, vaikka sitä esiintyy leikatuilla? Siis yleisesti puhuen.
En osaa sanoa muuta, kuin tsemppiä sinulle paranemiseen!
En osaa sanoa muuta, kuin tsemppiä sinulle paranemiseen!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Liittyikö noi kaksi muuta leikkausta tähän laihdutusleikkaukseen?
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Minullakin albumiini laski toisen leikkauksen jälkeen rajusti. Eli söin lihaksiani kun laihtuminen tapahtui niin rajusti. (kahdessa viikossa 12 kg). Käskettiin syödä proteiineja. Mutta kun se oli heti leikkauksen jälkeen todella työn takana saada mitään suusta alas, niin jäi lihat vähemmälle. Pääasiassa jogurtteja ja raejuustoa. No kalaa oli vähän. Nyt alkaa olla parempi, kun syön aina ensin proteiinit, sitten vihannekset, enkä juurikaan hiilihydraatteja, ainakaan perunaa, pastaa, riisiä tai viljoja. Maitoa yritän juoda välillä. Juustoja ja jogurtteja edelleen päivittäin ja töissä otan tauolla aina raejuustoa,.
Rintasir- Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 14.09.2008
Tigertyttö: varsinaisesti ei liity laihdutusleikkaukseen. Eli mulla oli tyrä jota alettiin Tyksissä korjaamaan mutta ryssivät sen oikeen kunnolla. Makasin siellä siis noin kuukauden pelkällä nesteytyksellä ja siks menin niin huonoon kuntoon. Mulla oli ennen kuin tää selkkaus alkoi; kaikki arvot ihan huippuhyviä eli ei johdu bypassista!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa