Kohti pientämasua
3 posters
Kohti pientämasua
Heips!!
Huomenna sit tapahtuu, aamusta gastroon ja saan samalla ekan leikkausajan ja eneilyn pituuden.
Taitaa polvet tutista, sen verran pelottaa miten letkun nieleminen onnistuu, mut muutkin on selvinny siitä, kait
yksi mummokin selviää. Aika on odotavalle pitkä. Painonpudotus alko 4.9 2012 ja nyt pois -13kg josta olen erittäin ylpeä,
kun ottaa huomioon, että joulu oli ja meni, silti paino on menny alaspäin. Joten lisää uutisia kunhan virallinen leikkausaika
on käsissä
Huomenna sit tapahtuu, aamusta gastroon ja saan samalla ekan leikkausajan ja eneilyn pituuden.
Taitaa polvet tutista, sen verran pelottaa miten letkun nieleminen onnistuu, mut muutkin on selvinny siitä, kait
yksi mummokin selviää. Aika on odotavalle pitkä. Painonpudotus alko 4.9 2012 ja nyt pois -13kg josta olen erittäin ylpeä,
kun ottaa huomioon, että joulu oli ja meni, silti paino on menny alaspäin. Joten lisää uutisia kunhan virallinen leikkausaika
on käsissä
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Vs: Kohti pientämasua
Tsemppiä! Itse en joutunut letkua nielemään, pelkäsin sitä hirveästi. Mut jotkut on kai saanu jonku rauhottavan tai jotai jos ei meinaa onnistua? Et jos kauheesti pelottaa niin kannattaa kyseistä onko mitää huojennusta siihen
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Miten meni gastro? Hui, ajatus kyllä tuntuu aika jännältä, mutta samalla asenteella mäkin aattelen, et on muutkin selvinny
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Hyvin meni! Turhaa pelkoa. Tuntuuhan se inottavalta, mut kuhan muistaa hengittää nenän kautta, ei hätää ja tosi nopea juttu. Sain 2kk lääkekuurin ja leikkaus siirtyy sen myötä. Tulehdus ruokatorvessa, joten TAAS odotellaan, mut mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa!
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa