matamiina täällä moi!
+19
Heippis
Merja
Ano
Elämä edessä
apila
annukka1955
Tuplanainen
Palleroinen
Viipe
Sayura
punatukka
meevin
Pellukka
Nanne Napaneera
Helmiäinen
trintilla
eräpena
maija411
matamiina
23 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: matamiina täällä moi!
Onnea matamiinalle, ja elähän hurjastele.
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Kiitos Matamiina, olipa kiva lukea leikkaustarinasi!
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Leikkauksesta tasan kuukausi. Kaikki on mennyt tosi hyvin. Sairaslomalla olin 3,5viikkoa, ja sitten palasin takaisin töihin. Eka työviikko siis kunnialla takana, vaikka kyllä se aikalailla väsyttää iltaisin...
Paino ei ole hurjaan syöksykierteeseen alaspäin lähtenyt, mutta pudonnut tasaisesti n. kilon viikossa, eli viisi kiloa lähtenyt neljässä viikossa. Oikein passeli tahti, riittää mulle.
Välillä sitä miettii että leikattiinkohan mua ollenkaan, kun kaikki on mennyt niin hienosti. Kova vatsa välillä meinaa kiusata, mut sekin nyt vähän helpotti kun jätin toisen kalkkitabun päivästä pois, käytän kuitenkin plus-maitotuotteita, että eiköhän niistä tarpeeksi tule kalkkia ja deetä. Yhtään kunnon dumpparia ei vielä ole tullut, pari kertaa liiasta makeasta hetkeksi ällö olo. Mutta aika varovaisesti kaikkea vieläkin maistelen, ehkä juuri siksi olen pahemmilta oloilta välttynyt.
Paino ei ole hurjaan syöksykierteeseen alaspäin lähtenyt, mutta pudonnut tasaisesti n. kilon viikossa, eli viisi kiloa lähtenyt neljässä viikossa. Oikein passeli tahti, riittää mulle.
Välillä sitä miettii että leikattiinkohan mua ollenkaan, kun kaikki on mennyt niin hienosti. Kova vatsa välillä meinaa kiusata, mut sekin nyt vähän helpotti kun jätin toisen kalkkitabun päivästä pois, käytän kuitenkin plus-maitotuotteita, että eiköhän niistä tarpeeksi tule kalkkia ja deetä. Yhtään kunnon dumpparia ei vielä ole tullut, pari kertaa liiasta makeasta hetkeksi ällö olo. Mutta aika varovaisesti kaikkea vieläkin maistelen, ehkä juuri siksi olen pahemmilta oloilta välttynyt.
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Hienoa kuulla Matamiina, että hyvin menee! Jatkukoon samanlaisena Kiva kun käyt välillä päivittämässä missä mennään!
Kolmas eneilyviikkko lopuillaan minulla, että ensi viikko vielä ja sitten leikkauspöydälle, iik!
Kolmas eneilyviikkko lopuillaan minulla, että ensi viikko vielä ja sitten leikkauspöydälle, iik!
matamiina - olipa mukava lukea leikkaustarinasi!
..ja tuo vinkki olikin hyvä että jemmaan vain nitä ruokia mitä ei jaksa syödä, ettei ripeät ja tehokkaat laitoshoitajat niitä kiikuta pois poikkeen.
Siellä osaston aulan jääkaapissahan on yleensä jogurtteja, viilejä ja mehua mutta eihän sinne ehkä jaksa alkaa vintata mennä heti leikkauksen perästä.
Hyviä vointeja ja onnea vielä uudesta pikku masusta!
..ja tuo vinkki olikin hyvä että jemmaan vain nitä ruokia mitä ei jaksa syödä, ettei ripeät ja tehokkaat laitoshoitajat niitä kiikuta pois poikkeen.
Siellä osaston aulan jääkaapissahan on yleensä jogurtteja, viilejä ja mehua mutta eihän sinne ehkä jaksa alkaa vintata mennä heti leikkauksen perästä.
Hyviä vointeja ja onnea vielä uudesta pikku masusta!
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Tainuskalle tsemppiä loppukiriin, hyvin kaikki menee ja kohta pitkä odotus palkitaan pikkumasulla.
Kiitos Matamiina
Eipä ole tullut tännekään kirjoiteltua. Vähän hassua, että aina etukäteen ajattelin, et leikkauksen jälkeen elämä on pitkään vähän vaikeaa ja hankalaa. No, onhan se erilaista toki, mutta ei vaikeaa. Kaikkeen tottuu, pikkuannoksiin ja niihin rajoitteisiin syömisessä. Ei tunnu missään
Paino on pudonnut edelleen, mut aika hissuksiin. Mulla on ongelma lähinnä juominen, en juo likikään tarpeeksi ja sekös jumittaa koko aineenvaihdunnan. Syöminen sujuu keskimäärin 1000kalorin verran päivässä. Töissä syömis- ja vallankin juomisrytmin pitäminen on haastavaa. Toisaalta taas kun karikot tiedostaa, voi keskittyä niistä luovimiseen Paino on parisataa grammaa vailla -50kg pudotus tänä vuonna, eli pikkasta vaille 10kg on lähtenyt leikkauksen jälkeen.
Tsemppiä kaikille saman polun tallaajille
Paino on pudonnut edelleen, mut aika hissuksiin. Mulla on ongelma lähinnä juominen, en juo likikään tarpeeksi ja sekös jumittaa koko aineenvaihdunnan. Syöminen sujuu keskimäärin 1000kalorin verran päivässä. Töissä syömis- ja vallankin juomisrytmin pitäminen on haastavaa. Toisaalta taas kun karikot tiedostaa, voi keskittyä niistä luovimiseen Paino on parisataa grammaa vailla -50kg pudotus tänä vuonna, eli pikkasta vaille 10kg on lähtenyt leikkauksen jälkeen.
Tsemppiä kaikille saman polun tallaajille
-50kg meni rikki eilen. Aika voittaja-olo, vaikkakin matkaa on vielä edessä useamman kymmenen kilon verran. JES, tästä on hyvä jatkaa!
Vautsi, mahtava tulos
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Onnea mahtavasta pudotuksesta matamiina
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
Todella hienosti sujuu sulla Matamiina... tsemppiä ja ihanaa joulun odotusaikaa sinulle
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Onnittelut matamiina!!!!
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Jos tännekin pitkästä aikaa muutama rivi kuulumisia... Tämä vuosi on mennyt muutaman vaivaisen kilon pudotuksella viime vuoden rytistelyjen jälkeen. Olen aloittanut lihaskunnon kehittämisen ja lisännyt liikuntaa, toivon, että läski vaihtuu lihakseksi pikkuhiljaa. Satasen alitus sitkeästi häämöttää muutaman kilon päässä, se meinaa välillä masentaa, kun se on jo niiiiin lähellä, mutta silti saavuttamattomissa
Yksi iso juttu ja palkinto odottaa sunnuntaiaamuna, ollaan lähdössä perheen kanssa reissuun. Edellisessä reissussani painoin 161kg ja lentokone-elämässä oli pienet lainalaisuutensa, ei mahtunut vyö eikä pöytä alas. Jännityksellä odotan miten käy nyt 56 kadotettua kiloa myöhemmin. Voin kertoa että itku tulee, jos vyö ei mahdu. Ja varmaan sittenkin, jos mahtuu.
Oman pään kanssa tässä on taisteltu sitten senkin edestä. Muutos on iso, mutta oma silmä ei tahdo nähdä. Kommenttejakaan muilta ei niin hirveästi satele, ehkä olin NIIN iso ja edelleen lihava, että ihmiset ei kehtaa sanoa? Sain käsiini vanhat kouluterveydenhoitajan käyrät... Olen ylittänyt sadan kilon haamurajan jo yläasteen alussa, eli oikeasti olen ollut koko elämäni ylipainoinen, enkä tiedä mitä on olla "normaali". Se terveyssyiden ohella oli se asia, miksi tähän projektiin lähdin.
Pitkästä aikaa lueskelin palstaa ja huomasin monen tutun nimimerkin jo pikkumasun saaneen. Onnea kaikille ja tsemppiä uuden elämän opetteluun Kaikille vuoroaan odottaville rohkeutta ja tsemppiä matkaan!
Yksi iso juttu ja palkinto odottaa sunnuntaiaamuna, ollaan lähdössä perheen kanssa reissuun. Edellisessä reissussani painoin 161kg ja lentokone-elämässä oli pienet lainalaisuutensa, ei mahtunut vyö eikä pöytä alas. Jännityksellä odotan miten käy nyt 56 kadotettua kiloa myöhemmin. Voin kertoa että itku tulee, jos vyö ei mahdu. Ja varmaan sittenkin, jos mahtuu.
Oman pään kanssa tässä on taisteltu sitten senkin edestä. Muutos on iso, mutta oma silmä ei tahdo nähdä. Kommenttejakaan muilta ei niin hirveästi satele, ehkä olin NIIN iso ja edelleen lihava, että ihmiset ei kehtaa sanoa? Sain käsiini vanhat kouluterveydenhoitajan käyrät... Olen ylittänyt sadan kilon haamurajan jo yläasteen alussa, eli oikeasti olen ollut koko elämäni ylipainoinen, enkä tiedä mitä on olla "normaali". Se terveyssyiden ohella oli se asia, miksi tähän projektiin lähdin.
Pitkästä aikaa lueskelin palstaa ja huomasin monen tutun nimimerkin jo pikkumasun saaneen. Onnea kaikille ja tsemppiä uuden elämän opetteluun Kaikille vuoroaan odottaville rohkeutta ja tsemppiä matkaan!
Ihan varmana mahtuu vyö kiinni, älä huoli. Mulla mahtui 125 kiloisena joulukuussa ihan hyvin. Pöytä sen sijaan ei mennyt ihan kunnolla alas asti, ja käytävällä oli niin ärsyttävää liikkua vessaan mennessä kun koko ajan ryykki kanssamatkustajia leveällä perseellä Tuskin maltan itsekin odottaa seuraavaa lentomatkaa kun on ruhtinaallisemmin tilaa ympärillä
Tosi hieno pudotus sulla, onnea!
Tosi hieno pudotus sulla, onnea!
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
Hyvää matkaa sinulle, nautihan olostasi. Mahtuuhan noi nyt kiinni jo hyvinkin
Tuhatkeiju- Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013
Oikein hyvää matkaa. Samat on tunnelmat, reissuun lähtö viikon kuluttua ja mukava kuvitella että se pöytäkin vois mahtua aukeamaan. Vyöt juuri ja juuri mahtuivat viime talvenakin kiinni, mutta aika tukalaa se oli. Toivon todella että -20kg näkyy siinäkin, vaikka mulla lähes kaikki ylimääräinen on aina ollut keskivartalolla ja nytkin siitä tuntuu hitaimmin lähtevän. Mulla kasvot, hartianseutu ja jalat kaventuneet selkeästi, eli aika monelta olen kyllä pienenemisestä kuullut. Ja ihan positiivisesti eli mukavaltahan se tuntuu. Samoin se kun saa vaatevaraston uusia ja voi jo oikeasti pitää vähän tyköistuvampia vaateita. Suurin ilo on tietysti terveysvaikutukset, eli sokerilääkitys lopetettiin heti leikkauksessa ja verenpainelääkekin saatu puolitettua, toivottavasti sekin kohta loppuu.
Eli lomaillaan nautiskellen, painoasioita mietitään sitten kun kotiin palataan.
Eli lomaillaan nautiskellen, painoasioita mietitään sitten kun kotiin palataan.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Matka meni mukavasti ja vyötä joutui jopa kiristämään. Uskomaton tunne. Ihan kun koko lentokone ois muuttunut suuremmaksi, mä MAH-DUIN!!!! Loma sujui muutenkin erinomaisesti kaiken suhteen. Kreetalainen ruoka sopi vallan hyvin leikatulle masulle
Kokonaissaldo pudotuksessa on nyt about 58,5kg. Pitkät hiukset lyhenivät myös, eli ulkomuoto on kokenut aika muutoksen. Olen ihmetellyt kun tutut ei tervehdi kaupassa, mut se vissiin johtuu siitä, että ne ei tunne Useampi tuttu tullut jutteille, ja sanonut, ettei ole meinannut hoksata että se on mä. Aika hassua
Ihan tyytyväinen siis olen elämääni ja painoonikin, saa vielä laskea 15-20kg, mutta stressiä en ota. Laskeehan se, kun liikkumisesta on tullut mielekästä ja jaksaa liikkua paljon enemmän ja paremmin, se on nautinnollista! Pää ei pysy vaan mukana, henkisesti tämä matka on ollut raskaampi kuin luulin etukäteen. Kävin puolen vuoden syynissä ravitsemusterapeutilla, ja sain sitä kautta lähetteen psykologille keskustelemaan minäkuvasta. Olen viimeksi ollut tässä painossa ehkä n.14vuotiaana, joten onhan tässä kriisin paikka tavallaan, kun en tiedä miten olla... Mutta toiveikkain mielin uutta kohti
Tsemppiä kaikille saman polun tallaajille <3
Kokonaissaldo pudotuksessa on nyt about 58,5kg. Pitkät hiukset lyhenivät myös, eli ulkomuoto on kokenut aika muutoksen. Olen ihmetellyt kun tutut ei tervehdi kaupassa, mut se vissiin johtuu siitä, että ne ei tunne Useampi tuttu tullut jutteille, ja sanonut, ettei ole meinannut hoksata että se on mä. Aika hassua
Ihan tyytyväinen siis olen elämääni ja painoonikin, saa vielä laskea 15-20kg, mutta stressiä en ota. Laskeehan se, kun liikkumisesta on tullut mielekästä ja jaksaa liikkua paljon enemmän ja paremmin, se on nautinnollista! Pää ei pysy vaan mukana, henkisesti tämä matka on ollut raskaampi kuin luulin etukäteen. Kävin puolen vuoden syynissä ravitsemusterapeutilla, ja sain sitä kautta lähetteen psykologille keskustelemaan minäkuvasta. Olen viimeksi ollut tässä painossa ehkä n.14vuotiaana, joten onhan tässä kriisin paikka tavallaan, kun en tiedä miten olla... Mutta toiveikkain mielin uutta kohti
Tsemppiä kaikille saman polun tallaajille <3
Onnea Sinulle Matamiina!
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa