Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

VUOSI LEIKKAUKSESTA

2 posters

Siirry alas

VUOSI LEIKKAUKSESTA Empty VUOSI LEIKKAUKSESTA

Viesti kirjoittaja Loviisa Ti Loka 09, 2012 11:27 pm

Tasan vuosi tuli ohitusleikkauksesta täyteen 6.9. Kävin samana päivänä vuosikontrollissa Hyksissä ja kaikki oli ihanteellisen hyvin. Veriarvot todella hyvät kaikilla osa-alueilla. Paino putoaa ideaalivauhtia. Pudotusta nyt yhteensä 58kg. Toisena vuotena pudotus hidastuu. Lääkäri sanoi, että voi olla tyytyväinen jos 5-6kg menee vuodessa alaspäin. Minulla putosi jälkitarkastuksen jälkeen 3kg kuukauden sisällä, joten eiköhän tuo 6kg täyty. Muutenkin paino tippuu sykäyksittäin. Pysyy välillä pitkään samalla tasolla kunnes taas humpsahtaa alaspäin. Vielä -7kg ja minulle aletaan miettiä lähetettä plastiikkakirurgille roikkojen poistoon. Syömisen kanssa olen pärjännyt edelleen hyvin. Pitää vain muistaa syödä usein ettei sokerit humpsahda liian alas. Voiko ihminen parempaa enää toivoa ja saada kuin normaalielämänsä takaisin painonpudotuksen myötä! Ja huomenna hulluille päiville shoppailemaan!
Loviisa
Loviisa

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : HKI
Registration date : 19.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

VUOSI LEIKKAUKSESTA Empty Vs: VUOSI LEIKKAUKSESTA

Viesti kirjoittaja PyöreäMuoto Su Loka 28, 2012 11:46 pm

Voi kun ihana,että sulla asiat rullanneet loistavasti Very Happy Tsemppiä myös jatkoon!!!
PyöreäMuoto
PyöreäMuoto

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 15.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa