Minun matkani
+17
Laihduttava
alati roculis
mammamuumi
wilhelm
justinat
Tikrustiina75
tigertytto
Tepa43
haaho
tonnikeijukainen
sinny
Terhikki
sinizii
Norsu
sannikki
Admin
TiinaR
21 posters
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Minun matkani
No nyt on tulotarkastuksessa käyty, kirjoittelen siitä blogini puolelle kohta enemmän.
Taitaa jo perhoset kutitella...............kohta entistä mahaa!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Moi!
TiinaR kävin lukemassa sun matkaasi tuola blogissa ja yritin kommentoida, mutta en ymmärtänyt sitä tili juttua........auta tyhmää?
TSEMPPIÄ
TiinaR kävin lukemassa sun matkaasi tuola blogissa ja yritin kommentoida, mutta en ymmärtänyt sitä tili juttua........auta tyhmää?
TSEMPPIÄ
mikä vaihtoehto pitää valita siitä valikosta?
Varmaankin se nimetön? Kommentoin yleensä bloggerin blogeissa omilla tunnuksilla niin en oo varma :P
Hei TiinaR, kohta on 7.4. Olet hyvissä käsissä siellä Vaasassa, mikäli Mikael operoi. Minun matkani on mennyt hyvin, vaikka en ole laihtunut niin paljon kuin olin itse toivonut. Laihduin kyllä sen, mitä lääkäri lupasi ja hiukan enemmänkin. Hyvää tavoitteellista matkaa sinulle ja onnea leikkaukseen.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Tsemppiiiiiiiii, päivät vähenee!!!!!
Juu kyllä se on Mikael joka operoi, yhdessä Pipsan kanssa :) Huomenna se sitten koittaa tuo pitkään odotettu leikkaus. Viimeset neljä viikkoa on tuntuneet pitkältä kun nälkävuosi.
Tsemppiä huomiselle kovasti. Ollapa itsekin jo tuossa vaiheessa, mutta vasta alkutaipaleella jos sielläkään :)
Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin... Huomasin just, et olet tänään leikkuupöydällä. Olen seuraillut blogiasi. Hauskaa lukea toisten kokemuksia.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Hei TiinaR, toivottavasti olosi on jo kohentunut ja elämä sujuu !
Mikähän se blogisi osoite on josta voi lukea kuulumisia, vai on julkinen ensinkään ?
Mikähän se blogisi osoite on josta voi lukea kuulumisia, vai on julkinen ensinkään ?
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
On se julkinen eli http://haaveilijanmatka.blogspot.com/?zx=cd2f9e155d579248
Sinne jo kirjoitinkin leikkauksesta ja sairaalassaoloajasta mutta kerrataan lyhyesti tähän. Leikkaus meni niin hyvin kun voi mennä maha on tosi siistin näköinen. Ei mustelman mustelmaa. Victorzon ei leikannutkaan vaan Pipsa.
Perjantaina pääsin kotiin, eilen ei tarttenut enää ottaa kipulääkettäkään eli kipuja ei juurikaan ole.
Sinne jo kirjoitinkin leikkauksesta ja sairaalassaoloajasta mutta kerrataan lyhyesti tähän. Leikkaus meni niin hyvin kun voi mennä maha on tosi siistin näköinen. Ei mustelman mustelmaa. Victorzon ei leikannutkaan vaan Pipsa.
Perjantaina pääsin kotiin, eilen ei tarttenut enää ottaa kipulääkettäkään eli kipuja ei juurikaan ole.
Tsemppiä parantumiseen. Se tapahtuu yllättävän nopeasti. Vaikka nyt ei välttämättä tunnu siltä. Vaikka tie ei ole helppo, mutta kannattava. Nyt mun alun hankaluudet eivät tunnu missään ja elämä hymyilee pitkästä aikaa. Paino on pysynyt pikkasen aikaa jumittuneena mutta sekään ei stressaa yhtään. Tärkeintä sulle on nyt vaan ottaa rauhallisesti ja parantua kaikessa rauhassa sekä kuunnella uutta kroppaasi.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Kiva lukee hyvin menneestä jutusta iloista kevättä teille/meille kaikille!!
Mä sain tänään kivä tällin omaan ns. terveen jalan ukkovarpaaseen...laitoin linkin tonne omaan tarina osioon jos kiinnostaa käydä kattoo!
Pitäis huomenna ruveta sen jalan varassa kävelee! :)
Mä sain tänään kivä tällin omaan ns. terveen jalan ukkovarpaaseen...laitoin linkin tonne omaan tarina osioon jos kiinnostaa käydä kattoo!
Pitäis huomenna ruveta sen jalan varassa kävelee! :)
Moi Tiina, hyvä että meni hyvin ja voimia paranteluun ja uuteen oloon !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Kolme viikkoa leikkauksesta ja oikeastaan loppuviimeksi kaikki on aivan mainiosti. Paino ei tosin tipu vaikka päälläni seisoisin, mutta sille en mitään voi. Koko kolmessa viikossa on tipahtanut vain 2,2kg. Mitään ongelmia ei oikeastaan ole ollut, haavoista kaikki paitsi yksi ovat parantuneet hyvin. Se yksi ei ollut hakasten poiston jälkeen kunnolla ummessa, toivottavasti pian alkaa olla.
Harmittaa tietysti, että paino ei tipu sen nopeammin kuin ilman leikkaustakaan, mutta pakko kai se on uskoa että hitaasti hyvä tulee.
Harmittaa tietysti, että paino ei tipu sen nopeammin kuin ilman leikkaustakaan, mutta pakko kai se on uskoa että hitaasti hyvä tulee.
TSEMPIIIIIIIIII TIINAR!
Kyl se siit lähteeeeeeee!
Iloista kevättä sulle se on ohi nyt eikun nautimaan kesästä!
Kyl se siit lähteeeeeeee!
Iloista kevättä sulle se on ohi nyt eikun nautimaan kesästä!
Moi Tiina! En se paino minullakaan lähde mitään viittä kiloa viikossa. Onhan tietysti sekin, että jos lähtöpainoa on paljon, niin se tippuukin nopeammin. Minulla tippuu noin 1-0,5 kg/viikko, keskimäärin lähempänä sitä kiloa. Se, mikä on erilaista siihen nähden jos ei olisi leikattu on, että nyt ei tarvitse laihduttaa ja paino on silti laskusuuntainen. Lisäksi koska ei tarvitse laihduttaa, niin siihen laihduttamiseen ei voi tympääntyäkään. Ravitsemusterapeutti sanoi, että pitäisi olla tyytyväinen jos leikkauksella saisi ylipainostaan puolet pois. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että 1. vuotena lähtee ylipainosta suurin osa ja kolmannen jälkeen olen normaalipainoinen.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Voi haaho miten ihanasti ajateltu. Mulla vielä normaalipainoon 20kg ja leikkauksesta aikaa 4.5kk ja tuntuu ettei paino enää laske millään. Täytyy kait olla tyyväinen että koko ajan menee alaspäin vaikkakin hitaasti. Ajattelin aloittaa parin viikon nutrauksen että saan edes vähän pois ennen heinäkuisia synttäreitä. Mittariin pärähtää 38v.!
marja72- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 52
Registration date : 10.10.2009
Älä sure Tiina, kyllä se paino lähtee - siinä ei vaan ole mitään logiikkaa välttämättä. Itselläni "junnaa" montakin viikkoa paikallaan, sitten yht´äkkiä putoaa pari-kolme kiloa. Itselläni tuli viime viikolla leikkauksesta tasan puoli vuotta ja kokonaispudotus on -42 kg. Olen huomannut saavani aineenvaihduntaan potkua liikunnalla ja veden juomisella - ja taas toisinpäin - kun on duunissa kiire eikä tarkkaile juomisiaan tai saatikka lähde ulos, niin painopa jumittaa. Mutta olenkin todennut läheisilleni, että läski (=minä) on kuin narkkari - haluaa nopeasti sen "tyydytyksen" ts. mahdollisimman suuren pudonneen kilolukeman. Onneksi minulla on ihana aviomies joka osaa suhteuttaa asiat kohdalleen - viimeksi kun vaahtosin hitaasta laihtumisesta, nutraamisen aloittamisesta yms. katseli tuo ukkoseni minua pitkään ja sanoi huvittuneena ihmettelevänsä mistä näitä ideoita oikein ammennan??? Sitten laskettiin yhdessä paljonko on pudotettu per viikko keskimäärin... ;D
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Mullakin nyt ns. jumi päällä ei pariin viikkoon tunnu vaaka näyttävän miinusta, mutta laskin leikkuun jälkeisen elämän viikkotahdin niin sain tulokseski -4,62kg, joten oon onnellinen.............eihän se loputtomiin voi huristaa alas.........viimistä 10kg tässä nyt sulattelen ja USKON se häviävän ennen kuin jolukuun 15. päivä koittaa sillon on yksvuotis tarkastus! En murehdi siitä yritän sen verran hypellä vaakalla, että nousemaan ei alkais!
Muistatteko juoda VETTÄ, JA SYÖMISENNE EI OLI KOVIN SUOLASTA!
Mulla ainakin vaikuttaa tuo veden juominen painonlaskuun!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Muistatteko juoda VETTÄ, JA SYÖMISENNE EI OLI KOVIN SUOLASTA!
Mulla ainakin vaikuttaa tuo veden juominen painonlaskuun!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa